Ненадійні люди

Отзывы о сделках в Барахолке. Хорошие и плохие
Відповісти
Автор
Повідомлення
Moderator
Moderator

Повідомлення

В данной теме можно оставить негативные отзывы о ваших совершенных сделках на Барахолке. Помимо негативного отзыва оставляйте ссылку на профиль и тему в которой была совершена сделка.

Убедительная просьба, не устраивать в теме срач и выяснения отношений. Виновные будут наказаны.

Эта тема создана для того, чтобы помочь избежать негативных моментов при совершении продажи/купли/обмена.
Данная тема не является инструментом для давления на оппонента с той или иной целью, а в первую очередь несет функцию предупредить форумчан о возможных последствиях при совершении сделок с тем или иным человеком.

Для проверки ника на присутствие в данной теме — воспользуйтесь поиском в теме (слева вверху каждой страницы имеется соответствующее поле).

Если заметите двойников/клонов — сообщите сразу же модератору gehka3 в ЛС.

Будьте предельно внимательны к предложениям в ЛС — тщательно проверяйте подлинность профиля предлагающего (смотрите дату регистрации правильность никнейма и пр.)



Путеводитель по разделу отзывов. Где оставить отзыв, как искать, FAQ
Востаннє редагувалось 06.05.2013 14:39 користувачем gehka3, всього редагувалось 3 разів.
iwojima
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

NazarK:Для повноти картини додам також, що після скандалу по питанню БЖ у цій вітці інші покупці, до яких вже їхав товар, відмовились його забирати на пошті, побоявшись отримати брак.
І правильно зробили.

У Вас в темі про мат.плажу також "прикол" з ціною, було 2300 стало 2700. Вам форумчани про зміну ціни писали, так ви ще акцентували увагу що їх вище вказаної ціни заганяєте і норм йде...
Таке враження що ви покупців за :censoured: тримаєте...
NazarK
Junior

Повідомлення

Jampwnz
В юридичній практиці є таке поняття як "презумпція невинності". Я відправив покупцю справний блок.
Якщо він його отримав на пошті і вдома в нього блок не включається (чи точніше згорів при включенні), а я подальших гарантій не давав, то це вже не моя відповідальність.
Все решта -- це домисли.
iwojima
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

InTouch красава, відбив собі 50% вартості доставки БЖ :up:
NazarK
Junior

Повідомлення

iwojima: У Вас в темі про мат.плажу також "прикол" з ціною, було 2300 стало 2700.
Я не продав жодної з цих плат по 2300 ( крім тої що взяв InTouch ) . Коли я перший раз виставляв оголошення, я поставив ціну 2300, як перше грубе наближення, просто щоб відштовхнутись від якоїсь цифри, бо ще не встиг добре проаналізувати ринок. Оскільки відразу багато людей зацікавилось, на наступний день я підняв її до 2500, а ще через день до 2700. Реально я продав першу плату з цієї партії за 2500, бо з людиною вже йшли переговори, і він хотів взяти з самого початку, коли ще стояла ціна 2300, а наступні вже йшли за 2700 з символічним торгом у 50-100 грн.
scorp452
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

NazarK
вы просто загоняете себя еще глубже в яму.... взрослый человек , а ведете себя (промолчу) ... я вам расскажу как правильно нужно было поступить - когда InTouch получил БП от EVGA (по причине брака***) возместить расходы доставки!!!
InTouch же пошел Вам на уступки и предложил купить со скидкой мат.плату (дурачёк решил наступить на те же грабли дважды , ну и я такой же , дал ему ссылку на тему с мат.платой) с условием решить конфликт по БП, так вы и тут зажмотились ( хотя так красочно расписываете какие убытки вам доставил этот инцидент) :facepalm: более того если заглянуть в тему продажи мат. платы (viewtopic.php?f=26&t=179344 из сообщения в теме видно, что первоначальная цена была 2300!!! то есть у Вас был заработок при этой цене и вы не уступили за 2000грн. :facepalm: )
Из вашего сообщения и приложенного скрина - я тоже наехал на InTouch , что он не прав и из переписки получалось, что при покупке мат.платы за 2300 - инцидент исчерпан... так и тут всё не так! ВЫ же не выложили след.сообщения , где InTouch говорит о недопонимании и предлагал вернуть плату , потому как подразумевал, что только при цене в 2000 будет исчерпан инцидент :facepalm: :facepalm: :facepalm:
это просто жесть :lol:
"дорогой" и "любимый" NazarK я Вам настоятельно рекомендую закинуть это гиблое дело с куплей/продажей.... :up:
ati76
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков-Броди.

Повідомлення

NazarK

Пришли евреи посмотреть тему... и горько заплакали от такого жлобства :laugh:
Jampwnz
Member

Повідомлення

вообще меня прикалывает как индивидум хотел за 300 грн (хотя, если разобраться, покупатель гораздо больше на доставку блока в германию) отмыть свою репу. Но тут, внезапно, окажется что нельзя отсюда стирать посты;)
NazarK
Junior

Повідомлення

scorp452:...InTouch говорит о недопонимании и предлагал вернуть плату...
При поверненні, як буде виглядати фінансове питання? Він мабуть захоче, щоб я йому повернув також гроші, які він заплатив за плату. Хто буде платити за поштові витрати? Хто компенсує мені час на обробку його замовлення і ще додатковий час на діагностику плати після того як він нею вже тиждень користувався? Звідки я знаю, що він за цей час чогось не напсув на тій платі?
-----
ati76:NazarK
Пришли евреи посмотреть тему... и горько заплакали от такого жлобства :laugh:
Як мені здається, явно не мого...
NazarK
Junior

Повідомлення

iwojima:InTouch красава, відбив собі 50% вартості доставки БЖ :up:
Замість "відбив" мені здається більш доречним визначення "вкрав".
ati76
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков-Броди.

