Что выбрать? Видеокарты + FAQ

Видеокарты, графические процессоры, драйверы
Відповісти
Автор
Повідомлення
StasTODD
Advanced Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Данная ветка посвящена обсуждению различных вопросов связанных с выбором видеокарт.
FAQ:
В: На какие параметры стоит обратить внимание при покупки видеокарты?
О: Стоит обратить внимание на:
1) Объем видео памяти
2) Ширину шины
3) Количество шейдеров
4) Соответственно на частоты компонентов (Видеопамять, GPU, универсальные шейдеры)
5) Энергопотребление
6) В некоторых случаях на тепловыделение.

В: В чем отличие между производителями видеокарт напр. ASUS, MSI, XFX и т.д.?
О: Карты могут отличатся:
1) Комплектом поставки (Игры, переходники, клиенты на скачивания и т.д.)
2) Системой охлаждения
3) Наличием "отборных" чипов, у которых выше разгонный потенциал
4) Разгоном от производителя
5) Разводкой компонентов на РСВ
6) Гарантией от производителя.

В: Совместимы ли видеокарты с интерфейсом PCI-Express 2.0/3.0 с материнскими платами с интерфейсом PCI-Express 1.0 и наоборот?
О: Совместимы. Вот результаты тестов.

В: Карты с каким объемом памяти стоит брать для современных игр?
О: 3Gb - 11Gb
Обзоры и сравнительные тесты:

Тут можно сравнить все карты. (Данное сравнение не даст вам точной информации, так что стоит обратить внимание на материалы лаборатории overclockers.ua)
Обзоры и тесты карт в лаборатории overclockers.ua

Уточнить цены можно тут: http://hotline.ua

Оффтоп строго наказуем, поныть о стоимости и отсутствии наличия - Стоимость комплектухи: прогнозы, мысли, размышления
Покупка б/у видеокарты: стоит-ли и прочие вопросы

Хотите получить адекватные рекомендации - укажите разрешение вашего монитора и желаемое количество кадров, основные игры.
Остальную конфигурацию - по желанию

P.S. ВСЕМ "РАСКРЫВАТЕЛЯМ" ЧИТАТЬ ОБЯЗАТЕЛЬНО! viewtopic.php?p=2761824#p2761824 .
Востаннє редагувалось 31.07.2010 02:49 користувачем StasTODD, всього редагувалось 7 разів.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Мені б цікаво було подивитися на кур'єра - який би знав як може перевірятись абсолютно вся техніка, електроніка та і взагалі будь який пристрій. Він же кур'єр і повинен розбиратись в цьому. :lol:
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

byaka: 29.04.2025 14:51
fantomrulezz: 29.04.2025 14:38
Перевіряти одразу при купівлі.
Якщо самовивоз - одразу в магазині, якщо доставка - при кур'єрі.
Закон прямо зобов'язує рітейл надавати таку можливість. В такому випадку точно ніхто не відмовить в поверненні, якщо щось не так.
Якщо цього не зробили - ну це вже ризики покупця.

Закон не дає вам ніяких прав повертати через 14 днів відверте б/в.
Через 14 днів можна повернути лише ідеальний запакований товар.
Якщо, наприклад, подарували, він не знадобився.

