А де я писав, що пробелма була тільки з глітчами і багами? Гра з регулярністю в кожні 2-3 години само закривалась, статерила то ту то там, "тупняки" з прогрузкою деяких текстур, що як на мене не є преміум експірієнс при проходженні. Найгірше - це реліз в 2 ночі по нашому часу (11 вечора по європі лол) з енкриптом тривалістю в більш ніж 2 години. Кайф, коли ждеш гру з першого анонсу, а вона фактично релізится в 4 ночі по місцевому часі, ще й наступного дня на роботу. Те, що гра мала проблеми - ще м'яко сказано, деякі з яких навіть не були пов'язані з перформенсом
Nutbar: ↑
03.06.2023 13:49
Мова про те, що між 1.03 на релізі, 1.06 та 1.12 різниця настільки мінімальна, що не зрозуміло чому на одній версії гру не захотілось проходили, а на іншій вже норм. І навіщо було починати гру спочатку, а не допройти з вже існуючого сейву.
Тому, що на релізі (1.0 і до незнаю скільки, закинув менше ніж за тиждень з 30+ годин, незнаю, можливо навіть 50 годин було на момент коли я дропнув) було багато сайдів та івентів які глітчило без можливості закінчити, те що найбільше напам'яталось - сайберсайко івент з ритуалом/холодильником-ванною, сам(-а) сайберсайко звідтіля не вилазила, пробував загружати попередні сейви, нічого не фіксило його. На 1.06 його не було, на 1.12 також.