Графічна архітектура AMD RDNA 4 орієнтована насамперед на настільні відеокарти

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Пропоную обговорити Графічна архітектура AMD RDNA 4 орієнтована насамперед на настільні відеокарти

RDNA 4 проситься у наступні консолі.
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

RDNA 4 проситься у наступні консолі.
PS6 GFX13 fork. Вот шо уже там
yariksom
Member

Повідомлення

нехай туди 5 попроситься, хоча вже не встигнуть напевно.
Випередили, цей форк таки і є RDNA 5.
TheDmytrius
Member

Повідомлення

taras_cs: 27.01.2025 17:46 RDNA 4 проситься у наступні консолі.
Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"
MetalistForever
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Ясно ! Значит у AMD или нет денег развивать чисто игровую архитектуру ( как было с RDNA ) или они просто "оптимизируют затраты" , так как и так потеряли свои 15% игрового рынка ,а сейчас болтаются в районе 8-9% . Хотя во времена Polaris ( тоже была единая архитектура ) , но тогда они Nvidia ничем не уступали , даже кое в чем превосходили ( раньше внедрение DirectX 12_0 и асинхронные шейдеры )
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

MetalistForever
поляріса було багато через майніг, так само нвідії стало більше, бо вона майнила краще в другу хвилю от і все)))
якісь технічні переваши до одного місця, бо 1050ті продавалася набагато більше за 470/570 хоча і коштували однаково, те саме і з 3050 і 6600, але 3050 теж продано більше, хоча вона і більше жерла і менш продуктивна в іграх.
так шо тут не проблема в якихось технічних рішеннях просто люди тупі чи шо :-/
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Nortrom: 27.01.2025 18:04 PS6 GFX13 fork. Вот шо уже там
Чего они к этой AMD прицепились. Обратитесь в IBM какую-нибудь, там вам разработают офигенный многоядерный процессор :rotate:
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx: 27.01.2025 19:22
Чего они к этой AMD прицепились. Обратитесь в IBM какую-нибудь, там вам разработают офигенный многоядерный процессор :rotate:
Потому, что APU у AMD дешевле заказать. ;) Да и норм процы и видяхи у неё :-P
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

MetalistForever: 27.01.2025 18:53Ясно ! Значит у AMD или нет денег развивать чисто игровую архитектуру ( как было с RDNA ) или они просто "оптимизируют затраты" , так как и так потеряли свои 15% игрового рынка ,а сейчас болтаются в районе 8-9% . Хотя во времена Polaris ( тоже была единая архитектура ) , но тогда они Nvidia ничем не уступали , даже кое в чем превосходили ( раньше внедрение DirectX 12_0 и асинхронные шейдеры )
Они просто признали факт, что чисто игровая РДНА проиграла универсальной от нвидиа.
Даже немного не так: хоть РДНА2 и выступила достойно, маркетологи от АМД полностью проиграли коллегам из зеленой конторы.
А потом финансовое и технологическое превосходство нвидиа настолько выросло, что ходы АМД уже не важны.
Востаннє редагувалось 27.01.2025 19:41 користувачем waryag, всього редагувалось 1 раз.
yariksom
Member

Повідомлення

vsx: 27.01.2025 19:22
Nortrom: 27.01.2025 18:04 PS6 GFX13 fork. Вот шо уже там
Чего они к этой AMD прицепились. Обратитесь в IBM какую-нибудь, там вам разработают офигенный многоядерный процессор :rotate:
Це буде коштувати шалених грошей, купити простіше.

Правда япко таки перейшло на свою графіку, не знаю чи повністю, але як не дивно раніше в їх десктопах завжди проц інтел а відео радеон, не думаю, що через економію.
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Nortrom: 27.01.2025 19:30 Потому, что APU у AMD дешевле заказать. ;) Да и норм процы и видяхи у неё :-P
да это понятно все. Я не ожидал что на х86 так долго останутся.

Отправлено спустя 1 минуту 5 секунд:
yariksom: 27.01.2025 19:36 Це буде коштувати шалених грошей, купити простіше.

