Overсlockers.UA Team на HWBOT

Куратор теми: StingerYar
Бенчмарки и соревновательный оверклокинг
Відповісти
Автор
Повідомлення
StingerYar
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

---Вітаємо в нашому куточку змагального оверклокінгу та бенчмаркінгу!---

Ця тема присвячена команді ентузіастів розгону нашої конференції.
Ми вже стали найсильнішою командою України і продовжуємо нарощувати силу!
Допомагайте просувати нашу команду на головному центрі змагального оверклокінгу HWBOT.
спойлер
HWBOT – єдиний, на сьогоднішній день, світовий центр змагального бенчмаркінгу. Сайт, згодом, став чимось на зразок Steam для PC-геймерів. Багато в чому завдяки HWBOT виробники стали уважніше ставитися до інтересів любителів та майстрів розгону та щедро нагороджувати переможців онлайн-змагань. Бажаним для активної участі у житті HWBOT є знання англійської мови. Ресурс славиться строгою модерацією, нетерпимою до тих, хто лінується вивчати правила додавання результатів у тих чи інших дисциплінах. Прекрасне місце, щоб показати свої здібності до оверклокінгу.
Приєднуйтесь до нашого колективу ентузіастів! Пам'ятайте, вступити до команди можуть усі, хто цього бажає!

Коротка інструкція зі старту:
спойлер
1) Все свавілля відбувається на http://hwbot.org
2) У лівому верхньому куті потрібно вибрати "Register" (не забувайте вказати команду Overсlockers.UA)
3) Обирайте цікаві вам бенчмарки тут: http://hwbot.org/benchmarks
4) Уважно вивчіть правила щодо оформлення та подачі результатів (вони знаходяться поряд з кнопкою завантаження бенчмарку)
5) Починайте експериментувати!
Командні заставки для бенчмаркінгу (обирайте будь-який):
спойлер
HWBOT_wallpaper2(4k).jpg
HWBOT_wallpaper(FHD).jpg
Зображення
Зображення
Зображення
Ну і просто заставки:
спойлер
team-photo-2.jpg
team-photo-1.jpg
team-photo-3.jpg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------Турніри, в яких можна змагатися----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------Гайдерський розділ---------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
спойлер
Йде робота над міні-сайтом команди, незабаром він стане доступним усім бажаючим.
Гайди лежать на Google Drive, поки що (російською):
О мой бог, что творят эти парни или FAQ по бенчмаркингу
Оптимизация настроек BIOS
Выбор и оптимизация ОС для бенчмаркинга
Эффективный прогон бенчмарков и их оптимизация
Зависимость бенчмарков от скорости накопителя
Види охолодження, їх ефективність, грошові витрати та витратні матеріали = coming soon
Джентльменський набір масового бенчінга систем = coming soon
Цікаві рішення для бенчмаркінгу
Файний відеогайд з ізоляції залізяччя для бенчмаркінгу при негативних температурах Автор: Vivi, екстремальний оверклокер ПАР.
Допомога у виборі оперативної пам'яті для бенчмаркінгу. Добірка чіпів DDR3.
Загальні нотатки з платформ, спостереження, особливості, хитрощі
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------Розділ підтримки---------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
спойлер
Серйозно налаштованим оверклокерам команда допоможе з ліцензіями на бенчмарки, а також видасть необхідне спорядження для ефективного розгону.
Боїтеся відразу робити full-out на своїй профільній системі? Немає проблем, беріть залізо для експериментів, яке не шкода вбити! (Київ, або пересил)
Практикуйтеся у правильній ізоляції плати для боротьби з конденсатом, апаратному допрацюванню, вольтмодами, правильним твікам системи, прошивки з-під DOS. Може у вас просто є вільний час, і ви хочете принести очки собі та команді.
Зв'язуйтесь із капітаном (StingerYar).

