Ненадійні люди

Отзывы о сделках в Барахолке. Хорошие и плохие
Відповісти
Автор
Повідомлення
Moderator
Moderator

Повідомлення

В данной теме можно оставить негативные отзывы о ваших совершенных сделках на Барахолке. Помимо негативного отзыва оставляйте ссылку на профиль и тему в которой была совершена сделка.

Убедительная просьба, не устраивать в теме срач и выяснения отношений. Виновные будут наказаны.

Эта тема создана для того, чтобы помочь избежать негативных моментов при совершении продажи/купли/обмена.
Данная тема не является инструментом для давления на оппонента с той или иной целью, а в первую очередь несет функцию предупредить форумчан о возможных последствиях при совершении сделок с тем или иным человеком.

Для проверки ника на присутствие в данной теме — воспользуйтесь поиском в теме (слева вверху каждой страницы имеется соответствующее поле).

Если заметите двойников/клонов — сообщите сразу же модератору gehka3 в ЛС.

Будьте предельно внимательны к предложениям в ЛС — тщательно проверяйте подлинность профиля предлагающего (смотрите дату регистрации правильность никнейма и пр.)



Путеводитель по разделу отзывов. Где оставить отзыв, как искать, FAQ
Востаннє редагувалось 06.05.2013 14:39 користувачем gehka3, всього редагувалось 3 разів.
dtarasiuk
Junior

Повідомлення

WalkMan: 01.04.2023 21:38 dtarasiuk
закинув скаргу, але було б добре знати який серійний номер процесора. Серійник вибивається на текстоліті, а
dtarasiuk: 01.04.2023 20:33з номером V141I338
– лише номер партії.
02726
Вкладення
4gIXPCDEqD0.jpg
KTM2015
Junior
Звідки: Киев

Повідомлення

dtarasiuk: 01.04.2023 20:33 Будьте обережні купуючи процесор 11600 на олх з номером V141I338
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/protses ... RwXGK.html?
Цей процесор не робочий , був проданий як донор компонентів. Покупець отримав і відразу виставив як робочий . Я скаргу на оголошення вже кинув , по можливості киньте й ви .
А в чем проблема поменять у Интела не рабочий проц?
SaDisT
Member
Аватар користувача
Звідки: Одесса

Повідомлення

друзья по поводу нашего инцидента nhandu. Инцидент исчерпан, карта полностью рабочая, был косяк с драйверами у человека которому эту карту я и брал. У себя я карту протестировал 2 дня в играх и в суперпозишн, на разных настройках графики и разрешении, притензий нет. Поэтому извиняюсь за этот мой косяк и за то что сразу не разобрался в ситуации) Со своей стороны отмечу что nhandu предложил компенсацию денег для отправки видеокарты Геннадию если видеокарта в самом деле не работает, но благо это не нужно)
В общем всем спасибо и всем хороших продавцов и покупок :beer:
moonlight49
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Погані враження від користувача rgb2008
Купував 3 простих блока живлення АТХ на загальну вартість 1200 грн. Два - нормальні, а третій із ржавчиною навіть зовні на роз'ємі 220, добре ще що не спалив мені борду. Потім розібрав, а там всередині жах: 9 фото іржі https://imgur.com/a/vOOX46V
Так це моя провина що перевірив лише через місяць (хоча був манібек 3 дні), але продавати не перевіряючи сам товар...

В наступному листуванні свою провину не заперечував, але і повертати кошти не став.
rgb2008
Member
Аватар користувача
Звідки: Винницкая обл.

Повідомлення

Всетаки ти вирішив кинутись лайном,ніяк не зміг заспокоїтись,навіть після того як я все тобі написав.Добре,хай буде так.Враження залиш при собі-вони твої.Факти:написала мені ця людина що хоче купити БЖ-ок.Ціна в об'яві була вказана-манібек був на 2-3 дні.Людина просить скидку-я так зрозумів що займається збіркою пк і потрібно для роботи-добре,хай буде так.Зробив скидку.Людина оплатила на карту,гроші отримав,відправив.Людина отримала товар-йшов час....Пишу-тему можна закривати-так закривайте,дякую.Закрив і забув.Час йде...Через місяць-вам привіт-в мене проблема-не працює один з БЖ-що будемо робити?В мене просто слів немає...А чому через півроку не написати?Ще й написав мені що я не надавав манібеку!)) Я думаю що всі знають що таке манібек і на що він дається?В першу чергу на роботу і якщо домовлялись окремо-колір,розмір і т.д.Поскільки часу пройшло багато-я постарався все людині в доступній формі описати.Плюс приклав скрін з самою обявою де було вказано термін даного манібеку.Людина вроді зрозуміла свою помилку,але щось недобре почалось варитись в кишківнику і ось результат.) БЖ були з різних системників,хазяї робили або апгрейд,або просто він їм став непотрібний.Не потрібні були вони і мені-просто лежали,вирішив продати та й все.Якби по часу манібеку були вказані недоліки-гроші повернув би відразу та й все.А так раді принципу і власної науки,яку я теж пройшов в свій час,повертати не буду!Ремонтом техніки я вже не займаюсь,що там було в бж,я нажаль не знав,бж не відкривав.В дискусіїї не вступаю.Кожний залишиться зі своєю думкою.Скріни добавляю.Дякую що накидав каках в моїх темах-відразу видно чим ти живеш!) Приклади скрін-де я не заперечую...Тобто я сам вказав на те що є проблема по моїй вині. :shuffle:
https://ibb.co/3zNvWM5
https://ibb.co/G08dnFL
https://ibb.co/0GbFKhy
https://ibb.co/yddRsRp
ervin
Member
Аватар користувача

