Останні статті і огляди
Новини
У Microsoft Flight Simulator з'явиться український літак Ан-225 «Мрія»
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
BravoLA
А ссылку на это можно?
А ссылку на это можно?
-
Povitria
Junior
- Звідки: Київ
Багато хто чомусь згадує про розробку. "Мрію" не треба розробляти, проектувати і т.і. Це давно вже все є, її треба лише збудувати. Штучна робота, звісно, джорожче, ніж на конвеєрі, але 1 нолик з 4 млрд. точно можна прибрати.
-
TerryCone
Member
Просто ржу в голос з каментів.. Уся країна без світла, пів країни - бомжі, бо русняві в...ки домівки зруйнували, або біженці, а тут люди з такою серйозною заточкою лиця на повнісінькому серйозному серйозі обговорюють, що країні треба "сімвал січас за 4 мегалярди баксів" А потім дивуються: а чо воно є так, як є? Нє, 4 мегалярди на сімвал в зруйнованій країні... Я не можу...
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Povitria
Вы вообще понимаете что-то в самолётостроении? Что давно всё есть? Металл в чертежах стоит советский (российский), комплектующие - советские, со всех республик союза, поставщики в чертежах (документации) - со всего бывшего союза. Авионика советская. И всё это надо переделать, а это означает просто новый самолёт с циклом испытаний, сертификации.
https://hvylya.net/interview/255275-vos ... iastroenii
Вы вообще понимаете что-то в самолётостроении? Что давно всё есть? Металл в чертежах стоит советский (российский), комплектующие - советские, со всех республик союза, поставщики в чертежах (документации) - со всего бывшего союза. Авионика советская. И всё это надо переделать, а это означает просто новый самолёт с циклом испытаний, сертификации.
https://hvylya.net/interview/255275-vos ... iastroenii
-
TerryCone
Member
Avenger80
Скажу навіть більше: клеї... Клеї ВІАМівські ще! Про титан взагалі мовчу... Зараз просто шліфувальні круги та шліфшкурку придбати для виробництва - ціла справа! Ні, все є, але більшість асортименту припинили закуповувати з рашки, а європейське - дорожче в 3,5...4 рази + логістика. А титан і алюміній... Теж російські. Страшно уявити, де стільки титану купити на такий літак.
Скажу навіть більше: клеї... Клеї ВІАМівські ще! Про титан взагалі мовчу... Зараз просто шліфувальні круги та шліфшкурку придбати для виробництва - ціла справа! Ні, все є, але більшість асортименту припинили закуповувати з рашки, а європейське - дорожче в 3,5...4 рази + логістика. А титан і алюміній... Теж російські. Страшно уявити, де стільки титану купити на такий літак.
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
TerryCone
Есть ещё такая резиновая смесь НО-68 - применяется для изготовления уплотнителей, прокладок в самолёте. Изготавливают её и в Украине, только ни фига она нормально не подходит - один брак идёт. Делает её нормально россия... Проблема на проблеме с этим авиастроением.
Есть ещё такая резиновая смесь НО-68 - применяется для изготовления уплотнителей, прокладок в самолёте. Изготавливают её и в Украине, только ни фига она нормально не подходит - один брак идёт. Делает её нормально россия... Проблема на проблеме с этим авиастроением.
-
TerryCone
Member
Avenger80
Так, проблем дуже багато(( А головне, що нашу застарілу продукцію мало бажаючих купувати. Навіть якщо вкласти гроші в те, щоб щось нове створити - це час, це ризики, це строки, коли воно окупиться... Ну і наші ж люди: на нашому підприємстві керівництво змінилося; про те, що і кому тепер будемо продавати - а ні звуку, але оклади собі попризначали норм: в комерційного директора - лям гривень, а в інженерів - 6600...8870 гривень. Тож куди підуть усі ті мільярди баксів, якщо наважаться таки цей... "Проєкт"... здійснити - гадаю, зрозуміло. Взагалі, відбудова "Мрії", особливо - в нинішніх реаліях - це з того самого списку, що й мільярд посаджених дерев. Суто піар, безглуздий з економічної доцільності. Нема чому дивуватися, коли до влади привели клоунів, наркоманів, випадкових статистів та хапуг, які за всіма цими піар-акціями пиляють бабло в турборежимі.
