Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Пропоную обговорити Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням

та ні ви щось плутаєте, це ж "пропрієтарщина" нвідії, тільки растер і натив, а цей маркетинг він вже помер, майже, ну 6й рік помирає але от от вже гаплик ретрейсингу
сподіваюсь радеон остаточно роздуплився і проектів з рт стане ще більше + наступне покоління консолей з нормальним апскейлером.
ох добреньке перевзування буде, як і з фср4 :popcorn:
Востаннє редагувалось 05.05.2025 15:54 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ну нарештi! B-)
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Неплохо, что уже было известно месяц назад.
Добавлю ещё которые автор пропустил самое главное - https://www.freepatentsonline.com/y2025/0104328.html
A processor employs work items to manage traversal of an acceleration structure, such as a ray tracing structure, at a hardware traversal engine of a processing unit. The work items are structures having a relatively small memory footprint, where each work item is associated both with a ray and with a corresponding portion of the acceleration structure. The hardware traversal engine employs a work items to manage the traversal of the corresponding portion of the acceleration structure for the corresponding ray.

No more traversal done in shaders, just one IMAGE_BVH_INTERSECT_RAY and then get the result without needing to push the current context to stack.
Additionally, the Traversal Engine can do a lot more parallel traversals in HW (for child nodes) than what is possible with shaders for a given CU count.

LOSSY GEOMETRY COMPRESSION USING INTERPOLATED NORMALS FOR USE IN BVH BUILDING AND RENDERING
https://www.freepatentsonline.com/y2025/0104285.html

RAYTRACING STRUCTURE TRAVERSAL BASED ON WORK ITEMS
https://www.freepatentsonline.com/y2025/0104328.html

NEURAL NETWORK-BASED RAY TRACING
https://www.freepatentsonline.com/y2025/0005842.html

TRAVERSAL AND PROCEDURAL SHADER BOUNDS REFINEMENT
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0412445.html

SPLIT BOUNDING VOLUMES FOR INSTANCES
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0412446.html

SPHERE-BASED RAY-CAPSULE INTERSECTOR FOR CURVE RENDERING
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0331266.html

TRAVERSAL RECURSION FOR ACCELERATION STRUCTURE TRAVERSAL
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0370965.html

FRUSTUM-BOUNDING VOLUME INTERSECTION DETECTION USING HEMISPHERICAL PROJECTION
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0233242.html

OVERLAY TREES FOR RAY TRACING
https://www.freepatentsonline.com/y2024/0087223.html

:beer:
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

Потом скажут FSR 5.0 не совместим с rdna 4
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

Може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням, а може й не забезпечити. Щось тільки обіцяють, та зупиняються на рівні передтопу nVidia.
SERGBILL
Member
Аватар користувача
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення

Enjthesilence: 05.05.2025 15:38 ну 6й рік помирає але от от вже гаплик ретрейсингу
і шостий рік я не бачу якогось суттєвого поліпшення графіки від того рейтрейсингу, шо OFF, шо ON.
vvv2
Member

Повідомлення

А у цьому поколінні чому не стрибнули… а якщо куртка ще далі стрибне… це так само як читати кожного року про революцію з батареями :)
EvhenS
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкаси

Повідомлення

Enjthesilence: 05.05.2025 15:38 Пропоную обговорити Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням

та ні ви щось плутаєте, це ж "пропрієтарщина" нвідії, тільки растер і натив, а цей маркетинг він вже помер, майже, ну 6й рік помирає але от от вже гаплик ретрейсингу
сподіваюсь радеон остаточно роздуплився і проектів з рт стане ще більше + наступне покоління консолей з нормальним апскейлером.
В 2016 році відеокарта для 1080р коштувала 200$, а в 2025му році відеокарта для 1080р коштує 700$, замість того щоб коштувати 50$, мати 30ватт тдп і бути розміром з флешку. І причина цьому - RT. Три покоління відеокарти ніфіга не тягнуть, скількі б вони не коштували, і єдиний в них прогресс - більш агресивний апскейлер і малювання все більшої кількості інтерпольованих кадрів (тобто паперові параметри). Якби Хуанг молодець, бабла загріб, а от те що вам це подобається це погано.
Востаннє редагувалось 05.05.2025 16:05 користувачем EvhenS, всього редагувалось 1 раз.
OldGoodGames
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням
баа, оце новина :teacher: було б дивно якщо було навпаки, а ще наступне за наступним буде ще бистрішим за попереднє і коштувате ще більше, а щее... і так по колу :laugh:
ваш кеп :)
Востаннє редагувалось 05.05.2025 16:05 користувачем OldGoodGames, всього редагувалось 1 раз.
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Тут пів форуму доводило що промені непотрібні і їх не видно - а тут така зрада від червоних :lol:
Wahoo
Member
Звідки: куда занесет

Повідомлення

SERGBILL: 05.05.2025 15:56 і шостий рік я не бачу якогось суттєвого поліпшення графіки від того рейтрейсингу, шо OFF, шо ON.
Ну... Если подумать, то и не должен. Таки разрабы продолжают делать запеканки и делать красивости для основной ЦА, не имеющей железа для риалтайм воспроизведения мега-лучей.
А вот когда разрабы забьют на это дело и весь свет будет отдан на обеспечение движку и рассчетам на лету, вот тогда... Ты тоже не увидишь разницу. Потому, что сравнивать будет не с чем.
Если игра хороша, то она хороша и без лучей. Если игра плоха, то она плоха и с лучами.
FastBullet
Member

Повідомлення

Не значю в чому "новина", ьо ще за часів 7000 раеонів було відомо, що RDNA4 це буде мінорне оновлення, а RDNA5 мажорне...
Саме тому і є надія і на Celestial від Інтел) Бо в промені вони дуже добре змогли вже on Аrc В580...

