Metro Awakening вийде в листопаді

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Предлагаю обсудить Metro Awakening вийде в листопаді
Крім PlayStation VR2 гра також підтримуватиме системи Meta Quest 3 і Steam VR.
ААА гра виходить одразу для всіх масових VR платформ і не є ексклюзивом одної з них.
Алілуя :pray:
VR і так не сильно масове явище, ексклюзивність для якоїсь платформи фактично приводить до того, що великі ААА ігри просто не можуть окупитись, тому їх дуже мало роблять.
Lekrs
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Я за 3 місяці в вр награвся, більше не тягне, хоча перші враження були дивовижні. Все таки класичний "медетативний" геймінг з геймпадом, клавомишею краще, та й технології ще не доросли до картинки як на моніторі.
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Ijachok
Member
Аватар користувача

Повідомлення

KimRomik: 25.09.2024 10:10 Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Не розбираюсь, але вискажусь :) Думаю, щоб зробити справді хороший геймплей для VR, геймдизайн мав би робитись саме для цього, а не для звичайного режиму. Навіть якщо подивитись на ходіння - з кламомиші дуже зручно рухатись, ховатись, ухилятись, заходити з флангів. А з VR повноцінний рух може призводити до "закачування". Тобто, потрібно, щоб стрільба з місця давала повноцінний експіріенс гравцю, без а бо майже без руху під час бою. Думаю, що люди, які більше, ніж я грали в якісні VR-ігри зможуть додати, що в цих іграх має бути специфічне, що треба зразу закласти в геймдизайн, замість того, щоб тільки забіндити кнопки, додати повороти голови і т.п.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

KimRomik: 25.09.2024 10:10Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Ну не так прям все просто, є нюанси.
Як вже сказали, треба проробити різні варіанти пересування, не для всіх гравців підходить плавне пересування стіками, як на звичайному геймпаді, декого від цього може нудити.
Для тих, в кого слабка вестибулярка має бути на вибір інший функціонал - різкі повороти камери, пересування телепортом тощо.
І не завжди геймдизайн оригінальної гри дозволяє це реалізувати.
Найкраще, щоб гра одразу розроблялась з тим рахунком, що буде також і VR версія.
Гарні приклади якісної конверсії класичної гри від першої особи в VR - серія Resident Evil на плойці: Resident Evil 7 на PS VR, Village і 4 Remake на PS VR2.
Хоча і там є нюанси, наприклад в 4 Remake при добиванні камера переключається на третю особу і це тупо вбиває занурення.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

fantomrulezz: 25.09.2024 09:16 VR і так не сильно масове явище, ексклюзивність для якоїсь платформи фактично приводить до того, що великі ААА ігри просто не можуть окупитись, тому їх дуже мало роблять.
Почему же, у Oculus норм "ыксклюзивы" которые хорошо продались. Вряд ли они являются системселлерами, но если есть Quest мимо них вы точно не пройдете. Vader Immortal и Lone Echo 1-2.

Vertigo Games - Не 4a games, но игры под VR делать умеют. Советую обратить внимание на After the Fall и Arizona Sunshine.
KimRomik: 25.09.2024 10:10 Тільки я не розумію одного, а в чому проблема зробити просто звичайну версію, а потім VR адаптувати під неї? Адже там багато не треба, лише забіндити кнопки, вкл/викл поворот голови і ще пару речей відшліфувати.
Потому что это будет душнота.
Динамика геймплея на VR значительно медленней чем в обычном 2д. Запустите HL2 или Doom 3 в VR и сравните как оно играется относительно 2д.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Shaolin_Style: 25.09.2024 11:05Почему же, у Oculus норм "ыксклюзивы" которые хорошо продались. Вряд ли они являются системселлерами, но если есть Quest мимо них вы точно не пройдете. Vader Immortal и Lone Echo 1-2.
Ну, ААА їх можна назвати хіба що з ну дуже великою натяжкою :-/
Саме ААА ігри, розроблені винятково під VR можна по пальцям порахувати.

Якщо вірити пліткам в інтернеті, чудова Half-Life: Alyx продалась трішки більше 2 мільйонів копій і не окупилась.
А вийшла б на PS VR2 - заробила б більше і мала б шанс на окупність.

Horizon Call of the Mountain теж навряд окупилась. Даних по продажам не знайшов, але зрозуміло, що там сильно менше 2 мільйонів, бо ексклюзив PS VR2, а весь тираж платформи біля 2 мільйонів.
Вийшла б на PCVR і квест - заробила б більше і мала б шанс на окупність.

VR ринок занадто малий, що ще його додатково обмежувати ексклюзивами.
Shaolin_Style: 25.09.2024 11:05Потому что это будет душнота.
Динамика геймплея на VR значительно медленней чем в обычном 2д. Запустите HL2 или Doom 3 в VR и сравните как оно играется относительно 2д.
Ідеальні жанри для конверсії в VR - всі види симуляторів (майже нічого і робити не треба, якщо кокпіт вже є) і хорор-виживачі, де і в звичайній версії геймплей не дуже динамічний.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

fantomrulezz: 25.09.2024 11:41 Ну, ААА їх можна назвати хіба що з ну дуже великою натяжкою :-/
Саме ААА ігри, розроблені винятково під VR можна по пальцям порахувати..
В смысле? По меркам VR это полноценный триплА. Просто вы видимо все под HL Alyx ровняете, у которого бюджеты и сроки уже выше всех остальных VR игр.