Так, проблем дуже багато(( А головне, що нашу застарілу продукцію мало бажаючих купувати. Навіть якщо вкласти гроші в те, щоб щось нове створити - це час, це ризики, це строки, коли воно окупиться... Ну і наші ж люди: на нашому підприємстві керівництво змінилося; про те, що і кому тепер будемо продавати - а ні звуку, але оклади собі попризначали норм: в комерційного директора - лям гривень, а в інженерів - 6600...8870 гривень. Тож куди підуть усі ті мільярди баксів, якщо наважаться таки цей... "Проєкт"... здійснити - гадаю, зрозуміло. Взагалі, відбудова "Мрії", особливо - в нинішніх реаліях - це з того самого списку, що й мільярд посаджених дерев. Суто піар, безглуздий з економічної доцільності. Нема чому дивуватися, коли до влади привели клоунів, наркоманів, випадкових статистів та хапуг, які за всіма цими піар-акціями пиляють бабло в турборежимі.
-
mertvei
Member
- Звідки: львов
85 процентов корпуса ,готово или нет вроде.
-
Li
Member
- Звідки: Киев
Дуже цікава інформація в інтернеті: "Другий екземпляр літака Ан-225 готовий приблизно на 70% і знаходиться (2022) на київському заводі «Антонов», де його планувалося добудувати за наявності фінансування. Ще з радянських часів залишилися центроплан, фюзеляж та крило"."Для того, щоб другий екземпляр літака «Мрія» злетів у повітря, потрібно близько 300 мільйонів доларів"
"7 листопада 2022 року генеральний директор ДП «Антонов» Євген Гаврилов заявив про початок будівництва другого літака Ан-225 «Мрія». За його словами, другий літак «Мрія» вже готовий на 30%. " ." "7 листопада 2022 року ДП «Антонов» заявив про продовження будівництва другого Ан-225 з використанням деталей зруйнованої «Мрії» у секретному місці". Тут про 4 лярда і мови не може бути. Про будівництво завода ні слова, тому або Yalg мая невірну інформацію, обо маємо корупційну схему.
Отправлено спустя 5 минут 51 секунду:
Ще пошукав:
У 2018 році, коли надважким літаком цікавилася китайська компанія, озвучувалася сума 300 мільйонів доларів, потрібна для добудови «Мрії» №2.
У 2020 році Олександр Донець (директор ДП «Антонов») озвучував мінімальну вартість добудови $460 мільйонів, посилаючись на розрахунки ще 2012 року.
У 2021 р. колишній голова Космічного агентства Володимир Усов оцінював проєкт у 1 мільярд доларів.
У 2022 році пролунала заява Володимира Зеленського, що вартість відновлення «Мрії» оцінюється в $3 мільярди.
Щось дивно ціна зростає....
"7 листопада 2022 року генеральний директор ДП «Антонов» Євген Гаврилов заявив про початок будівництва другого літака Ан-225 «Мрія». За його словами, другий літак «Мрія» вже готовий на 30%. " ." "7 листопада 2022 року ДП «Антонов» заявив про продовження будівництва другого Ан-225 з використанням деталей зруйнованої «Мрії» у секретному місці". Тут про 4 лярда і мови не може бути. Про будівництво завода ні слова, тому або Yalg мая невірну інформацію, обо маємо корупційну схему.
Отправлено спустя 5 минут 51 секунду:
Ще пошукав:
У 2018 році, коли надважким літаком цікавилася китайська компанія, озвучувалася сума 300 мільйонів доларів, потрібна для добудови «Мрії» №2.
У 2020 році Олександр Донець (директор ДП «Антонов») озвучував мінімальну вартість добудови $460 мільйонів, посилаючись на розрахунки ще 2012 року.
У 2021 р. колишній голова Космічного агентства Володимир Усов оцінював проєкт у 1 мільярд доларів.
У 2022 році пролунала заява Володимира Зеленського, що вартість відновлення «Мрії» оцінюється в $3 мільярди.
Щось дивно ціна зростає....
-
VovaII
Member
Kib
А що там означає А60 і А65?
Цікавить 15Вт 3000К Е27.
А що там означає А60 і А65?
Цікавить 15Вт 3000К Е27.
-
Melofon
Member
- Звідки: Николаев
Третий в мире по грузоподъёмности после АН-225 (250 тонн) и АН-124 это военный Lockheed C-5 Galaxy (122 тонн)Polybius: ↑ 03.02.2023 15:01Белуга прикольный самолетик, но все-таки не совсем то.Yalg: ↑ 03.02.2023 13:34Airbus BelugaXL
Мрия была крупнее, если верить той же википедии - 84 метра против 63
Грузоподъемность Белуги - около 50 тонн (это ж по сути раздутый A330... или A340? постоянно их путаю), а Мрия могла тащить по документам 200+ тонн вроде как.
