У Cyberpunk 2077 додадуть технологію Neural Radiance Cache

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Геральт: 23.05.2023 17:29коли падіння швидкодії не буде 50-300% як зараз. А хоча б не більше 10-15%.
Если игра изначально сделана под лучистый рендер то о каком падении производительности может идти речь?
Лучи, не лучи, какая разница если это всего лишь пункт в настройках графики?
технологія перестане бути пропрієтарною
А шо уже кому то запретили юзать майковский DXR - DX12ult или вулкан?
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

bombeybox: 23.05.2023 15:58Різниця в імплементації РТ в першій грі (Battlefield 5 з їх RT Reflections) і в умовній останній грі (Хай буде Кіберпанк з трасуванням шляху) — колосальна, звісно що при такій кількості променів будуть рости вимоги системи, тому і впроваджують всілякі ДЛСС3, Кеші, тому і нарощують РТ-ядра, etc...
Ще раз, для особливо обдарованих. Промені - не мета, а лише один із способів - отримання красивого графону.
І якщо ми візьмемо красиву ігру без РТ і красиву ігру з ним, то ми не побачимо особливої різниці (і не факт, що вона буде на користь РТ).
bombeybox: 23.05.2023 15:58Ого, а ви бачу багато ігор створили? Тейк про те, що повний РТ суттєво пришвидшить розробку ігор говорять всі кому не лінь ще з першої презентації Нвідіа, банально поставити джерело світла та увімкнути галку Ray Tracing в консолі рушія > за постійні попередні обчислення поширення світла з динамічним освітленням в кожній наступній сцені.
При чому балачки про красиве майбутнє до реальності?
Практично всі ігри виходять з традициійним освітленням, і лише незначна їх частина отримує підтримку РТ потім. Фактично, РТ тільки збільшує обсяг і терміни роботи над грою :-P
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Vpupkin
Так і не буде гри яка від початку під промені зроблена допоки та гра не буде видавати співставну швидкодію порівняно з іншими іграми +/- того ж рівня графіки але без променів
Так в різних забавках різні розширення використовують. Хтось загального стандарту, хтось НВ.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Геральт
Сегодня простенькая игра на UE или юнити с графикой в 5 раз хуже чем в crysis просит железо в 5 раз мощнее и даже лучей не надо.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Vpupkin: 23.05.2023 18:03 Сегодня простенькая игра на UE или юнити с графикой в 5 раз хуже чем в crysis просит железо в 5 раз мощнее и даже лучей не надо.
Далеко не всегда. И в принципе, это обьянимо, при разнице бюджетов в 2-3-4 порядка.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

waryag: 23.05.2023 17:43 Промені - не мета, а лише один із способів - отримання красивого графону.
Лол :lol: Красивий графон - це заслуга не променів чи растеризації, а графічних дизайнерів та художників. Математично Правильний та Безкомпромісний графон - це заслуга рейтрейсінгу. Ви мішаєте тепле з м'яким, а цього робити не треба.
waryag: 23.05.2023 17:43І якщо ми візьмемо красиву ігру без РТ і красиву ігру з ним, то ми не побачимо особливої різниці
Ми Завжди побачимо різницю, якщо будемо знати куди дивитись. Стандартні графічні технології в растеризації завжди мали і завжди будуть мати свої технологічні обмеження, які ми завжди помічали, але не звертали на них увагу, через те, що в грі ми більше концентруємось на безпосередньо геймплеї.
waryag: 23.05.2023 17:43При чому балачки про красиве майбутнє до реальності?
Яке майбутнє, я вам буквально описав процес вибудовування освітлення в Unreal Engine 5 на якому вже роблять ігри.
waryag: 23.05.2023 17:43Практично всі ігри виходять з традициійним освітленням, і лише незначна їх частина отримує підтримку РТ потім. Фактично, РТ тільки збільшує обсяг і терміни роботи над грою
Про це і мова, поки основна платформа не може в промені з хорошим фпс (А РДНА 2 ніколи не була і ніколи не буде на це здатна) доти і будуть виходити ігри з гібридним рендерингом. Звісно лише під одні відеокарти Нвідіа ніхто (крім самої Нвідіа) не буде розробляти окремі ігри, тому і треба чекати поки АМД наздожене і Нове покоління консолей все розставить по своїх місцях.
Nick22
Member

Повідомлення

Ну він то вийшов, але нехай ще ігри з ним почнуть робити, додавати!
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

48 кадрів в чесній роздільчій. За променями майбутнє :super:
спойлер
Зображення
anyname
Member

Повідомлення

Геральт: 24.05.2023 09:38 48 кадрів в чесній роздільчій. За променями майбутнє :super:
спойлер
Зображення
А скільки кадрів давав Крайзис на своєму релізі ? часто нова технологія спочатку ставить усіх на карачки . потім хтось підведеться , а хтось буде казати - а мені й повзати гарно. От як стануть коробокси потужніші почнеться загальне RTX.
БомжАнатолій
Junior

Повідомлення

Спробував той ртк він і нафіг не нужон ваш артеікс

Відправлено через 54 секунди:
Спробував той ртк він і нафіг не нужон ваш артеікс
everme
Member
Аватар користувача

Повідомлення

БомжАнатолій: 01.06.2023 17:42 Спробував той ртк він і нафіг не нужон ваш артеікс

Відправлено через 54 секунди:
Спробував той ртк він і нафіг не нужон ваш артеікс
Машиной подъезжаю к нпс, моделька нпс начинает от меня дрейфовать как в какой-нибудь ретро игре 1998 года. Вид из здания на город как будто 2д, что-то типа халфлайф 2. Какие лучи ))))))
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox
Нове покоління консолей все розставить по своїх місцях.
— Так в тому то і справа, що не факт, що це наступне покоління зможе. І не факт, що і після наступного. Бо для цього потрібно пару 4090 засунуть у ”коробку”.

Геральт
48 кадрів в чесній роздільчій.
— Нажаль не факт, що РТ там не без ”компромісів”.
Відповісти