Повідомлення

moonlight49
Ну знову ж... Інцидент з натяжкою тягне на першу лігу. Він не перевірив, ви не перевірили.
Не бачу жодних ознак злочинних помислів. Я і сам не рідко продаю БЖ не перевіряючи. Тільки візуальний огляд.
Technotron
Junior
Звідки: Днепр

Повідомлення

saren: 10.03.2023 05:36 шалом, джентельмены.
я вам шЫзу принес.
Днепр
Виктор
+380995583378
"ремонтник" - по видяхам, насколько я знаю.
я с ним встречался возле радиозавода, местные могут знать.
смотрим под спойлером даты и прикалываемся.
спойлер
photo_2023-03-10_05-21-25.jpg
photo_2023-03-10_05-21-21.jpg
photo_2023-03-10_05-21-13.jpg
photo_2023-03-10_05-35-26.jpg
я, конечное дело, и сам ишак, но.

вдруг сведет оказия - не связывайтесь - моё имхо.

предистория:
спойлер
в 2019 знакомый нахоботил где-то две видяхи - 780 и 7970.
780 вроде фаза питания, у радеона - чип памяти, по легенде.

после ремонта я выкупил радеон, он проработал у меня что-то около 2-х месяцев.
в один момент - белый экран в игре, апотом - черный при запуске компа.
ну я взял номер черта и с ним связался. на первом скрине - оноЪ.

780, кстате тоже долго не прожила - недели две, штоле. как я потом узнал.

с моей стороны хочется исключить вину - я не разобрал, как я люблю, даже после поломки.
вентиляторы я, обычно, поднимаю по оборотам - мой психологический барьер 60*С для электроники. шум не так мешает.