Якщо вірити пліткам в інтернеті, чудова Half-Life: Alyx продалась трішки більше 2 мільйонів копій і не окупилась.
Она и не должна была окупиться, как мне кажется план был в том что бы популяризировать VR и подстегнуть продажи Valve Index. С этой задачей как раз игра справилась отлично: https://itc.ua/news/half-life-alyx-eshh ... emy-index/
А вийшла б на PS VR2 - заробила б більше і мала б шанс на окупність.
PSVR2 сам по себе не взлетел, ценности выпускать порт игры на столь малочисленную аудиторию сомнителен.
Horizon Call of the Mountain теж навряд окупилась. Даних по продажам не знайшов, але зрозуміло, що там сильно менше 2 мільйонів, бо ексклюзив PS VR2, а весь тираж платформи біля 2 мільйонів.
Это провал политики Сони, игру нужно было выпускать на всех доступных платформах одновременно. Либо сперва развивать популярность PSVR2 до такой степени пока она не станет доминирующей на рынке (несколько эксклюзивов в год, обратная поддержка библиотеки с PSVR1), а уже после релизить игру.
VR ринок занадто малий, що ще його додатково обмежувати ексклюзивами.
Тем ни менее при определенных обстоятельствах, они появляются и даже хорошо продаются внутри изолированной платформы Meta.
Существует кстати и обратная ситуация, при которой некоторые эксклюзивы HTC\Steam VR не выходят на Meta и WMR: Doom VFR, Wolfenstein Cyberpilot, Killing Floor Incursion. Понятия не имею с чем связан подобный мув кстати - логичнее было бы пилить сразу под все системы.
Ідеальні жанри для конверсії в VR - всі види симуляторів (майже нічого і робити не треба, якщо кокпіт вже є) і хорор-виживачі, де і в звичайній версії геймплей не дуже динамічний.
То что для Microsoft Flight Simulator версии выходят одномоментно под VR и 2D уже давно не секрет. Но речь шла о специфическом жанре шутеров.
Попробуйте поиграть в 2D режиме в тот же Alyx, быстро поймете что это не играбельная скучнота.
Serg IX
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Lekrs: 25.09.2024 09:36 Я за 3 місяці в вр награвся, більше не тягне, хоча перші враження були дивовижні. Все таки класичний "медетативний" геймінг з геймпадом, клавомишею краще, та й технології ще не доросли до картинки як на моніторі.
згоден. я за три тижні награвся. ця "цяцька" годиться тільки для перегляду клубнички)))
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Shaolin_Style: 25.09.2024 14:18PSVR2 сам по себе не взлетел, ценности выпускать порт игры на столь малочисленную аудиторию сомнителен.
2 млн шт на початок 2024.
2 млн за рік це не сказати, що мало для VR ринку, це вдвічі більше ніж найближчий конкурент Квест 3.

Звісно, очікування були більші, але тут все закономірно.
Нема адекатної підтримки - от і мало продажів.
Нема зворотньої сумісності з PS VR1 - малувато ігор на старті.
Мало системселлерів, стартова лінійка ігор непогана, але вона фактично майже не поповнювалась досі.
Досі не реалізований навіть просмотр 360 відео.
Ганьба Соні за таку погану підтримку.

От сам шолом дуже непоганий вийшов. Добре, що тепер з ПК можна буде його розкрити.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

fantomrulezz: 26.09.2024 10:19 2 млн шт на початок 2024.
2 млн за рік це не сказати, що мало для VR ринку, це вдвічі більше ніж найближчий конкурент Квест 3.
На фоне 5.5млн у PSVR1 это падение более чем на 50%
Для начала, какая цифра считалась бы успешной для Sony и какое количество они рассчитывали продать? Судя из того что все заглохло, а шлем аврально выбросили на РС, продажи себя не оправдали.
fantomrulezz: 26.09.2024 10:19От сам шолом дуже непоганий вийшов. Добре, що тепер з ПК можна буде його розкрити.
Соглашусь - шлем если не отличный, то очень хороший.
Функционал на пк перенесли правда очень лениво, игнорируя фичи шлема. Если интересно вот обзор:
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Shaolin_Style: 26.09.2024 10:50На фоне 5.5млн у PSVR1 это падение более чем на 50%
Для начала, какая цифра считалась бы успешной для Sony и какое количество они рассчитывали продать? Судя из того что все заглохло, а шлем аврально выбросили на РС, продажи себя не оправдали.
Ну це не зовсім коректно так рахувати.
5.5 млн у PSVR1 - це за весь життєвий цикл.
2 млн у PSVR2 - це за 1 рік.
Для коректного порівняння:
Sony оголосила про те, що було продано понад 2 мільйони одиниць PlayStation VR і 12,2 мільйона ігор станом на 3 грудня 2017 року
Тобто за рік там було приблизно так само, десь 2 мільйони шт.
+- Схоже співвідношення як з PS5 проти PS4.

От яка буде динаміка продажів далі і чого досягнуть до кінця життєвого циклу - питання відкрите і багато від чого буде залежати.
Скільки буде нових якісних ігор.
Чи дороблять нарешті функціонал.

Великий плюс - з'явилась офіційна можливість роботи з ПК і це може суттєво розширити базу покупців шолому.
Другий великий плюс - технічні хар-ки шолому, який вийшов не дешманською хрінню, яка в усьому поступається ПК-шоломам (як це було з PSVR1), а навпаки - топовим пристроєм і за адекватні гроші.

Це зараз найдешевший шолом з оледом, має найширший на ринку FOV, проводне підключення по DP - відсутність інпут-лагу і компрессії.
Для тих хто грає по проводу, він видає найкраще можливе зображення з масових шоломів (не Pimax).
Якби ще до його олед матриці додати pancake лінзи, як у квест 3 - був би взагалі ідеал.

Відкрите питання на ПК - офіційна підтримка HDR і фішок контролерів. Неофіційно тактильний відгук і адаптивні триггери вже можна задіяти через сторонній софт, чекаємо коли розробники ігор дороблять патчі.
Відповісти