В 2017 году все говорили , абсолютно все : что 1060 > RX 580 . А спустя несколько лет: 1060 6 GB = RX570 8 GB , как оказалось !Afit: ↑ 22.03.2023 17:45 1063 лучше RX470, говорили они. Похоже что RTX 3060 12gb окажется через такое же время актуальнее RTX 3060ti и иже с ними
Останні статті і огляди
Новини
Halo Infinite більше не запускається на 3-гігабайтних відеокартах
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
-
Afit
Member
- Звідки: Запорожье
Да, как только Vulcan и DX12 стали активнее использовать, так паскаль и вздулся. Потому что как и ожидалось Polaris был куда лучше готов, встречать новые технологииMetalistForever: ↑ 22.03.2023 18:34В 2017 году все говорили , абсолютно все : что 1060 > RX 580 . А спустя несколько лет: 1060 6 GB = RX570 8 GB , как оказалось !Afit: ↑ 22.03.2023 17:45 1063 лучше RX470, говорили они. Похоже что RTX 3060 12gb окажется через такое же время актуальнее RTX 3060ti и иже с ними
-
Захар Беркут
Member
Так тут погоджуюсь, як покрокові так і РТС майже відсутні, також обожнюю стратегії від Героїв-3 до СК-3. У жанрі РПГ також криза, д4 мертве при народженні, ПоЕ іноді граю ще, зазвичай перший тиждень старту ліги, ММО з часів л2 ц5 нічого навіть віддалено не зробили. Коротше якось сумно, таке відчуття що після того як Тенсент купує видавців з них там овочі роблять, та забороняють робити нові цікаві ігри. Тенсент це якась онкологія яка захопила половину усього ігропрому.Kassatka: ↑ 22.03.2023 16:16
Так у мене зависть до декадентських жанрів шутерів, екшенів, MOBA, ММОРПГ та донатних помийок, які незаслужено страшенно популярні в той час, коли мій улюблений більш елітний в плані мислення жанр RTS перебуває в страшенному занепаді й нові ігри майже не випускають, та й узагалі стратегії нині не надто популярні у молоді.
- спойлер
- До речі хто не в темі, Тенсент у власності клану того самого СІ Цзиньпіна, так що не здивуюсь що жарт про овочі та заборону - зовсім не жарт.
Востаннє редагувалось 22.03.2023 19:15 користувачем Захар Беркут, всього редагувалось 1 раз.
-
ronemun
Advanced Member
різниця може бути в 4 рази - адже є чіпи по 1 чи 2 Гбайт і кожен чіп можна чіпляти на 16 або 32 біт. Тобто на 128 біт можна вчепити до 8 чіпів, що при 2 Гбайт/чіп дасть 16 Гбайт. А мінімум це 4 чіпа по 1 Гбайт - всього 4 Гбайт.Kassatka: ↑ 22.03.2023 18:10Це легко вирішується випуском двох варіацій об'єму пам'яті, що відрізняються вдвічі без зміни шини. Як у випадку з GTX 960 2 Гб та 4 Гб, GTX 1060 3 Гб та 6 Гб. Хто хоче зекономити, хто все рівно часто оновлює залізо - той купить дешевший варіант. А хто купує з розрахунку щоб вистачило з запасом на майбутнє, хто використовує відяху для рендеру/обчислень чи для ігор у невластивій розподільчій здатності - той би трохи доплатив за більший об'єм пам'яті, ніж заради цього купувати більш дорогу і потужну відяху за оверпрайс чисто заради обсягу пам'яті. Але злобний Хуанг спеціально сильно ріже все, крім топів, по обсягу пам'яті і шині й ні за що не хоче давати вендорам свободу випускати варіанти карти з подвійним обсягом пам'яті, бо знає що в майбутніх поколіннях упреться в можливості кремнію, не зможе давати такий відчутний приріст між поколіннями, як зараз, так хоч за рахунок нестачі відеопам'яті змусить відмовитися від старої відеокарти з достатньою потужністю чіпа й апгрейднутись на модель з більшою пам'яттю. AMD та Intel такого свинства зараз не роблять.ronemun: ↑ 22.03.2023 17:43 може почнуть відеопамять планками заміняти - по 32 біт, або й 64 біт, як в ноутах.