Наразі доступні:
EVGA EPower;
EVGA EVBOT (трохи глючний);
ElmorLabs PMD;
ElmorLabs EVC2SE;
ElmorLabs BenchLab;
Термометри Benetech GM1312, здатні моніторити глибокий мінус;
Купа Armaflex та клячка для ізоляції;
Ліцензії на 3Dmark/VRMark;
Ліцензії на Acronis True Image;
Скажені серверні вентилятори, готові розрубати палець;
Випарник для рідкого азоту Kingpin F1;
Поради від оверклокерів-екстремалів; :gigi:
Востаннє редагувалось 16.09.2024 23:01 користувачем StingerYar, всього редагувалось 160 разів.
acm_fan
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

А теперь всё то же, только на бот, думаю, тут найдутся те, кто помогут грамотно в Eng это подать.
:beer:
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

:up: :up: :up:
Теперь нужно найти посланника с этим сообщением, и коллективно поддержать
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

Англіцький - не проблема. Хоч Я й не являюся гуру граматики та свої думки в простій формі можу передати.
Формула була випробувана тільки на одному змаганні. Потрібно буде перевірити ще хоча б на парочці інших.
Просто зараз зайнятий боротьбою з qemu-kvm на сервері (ніяк не вдається підключитися до новоствореної vm). Надіюсь забороти за Сб-Нд цю проблему, та потім можна буде перевірити формулу ще декілька разів.
Можливо, до того часу знайдеться ще хтось більш розумніший й дотеше формулу до більшої універсальності...
Якщо знайдеться підтримка моєї пропозиції у нас, то можна буде цю ідею більш впевнено подавати на HWBOT.
Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе и в наших слезах,
И в пульсации вен
Перемен!
Мы ждем перемен.
© Віктор Цой
Пе.еС.
До речі, вибачайте за критичність в моїх висловах, та Я вирішив дещо розбавити деяку одноманітність командних шпалер (як завжди IMHO).
Робив для себе, ними й користуюся. Та можливо кому ще сподобається, то забирайте:
Overclockers.ua Team Wallpaper 1920х1200
Добре підходить для зменшення енергоспоживання моніка та оберігає Ваші очі від шкідливого яскравого опромінення в нічний час доби.<br />Характер - драматичний. Тематика кольору цієї wallpaper - це національні українські кольори: чорний та червоний. Чорний, тому що уособлює собою рідну землю, а червоний – кров українських борців, які захищають свою родючу чорну землю.<br />Та нам, оверам, часом також через великі зусилля дістаються додаткові мегагерци... в тяжкій боротьбі...
Добре підходить для зменшення енергоспоживання моніка та оберігає Ваші очі від шкідливого яскравого опромінення в нічний час доби.
Характер - драматичний. Тематика кольору цієї wallpaper - це національні українські кольори: чорний та червоний. Чорний, тому що уособлює собою рідну землю, а червоний – кров українських борців, які захищають свою родючу чорну землю.
Та нам, оверам, часом також через великі зусилля дістаються додаткові мегагерци... в тяжкій боротьбі...
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

Anchoret
Вроде ни чего но можно спросить.

Будет время потом проверь пожалуйста одну вещь.
первые 5 мест как на твоём примере с 179000 до 210000.
А вот остальные 25 мест сделай от 250000 до 550000.
Посмотреть как баллы будут идти ? должна быть сильная разница и это должно быть хорошо.

Можно в неё добавить бонус для 5 мест первых ?

ну и плохое...

И глянь чёт 30\х самый высокий результат а на 40\х он падает. может это из-за Anch если его изменить ? подумай если результатов не 40. Глобалы вычислять там 1000 результатов ? частота памяти там что в ddr2-ddr3 тоже как Глобалы количество результатов.

потом Kgpupi он только к данному тесту применим ? в других тестах 10 000 не влепить. значит под каждый тест своя формула ?или переменная ?

далее есть максимальный балл в тесте он один на всё HW и один на все Глобалы .
в данное время он начинает работать с 200 результатов которые влезли в 25% это с Хардварэ. с 1000 результатов которые влезли в 50% Глобалов.А в твоей будет расти бесконечно от количества пользователей? его тормознуть нужно при каком-то количестве пользователей.
Если это легко решаемо то можно и попробовать данную формулу им давать как пример.


Но я 10000000% они не проголосуют за неё из-за одного момента. всё таки нужно обрезать часть результатов ну не дело чтоб расчёт шёл в полоть до конечного пользователя, у которого результат на 200% ниже результата 1 места. какому-то проценту нужно просто давать 0.1 балл и всё. и их даже не пересчитывать . Они же с чем боролись кроме верхних балов с нагрузкой на пересчёт сервера. У каждого процессора есть примерный потолок , нужно брать в учёт хотяб 50% процессоров (ибо одни гонятся на +30% другие на +10% а третьи на 100%) в данной ревизии они оставили 25% а по глобалам 50% (всё остальное пустили в 0) 25% выдаёт сильный казус в тех процессорах которые гонятся свыше +80 , + 200% но в тех процессорах которые гонятся +30% казуса нет совсем там 0 у тех у кого почти в стоке немного разогнал и всё. Нужно найти какую-то середину.