кому интересна вся история переписки( :gigi: ) могу снять и кинуть в приват.
P.S. предвосхищу вопрос про длительность эпопеи: были другие дела, и я, периодически, забывал про видяху. а сегодня - снова вспомнил. :gigi: ну и решил поделиться.
Доброго здоров'я!
Відношусь з великою повагою до всіх і до Saren!
Дякую, можливо завдяки всім Вам я можу і далі продовжувати працювати і робити щось потрібне і корисне.
Приємно, звертатись до аудіторії, яка мислить не тільки примітивними асоціаціями.
Тільки наскільки це доцільно писати якісь подробиці, тим більше в нинішній час. Можливо, щоб створювати проблеми тим, хто не має відношення до конкретного випадку (мені здається це дуже несправедливо).
В першу чергу відгук по номеру зрозумів як те, що я при нинішньому положені міг би займатись більш корисними справами. Можу подякувати за критику. Сподіваюсь і постараюсь, щоб у мене була така можливість.
Також прошу вибачення за те, що не спілкуюсь останнім часом з ким раніше мав більше технічних спільних інтересів та трудових, робочих відносин, в конкретному випадку це більше про те, що прошу вибачення у Saren, за те що не відповідав останнім часом. І признаю, що раніше недостатньо серйозно поставився у своєму відношенні до справи, особливо що стосуюється часу. По суті я проігнорував очікування Saren, за що прошу вибачення у нього.
спойлер
Передивився уважно начало розмови і згадав, що тоді ще дуже давно замінив ГПУ, але зрозумів, що з великою вірогідністю проблема може бути в текстолиті, тому майже кожного разу коли писав-обіцяв, що відремонтую її реально в більшості випадків не робив з нею нічого.
Далі, прошу вибачення, буде на російській мові, важко висловити думку.
На самом деле понял, что у меня нет цели в данном случае (как почти во всех случаях) проделать работу, по результату которой эта 7970 стала бы совсем неремонтопригоддной или отработала бы очень короткое время.
Но чтобы так осуществить, мне нужно было подтверждение в успешности ремонтов при подобных дефектах, на это мне нужно было очень много времени, наверное, мне нужно было об этом написать давно, мне самому это стало отчётливо понятно намного позже, за что многократно прошу прощение.
В конце-концов привести в работоспособное состояние удалось за счёт метода отключения каналов, о котором для этой серии стало известно относительно недавно.
спойлер
В конкретному випадку я зрозумів майже спочатку, що складно відповісти на питання о сроках і ціні.
Тому що було ясно, що максимально відповідаюча дійсності відповідь - легше буде написати російською (тому перепрошую): когда для подобных случаев (когда проблемы скорее всего в текстолите - в обрыве переходных отверстий) отработаю технологию замены (перепайки) ГПУ, при которой не будет портиться текстолит (не будут уходить в обрыв переходные отверстия)
и соответственно когда буду иметь соотв. оборудоваением (в данном случае паяльную станцию), такой ответ мог быть изначально считаться неадекватным, последнее время я уже не стал отвечать одно и тоже (что типа буду пробовать "пытаться её ремонтировать").
При каждой неудачной попытке можно по итогу привести к тому состоянию, при котором отремонтировать будет невозможно или настолько сложно, что явно нецелесообразно.
По поводу стоимости зависит от того с какого раза получилось бы, если например с 1-го, с 3-го или даже с 5-го, то цена была бы одна, если более, то ремонт был бы изначально нецелесообразен.
Нужно иметь очень много опыта, чтобы в таких случаях (с учётом того, что не все ГПУ будут длительно работоспособны) получалось при минимальном количестве попыток и ремонт был рентабелен-целесообразен в конечном итоге.
Если переходить максимально к конкретике, то проблема по итогу была в обрыве сигналов связывающих ГПУ и микросхему памяти А0 - DQA0_1, DQA0_2, DQA0_5, DQA0_25, но обрыв происходил постепенно, то есть сперва только один сигнал, потом нестабильность была в следующем и т.д. То есть при очередной впайке чипа может "оборваться" ещё один или несколько сигналов.
В результате приблизительно после 20-ой попытки ремонта (попыток было немного больше, но до 20 раз пришлось паять плату, так как было такое что один и тот же чип приходилось паять несколько раз из-за того что замыкались контакты при "слипание" соседних шаров) и уже после замены на 6-ой по счёту (или 5-ый, если начинать отсчёт после того, который был с завода) ГПУ получился следующий результат работы - далее на фото и скриншотах.
Что по времени заняло приблизительно 2 недели (при условие, если исключить очень длительные перерывы).
Но этому предшествовали годы опыта, нужно было успешно отремонтировать десятки видеокарт подобных, точнее с подобным дефектом.
Соответственно мне понадобилось ещё 5 штук 7970 (280X), возможно, в некоторых из них проблем изначально, связанных с ГПУ не было совсем, так как нужно понимать, что в части случаев чипы после лишней пайки выходят со строя.
Все ГПУ до этого последнего работали столько, что запустив Furmark ночью, то на утро был чёрный экран, при очередном запуске были или артефакты или не было изображения совсем (в таком случае также были ошибки по памяти со стороны ГПУ).
В итоге пришлось всё же отключить половину памяти, так как из-за одного сигнала DQA0_25, видеокарта не работала на высокой частоте памяти, также проверял после некоторого времени тестирования - появились ещё ошибки по уже одному из отключенных каналов.
Мне помог метод отключения каналов, который стал общедоступным и опубликован относительно недавно -

На выходе рабочая видеокарта, стабильно отработала в Furmark'e суммарно 40 часов при средней температуре 80 градусов, но задействована только половина микросхем памяти, то есть памяти всего 1.5 Гб.
спойлер
IMG_4681.JPG
IMG_4738.JPG
IMG_4899.JPG
IMG_4951.JPG
IMG_4970.JPG
Дуже сподіваюсь, що ця відеокарта ще може довго працювати, стільки - скільки треба, але з урахуванням того, що з'явились помилки по вже відключеному каналу, то сам в цьому сумніваюсь, але є метод-технологія завдяки якій можна точно відновити її працездатність (якщо проблема буде в самому ГПУ) в даному випадку.
Звертаючись до всіх:
За підсумком мене цікавить думка - наскільки відгук відповідає результату роботи і процесу виконаної роботи.
І як порекомендуєте зробити, відправити відеокарту одразу, чи після відповіді Saren.
OverPow
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Дождитесь ответа и через пару лет отправьте. :dontknow:
Дима Динамит
Member

Повідомлення

Technotron: 13.04.2023 01:26
saren: 10.03.2023 05:36 шалом, джентельмены.
я вам шЫзу принес.
Днепр
Виктор
+380995583378
"ремонтник" - по видяхам, насколько я знаю.
я с ним встречался возле радиозавода, местные могут знать.
смотрим под спойлером даты и прикалываемся.
спойлер
photo_2023-03-10_05-21-25.jpg
photo_2023-03-10_05-21-21.jpg
photo_2023-03-10_05-21-13.jpg
photo_2023-03-10_05-35-26.jpg
я, конечное дело, и сам ишак, но.

вдруг сведет оказия - не связывайтесь - моё имхо.

