Я звісно все розумію, теорію і відосіки кожен може дивитись. Але чи побачите(відчуєте) ви різницю між 360 і 500Гц безпосередньо у геймплеї, а не стопкадрах, знятих на високошвидкісні камери. Чи можливо ви хоч самі тестили 144, 240, 360, щоб настільки стверджувати, що ну от прям кожен побачить(відчує) різницю. Між 144 і 240 різницю ще можна помітити, а от між 240 і 360 вона мізерна, що уже говорити про 360 і 500, а ви згадуєте про 1000. Звісно, на 1000 буде ідеальна по плавності картинка, за умови, якщо не буде артефактів по типу овершуту. Я в фізіологію людини не вникав, але крайне сумніваюсь, що багато хто зможе відчути різницю в 0.75мс (При тому, що різниця між 240 і 360 майже вдвоє більше чим між 360 і 500).IvanCh: ↑ 25.05.2022 13:42 подивітся теорію на цю тему.
якщо коротко то при швидкій картинці навіть 1000гц буде даватти ефект який можна буде помітити.
Від теорії можна відштовхуватись скільки завгодно, але без підкріплення практикою вона ніщо. Можливо під розмитістю ви і маєте щось інше, ніж гостинг, але саме на цей параметр звикли опиратись. І повторюсь ще раз, він залежить не тільки від герцовки. На VA картинка буде завжди більш розмита у динаміці через так званий блексміринг, а на TN буде найменш виражений гостинг.
Отправлено спустя 15 минут 58 секунд:
Ну поділіться тоді джерелом, на яке опираєтесь. Можливо я реально чогось глобального не знав...IvanCh: ↑ 25.05.2022 13:42 розбірати причину багатьох проблем відтворення зображення на цифрових екранах і навіть фізіологію на рахунок того як ми сприймаємо зображення