Чтоб совсем плохие результаты не считало а просто давало 0.1 . и они не влияли на нагрузку перерасчёта остальных .


Но это моё мнение может если всё грамотно у тебя выйдет то и такую приймут. но тогда её нужно и на Глобалы и на командные и так далее и тому подобное.

Может легче их доработать ?

Отправлено спустя 30 минут 56 секунд:
Вот как пример ещё . в них нет проблем с несправедливостью .

core_i3_2100 57 мест в CPU-Z 56 место 10 баллов. 57 место 0 так как больше 25% от максимального.
core_i3_2120 тут меньше мест и последнее с балами маленькими ибо близко к этим 25% подходит
core_i3_3220 32 места , 30 место 6 баллов , остальные 0 вылезли за 25%
core_i5_2400 52 места до 50 идёт расчёт.

И таких много , так вот нужно как-то решить проблему там где сейчас есть несправедливость но , не сделать так что за места где выше примере 0 стали давать выше чем 0.1 балл.

И главное я заметил что в ревизии 7 в их формуле если вы попали в эти 25% у вас ни когда не отнимутся первоначальные баллы их может только стать больше , сколько бы человек не залезло перед вами меньше от этого у вас балов не будет. Только в одном случае уменьшаться если 1 место изменится , а если 1 и так максимальное то бояться что станет меньше уже не стоит.
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

2alexmaj467
На графіку добре видно, що чим кращий результат, тим сильніший буде відрив по балам від решти пелотона. На розмір цього відриву (в даному випадку призерів) напряму впливає коефіцієнт Anch. Тобто, якщо встановити Anch = 0,15, то ті хто мають результати < 200000ms різко отримають величезний приріст (перше місце, до прикладу, отримає відразу 85pts). А якщо встановити Anch = 0,5, то відбудеться суттєве падіння здобутих балів у призерів (тобто, перше місце отримає лише 25pts).
Що стосується падіння усіх результатів в таблиці з 40 учасниками, то в цьому винен останній найгірший результат, який потягнув всіх вниз.
Обмеження надавання балів за подання можна робити обмеженням кількості учасників, які претендують на розподілення балів (в формулі є така можливість, якщо Ви уважно придивитесь).
Коефіцієнт Kgpupi використовується для роботи формули з ms (в інших же змаганнях використовуються інші величини для вимірювання результату, наприклад в Cinebench - cb, а в х265 4k - fps). Потрібно синхронізувати якось номінали результатів та привести їх, як говорять, до спільного знаменника.
Чесно говорячи, Я сильно не влазив в систему калькулювання результатів. Лишень написав варіант just4fun.
Тому повторюю - це не універсальна формула (зроблена лише, як приклад, для HWpoints в GPUPI CPU 1B, так як мене турбували незараховані бали саме в цій дисципліні). Якщо її пропонувати, то потрібно доводити цю формулу до розуму.
Без допомоги інших Я навряд чи справлюсь, коли з'явиться у мене для того час. Просто не маю ні інформації, ні досвіду по іншим дисциплінам.
Можливо, всі гуртом ми зможемо це зробити..? ;)
RomanLV
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Anchoret:HW = (Km / ((Puser - Pmin) / Kgpupi + Anch)) * Ucomp, де

 Km - коефіцієнт кількості учасників;
 Puser - Ваш результат;
 Pmin - найкращий результат серед усіх учасників (в даному випадку - мінімальний час);
 Pmax - найгірший результат серед усіх учасників (в даному випадку - максимальний час);
 Ucomp = (Pmin / Pmax) - коефіцієнт конкурентоспроможності змагання;
 Kgpupi = 10000 - коефіцієнт GPUPI;
 Anch = 0,35 - коефіцієнт Anchoret.  :)
:up:
Есть коенчно нюансы, я прям сейячас вижу как можно "читерить" но это мелочи и в общем в отличие от того маразма что сейчас все просто и понятно (там я кстати не знаю можно ли считерить по той простой причине что нифига непонятно)
PS считерить - делаем один очень низкий результат (Pmin) и получаем сильное увеличение очков у всех участников на данном девайсе (из-за увеличеного параметра "якості Вашого результату". Т.е. какбы все в рамках, но только если не учитывать что есть другие девайсы (в котрых люди этого бонуса не получат). Потому возможнео стоит заменить эту переменну. напр на среднее арифметическое или чттто подобное. Чтобы на очки (других) нельзя было сильно повлиять одним единственным результатом.
Но вобщем это уже мелочи и "запобіжники", сама суть - :up:
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

