Як кажуть "...але є нюанси"(с). Тут треба розуміти, чи ж попит буде знижений лише на твою продукцію (тоді питати чому, але на певний період знижувати виробництво), чи загалом на ринку, де ти присутній? Так навіть в умовах загального падіння попиту можна ринкову частку нарощувати, відбиваючи місце під сонцем у конкурентів. Це, звісно, буде шкодити максимізації короткострокової прибутковості, але є стратегією боротьби за довгострокові результати. І нехай би це лідер галузі спочивав на лаврах, але ж компанія на обох ринках не є ним, тож тут відкуси 5% частки ринку в умовної Нвідії, то для тебе це будуть десятки % росту навіть на ринку, що загалом падає.
Так і покупці не зобов'язані купувати. Особливо тоді, коли якийсь виробник ледь не прибирає свої продукти з полиць, коли конкуренти постаралися з асортиментом.