Оті унікуми, які два тижні в хвост і гриву експлуатують пристрій, а потім з формулюванням "я імєю права 14 днєй бла бла" хочуть повернути відверте б/в з порваним пакуванням і без плівок, з відбитками пальців і мікроцарапками - мають сходити в ліс.
Факт того що товар вже б/в якщо його ввiмкули i не важливо де, в магазинi чи дома.Схоже на подвiйнi стандарти з метою обдурити покупця.
Та нема ніяких подвійних стандартів. Закон чітко визначає, що може бути повернутим, вам вище виділили: "якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики...". Ви можете перевірити на видачі обережно, не пошкодивши пакування захисні плівки тощо, а не привезти додому, пороздирати як курка лапою все, повикидати скрутки від шнурів, кабелі в розірваних пакетах, а потім помітити щось, що вам не подобається і привезти здати назад.
Особисто був свідком, як чувак в Розетці хотів здати в 14 днів телевізор, на якому з глянцевих панелей були зняті захисні плівки, відсутній захст екрану (такий наклеєний на шматочки скотчу прямокутний шматок м'якої плівки, чи як воно там називається) і екран пальцями запацаний :D
Або, приходите ви отримувати ось такий БЖ, який хтось перед вами на крису здав у "14 днів", нормально? Мало того, там ще плівок взагалі не було, кабелі повинні бути скручені скрутками і запаяні в пакет - пакета нема, скруток нема, кабелі жмутом просто в чохлі лежали :facepalm:
Ви б таке взяли "повернуте в 14 днів"? :rolleyes:
спойлер
Зображення
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 15:07
byaka: 29.04.2025 14:51
Факт того що товар вже б/в якщо його ввiмкули i не важливо де, в магазинi чи дома.Схоже на подвiйнi стандарти з метою обдурити покупця.
Та нема ніяких подвійних стандартів. Закон чітко визначає, що може бути повернутим, вам вище виділили: "якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики...". Ви можете перевірити на видачі обережно, не пошкодивши пакування захисні плівки тощо, а не привезти додому, пороздирати як курка лапою все, повикидати скрутки від шнурів, кабелі в розірваних пакетах, а потім помітити щось, що вам не подобається і привезти здати назад.
Особисто був свідком, як чувак в Розетці хотів здати в 14 днів телевізор, на якому з глянцевих панелей були зняті захисні плівки, відсутній захст екрану (такий наклеєний на шматочки скотчу прямокутний шматок м'якої плівки, чи як воно там називається) і екран пальцями запацаний :D
Або, приходите ви отримувати ось такий БЖ, який хтось перед вами на крису здав у "14 днів", нормально? Мало того, там ще плівок взагалі не було, кабелі повинні бути скручені скрутками і запаяні в пакет - пакета нема, скруток нема, кабелі жмутом просто в чохлі лежали :facepalm:
Ви б таке взяли "повернуте в 14 днів"? :rolleyes:
спойлер
Зображення
За законом увiмкнення(наприклад для перевiрки) це i є використання ,а значить товар не пiдлягає поверненню.Плiвки та подряпини це окрема тема.
Наприклад одна людина замовила монiтор який вiдкалiбрований з завода але бiлий колiр жовтить чи зеленить i було це виявлено в магазинi,людина вiдмовилась.Виходить що монiтор вже б/в але 99% магазинiв його будуть продавати як новий.А якщо те саме людина зробить тiльки дома товар буде також б/в але його за законом не приймуть назад
Востаннє редагувалось 29.04.2025 15:42 користувачем byaka, всього редагувалось 6 разів.
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile
Та всі згодні. Але от те в статті 9 закону України про захист прав споживачів
де написано і на який тут ссилаються "Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром"
Ну добре, всі ми тут не дураки, і розуміємо, що щоб перевірити биті пікселі, шимерінг, і т.п. БРАК, як мінімум його потрібно ввімкнути, і отримати вид дефекту, що не відповідає дибільному реченню вище.
Але в цій же статті 9 вище написане таке.
"Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням."
Оформлюємо повернення, пишемо "не задовольнив фасоном кольором і розміром". Хочуть по закону - ну будь ласка. :-P
Entar
Member

Повідомлення

Я не розумію філософської дискусії вище. Особливо мені подобаються обвинувачення простих споживачів в тому що їм доводиться використовувати ті чи інші способи щоб не бути вимушеними користуватися бракованим чи не влаштовуючим їх товаром. Але давайте я поясню чому так відбувається:

1. В переважній більшості випадків, магазини (в меншій степені) і кур'єри (в більшій степені/пошта) не надають покупцю право повністю перевірити товар перед покупкою.
2. В дуже багатьох випадках, спроба покупця здати товар по гарантії приводить до:
- затягування строків розгляду заявки без надання покупцю аналогічного товару яким він міг би користуватися весь цей час
- спроб сервісних центрів знайти формальну причину, чому покупець "сам винен" що товар несправний.

З урахуванням цього, покупці вимушені брати на себе ризики, купуючи товар не будучи впевнені в тому що він не має технічних недоліків, що він не був у використанні, і що він їм взагалі підходить, а потім у випадку чого акуратно його запаковувати і здавати "не підійшов".