Anchoret
Що стосується падіння усіх результатів в таблиці з 40 учасниками, то в цьому винен останній найгірший результат, який потягнув всіх вниз.
А теперь считаем глобалы 3D у меня GF2 200 у вас топ самый при самый и результатов 2000.
нельзя на последний привязывать.

Понятно если мы соберёмся то может что и расчитаем но Кто нас там послушает тем более что они все свои формулы должны убрать и взять нашу.


Но я уже теперь точно уверен и сейчас там тоже напишу. Одной формулой не решить , нужно две формулы . Одна будет работать для тех процессоров у которых потолок разгона максимум +100% от номинала.

Вторая формула всё что свыше . По видео не знаю скорей всего одна на все но средняя между теми что у процессоров.


Ну вот сами подумайте вот я выше выложил 4 примера 1155 сокета без множителя , могу ещё хоть 100 примеров с разных сокетов взять где Формула которая сейчас работает даёт слишком много , в 7700K вы с азотом столько получать запаритесь.
Тоесть для не разгонных процессоров или тех что гонятся не выше +80% от номинала , та что сейчас формула избыточна даже .

А вот всё у кого потолок свыше 110% уже пипец настаёт.


RomanLV
Потому возможнео стоит заменить эту переменну. напр на среднее арифметическое или чттто подобное. Чтобы на очки (других) нельзя было сильно повлиять одним единственным результатом.
Вот они в 7 версии и сделали обрезку и слабый результат ни на что не влияет.

Но как я выше написал эта формула для одного избыточна для другого слишком резко обрезает, среднюю не сделать . Если две нельзя то не знаю.
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

alexmaj467: А теперь считаем глобалы 3D у меня GF2 200 у вас топ самый при самый и результатов 2000.
нельзя на последний привязывать.
...
Ще раз повторю, бо бачу що не помітили це речення:
Обмеження надавання балів за подання можна робити обмеженням кількості учасників, які претендують на розподілення балів (в формулі є така можливість, якщо Ви уважно придивитесь).
Тобто, якщо учасників 2000, то формула може застосовуватися тільки до 200 перших.
Просто візьміть мою формулу та застосуйте її в excel до тих результатів, які Вас цікавлять - it's a simple.
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

Спасибо понял попробую.
RomanLV
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

alexmaj467:Вот они в 7 версии и сделали обрезку и слабый результат ни на что не влияет.
Во первых я говорил о формуле не бота а предложеной Anchoret И здесь обрезай не обрезай, но оно влияет.
Как в ботовской формуле я не знаю. Кажется там не влияет, но дело не в обрезке. Но в любом случае обрезка - масдай. У кого в какой воспаленной голове возникла мысль обрезать... я б ему предложил пусть себе обрезание коечего другого сделает :dispute: :D
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

RomanLV: ...
PS считерить - делаем один очень низкий результат (Pmin) и получаем сильное увеличение очков у всех участников на данном девайсе (из-за увеличеного параметра "якості Вашого результату"...
Можливо малося на увазі "отримуємо зниження балів у всіх учасників"?
Тому що
Anchoret:...
Що стосується падіння усіх результатів в таблиці з 40 учасниками, то в цьому винен останній найгірший результат, який потягнув всіх вниз
...
Так це можна вилікувати, обмеживши діапазон прийнятних результатів.
Найгірші результати просто не будуть обчислюватися цією чи подібною формулою.
Для того, щоб всім слабким результатам видавати одинакові 0.1pts чи взагалі нічого не давати (0pts), не потрібні формули.
Там достатньо й умовного фільтра на кшталт "if Nuser > Km then HW = 0.1|0 pts", де Nuser - позиція учасника відносно свого результату, а Km - це вже коефіцієнт допустимої кількості учасників.

