fastneed: ↑
01.12.2022 14:48
MSI Ukraine: ↑
01.12.2022 10:22
Є конкретний приклад, де, кому і коли ми там відказали в гарантії? Не ваші особисті домисли, а конкретний приклад. Я залюбки допоможу вирішити питання. Особливо цікавить історія з мишкою, дайте лінк на тред.
нет возможности отыскать тот случай.
первый вариант был лично у меня, и я к слову уже отказался от вашей "помощи" ранее, тогда вы упрекали меня что я хейтер и не прощаю "единичные случаи" и что можно порешать вопрос через вас а я не хочу.
с тех пор прошли года уже, а случай как не был единичным так и не стал таковым, каждый раз звучат истории об частых поломках и отказах в сц именно MSI.
а что бы скучно не было, вот НЕ свеженький отказ в сц MSI, зато какой
мокрый яркий.
viewtopic.php?p=3051627#p3051627
представляю лицо покупателя, когда ему с сц прислали мокрые карты
Людина просто написала про якісь проблеми з гарантією на 5 девайсів без жодних доказів і аргументів. Де куди звертався, може то сірі продукти, просто 0 інформації. Але ви вирішили, що то 100% правдива інформація. Українське представництво MSI особисто нічого і нікому не завертала там. Більш того, воно не займається гарантійним ремонтом і відмовами, просто оплачує через HQ роботу СЦ.
З СЦ є укладені договори, ці договори стандарні як і у всіх інших виробників. В договорі прописані конкретні дії та алгоритми обслугованняБ, таке інше. При кожній відмові від обслуговування, користувачу надається фізична довідка, в якій вказано, з якої причини відмовлено.
Бувають спірні питання, коли користувачі звертаються до представництва напряму і ми завжди йдемо на зустріч, як у випадку з тією мишкою по акції. У хлопця був несправний ЮСБ, який палив мишки і ми йому 2 рази нову відсилали і попереджали, що мишку ми перевірили, вона працює, не суйте її в той юсб. Але... не допомогло.