І винуватити тут треба не покупців, а магазини, законодавство і "устрій" (це я м'яко), із-за яких і виникають такі проблеми.

Отправлено спустя 8 минут 3 секунды:
P.S. В мене особисто було 2 випадки, коли я купив товар, і через пару годин використання він вийшов з ладу або були видні суттєві недоліки(неполадки).
При цьому при отриманні товару були не очевидні але підозри що товар - б.в.

І як ви думаєте, що мене очікувало б, якби я як "правильний громадянин" пішов би в гарантійку? І головне питання - чому я повинен був поступити саме так, якщо ні попередній громадянин так не поступив, ні магазин не перевірив технічну справність зданого раніше товару?
Звісно я аналогічно попередньому громадянину здав товар як "не підійшов". Той факт, що доводиться робити саме так - це не "примха споживача", а проблема системи.
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

byaka
Просто треба ось це "не використовувався" замінити на "без видимих слідів використання". Я не розумію чого це не зроблять, бо виглядає справедливіше. Єдине що про "видимі" потрібно поміркувати, бо чи є якісь "невидимі" сліди :dontknow:
Якщо що, перший раз будь-яка техніка використовується іноді довгий час на заводі ВТК (відділом тех контролю) БЖ по нормальному і ВК ганяються може й добу, в залежності від заводу і підходу.
Так що якщо видимих слідів немає, пломби ярлики на місці, без фізичних пошкоджені і втручань - а також не пройшло 14 днів з покупки - то це новий товар. Друге діло він з дефектом чи ні, це зовсім інша справа.
Скільки він стояв без використання, ну теж мало кого хвилює, бо це по суті рік випуску, але якщо валявся десь, то новий :dontknow: .
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Entar: 29.04.2025 15:491. В переважній більшості випадків, магазини (в меншій степені) і кур'єри (в більшій степені/пошта) не надають покупцю право повністю перевірити товар перед покупкою.
Entar: 29.04.2025 15:49І винуватити тут треба не покупців, а магазини, законодавство і "устрій" (це я м'яко), із-за яких і виникають такі проблеми.
Винуватити тут треба а) недобросовісний рітейл, який порушує закон; б) споживачів, які не знають своїх законних прав.

Дойоб до законів взагалі недоречний, в тому самому законі про захист прав споживачів чорним по білому написано:
4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання.
Вимагайте перевірки при отриманні товару! Завжди. Нормальний рітейл ніколи не відмовить.

Вам категорично відмовили в перевірці - відмовляйтесь від замовлення і купуйте в іншому місці.

В 99% випадків проблема в тому, що народ хоче купити там де найдешевше у всіляких сіровозів, що продають відвертий контрабас.
Так логічно, ті магазини, що в принципі працюють не в правовому полі, вони будуть порушувати закони у всьому.
Якщо порушують закон, продають контрабас і не платять податки - будуть так само порушувати закон і в розрізі прав споживачів.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