предистория:
спойлер
в 2019 знакомый нахоботил где-то две видяхи - 780 и 7970.
780 вроде фаза питания, у радеона - чип памяти, по легенде.

после ремонта я выкупил радеон, он проработал у меня что-то около 2-х месяцев.
в один момент - белый экран в игре, апотом - черный при запуске компа.
ну я взял номер черта и с ним связался. на первом скрине - оноЪ.

780, кстате тоже долго не прожила - недели две, штоле. как я потом узнал.

с моей стороны хочется исключить вину - я не разобрал, как я люблю, даже после поломки.
вентиляторы я, обычно, поднимаю по оборотам - мой психологический барьер 60*С для электроники. шум не так мешает.

кому интересна вся история переписки( :gigi: ) могу снять и кинуть в приват.
P.S. предвосхищу вопрос про длительность эпопеи: были другие дела, и я, периодически, забывал про видяху. а сегодня - снова вспомнил. :gigi: ну и решил поделиться.
Доброго здоров'я!
Відношусь з великою повагою до всіх і до Saren!
Дякую, можливо завдяки всім Вам я можу і далі продовжувати працювати і робити щось потрібне і корисне.
Приємно, звертатись до аудіторії, яка мислить не тільки примітивними асоціаціями.
Тільки наскільки це доцільно писати якісь подробиці, тим більше в нинішній час. Можливо, щоб створювати проблеми тим, хто не має відношення до конкретного випадку (мені здається це дуже несправедливо).
В першу чергу відгук по номеру зрозумів як те, що я при нинішньому положені міг би займатись більш корисними справами. Можу подякувати за критику. Сподіваюсь і постараюсь, щоб у мене була така можливість.
Також прошу вибачення за те, що не спілкуюсь останнім часом з ким раніше мав більше технічних спільних інтересів та трудових, робочих відносин, в конкретному випадку це більше про те, що прошу вибачення у Saren, за те що не відповідав останнім часом. І признаю, що раніше недостатньо серйозно поставився у своєму відношенні до справи, особливо що стосуюється часу. По суті я проігнорував очікування Saren, за що прошу вибачення у нього.
спойлер
Передивився уважно начало розмови і згадав, що тоді ще дуже давно замінив ГПУ, але зрозумів, що з великою вірогідністю проблема може бути в текстолиті, тому майже кожного разу коли писав-обіцяв, що відремонтую її реально в більшості випадків не робив з нею нічого.
Далі, прошу вибачення, буде на російській мові, важко висловити думку.
На самом деле понял, что у меня нет цели в данном случае (как почти во всех случаях) проделать работу, по результату которой эта 7970 стала бы совсем неремонтопригоддной или отработала бы очень короткое время.
Но чтобы так осуществить, мне нужно было подтверждение в успешности ремонтов при подобных дефектах, на это мне нужно было очень много времени, наверное, мне нужно было об этом написать давно, мне самому это стало отчётливо понятно намного позже, за что многократно прошу прощение.
В конце-концов привести в работоспособное состояние удалось за счёт метода отключения каналов, о котором для этой серии стало известно относительно недавно.
спойлер
В конкретному випадку я зрозумів майже спочатку, що складно відповісти на питання о сроках і ціні.
Тому що було ясно, що максимально відповідаюча дійсності відповідь - легше буде написати російською (тому перепрошую): когда для подобных случаев (когда проблемы скорее всего в текстолите - в обрыве переходных отверстий) отработаю технологию замены (перепайки) ГПУ, при которой не будет портиться текстолит (не будут уходить в обрыв переходные отверстия)
и соответственно когда буду иметь соотв. оборудоваением (в данном случае паяльную станцию), такой ответ мог быть изначально считаться неадекватным, последнее время я уже не стал отвечать одно и тоже (что типа буду пробовать "пытаться её ремонтировать").
При каждой неудачной попытке можно по итогу привести к тому состоянию, при котором отремонтировать будет невозможно или настолько сложно, что явно нецелесообразно.
По поводу стоимости зависит от того с какого раза получилось бы, если например с 1-го, с 3-го или даже с 5-го, то цена была бы одна, если более, то ремонт был бы изначально нецелесообразен.
Нужно иметь очень много опыта, чтобы в таких случаях (с учётом того, что не все ГПУ будут длительно работоспособны) получалось при минимальном количестве попыток и ремонт был рентабелен-целесообразен в конечном итоге.
Если переходить максимально к конкретике, то проблема по итогу была в обрыве сигналов связывающих ГПУ и микросхему памяти А0 - DQA0_1, DQA0_2, DQA0_5, DQA0_25, но обрыв происходил постепенно, то есть сперва только один сигнал, потом нестабильность была в следующем и т.д. То есть при очередной впайке чипа может "оборваться" ещё один или несколько сигналов.
В результате приблизительно после 20-ой попытки ремонта (попыток было немного больше, но до 20 раз пришлось паять плату, так как было такое что один и тот же чип приходилось паять несколько раз из-за того что замыкались контакты при "слипание" соседних шаров) и уже после замены на 6-ой по счёту (или 5-ый, если начинать отсчёт после того, который был с завода) ГПУ получился следующий результат работы - далее на фото и скриншотах.
Что по времени заняло приблизительно 2 недели (при условие, если исключить очень длительные перерывы).
Но этому предшествовали годы опыта, нужно было успешно отремонтировать десятки видеокарт подобных, точнее с подобным дефектом.
Соответственно мне понадобилось ещё 5 штук 7970 (280X), возможно, в некоторых из них проблем изначально, связанных с ГПУ не было совсем, так как нужно понимать, что в части случаев чипы после лишней пайки выходят со строя.
Все ГПУ до этого последнего работали столько, что запустив Furmark ночью, то на утро был чёрный экран, при очередном запуске были или артефакты или не было изображения совсем (в таком случае также были ошибки по памяти со стороны ГПУ).
В итоге пришлось всё же отключить половину памяти, так как из-за одного сигнала DQA0_25, видеокарта не работала на высокой частоте памяти, также проверял после некоторого времени тестирования - появились ещё ошибки по уже одному из отключенных каналов.
Мне помог метод отключения каналов, который стал общедоступным и опубликован относительно недавно -