... зараз якраз момент для цього - відеокарти вже не тільки для ігор, а й для рендеру/обчислень/AI, в кожного своя потреба в памяті
Звичайно, максимальний варіант використовується для професійних чи обчислювальних карт, і за це надбавка +100%
-
Yalg
Member
Какой там % в статистике стима у 1063?dante1980: ↑ 22.03.2023 17:33 Шок контент! Мертвая игра не поддерживает мертвые видеокарты!
-
VRoman
Member
- Звідки: Albuquerque, NM, USA
А слабо было майкам сделать всплывающее окошко с объявлением, что маловато видеопамяти и возможны тормоза, вместо того, чтобы полностью блокировать игру? Запуск на 1050Ти и полная неработоспособность на 1060 3ГБ - это абсурд.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
З вашою локацією (США) гріх жалітися. В вас відеомапи коштують на 20% дешевше ніж в Польщі.VRoman: ↑ 22.03.2023 20:26 А слабо было майкам сделать всплывающее окошко с объявлением, что маловато видеопамяти и возможны тормоза, вместо того, чтобы полностью блокировать игру? Запуск на 1050Ти и полная неработоспособность на 1060 3ГБ - это абсурд.
ASUS RTX 4070 Ti TUF 12GB коштує в штатах від $800
в Польщі - від $1065
-
Lucas55
Member
- Звідки: Сверхскопление Ланиакея Местная группа галактик Млечный Путь Солнечная система планета Земля
У моєї GTX 870M було 6 Гб. Так шо Старушка ще має порох у порохівницях
-
Devianne
Member
всеж таки дивно. До 2022 року граф собі на 1063 у fhd /60hz (десь на середніх) й горя не знав . А тут хрясь - 1050ti працює а 1063 не тягне.
-
EvhenS
Member
- Звідки: Черкаси
Це велика перемога сил світла, що на карті через сім років після її випуску не запускається всього одна гра. Треба бути вдячним карті що вона не розсипалась за цей час.
-
xtbtch
Member
Да не, быть благодарным неодушевлённому предмету это странно.EvhenS: ↑ 23.03.2023 00:23 Це велика перемога сил світла, що на карті через сім років після її випуску не запускається всього одна гра. Треба бути вдячним карті що вона не розсипалась за цей час.
-
STARL1GHT
Member
Можна поцікавитись, які проекти відеокарти на Паскалі не вивезли?Afit: ↑ 22.03.2023 18:39 Да, как только Vulcan и DX12 стали активнее использовать, так паскаль и вздулся. Потому что как и ожидалось Polaris был куда лучше готов, встречать новые технологии
Просто в свій час мав Palit GTX1070 JetStream, а потім і Gigabyte GTX 1080ti Aorus Xtreme, і проблем з DX12 чи Vulcan не побачив. В основному тільки приріст лічильника кардів і стабільності фреймрейту.
Єдиний проект, де побачив проблеми — це був the division 2. Там DX12 стабільніше на відеокартах від AMD, в той час як будь-які карти від Nvidia мали стабільні вильоти гри.