byaka
VladimirV
Камради, по-перше, читайте уважніше закон, покупець має право на перевірку.
По-друге, проблема не в законі, а хитрожопості деяких індивідуумів. Ви коли купляєте відяху, хочете щоб вона взагалі не видавала жодних звуків, чи температури якісь там були, хоча це не є її споживчими якостями і воно ніяк їх не стосується, не впливає на її характеристики і не є підставою для повренення. Але ж купа хитрозадих хоче розпакувати і перебрати 10 штук відях і обрати найтихішу. Це НЕ передбачено законом.
Спробуйте купити новий автомобіль, а потім повернути його назад, бо вам не подобається, що температура двигуна робоча 95 градусів, а не 86 :lol: Або поїздити на ньому 14 днів, а потім повернути, бо ви не можете в кріслі всидіти більше 3-х годин, бо спина боліти починає, хоча на тест-драйві було ок? Чи повернути авто тому, що на сонці колір не так гарно виглядає, як був у салоні, а коли ви забирало - було хмарно :popcorn: Як, вдасться таке? Але з моніторами і відяхами таке чомусь має працювати, еге?
Биті пікселі допускаються, а якщо вони не вкладаються норму - для цього є гарантія, все. Але всі ми хочемо, щоб їх не було взагалі, тому для нас є компроміс - перевірка при отриманні.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 16:10 byaka
VladimirV
Камради, по-перше, читайте уважніше закон, покупець має право на перевірку.
По-друге, проблема не в законі, а хитрожопості деяких індивідуумів. Ви коли купляєте відяху, хочете щоб вона взагалі не видавала жодних звуків, чи температури якісь там були, хоча це не є її споживчими якостями і воно ніяк їх не стосується, не впливає на її характеристики і не є підставою для повренення. Але ж купа хитрозадих хоче розпакувати і перебрати 10 штук відях і обрати найтихішу. Це НЕ передбачено законом.
Спробуйте купити новий автомобіль, а потім повернути його назад, бо вам не подобається, що температура двигуна робоча 95 градусів, а не 86 :lol: Або поїздити на ньому 14 днів, а потім повернути, бо ви не можете в кріслі всидіти більше 3-х годин, бо спина боліти починає, хоча на тест-драйві було ок? Чи повернути авто тому, що на сонці колір не так гарно виглядає, як був у салоні, а коли ви забирало - було хмарно :popcorn: Як, вдасться таке? Але з моніторами і відяхами таке чомусь має працювати, еге?
Биті пікселі допускаються, а якщо вони не вкладаються норму - для цього є гарантія, все. Але всі ми хочемо, щоб їх не було взагалі, тому для нас є компроміс - перевірка при отриманні.
А якщо в магазинi неможливо перевiрити туж саму вiдеокарту, то що вiн має робити щоб дотриматись закона i не викинути на вiтер умовнi 50к купуючи не те що вiн хотiв?
Чи наприклад у вiдеокарти проблеми з сумісністю про якi покупець не мiг знати.
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

byaka
Стаття 8 і 9. 8 це про гарантію, якщо придбали "неналежної якості" стаття 9 це про "належну якість". І саме статтею 9 регулюються ті 14 днів. Просто повертайте з допустимим пунктом, тай все. Головне ніяких слідів використання не робити, тоді у них не буде ніяких підстав вам відмовляти.
спойлер
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

byaka: 29.04.2025 16:17
GreenMile: 29.04.2025 16:10 byaka
VladimirV
Камради, по-перше, читайте уважніше закон, покупець має право на перевірку.
По-друге, проблема не в законі, а хитрожопості деяких індивідуумів. Ви коли купляєте відяху, хочете щоб вона взагалі не видавала жодних звуків, чи температури якісь там були, хоча це не є її споживчими якостями і воно ніяк їх не стосується, не впливає на її характеристики і не є підставою для повренення. Але ж купа хитрозадих хоче розпакувати і перебрати 10 штук відях і обрати найтихішу. Це НЕ передбачено законом.
Спробуйте купити новий автомобіль, а потім повернути його назад, бо вам не подобається, що температура двигуна робоча 95 градусів, а не 86 :lol: Або поїздити на ньому 14 днів, а потім повернути, бо ви не можете в кріслі всидіти більше 3-х годин, бо спина боліти починає, хоча на тест-драйві було ок? Чи повернути авто тому, що на сонці колір не так гарно виглядає, як був у салоні, а коли ви забирало - було хмарно :popcorn: Як, вдасться таке? Але з моніторами і відяхами таке чомусь має працювати, еге?
Биті пікселі допускаються, а якщо вони не вкладаються норму - для цього є гарантія, все. Але всі ми хочемо, щоб їх не було взагалі, тому для нас є компроміс - перевірка при отриманні.
А якщо в магазинi неможливо перевiрити туж саму вiдеокарту, то що вiн має робити щоб дотриматись закона i не викинути на вiтер умовнi 50к купуючи не те що вiн хотiв?
Чи наприклад у вiдеокарти проблеми з сумісністю про якi покупець не мiг знати.
Перевірку чого саме? Ще раз, перевіряти чи відеокарта пахне так як вам подобається - не входить в її обов'язки і гарантії виробника. Я купляв дві відяхи без "перевірок" за 39к і за 48к і чомусь не вважаю це грошима на вітер. Я відкрив коробки перевірив чи співпадають серійники на карті і на коробці, чи на місці пломбі, чи нема слідів від попередніх "слухачів дроселів", забрав. Все.
Міг знати чи не міг - це ваші проблеми, а не відеокарти. Вся інформація про неї є у відкритому доступі. Продавець авто не винен, що ваш гараж виявився меншим, і машина в нього не влізає.
Entar
Member

Повідомлення

fantomrulezz: 29.04.2025 15:58 Вимагайте перевірки при отриманні товару! Завжди. Нормальний рітейл ніколи не відмовить.