Пе.еС.
Заплутався трохи. Тепер зрозумів, що малося на увазі.
Так в чому чітерство, якщо Ви своїм результатом підтягуєте всіх учасників?
А зараз хіба не так працює калькулювання HWBOT?
А взагалі в чому суть будь-яких змагань? Щоб досягти максимального (мінімальний в моєму випадку - Pmin) результату та здобути перемогу у заліку.
Треба експериментувати. Пробувати змінювати значення коефіцієнтів...
... Я не маю гадки, як воно буде працювати на інших дисциплінах. Ви ж самі можете це перевірити.
Snegovick
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: UA. Poltava

Повідомлення

Anchoret:Просто візьміть мою формулу та застосуйте її в excel до тих результатів, які Вас цікавлять - it's a simple.
Anchoret
Зроби будь ласка або ексель файл або гугл таблиці з посиланням. Так усім буде легше.
RomanLV
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Anchoret:Заплутався трохи. Тепер зрозумів, що малося на увазі.
Так в чому чітерство, якщо Ви своїм результатом підтягуєте всіх учасників?
Пояснюю. Маємо лінійку проців 2000, 2100, 2200, 2300, 2400 у свсіх приблизно рівні результати та отримані поінти.
Ти береш проц 2100. і робиш там низький результат. Врезультаті поінти для цього проца 2100 сильно підвищилися. У всіх учасників, але тільки цього проца. Решта - 2000, 2200, 2300, 2400 - ні. В рейтингі окремо взятого 2100 - все нормально. Але в загальному рейтингі - всі у кого нема цього проца - в прольоті.
А зараз хіба не так працює калькулювання HWBOT?
зараз трохи не так. Кожен результат впливає, але незначно, одним результатом сильно підняти неможливо. Треба як мінімум кілька (і чим більше результатвів вже є тим більше треба загнати для "читерства"). А тут - кардинально змінити можна одним єдиним.
Для ліквідации цієї можливості можна відсікати відсоток (як зараз у версії 7.0, але не 25% а скажімо 75% чи 90% (і тоді цей низький не буде впливати взагалі) ) а можна зробити щось на основі середнього арифметичного чи т.п. (і тоді впливати буде, але незначно).
Я за другий варіант - не треба нічого відсікати взагалі. Просто треба придумати що саме брати за основу. Найпротстіше середнє арифметичне, але можливо придумати щось більш "правильне".
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

Ну сейчас минимальный результат не влияет вроде ни на максимальный ни на изменение у остальных.

Вот пример.
Зображення

Посмотрите на 2400 там тоже количество 50 результатов , 1 место по баллам аналогично остальные согласно их разгону от максимального.


RomanLV
Я за другий варіант - не треба нічого відсікати взагалі. Просто треба придумати що саме брати за основу. Найпротстіше середнє арифметичне, але можливо придумати щось більш "правильне".
Но что правильно ? и оно не может быть правильным под всё . ибо у одних потолок всего +20% от номинала , в них и +5% это уже како-то прогресс и его нужно поощрить баллами. (эти сейчас поощряются в плоть до + 0,5% от номинала разгон как-то тоже смешно выходит)
В других типа Цедармил или Ам3 и так даллее тут даже +30% от номинала нет смысла поощрять максимум 0.1 балл для них и главное чтоб они даже не нагружали сервер , тоесть не пересчитывались.
RomanLV
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Но что правильно ? и оно не может быть правильным под всё . ибо у одних потолок всего +20% от номинала , в них и +5% это уже како-то прогресс и его нужно поощрить баллами. (эти сейчас поощряются в плоть до + 0,5% от номинала разгон как-то тоже смешно выходит)
Ну почему же, вот это отклонение от номинала и будет 100%
Пример (реальные нынешние цифры взял) .
CPU-Z. Celeron Willamate 1800 - min 1795, max - 2867.
1795 - коэфф 0%, 2867 - коэфф 100% . или 2867-1795=+1072 т.е. +1072 это 100%
Предположим твой проц 2500. Высчитываем. 2500-1795=+705
1072 - 100%
705 - Х
Х=705*100/1073=65,7%
твой коэффициент - 67%

берем проц Northwood 1800. min 1794 max - 4607
4607-1794=+2813. 2813 это 100%
предположим у тебя те же 2500. 2500-1794=+706
2813 - 100%
706 - Х
Х=706*100/2813=25%