Повідомлення

ati76:NazarK
Пришли евреи посмотреть тему... и горько заплакали от такого жлобства :laugh:
Як мені здається, явно не мого...[/quote]

Судя из этой длинной темы у вас еще меньше :laugh:
iwojima
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

NazarK:
iwojima:InTouch красава, відбив собі 50% вартості доставки БЖ :up:
Замість "відбив" мені здається більш доречним визначення "вкрав".
Так ви ж самі йому знижку зробили :rotate:
NazarK
Junior

Повідомлення

iwojima:
NazarK: Замість "відбив" мені здається більш доречним визначення "вкрав".
Так ви ж самі йому знижку зробили :rotate:
Звичайно. Розраховуючи на дотримання домовленості і порядність з його сторони.
Це був дійсно свідомий ризик. Як виявилось, InTouch проявив себе не з кращої сторони.
А цікаво, чи змінив би він своє рішення, якби я докинув ще ті 300 грн.? А якби ще 500? :) А якби 1000? Люба з цих сум не є особливо великою. Питання тут лише в тому -- чи варто, і чи правильно це робити?
Чи правильно, образно говорячи, "підкормлювати шакалів"?
Я писав раніше, що торгування технікою -- це для мене більше хоббі. Можлива втрата продажів тут не є визначальним фактором для мене, задля запобігання якого я би пляцком лягав.. Я не магазин комп'ютерної техніки, який мусить підмазувати кожному проблемному клієнту, щоб не дай Бог не втратити бізнес.
Тут питання просто більше загальної ментальності цього форуму. Він мені в деяких аспектах чимось нагадує своєрідний "техно-бомжатник". Зі своїм "бомжатним" кодексом честі, де злодій оказується героєм.
yupi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NazarK
Так подкинь тысячу и проверишь ;)
NazarK
Junior

Повідомлення

yupi:NazarK
Так подкинь тысячу и проверишь ;)
"позолоти ручку" :)
-----
Я колись мав нагоду познайомитись з деякими звичаями хіджр у Бангладеші (каста трансгендерів, звичаями чимось подібні до наших циган). Вони ходять по багатшим кварталам Дакки, випрошують гроші, гадають, і крадуть при різних нагодах. Якщо якийсь господар дому з ними конфліктно розійдеться, то вони потім збираються компаніями під тим домом і день за днем чіпляються до всіх, хто туди заходить і виходить, голосять, роблять різні інші проблеми, аж поки їм не дадуть відкупу.
-----
А я собі якраз згадав Ваші пости в моїх вітках : :rotate:
yupi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

NazarK
ты больше напоминаешь клоуна, а люди просто смеются с тебя :laugh:
NazarK
Junior

Повідомлення

Jampwnz:Покупатель хотел получить рабочий БП За N сумму денег. А получил БП за N+ доставка в германию еще и времени лишний месяц убил.
Продавець хотів продати БЖ, який він не використовує.
А отримав купу проблем, втрачені продажі інших товарів, і відра бруду, вилиті на його голову.
З якого дива продавець повинен вирішувати за свій кошт подібні ситуації, якщо цього не передбачалось умовами продажу?
NazarK
Junior

Повідомлення

yupi:NazarK
ты больше напоминаешь клоуна, а люди просто смеются с тебя :laugh:
Це вже прогрес. :) Бо переважно люди тут озлоблені і займаються травлею тих, хто "не по понятиям" щось зробив.
TyphooNick
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Ровно

Повідомлення

Смотрю последние несколько историй и еще и еще раз убеждаюсь в том, что никто больше не навредит человеку, чем он сам. Ни форумчане, ни модераторы, никто. Научитесь вовремя останавливаться, потому что никто, кроме вас самих не принесет таких убытков, падения продаж и морального негатива.
Надо отдать должное парням, особенно продавцу, которые решили вопрос по видеокарте компенсацией, не дав конфликту выйти за рамки.
Делайте выводы с этой очень полезной и поучительной темы, которую надо читать до того, как начать заниматься продажами...
sensey
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ-Малин

Повідомлення

TyphooNick
Ух ти, слушна думка. :beer:
KTM2015
Junior
Звідки: Киев

Повідомлення

NazarK
Нужно было не идти на уступки, поменять по гарнтии б.п. и забрать новый запечатанный себе, продать его как новый еще бы и затраты на поездку окупились, а так , пошел на встречу при чем не ясно криворукий это пользователь и по его вине сдох блок или просто так было ему(блоку) уготовано при жизни) Так еще и скидку сделал на материнку, в честь чего? он получил новый блок по цене б.у. с твоей помощью..
Відповісти