На выходе рабочая видеокарта, стабильно отработала в Furmark'e суммарно 40 часов при средней температуре 80 градусов, но задействована только половина микросхем памяти, то есть памяти всего 1.5 Гб.
спойлер
IMG_4681.JPG
IMG_4738.JPG
IMG_4899.JPG
IMG_4951.JPG
IMG_4970.JPG
Дуже сподіваюсь, що ця відеокарта ще може довго працювати, стільки - скільки треба, але з урахуванням того, що з'явились помилки по вже відключеному каналу, то сам в цьому сумніваюсь, але є метод-технологія завдяки якій можна точно відновити її працездатність (якщо проблема буде в самому ГПУ) в даному випадку.
Звертаючись до всіх:
За підсумком мене цікавить думка - наскільки відгук відповідає результату роботи і процесу виконаної роботи.
І як порекомендуєте зробити, відправити відеокарту одразу, чи після відповіді Saren.
господи за такой кал еще сколько париться? тут время+ работа больше заберет

Отправлено спустя 24 секунды:
Technotron: 13.04.2023 01:26
saren: 10.03.2023 05:36 шалом, джентельмены.
я вам шЫзу принес.
Днепр
Виктор
+380995583378
"ремонтник" - по видяхам, насколько я знаю.
я с ним встречался возле радиозавода, местные могут знать.
смотрим под спойлером даты и прикалываемся.
спойлер
photo_2023-03-10_05-21-25.jpg
photo_2023-03-10_05-21-21.jpg
photo_2023-03-10_05-21-13.jpg
photo_2023-03-10_05-35-26.jpg
я, конечное дело, и сам ишак, но.

вдруг сведет оказия - не связывайтесь - моё имхо.

предистория:
спойлер
в 2019 знакомый нахоботил где-то две видяхи - 780 и 7970.
780 вроде фаза питания, у радеона - чип памяти, по легенде.

после ремонта я выкупил радеон, он проработал у меня что-то около 2-х месяцев.
в один момент - белый экран в игре, апотом - черный при запуске компа.
ну я взял номер черта и с ним связался. на первом скрине - оноЪ.

780, кстате тоже долго не прожила - недели две, штоле. как я потом узнал.

с моей стороны хочется исключить вину - я не разобрал, как я люблю, даже после поломки.
вентиляторы я, обычно, поднимаю по оборотам - мой психологический барьер 60*С для электроники. шум не так мешает.