-
ronemun
Advanced Member
Дивно що проблема всього в 1 Гбайті з чотирьох- і вже запускатись не можна. При швидкості відеопамяті в 1050 Ті в 120 Гбайт/с (128біт@8 ГГц), для 1063 через PCIe v3 x16 можна легко той 1 Гбайт на швидкості 32 Гбайт/с (16 вхід/16 вихід) з оперативи добавити. Для значного обєму даних ганяти туди-сюди це було б накладно, але для 1 Гбайта - взагалі не проблема. Звичайно, тре щоб у оперативи був запас швидкості в ці 32 ГБ/с, але зараз 1 канал DDR4@3200 це 25.6, а 2 канали - всі 50. Звичайно, 32 немало, але в мене коли була 1066 то завантаження її каналу памяті рідко коли досягало 50%, не те що 100
-
Afit
Member
- Звідки: Запорожье
первый проект в котором я увидел огромный прирост на Vulcan - это DOOM 2016. В этой игре производительность RX470 была ближе к 1070, чем даже к 1060. Потом Вульфинштейн, и много игр на DX12, где RX повышала производительность, а любая карта 10 серии просила вернуться к DX11STARL1GHT: ↑ 23.03.2023 06:35Можна поцікавитись, які проекти відеокарти на Паскалі не вивезли?Afit: ↑ 22.03.2023 18:39 Да, как только Vulcan и DX12 стали активнее использовать, так паскаль и вздулся. Потому что как и ожидалось Polaris был куда лучше готов, встречать новые технологии
Просто в свій час мав Palit GTX1070 JetStream, а потім і Gigabyte GTX 1080ti Aorus Xtreme, і проблем з DX12 чи Vulcan не побачив. В основному тільки приріст лічильника кардів і стабільності фреймрейту.
Єдиний проект, де побачив проблеми — це був the division 2. Там DX12 стабільніше на відеокартах від AMD, в той час як будь-які карти від Nvidia мали стабільні вильоти гри.
-
ronemun
Advanced Member
Afit
так, ти правий, 10х0 серія Нвідії, т.зв. Паскаль, погано з DX12/Vulkan працює
Тут хоч і йдеться про рейтрейсінг, там дуже добре розповідається про недоліки паскалів. По суті не призначені для окремих обчислень, дрібними порціями, як вимагає DX12/Vulkan
Цитата:
Напевно, Паскаль і Тьюринг страждають від зупинок через спільну пам’ять, і схоже, що Паскаль часто звертається до спільної пам’яті під час трасування променів. Але на Паскалі ця вартість мізерна порівняно зі звичайним кеш-пам’яттю та затримкою пам’яті.
Першим винуватцем є кеш текстур L1 Паскаля. Всередині Pascal SM розділений на чотири підрозділи SM, які аналогічні SIMD RDNA WGP. Кожна пара SMSP спільно використовує конвеєр пам’яті та 24 КБ текстурного кеша L1. Хоча цей кеш більший, ніж кеш L0 RDNA, частота звернень досить низька за такого робочого навантаження. При промаху L1 ми переходимо відразу до L2, оскільки немає кешу середнього рівня, щоб пом’якшити вплив промахів кешу першого рівня.
Навіть на хіті L1 Паскаль знаходиться у значній невигідній позиції, оскільки немає способу обійти блоки текстури. Архітектура Pascal набагато менш оптимізована для чутливих до затримки обчислень, і, на жаль, трасування променів є прикладом цього.
Pascal здатний розривати робочі навантаження за допомогою потужних векторних модулів, використовуючи свою можливість подвійного випуску, щоб переконатися, що планувальники можуть подавати первинні канали FP32 або INT32. Однак архітектура страждає від низької зайнятості, ймовірно, через обмежену ємність файлу реєстру та відсутність окремих скалярних регістрів. Затримка кешу та ємність кешу інструкцій також викликають проблеми
так, ти правий, 10х0 серія Нвідії, т.зв. Паскаль, погано з DX12/Vulkan працює
Тут хоч і йдеться про рейтрейсінг, там дуже добре розповідається про недоліки паскалів. По суті не призначені для окремих обчислень, дрібними порціями, як вимагає DX12/Vulkan
Цитата:
Напевно, Паскаль і Тьюринг страждають від зупинок через спільну пам’ять, і схоже, що Паскаль часто звертається до спільної пам’яті під час трасування променів. Але на Паскалі ця вартість мізерна порівняно зі звичайним кеш-пам’яттю та затримкою пам’яті.
Першим винуватцем є кеш текстур L1 Паскаля. Всередині Pascal SM розділений на чотири підрозділи SM, які аналогічні SIMD RDNA WGP. Кожна пара SMSP спільно використовує конвеєр пам’яті та 24 КБ текстурного кеша L1. Хоча цей кеш більший, ніж кеш L0 RDNA, частота звернень досить низька за такого робочого навантаження. При промаху L1 ми переходимо відразу до L2, оскільки немає кешу середнього рівня, щоб пом’якшити вплив промахів кешу першого рівня.