Вам категорично відмовили в перевірці - відмовляйтесь від замовлення і купуйте в іншому місці.

В 99% випадків проблема в тому, що народ хоче купити там де найдешевше у всіляких сіровозів, що продають відвертий контрабас.
Так логічно, ті магазини, що в принципі працюють не в правовому полі, вони будуть порушувати закони у всьому.
Якщо порушують закон, продають контрабас і не платять податки - будуть так само порушувати закон і в розрізі прав споживачів.
1. Як перевірити відеокарту, або ссд? В самому кращому магазині. Перти свій системник в пункт самовивозу?
2. Допустимо мені просто, я живу неподалік від "розетки". А що робити людині з маленького містечка чи селища, де таких магазинів взагалі немає і є тільки пошта?
Або кур'єрська доставка?
3. Купа випадків, коли саме великі магазини "мутять з гарантією" максимально ускладнюючи цей момент.
В мене один із вище описаних випадків був в "розетці", другий - в "брейні".
Хоча справедливості заради - розетка чудово дає можливість вибрати монітор в пункті самовивозу, а також приймає товар назад.
Востаннє редагувалось 29.04.2025 16:34 користувачем Entar, всього редагувалось 2 разів.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 16:24
byaka: 29.04.2025 16:17
А якщо в магазинi неможливо перевiрити туж саму вiдеокарту, то що вiн має робити щоб дотриматись закона i не викинути на вiтер умовнi 50к купуючи не те що вiн хотiв?
Чи наприклад у вiдеокарти проблеми з сумісністю про якi покупець не мiг знати.
Перевірку чого саме? Ще раз, перевіряти чи відеокарта пахне так як вам подобається - не входить в її обов'язки і гарантії виробника. Я купляв дві відяхи без "перевірок" за 39к і за 48к і чомусь не вважаю це грошима на вітер. Я відкрив коробки перевірив чи співпадають серійники на карті і на коробці, чи на місці пломбі, чи нема слідів від попередніх "слухачів дроселів", забрав. Все.
Міг знати чи не міг - це ваші проблеми, а не відеокарти. Вся інформація про неї є у відкритому доступі. Продавець авто не винен, що ваш гараж виявився меншим, і машина в нього не влізає.
Перевiрку cумiсностi з материнкою.Теж саме може будти з модулями оперативної пам'яті як у мене було з метеринкою вiд асус(материнка просто зависала), причому модулi я пiдбирав по Memory QVL.
Востаннє редагувалось 29.04.2025 16:40 користувачем byaka, всього редагувалось 1 раз.
Entar
Member

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 16:24 Перевірку чого саме?
Як мінімум - працездатності і безпроблемності роботи. Наприклад у ноутбука вайфай модуль чи блютуз модуль не працює. Було таке - у нового. Поки дрова, поки то да сьо...
GreenMile: 29.04.2025 16:24 Я відкрив коробки перевірив чи співпадають серійники на карті і на коробці, чи на місці пломбі, чи нема слідів від попередніх "слухачів дроселів", забрав. Все.
Я так купив ссд. І все було з ним наче добре.
Але при ідентифікації його ПК були зразу якісь проблеми, а через 2 години взагалі він перестав визначатися навіть в біосі.

Отправлено спустя 3 минуты 14 секунд:
А ще я якось купив кулер. Я тоді не розбирався в коннекторах їх (а простий юзер має розбиратися в усьому?) і вияснилось вже при спробі монтажу, що на моїй материнці і на бп немає підходящих для нього старого типу розйомів.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