кому интересна вся история переписки( :gigi: ) могу снять и кинуть в приват.
P.S. предвосхищу вопрос про длительность эпопеи: были другие дела, и я, периодически, забывал про видяху. а сегодня - снова вспомнил. :gigi: ну и решил поделиться.
Доброго здоров'я!
Відношусь з великою повагою до всіх і до Saren!
Дякую, можливо завдяки всім Вам я можу і далі продовжувати працювати і робити щось потрібне і корисне.
Приємно, звертатись до аудіторії, яка мислить не тільки примітивними асоціаціями.
Тільки наскільки це доцільно писати якісь подробиці, тим більше в нинішній час. Можливо, щоб створювати проблеми тим, хто не має відношення до конкретного випадку (мені здається це дуже несправедливо).
В першу чергу відгук по номеру зрозумів як те, що я при нинішньому положені міг би займатись більш корисними справами. Можу подякувати за критику. Сподіваюсь і постараюсь, щоб у мене була така можливість.
Також прошу вибачення за те, що не спілкуюсь останнім часом з ким раніше мав більше технічних спільних інтересів та трудових, робочих відносин, в конкретному випадку це більше про те, що прошу вибачення у Saren, за те що не відповідав останнім часом. І признаю, що раніше недостатньо серйозно поставився у своєму відношенні до справи, особливо що стосуюється часу. По суті я проігнорував очікування Saren, за що прошу вибачення у нього.
спойлер
Передивився уважно начало розмови і згадав, що тоді ще дуже давно замінив ГПУ, але зрозумів, що з великою вірогідністю проблема може бути в текстолиті, тому майже кожного разу коли писав-обіцяв, що відремонтую її реально в більшості випадків не робив з нею нічого.
Далі, прошу вибачення, буде на російській мові, важко висловити думку.
На самом деле понял, что у меня нет цели в данном случае (как почти во всех случаях) проделать работу, по результату которой эта 7970 стала бы совсем неремонтопригоддной или отработала бы очень короткое время.
Но чтобы так осуществить, мне нужно было подтверждение в успешности ремонтов при подобных дефектах, на это мне нужно было очень много времени, наверное, мне нужно было об этом написать давно, мне самому это стало отчётливо понятно намного позже, за что многократно прошу прощение.
В конце-концов привести в работоспособное состояние удалось за счёт метода отключения каналов, о котором для этой серии стало известно относительно недавно.
спойлер
В конкретному випадку я зрозумів майже спочатку, що складно відповісти на питання о сроках і ціні.
Тому що було ясно, що максимально відповідаюча дійсності відповідь - легше буде написати російською (тому перепрошую): когда для подобных случаев (когда проблемы скорее всего в текстолите - в обрыве переходных отверстий) отработаю технологию замены (перепайки) ГПУ, при которой не будет портиться текстолит (не будут уходить в обрыв переходные отверстия)
и соответственно когда буду иметь соотв. оборудоваением (в данном случае паяльную станцию), такой ответ мог быть изначально считаться неадекватным, последнее время я уже не стал отвечать одно и тоже (что типа буду пробовать "пытаться её ремонтировать").
При каждой неудачной попытке можно по итогу привести к тому состоянию, при котором отремонтировать будет невозможно или настолько сложно, что явно нецелесообразно.
По поводу стоимости зависит от того с какого раза получилось бы, если например с 1-го, с 3-го или даже с 5-го, то цена была бы одна, если более, то ремонт был бы изначально нецелесообразен.
Нужно иметь очень много опыта, чтобы в таких случаях (с учётом того, что не все ГПУ будут длительно работоспособны) получалось при минимальном количестве попыток и ремонт был рентабелен-целесообразен в конечном итоге.
Если переходить максимально к конкретике, то проблема по итогу была в обрыве сигналов связывающих ГПУ и микросхему памяти А0 - DQA0_1, DQA0_2, DQA0_5, DQA0_25, но обрыв происходил постепенно, то есть сперва только один сигнал, потом нестабильность была в следующем и т.д. То есть при очередной впайке чипа может "оборваться" ещё один или несколько сигналов.
В результате приблизительно после 20-ой попытки ремонта (попыток было немного больше, но до 20 раз пришлось паять плату, так как было такое что один и тот же чип приходилось паять несколько раз из-за того что замыкались контакты при "слипание" соседних шаров) и уже после замены на 6-ой по счёту (или 5-ый, если начинать отсчёт после того, который был с завода) ГПУ получился следующий результат работы - далее на фото и скриншотах.
Что по времени заняло приблизительно 2 недели (при условие, если исключить очень длительные перерывы).
Но этому предшествовали годы опыта, нужно было успешно отремонтировать десятки видеокарт подобных, точнее с подобным дефектом.
Соответственно мне понадобилось ещё 5 штук 7970 (280X), возможно, в некоторых из них проблем изначально, связанных с ГПУ не было совсем, так как нужно понимать, что в части случаев чипы после лишней пайки выходят со строя.
Все ГПУ до этого последнего работали столько, что запустив Furmark ночью, то на утро был чёрный экран, при очередном запуске были или артефакты или не было изображения совсем (в таком случае также были ошибки по памяти со стороны ГПУ).
В итоге пришлось всё же отключить половину памяти, так как из-за одного сигнала DQA0_25, видеокарта не работала на высокой частоте памяти, также проверял после некоторого времени тестирования - появились ещё ошибки по уже одному из отключенных каналов.
Мне помог метод отключения каналов, который стал общедоступным и опубликован относительно недавно -

