Donate: ↑
17.03.2023 17:03
Це все на початку. Коли вам плавно починають пояснювати, що тут до чого. Ви любите ігри без геймдизайнгу, в якому на вас вивалюють усі механіки за пів години і ти сидиш такий О_О і взагалі не розумієш що до чого і як це працює. Перші годин 6, це плавне навчання всьому. І швидше за все ваші спроби подивитися на скільки навколишній світ є гнучким, чи зможу я туди залізти, з тим побазiкати і т.п. Лише однієї сюжетної компанії тут годин на 60+
P.S: Китайці за винятком деяких намагаються в гру додати абсолютно все, що можна, без будь-яких взагалі перевірок працює це тут чи ні. Тут якраз і видно було спрощення все заради того, щоб не забивати гравця рутиною. Хочеш відкритий світ будь-ласка, хочеш сюжету та видовищ у будь-який момент. Причому на перше можна забити болт, через що після проходження з'являється почуття ніби ти пропустив пiв гри.
Чи можна назву? Я величезну частину ігор перепробував у пошуку заміни рдр2. Поки що навіть близько нічого такого немає. Ну тип у нас є ассасини та фар краї. Але геймдизайн дуже поганий, завдання ніби нейронка писала.
І на початку і посередині і в кінці. Я її таки пройшов. В 3 підходи, с кількамісячними перервами між підходами але таки пройшов. Артур як на початку білує тушку кроля під 10сек, так і під кінець так само. Швидких переміщень у грі з відкритим світом немає. Точніше вони є, але реалізовані так похабно що швидким язик не повернеться назвати. Якщо повикидати оті всі кат сцени, анімації, балачки по дорозі кудись там, то сюжетка мабуть скоротиться на половину, якщо не на 2/3. Гра вбиває якщо вийти за квестове коло. Та ще й респаунить чорт зна де. Отакі от механіки. А інша половина механік не заоохочується винагородою. А отже виключно для поціновувачів. Немає сенсу уникати виявлення при мародерстві, тому що мародерити немає сенсу. Бо за ті гроші нічого купляти не потрібно. Ну може хіба що стартову клячу поміняти. І все. Шмот не потрібний, зброя також. Те саме з полюванням. І з картами. І що там ще було з мінінгр. Прокачки можна сказати і нема. Це типовий консольний кінчик. Для неспішної гри на джойстику і великому екрані.
А назв повно. Повільніших "action" я не зустрічав, хоча може такі і існують. Відьмак, Хорайзн, Фаркрай, Асасіни, Хохвардс, DayzGone...всі вони більш динамічні.
А за такий вбогий інтерфейс кілька рівневого, де просто так не вийдеш в один клік, розробників треба саджати на палю