byaka: 29.04.2025 16:33
GreenMile: 29.04.2025 16:24 Перевірку чого саме? Ще раз, перевіряти чи відеокарта пахне так як вам подобається - не входить в її обов'язки і гарантії виробника. Я купляв дві відяхи без "перевірок" за 39к і за 48к і чомусь не вважаю це грошима на вітер. Я відкрив коробки перевірив чи співпадають серійники на карті і на коробці, чи на місці пломбі, чи нема слідів від попередніх "слухачів дроселів", забрав. Все.
Міг знати чи не міг - це ваші проблеми, а не відеокарти. Вся інформація про неї є у відкритому доступі. Продавець авто не винен, що ваш гараж виявився меншим, і машина в нього не влізає.
Перевiрку cумiсностi з материнкою.Теж саме може будти з модулями оперативної пам'яті як у мене було з метеринкою вiд асус, причому модулi я пiдбирав по Memory QVL.
Вибачте, ви зараз натягуєте сову на глобус. Епоха несумісності відях з материнками закінчилась на AGP з версіями на 3.3В і 1,5В. Модулі пам'яті, на щастя, не так збуджують покупців, і там менше проблем з товарним виглядом, тому повернути їх простіше. Але в вашому випадку якщо пам1ять з QVL плати і не працює на JEDEC - це брак, якщо не працює на XMP/EXPO - це не гарантується і може бути ваш проц не тягне.

Entar: 29.04.2025 16:40
GreenMile: 29.04.2025 16:24 Перевірку чого саме?
Як мінімум - працездатності і безпроблемності роботи. Наприклад у ноутбука вайфай модуль чи блютуз модуль не працює. Було таке - у нового. Поки дрова, поки то да сьо...
Саме тому, що ви не можете фізично перевірити все на світі при купівлі, існує гарантія. Оце так несподіванка, правда?
Entar: 29.04.2025 16:40 Я так купив ссд. І все було з ним наче добре.
Але при ідентифікації його ПК були зразу якісь проблеми, а через 2 години взагалі він перестав визначатися навіть в біосі.
Знову, це гарантійний випадок, несете в сервіс і вам міняють чи ремонтують, чи повертають гроші.
Entar: 29.04.2025 16:40 А ще я якось купив кулер. Я тоді не розбирався в коннекторах їх (а простий юзер має розбиратися в усьому?) і вияснилось вже при спробі монтажу, що на моїй материнці і на бп немає підходящих для нього старого типу розйомів.
А це ваша некомпетентість, чому виробник, чит наступний покупець має нести за неї відповідальність?
Востаннє редагувалось 29.04.2025 16:52 користувачем GreenMile, всього редагувалось 1 раз.
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Entar
В залежності як ви імплементуєте своє повернення.
Я ж написав вище як воно по закону. 14 днів працює лише в по статті 9, якщо товар не використовувався і він належної якості. Тоді ви маєте право вимагати повернення/обмін 14 днів.
Пишете, що товар не використовувався, не підійшов розміром, радіатори зависокі на ддр, тай взагалі брат замовив 5 а материнка на 4, ссд не підійшов за розміром, у мене 2240 а тут 2280, і тому подобну фігню. Монітор не підтримує мій дві-д там лише дісплейпорт, а також колір і розмір не такий, не вліз в нішу, маю право обмін повернення впродовж 14 днів на товар належної якості за статею 9 по неможливості використання, не підійшов за габаритами і т.п.
Якщо імплементується стаття 8 про неналежну якість, тут не працює 14 днів, це гарантія. Зусіми витікаючими - перевірка в сервісних центрах, висновки спеціалістів, морока с термінами обміну або ремонту.
Ну і звичайно, поки ви в руки не дали "розетці- нерозетці це приклад назви" гроші або фізично товар не забрали у пункті видачі, або у кур'єра не підписали отримання - товар ща не придбаний - тут ви можете до цього моменту творити що завгодно!
Річ була про те, як 14 діб працює по закону.
Востаннє редагувалось 29.04.2025 16:55 користувачем VladimirV, всього редагувалось 1 раз.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Entar: 29.04.2025 16:40А ще я якось купив кулер. Я тоді не розбирався в коннекторах їх (а простий юзер має розбиратися в усьому?) і вияснилось вже при спробі монтажу, що на моїй материнці і на бп немає підходящих для нього старого типу розйомів.
А ще я якось купив головку блоку циліндрів від жигулів і намагався встановити її на мерседес.
При монтажу за допомогою кувалди і якоїсь матері виявилось, що вони несумісні, тепер авто не їздить.
Автосалон мерседес відмовив в поверненні, от же ж якісь нехороші люди, порушують мої законні права бути некомпетентним і творити з технікою дичину і намагатись впарити поломану через мою дурість техніку назад в магазин.