На выходе рабочая видеокарта, стабильно отработала в Furmark'e суммарно 40 часов при средней температуре 80 градусов, но задействована только половина микросхем памяти, то есть памяти всего 1.5 Гб.
спойлер
IMG_4681.JPG
IMG_4738.JPG
IMG_4899.JPG
IMG_4951.JPG
IMG_4970.JPG
Дуже сподіваюсь, що ця відеокарта ще може довго працювати, стільки - скільки треба, але з урахуванням того, що з'явились помилки по вже відключеному каналу, то сам в цьому сумніваюсь, але є метод-технологія завдяки якій можна точно відновити її працездатність (якщо проблема буде в самому ГПУ) в даному випадку.
Звертаючись до всіх:
За підсумком мене цікавить думка - наскільки відгук відповідає результату роботи і процесу виконаної роботи.
І як порекомендуєте зробити, відправити відеокарту одразу, чи після відповіді Saren.
за такой ... еще сколько париться? тут время+ работа больше заберет
moonlight49
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

ervin: 12.04.2023 08:34 moonlight49
Ну знову ж... Інцидент з натяжкою тягне на першу лігу. Він не перевірив, ви не перевірили.
Не бачу жодних ознак злочинних помислів. Я і сам не рідко продаю БЖ не перевіряючи. Тільки візуальний огляд.
Ну ось - тут ми з вами кардинально різні. Я не можу продати не перевіривши. Тим більш rgb2008 продавав навіть не свої особисті бж , а клієнтів, історію бж він не знає... Ну таке... Чому через місяць - бо був зайнятий іншим та була довіра. Так про манібек був не уважний що він там взагалі був. Але якщо продається щось їх сумнівами що воно робоче (а іржа зовнішня, навіть на роз'ємах на це явно натякає, хоча вище rgb2008 зарля зменьшення втрат пише що "не розбирав" - для цього і розбирати не треба) то так і вказують що "стан чи працездатність невідома"
Отправлено спустя 1 час 17 минут 6 секунд:
rgb2008: 12.04.2023 08:16 Людина вроді зрозуміла свою помилку,але щось недобре почалось варитись в кишківнику і ось результат.)
Дякую що накидав каках в моїх темах-відразу видно чим ти живеш!)
Бачу цепляє тебе цей мій відгук... А що трапилось? В нас вільна країна, демократія, форумчани повинні знати своїх героїв, нехай інші розсудять... Але таке писати про невідому тобі людину - погана практика та характеризує тебе не з кращої сторони. Що ж нехай буде.
Гаразд, ти не усвідомлюєш наразі своєї провини, тобі потрібні докази того що БЖ несправний чи підказка як називається товар, працездатність якого під сумнівами? І я не писав про відсутність манібеку, я писав що не пам'ятаю чи є він взагалі. Навіть тут перекрущуєш листування.... пишеш "всі розуміють що..." ось я не розумію, і не розумію навіщо чесно не вказати "працездатність під сумнівами"...
PS а ще іконку exolon gmae одяг... зніми, позорисько.
rgb2008
Member
Аватар користувача
Звідки: Винницкая обл.

Повідомлення

Абсолютно не чіпляє-я тебе вже давно послав в ліс по гриби...За іконку-що хочу то й ставлю-тобі яке діло до того?Більше писати нічого,тратити свій час на тебе абсолютно немає бажання!Хто захоче-буде мати справу,хто не захоче-то його право і не тобі чи мені це вирішувати!
RadioHeader
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Це якась нова зброя використовується - люди фігачать відгуки через місяці\роки після придбання? :insane:
AlterJio
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернигов

Повідомлення

moonlight49: 12.04.2023 00:03 Погані враження від користувача rgb2008
Купував 3 простих блока живлення АТХ на загальну вартість 1200 грн. Два - нормальні, а третій із ржавчиною навіть зовні на роз'ємі 220, добре ще що не спалив мені борду. Потім розібрав, а там всередині жах: 9 фото іржі https://imgur.com/a/vOOX46V
Так це моя провина що перевірив лише через місяць (хоча був манібек 3 дні), але продавати не перевіряючи сам товар...

В наступному листуванні свою провину не заперечував, але і повертати кошти не став.
Ось на цьому і кінець історіїї, "криміналу" нема в вашій угоді
1) Мані бек був, і якщо людина бачить корозію і не первіряє в перші три дні внутрішній стан, значить все ок і їй подобается. Ішна справа якщо б не було манібеку і вам клялись в повідомленях, що блоки в ідеальному стані.
2) Ну ось - тут ми з вами кардинально різні. Я не можу продати не перевіривши. це виключно ваша точка зору і слідувати їй ніхто інший не повинен, якщо про перевірку не було заздалегіть домовлено.
Обману з боку rgb2008 не бачу.
В оголошені про іделаьний стан слів нема, слів про те що блоки були особисто перевірені теж нема. Ваш відгук тільки показує що завжди треба домовлятись про нюанси і не сподіватись, що ваш співбесідник живе по тим же принципам що і ви. :beer:
Buldozer.
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

