Лол
Красивий графон - це заслуга не променів чи растеризації, а графічних дизайнерів та художників. Математично Правильний та Безкомпромісний графон - це заслуга рейтрейсінгу. Ви мішаєте тепле з м'яким, а цього робити не треба.
waryag: ↑
23.05.2023 17:43І якщо ми візьмемо красиву ігру без РТ і красиву ігру з ним, то ми не побачимо особливої різниці
Ми Завжди побачимо різницю, якщо будемо знати куди дивитись. Стандартні графічні технології в растеризації завжди мали і завжди будуть мати свої технологічні обмеження, які ми завжди помічали, але не звертали на них увагу, через те, що в грі ми більше концентруємось на безпосередньо геймплеї.
Яке майбутнє, я вам буквально описав процес вибудовування освітлення в Unreal Engine 5 на якому вже роблять ігри.
waryag: ↑
23.05.2023 17:43Практично всі ігри виходять з традициійним освітленням, і лише незначна їх частина отримує підтримку РТ потім. Фактично, РТ тільки збільшує обсяг і терміни роботи над грою
Про це і мова, поки основна платформа не може в промені з хорошим фпс (А РДНА 2 ніколи не була і ніколи не буде на це здатна) доти і будуть виходити ігри з гібридним рендерингом. Звісно лише під одні відеокарти Нвідіа ніхто (крім самої Нвідіа) не буде розробляти окремі ігри, тому і треба чекати поки АМД наздожене і Нове покоління консолей все розставить по своїх місцях.