Все красиво, все учитвается. Нортвуд легче гонится, соотв получает бОльший коэффициент.
Понятно что если брать тупо (множить на 67 и 25 или 0.67 и 0.25) то будет линейный вариант, который не совсем правильный. Но можно придумать чтото добавив тот же логарифм и получим более корректно. Я за сам принцип говорю.
Также можно (нужно) брать не минимальный результат а например средний. По причине которую я написал выше. Даже тут минимальные ниже номинала проца, а ктото может еще и даунклокнуть и получим еще бОльший сдвиг. (с тестом CPU-Z проще, тут можно номинал, но с остальными такое не прокатит, там понятия "номинала" нет, поэтому этот вариант я не рассматривю, а вот среднее вполне можно сделать)
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

2Snegovick
На цьому тижні спробую зробити щось подібне.
RomanLV: Пояснюю. Маємо лінійку проців 2000, 2100, 2200, 2300, 2400 у свсіх приблизно рівні результати та отримані поінти.
Ти береш проц 2100. і робиш там низький результат. Врезультаті поінти для цього проца 2100 сильно підвищилися. У всіх учасників, але тільки цього проца. Решта - 2000, 2200, 2300, 2400 - ні. В рейтингі окремо взятого 2100 - все нормально. Але в загальному рейтингі - всі у кого нема цього проца - в прольоті...
Краще поясніть, що маєте на увазі при вживанні словосполучення "низький результат". Вчергове плутаєте мене цим виразом.
Я, в випадку з GPUPI, використовував словосполучення "мінімальний час", тобто це був найкращий результат в заліку. Найкращий результат зробити найважче, але в цьому й закладений сенс будь-якого змагання, тому він й преміюється відповідно.
Якщо ж Ви під словосполученням "низький результат" мали на увазі "найгірший результат", який дійсно легше за все зробити, то вкотре повторюсь:
Anchoret:...Що стосується падіння усіх результатів в таблиці з 40 учасниками, то в цьому винен останній найгірший результат, який потягнув всіх вниз...
Насправді не один, а два останніх. Вони напряму вплинули на зниження поінтів в уже присутніх учасників.
Тобто найгірший результат може тільки понизити поінти для всіх учасників, а не навпаки.
Але можна передбачити подібну поведінку в заліку певного CPU:
Anchoret:...Так це можна вилікувати, обмеживши діапазон прийнятних результатів.
Найгірші результати просто не будуть обчислюватися цією чи подібною формулою...
RomanLV: ... Кожен результат впливає, але незначно, одним результатом сильно підняти неможливо. Треба як мінімум кілька (і чим більше результатвів вже є тим більше треба загнати для "читерства")...
Я не знаю наскільки впливають нові результати на вже подані в HWBOT rev7, та Я відштовхуюсь від повідомлень уже досвідчених оверів:
alexmaj467:...Ну и балл сейчас растёт от количества участников в тесте даже если вас ни кто не перебил ваш балл выростет если ниже вас будут участники...
RomanLV
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Anchoret:Краще поясніть, що маєте на увазі при вживанні словосполучення "низький результат". Вчергове плутаєте мене цим виразом.
Так, я маю на увазі поганий результат. Для CPU-Z наприклад це низька частота, для GPUPI - великий час, для 3D Mark - мала кількість "попугаїв".
Треба мати на увазі що є тести де чим менше тим краще а є навпаки. Але це нюанси.
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

Да я тоже самое имел в виду, низкий результат я называл тот что плохой,слабый и так далее.
Anchoret
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

2RomanLV
"чим менше тим краще а є навпаки" - не має значення. Можна рахувати різницю по модулю.
В даний момент моя формула при додаванні кожного нового результату (хочу звернути Вашу увагу - не найгіршого) збільшує бали учасників (в залежності від округлення сотих та тисячних долей): зі слабкими результатами на ~0,1-0,2pts, з середніми - на ~0,3pts, а у азотників відбувається більш стрімкий ріст балів по відчуттю схожий на впорскування азоту в двигун гоночного авто. І цей ріст буде відбуватися до досягнення межі допустимої кількості претендентів на розподілення балів (якщо буде встановлена межа відсікання тих слабких результатів, які можуть потягнути всіх вниз). Також в даній версії формули є нюанс, що коли в заліку присутня невелика кількість слабких/середніх результатів, то на початку вони отримують достатньо високі бали. І в процесі відчутної зміни кількості та якості поданих результатів бали вже присутніх слабких/середніх результатів різко почнуть танути, бо буде відбуватися перетікання високих балів наверх. Тобто розподілення високих балів завжди буде залишатися в верхній частині заліку і збільшення відчутного відриву лідерів від серединних результатів буде призводити до відтягування ще більшої кількості балів наверх заліку.
Виходить, що в даній зачатковій формі формула (з деякими нюансами) мотивує та сприяє участі якомога більшої кількості учасників, а також в покращенні якості їх результатів в кожному змаганні.
alexmaj467
Member
Аватар користувача
Звідки: г.Ялта

Повідомлення

У меня появилась идея временного решения на 90% теперешней проблемы с Хардварэ личными пока только для Процессоров , без кардинального изменения их формул . Она временная может будет после нормальная формула но опять же нормальная под всё пока не думаю что будет.