Отправлено спустя 32 секунды:
FastBullet: 05.05.2025 16:05 Не значю в чому "новина", бо ще за часів 7000 радеонів було відомо, що RDNA4 це буде мінорне оновлення, а RDNA5 мажорне...
Саме тому і є надія і на Celestial від Інтел) Бо в промені вони дуже добре змогли вже on Аrc В580...
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

АМД ще й тут куртку взує :)
OldGoodGames
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Vlaad13: 05.05.2025 16:04 Тут пів форуму доводило що промені непотрібні і їх не видно - а тут така зрада від червоних :lol:
таж історія що і з фізікс, ніби і було а погоди ніякої не робило, і де воно тепер? те ж саме буде і з променями, якщо звісно їх з годом навчится малювати кожна інтеграшка або цпу.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

EvhenS: 05.05.2025 16:02
Enjthesilence: 05.05.2025 15:38 Пропоную обговорити Наступне покоління AMD Radeon може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням

та ні ви щось плутаєте, це ж "пропрієтарщина" нвідії, тільки растер і натив, а цей маркетинг він вже помер, майже, ну 6й рік помирає але от от вже гаплик ретрейсингу
сподіваюсь радеон остаточно роздуплився і проектів з рт стане ще більше + наступне покоління консолей з нормальним апскейлером.
В 2016 році відеокарта для 1080р коштувала 200$, а в 2025му році відеокарта для 1080р коштує 700$, замість того щоб коштувати 50$, мати 30ватт тдп і бути розміром з флешку. І причина цьому - RT. Три покоління відеокарти ніфіга не тягнуть, скількі б вони не коштували, і єдиний в них прогресс - більш агресивний апскейлер і малювання все більшої кількості інтерпольованих кадрів (тобто паперові параметри). Якби Хуанг молодець, бабла загріб, а от те що вам це подобається це погано.
а так, гпу вже мали б бути як флешка за 50 баксів, але клятий хуанг насрав знову... а чого тьотя ліза не зробила флешку? вона 6 років клала болт на рт, могла б дозволити собі революцію, чи це працює лише в одну сторону?
Востаннє редагувалось 05.05.2025 16:11 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 05.05.2025 16:07 АМД ще й тут куртку взує :)
Ага , 9070хт уже взуло
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

erkins007: 05.05.2025 16:10 Ага , 9070хт уже взуло
По кадр/$ хіба ні? Але ж то нудний растр. А так ще й у божественних променях взує )
OldGoodGames
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 05.05.2025 16:10
EvhenS: 05.05.2025 16:02

В 2016 році відеокарта для 1080р коштувала 200$, а в 2025му році відеокарта для 1080р коштує 700$, замість того щоб коштувати 50$, мати 30ватт тдп і бути розміром з флешку. І причина цьому - RT. Три покоління відеокарти ніфіга не тягнуть, скількі б вони не коштували, і єдиний в них прогресс - більш агресивний апскейлер і малювання все більшої кількості інтерпольованих кадрів (тобто паперові параметри). Якби Хуанг молодець, бабла загріб, а от те що вам це подобається це погано.
а так, гпу вже мали б бути як флешка за 50 баксів, але клятий хуанг насрав знову... а чого тьотя ліза не зробила флешку? вона 6 років клала болт на рт, могла б дозволити собі революцію, чи це працює лише в одну сторону?
vvv2: 05.05.2025 16:00 А у цьому поколінні чому не стрибнули… а якщо куртка ще далі стрибне… це так само як читати кожного року про революцію з батареями :)
і не буде ніяких революцій та пакращення, бо їм це треба розтягнути на роки щоб їхнім онукам було що їсти, вони хіба дурні щоб залишати себе від доходів продаючи дурним лохам одні і тіж карти роками з продуктивністю +10-15% та прайсом від 500+$
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням
Новое поколение консолей приближается, надо новый стандарт графики ставит до 2035/6, к тому же UE6 тоже будет на новом поколении.
Denvys5
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Alligator: 05.05.2025 15:52Може забезпечити серйозний стрибок продуктивності з трасуванням, а може й не забезпечити. Щось тільки обіцяють, та зупиняються на рівні передтопу nVidia.
6900XT > 2080ti
7900XTX > 3090
9070XT > 4070 5070
вроді не брешуть, перформанс росте :dontknow:
Відповісти