Всі співпадіння з реальними людьми випадкові.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 16:49
byaka: 29.04.2025 16:33
Перевiрку cумiсностi з материнкою.Теж саме може будти з модулями оперативної пам'яті як у мене було з метеринкою вiд асус, причому модулi я пiдбирав по Memory QVL.
Вибачте, ви зараз натягуєте сову на глобус. Епоха несумісності відях з материнками закінчилась на AGP з версіями на 3.3В і 5В. Модулі пам'яті, на щастя, не так збуджують покупців, і там менше проблем з товарним виглядом, тому повернути їх простіше. Але в вашому випадку якщо пам1ять з QVL плати і не працює на JEDEC - це брак, якщо не працює на XMP/EXPO - це не гарантується і може бути ваш проц не тягне.
Я десь рiк тому бачив як материнка асус на z490 вiдмовлялась стартувати з rx5700,а ви кажете що епоха пройшла :laugh:
Проблема з пам'яттю була через кривий бiос(непроходило тренування профiлю JEDEC) вiд асус що якби i є несумісністю
Востаннє редагувалось 29.04.2025 17:10 користувачем byaka, всього редагувалось 4 разів.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

дел
Entar
Member

Повідомлення

GreenMile: 29.04.2025 16:49 Саме тому, що ви не можете фізично перевірити все на світі при купівлі, існує гарантія. Оце так несподіванка, правда?
Саме так. Чому у випадку гарантійного випадку клієнту не надається на строк розгляду справи по гарантійці аналогічний товар в користування?
Я вже не задаю такі риторичні запитання, як чому гарантійки намагаються "кинути" клієнта? Звідки історії про те що після гарантійки на товарі пошкодження яких не було до неї, тощо.
Entar: 29.04.2025 16:40 А це ваша некомпетентість, чому виробник, чит наступний покупець має нести за неї відповідальність?
Про яку відповідальність йде мова? Товар у використанні не був. Не відбулось ні одного "прокручування", до електроживлення кулер не був підключений. Вийнятий з коробочки, оглянуто, і засунуто в неї назад. Без ушкоджень, царапин, тощо.
Це нормальна цивілізована практика, коли людині щось не підійшло, вона це здає в магазин, окрім товарів типу трусів, постільної білизни, медичних товарів, тощо. Навіть взуття чи одяг так можна здати, якщо хтось не знає. Бо поміряв в магазині і воно нормально, а пройшовся (охайно) і виявилося що дуже тре. Якось замовляли одяг на примірку в одному магазині, оплачували (бо інакше не можна замовити), приміряли і потім здавали що не підійшло.
Ах да, навіть на Аліекспресі можна здати товар що не підійшов. У нас сварять "тоталітарний Китай" а він он який цивілізований вже.

Я до чого веду. В цивілізованому світі, діє логіка, що всі ситуації описані вище - це ризики _магазину_. Який на своїй діяльності - _заробляє_. І тим і відрізняється РОЗДРІБНИЙ магазин від оптового - що він взаємодіє з клієнтами. І що це його обов'язки - вирішувати проблеми з клієнтами, давати комфортні умови гарантійного обслуговування, повернення товару, і після повернення - перевірки і доведення до кондиції (пакетики ті самі), тощо.

А у нас довбаний "соціал дарвінізм", де люди самі цькують собі подібних в не відстоюванні своїх прав. І нормальною вважається ситуація, коли:
1. Віддавши товар в гарантійку можна попрощатися з ним на місяць без замінника.
2. З гарантійки можна отримати висновок в стилі "проблем не виявлено" або "клієнт сам винен" навіть коли очевидно що це не так.
3. І ЯК НАСЛІДОК - небажання клієнтів мати справку з гарантійками і недовіра до "білих" магазинів, і готовність купувати у "сіровозів".

Нормальна практика, це коли у людини яка привезла несправний вчора куплений товар, його без питань беруть, дають їх без питань новий такий же, а отриманий відправляють на експертизу до технічних спеціалістів, і якщо там є якась проблема, то не намагають її "перепаять" а відправляють виробнику.
Відповісти