Правда япко таки перейшло на свою графіку, не знаю чи повністю, але як не дивно раніше в їх десктопах завжди проц інтел а відео радеон, не думаю, що через економію.
Потому что перешли на ARM. Там уже давно свою графику пилили. Любят все контролировать.
Kotya
Member
Аватар користувача
Звідки: Одеса Україна

Повідомлення

APU нормальної людини.
Непогано так.
Tetronga
Member

Повідомлення

TheDmytrius: 27.01.2025 18:32
taras_cs: 27.01.2025 17:46 RDNA 4 проситься у наступні консолі.
Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"
В часи PS3 всі так знали слово оптимізація, що половина ігор там або лагала або мала погіршення графіку навіть відносно іксбокс, не кажучи про ПК. А багато ігор взагалі не виходило, бо розробники манали розбиратись в тому як працював чудо процесор пс3. Але трава була зеленіше, так :lol:
1234waltz
Member

Повідомлення

Tetronga: 27.01.2025 20:10
TheDmytrius: 27.01.2025 18:32
Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"
В часи PS3 всі так знали слово оптимізація, що половина ігор там або лагала або мала погіршення графіку навіть відносно іксбокс, не кажучи про ПК. А багато ігор взагалі не виходило, бо розробники манали розбиратись в тому як працював чудо процесор пс3. Але трава була зеленіше, так :lol:
+++ Достатньо подивитись на кроссплатформу на пс3, вона виглядала просто жахливо. Іміджеві тайтли з тех.підтримкою розробників від самих Соні - звісно ок виглядали, але якою ціною.
doc-oc
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheDmytrius: 27.01.2025 18:32
taras_cs: 27.01.2025 17:46 RDNA 4 проситься у наступні консолі.
Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"
Да что ты говоришь) Наивной души человек)
То то на PS2/3 добрая половина игр шла в 20-25FPS :laugh:
VolandInferno
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

TheDmytrius: 27.01.2025 18:32Господи, поверніть часи PS2 та PS3!
Якщо екстраполювати тодішню ціну на топ ігри PS3 с урахуванням складності розробки ігор саме під PS3 через велику складність самої архітектури, то зараз би вони вартували десь 100+уе.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

"настільні відеокарти" / "настольные видеокарты"
Звучит будто эти видеокарты достойны быть только на столе :gigi:
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

TheDmytrius: 27.01.2025 18:32Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"


Відправлено через 2 хвилини 55 секунд:
Earanak: 27.01.2025 21:35"настільні відеокарти" / "настольные видеокарты"
Звучит будто эти видеокарты достойны быть только на столе :gigi:
+1, мені теж вухо ріже, але це правильний переклад. Desktop - настільний, Desktop computer - настільний комп'ютер. Статтю переклали без вчитування.
FastBullet
Member

Повідомлення

MetalistForever: 27.01.2025 18:53 Ясно ! Значит у AMD или нет денег развивать чисто игровую архитектуру ( как было с RDNA ) или они просто "оптимизируют затраты" , так как и так потеряли свои 15% игрового рынка ,а сейчас болтаются в районе 8-9% . Хотя во времена Polaris ( тоже была единая архитектура ) , но тогда они Nvidia ничем не уступали , даже кое в чем превосходили ( раньше внедрение DirectX 12_0 и асинхронные шейдеры )
Так а чем сейчас игры будут отличаться от ChatGPT, то есть как минимум будут использоваться те же нейронные сети типа "трансформеры" и если стандартом станет тот же Neural Shaders и рендер в итоге вообще переедет по большей части на ИИ???
То есть о какой игровой архитектуре идет речь))??
Tetronga
Member

Повідомлення

doc-oc: 27.01.2025 21:13
TheDmytrius: 27.01.2025 18:32
Господи, поверніть часи PS2 та PS3! Тоді таких бажань не було, всі все хавали, а розробники знали про таку річ, як "оптимізація"
Да что ты говоришь) Наивной души человек)
То то на PS2/3 добрая половина игр шла в 20-25FPS :laugh:
Shadow of Colossus йшла в 15 кадрів, але гра всеодно була велика B-)
Відповісти