moonlight49: 15.04.2023 16:31
ervin: 12.04.2023 08:34 moonlight49
Ну знову ж... Інцидент з натяжкою тягне на першу лігу. Він не перевірив, ви не перевірили.
Не бачу жодних ознак злочинних помислів. Я і сам не рідко продаю БЖ не перевіряючи. Тільки візуальний огляд.
Ну ось - тут ми з вами кардинально різні. Я не можу продати не перевіривши. Тим більш rgb2008 продавав навіть не свої особисті бж , а клієнтів, історію бж він не знає... Ну таке... Чому через місяць - бо був зайнятий іншим та була довіра. Так про манібек був не уважний що він там взагалі був. Але якщо продається щось їх сумнівами що воно робоче (а іржа зовнішня, навіть на роз'ємах на це явно натякає, хоча вище rgb2008 зарля зменьшення втрат пише що "не розбирав" - для цього і розбирати не треба) то так і вказують що "стан чи працездатність невідома"
Отправлено спустя 1 час 17 минут 6 секунд:
rgb2008: 12.04.2023 08:16 Людина вроді зрозуміла свою помилку,але щось недобре почалось варитись в кишківнику і ось результат.)
Дякую що накидав каках в моїх темах-відразу видно чим ти живеш!)
Бачу цепляє тебе цей мій відгук... А що трапилось? В нас вільна країна, демократія, форумчани повинні знати своїх героїв, нехай інші розсудять... Але таке писати про невідому тобі людину - погана практика та характеризує тебе не з кращої сторони. Що ж нехай буде.
Гаразд, ти не усвідомлюєш наразі своєї провини, тобі потрібні докази того що БЖ несправний чи підказка як називається товар, працездатність якого під сумнівами? І я не писав про відсутність манібеку, я писав що не пам'ятаю чи є він взагалі. Навіть тут перекрущуєш листування.... пишеш "всі розуміють що..." ось я не розумію, і не розумію навіщо чесно не вказати "працездатність під сумнівами"...
PS а ще іконку exolon gmae одяг... зніми, позорисько.
Переходить на личности...ну такое...

Вам дали манибэк? Он прошел?ну какие вопросы.. не было времени проверить? Ну это ж ваши проблемы.

В ваших интересах проверить. Тем более скодько там те бдоки стоили? Явно ж не полугодовалые сисоники платина...

Вы купите например тедеыон самсунг с гарантией год, положите в ящик на 3 года.

Потом достаньте, он не включиться, вы пойдите по гарантии мол покупал-то я 3 года назад... но МНЕ НЕКОГДА БЫДО ПОЛЬЗОВАТЬСЯ, прошло не год гарантии конечно, но ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ... догадаетесь ответ?

Всенда удивляли притензии клиентов (и моих в том числе) мол да, манибэк прошел, но мне было некогда/не интересно или еще чтот...

:mad:
Stray
Member

Повідомлення

moonlight49: 12.04.2023 00:03 Погані враження від користувача rgb2008
не бачу вини rgb2008 у цій історії - я б бп теж не відкривав - навіщо б я це робив після зовнішнього осмотру? :spy:
moonlight49
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Stray: 26.04.2023 23:16
moonlight49: 12.04.2023 00:03 Погані враження від користувача rgb2008
не бачу вини rgb2008 у цій історії - я б бп теж не відкривав - навіщо б я це робив після зовнішнього осмотру? :spy:
Зовні на бп та на роз'ємах сліди іржі. Не треба відкривати навіть.
Stray
Member

Повідомлення

moonlight49: 26.04.2023 23:19 Зовні на бп та на роз'ємах сліди іржі. Не треба відкривати навіть.
ви впевнені що він не у вас у волозі лежав, чи дитина пролила води випадково - ось воно за місяць два і заіржавіло.

подібні історії (яку я тільки що озвучив вище) звучать як брєд - так само, перепрошую, як і ваша історія про тест через місяць, з фігурним мєтанням лайна за відмову повернути гроші після виявлення недоліків :)
moonlight49
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Stray: 26.04.2023 23:25
moonlight49: 26.04.2023 23:19 Зовні на бп та на роз'ємах сліди іржі. Не треба відкривати навіть.
ви впевнені що він не у вас у волозі лежав, чи дитина пролила води випадково - ось воно за місяць два і заіржавіло.

подібні історії (яку я тільки що озвучив вище) звучать як брєд - так само, перепрошую, як і ваша історія про тест через місяць, з фігурним мєтанням лайна за відмову повернути гроші після виявлення недоліків :)
Впевнений. Розмова закінчена.
Stray
Member

Повідомлення

moonlight49
божечки, я її з вами і не починав - ідіть собі далі... чи вас таки цепляє "ця моя думка"? :gigi:
Buldozer.
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

moonlight49: 26.04.2023 23:27
Stray: 26.04.2023 23:25

ви впевнені що він не у вас у волозі лежав, чи дитина пролила води випадково - ось воно за місяць два і заіржавіло.

подібні історії (яку я тільки що озвучив вище) звучать як брєд - так само, перепрошую, як і ваша історія про тест через місяць, з фігурним мєтанням лайна за відмову повернути гроші після виявлення недоліків :)
Впевнений. Розмова закінчена.
:lol: серьезный вы человек, сразу видно.
Відповісти