И так у них сейчас проверяется действие если самый высокий результат поделить на ваш результат будет больше или равно 0.75 то формула начинает работать.
Как это у них работает не знаю ибо если 2000 поделить на 1000 будет равно 2 что в условия ТИПА попадает но по факту 1000 на 50% ниже , значит она не может попасть. скорее должно быть. Если ( Максимальный - Ваш ) + 200% = должно быть меньше или равно вашему (тогда как раз работают их 25%) но в некотором железе этого мало.

Короче у них есть по каждому процессору переменная Stock ну она должна быть ибо в результате в низу где охлаждение отображается результат + на сколько % вы разогнали процессор. или на сколько в минус ушли.

Моя идея состоит в том чтоб в начале проверялось действие другое.

Если максимальная частота больше чем число (Stock + 90%) то выполнится правило где будет отрезано не 25% а 33%

Тут приводили в пример 775 целерон 335J 6523ггц при правиле 33% у него будут балы начиная с 4370 примерно .

Да на Цедармилах это не решит проблему с водой но это на них и нельзя сделать, там баллы начнутся с 5700мгц если макс результат 8500 , если макс ниже то и баллы будут ниже начинаться.

На FX которые AM3+ тоже примерно от туда 5600 - 5800.
Феномы всякие от 4700 примерно.
И ещё где-то изменится.

Но это приведёт и к другому.
Например Пентиум 3 800EB тут баллы начнёт давать с частоты 1086мгц. что немного уже смешно.

Можно не 90% а 100% тогда 800EB не зацепит.


Если же моё правило не сработает то будет работать их правило где 25% . Ну и обязательно всем у кого 0 пусть ставят 0.1 или 0.2 без разницы, у меня и 0.1 наберётся с 50 баллов.


40% обрезать нет смысла найдутся процессоры где такое на воздухе не проблема получить.



Короче это просто как временный вариант я попробую скриншотами к вечером нарисовать и туда выложить, я думаю с этим легче им согласится чем принять полностью новую формулу.

Но опять же это только по процессорам и только Личные Хардварэ, по видикам наверное если и есть сейчас проблема она не столько высока ибо там не столько видик играет роль сколько на какой платформе его гоняют.

Отправлено спустя 26 минут 56 секунд:
Можно расширить и тогда Цедары захватить.

Если Максимальный больше или рано (Stock + 120%) То отшибать будет 40%

Если Максимальный больше или равно (Stock + 100%) То отшибать будет 33%

Остальные все где ниже 25%

Отправлено спустя 4 часа 21 минуту 48 секунд:
Полистал процессоры Фигня получается есть процессоры где +150% к номиналу делают на хорошем воздухе.

Просто если не отшибать баллы будут получать все подряд с разгоном без разгона пофиг.
В версиях 5 -6 тоже отшибались если точно, то примерно 40-50% от максимального, но их отшибало после достаточного количества результатов возможно после 20.
Но и баллов было меньше при 20 результатах, сейчас баллов при 20 результатах больше но при 5 результатах мало.

Я пока понимаю что нужно сделать в начале переменную если не для каждого процессора то хотяб то что их объединяет это ядро-техпроцесс. (а в других как 1155 и других то можно не по ядру а по тому что они Мобильные)

И после уже делать правила как выше я писал, Если результат подают в категорию Цедармил и число Максимальное результата больше или равно Стока + 130 , то включается расчёт где отшибается 50% , если максимальный ещё не дорос то +130% то включается правило с отшибанием 30% если результат и до +100% не дорос то как сейчас 25% .
И такие правила под каждое ядро с разным значением отшибания , для мобильных некоторых можно и 97% сохранять а те кто только на 3% разогнал им давать 0.1.


Это я объяснить там точно не смогу, да и реально ли это выполнить.
Відповісти