Навіть на хіті L1 Паскаль знаходиться у значній невигідній позиції, оскільки немає способу обійти блоки текстури. Архітектура Pascal набагато менш оптимізована для чутливих до затримки обчислень, і, на жаль, трасування променів є прикладом цього.
Pascal здатний розривати робочі навантаження за допомогою потужних векторних модулів, використовуючи свою можливість подвійного випуску, щоб переконатися, що планувальники можуть подавати первинні канали FP32 або INT32. Однак архітектура страждає від низької зайнятості, ймовірно, через обмежену ємність файлу реєстру та відсутність окремих скалярних регістрів. Затримка кешу та ємність кешу інструкцій також викликають проблеми
-
Dremjke
Member
- Звідки: North
Ну, владельцы 1063 касательно этой игры точно не стоит расстраиваться, ибо игра сама по себюе УГ, что сюжетка, что мультиплеер. И оптимизации нет.
-
Nekotechpriest
Junior
Яка в сраку може бути підтримка відеокарт від ГРИ, коли цим займаются драйвери? Ну це треба взагалі не чути про таку штуку яяк программування чтоб таке ляпнутиervin: ↑ 22.03.2023 15:33 В якийсь момент вартість підтримки старих і слабких стає економічно не вигідно... Не варто всюди шукати теорії змови.
Розробники навмисно відсіяли такі відеокарти, коли на них ще можна було грати
-
Dremjke
Member
- Звідки: North
4-гігові поляріси Halo Infinite тягнули дуже погано. В сінгплеї ще на початку першої локації, де підземелля, там ще було більш-менш норм, а з підняттям на поверхню - жах, при чому на будь-яких налаштуваннях графіки. В мультиплеєрі було трохи краще, але трохи. І це не тільки в мене така біда була, на ігрових форумах люди масово жалілися, що на полярісах гра йде жахливо. Я уявляю, що там могло бути на огризку під назваю GTX1060 3gb чи який-небудь 3гіговий радеон із 2013 року. Інколи, задля прогресу та розвитку, потрібно відмовлятися від морально та фізично застарілого мотлоху.Nekotechpriest: ↑ 24.03.2023 09:38Розробники навмисно відсіяли такі відеокарти, коли на них ще можна було грати
Отправлено спустя 51 секунду:
Мається на увазі розробка та оптимізація драйверів під конкретні старі відеокарти.Nekotechpriest: ↑ 24.03.2023 09:38Яка в сраку може бути підтримка відеокарт від ГРИ, коли цим займаются драйвери?
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Все рівно навіщо забороняти запуск на такому мотлоху. Просто пишеш мінімальні вимоги, й якщо в кого залізо слабше, то він запускає гру чисто на свій страх і ризик, та не може пред'являти претензії, що в нього FPS низький чи працює нестабільно. Або намагаєшся грати з дуже низькими налаштуваннями та/або FPS, або відмовляєшся грати, або оновлюєш залізо на вибір, але вибір залишається у самого гравця. Я от купу ігор грав на Radeon HD 7750 p 1 Гб при тому, що в цих іграх мінімальні вимоги 2 Гб відеопам'яті, а зараз на GTX 960 4 Гб примудряюся запускати в 4К те, що офіційно ледве-ледве мало в 1080p іти. Якщо мене влаштовує тимчасово перебитися з дуже низьким FPS у стратегіях, то й добре що ніхто не блокує мені можливість такого запуску й не вирішує сам наперед за мене, коли саме мені відмовитися від застарілого мотлоху. Збираюся відмовитися в не надто далекій перспективі обов'язково, але поки це питання може бути не на часі, та й взагалі ігри не на передньому плані.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
По-моему, в начале-середине18 уже говорили, что карты плюс-минус равные, но на перспективу рыксы лучше.MetalistForever: ↑ 22.03.2023 18:34В 2017 году все говорили , абсолютно все : что 1060 > RX 580 . А спустя несколько лет: 1060 6 GB = RX570 8 GB , как оказалось !