Востаннє редагувалось 05.02.2023 13:56 користувачем Melofon, всього редагувалось 1 раз.
-
AceDeLaeda
Member
- Звідки: Вінниця
Були ж нормальні епідеміологи, потім стали військові експерти - тепер виявляєтся оверклокерс то авіаційний ресурс, де сидят через одного авіатори)
п.с на правах тролінгу - бо знаю вас)
п.с на правах тролінгу - бо знаю вас)
-
Kib
Member
- Звідки: Житомир
Наскільки я розумію це розмір розсіювача в характеристиках для А65 розміри ШхД, мм 65*120, а для А60 ШхД, мм 60*120.
-
mrk3
Junior
Як авіафахівець, приємно здивований рівнем дискусії на оверах.
Недоцільно вкладатися у відновлення/будування Мрії. Цей літак буде "золотим". Як писали вище - технологія будування втрачена, а "з нуля" це буде коштувати космічних грошей.
Та й не літала Мрія багато. Майже всю роботу робили Руслани, а Мрія більше стояла ніж літала.
Хіба що зібрати докупи фюзеляж/крила та до музею кудись - як символ.
У нашої країни куди більше важливих питань. Ззайві гроші - ліпше вдонатити на ПЖ, поранених, відбудову міст та сел, допомогу безпритульним тваринам, тощо.
Недоцільно вкладатися у відновлення/будування Мрії. Цей літак буде "золотим". Як писали вище - технологія будування втрачена, а "з нуля" це буде коштувати космічних грошей.
Та й не літала Мрія багато. Майже всю роботу робили Руслани, а Мрія більше стояла ніж літала.
Хіба що зібрати докупи фюзеляж/крила та до музею кудись - як символ.
У нашої країни куди більше важливих питань. Ззайві гроші - ліпше вдонатити на ПЖ, поранених, відбудову міст та сел, допомогу безпритульним тваринам, тощо.
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Это так, к авиационной тематике. Смешно - нет...
https://www.sq.com.ua/rus/novosti/03.02 ... 8XqHUBW0u0
А что ж такой контраст, а... что ж произошло? (2013г.)
https://www.sq.com.ua/rus/novosti/03.02 ... 8XqHUBW0u0
А что ж такой контраст, а... что ж произошло? (2013г.)
- спойлер
- спойлер
-
Hum
Member
Avenger80
АН-74 это ведь тот самолёт в который нельзя плотно затусовать европалеты как во все нормальные грузовые самолёты?
АН-74 это ведь тот самолёт в который нельзя плотно затусовать европалеты как во все нормальные грузовые самолёты?
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Hum
Не знаю, не задавался вопросом... В нём сзади грузовая рампа - для автомобилей, груза, десантников, парашютистов. А почему нельзя европалеты, с чем связано?
Не знаю, не задавался вопросом... В нём сзади грузовая рампа - для автомобилей, груза, десантников, парашютистов. А почему нельзя европалеты, с чем связано?
-
Scoffer
Member
Hum
Коли створювався ан-74 навряд чи вже був стандарт на європалети
А по факту головної думки - для відновлення виробництва всі ани, котрі захотять випустити, треба перепроектувати з майже нуля, взяв старий лише за основу. Це ж не тільки мрії стосується В процесі можна і треба поправити деякі незручності старих моделей.
Коли створювався ан-74 навряд чи вже був стандарт на європалети
А по факту головної думки - для відновлення виробництва всі ани, котрі захотять випустити, треба перепроектувати з майже нуля, взяв старий лише за основу. Це ж не тільки мрії стосується В процесі можна і треба поправити деякі незручності старих моделей.
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Hum
Scoffer
https://arenda-samoleta.kz/arenda-antonov-an-74.html Это да, не знали тогда о них.
Отправлено спустя 10 минут 27 секунд:
Куда там до европалетов...
Scoffer
https://arenda-samoleta.kz/arenda-antonov-an-74.html Это да, не знали тогда о них.
Отправлено спустя 10 минут 27 секунд:
Куда там до европалетов...
-
Hum
Member
С отсутствием оптимизации внутреннего пространства под паллеты. Получается много пустот и полезный объем сокращается, а наваливать насыпом то задолбешься потом разгружать.Avenger80
А почему нельзя европалеты, с чем связано?
Відправлено через 2 хвилини 19 секунд:
Понапридумывали понимаешь всякие умники погрузчики, рохлы и прочую ересь. Нужен ручной труд и никаких компромисов