Большое тестирование Radeon RX Vega 64. Сравнение с GeForce GTX 1080 в разрешениях Quad HD и 4K

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
fastneed
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

Grinnie Jax:
fastneed:АМД редкостное дерьмо, что в процессорах, что в видиках
адекватно, обоснованно и 7 плюсов от таких же адекватных людей.
8 страница уже как бы, что тебе еще обосновывать? я выразил свое мнение понятным языком, или тебе значение дерьма более точно описать?
спойлер
Зображення
спойлер
Зображення
у меня компания AMD в последнее время вызывает только негативные эмоции, и если мой комментарий кажется слишком сложным для восприятия фанатам АМуДе то я прошу прощения что не учел ваш уровень интелекта.
Hum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Уже столько страниц срача) Что же выбрать? Тихую и относительно холодную карту либо существенно доплатить за пламенный пылесос, который иногда немного быстрее? Дилемма то какая. :laugh:
Я бы еще понял если на веге 56/64 была бы предустановленная СВО да и то сомнительное удовольствие.
EvhenS
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкаси

Повідомлення

Интересно, почему имея вдвое больше транзисторов с производительностью не получилось.
Scorpio
Member
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

EvhenS:производительностью не получилось.
Нажаль, в ігрових проектах ні, зате в обчислювальних задачах вега 64 використовує свій потенціал на повну...в алгоритмі cryptonight (monero) її результати ~втричі вищі ніж, наприклад, у 1080... Навіть в останній версії драйвера АМД добавила можливість переключення між ігровим режимом та режимом для обчислень...шкода, що вега така потужна лише у цих задачах(
Якби ігрові бенчмарки могли на всі 100% використовувати потенціал Веги, думаю у Веги 64 було б інше позиціонування і вона б змагалася як мінімум з 1080Ті...
fastneed
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

Scorpio:
EvhenS:производительностью не получилось.
Нажаль, в ігрових проектах ні, зате в обчислювальних задачах вега 64 використовує свій потенціал на повну...в алгоритмі cryptonight (monero) її результати ~втричі вищі ніж, наприклад, у 1080... Навіть в останній версії драйвера АМД добавила можливість переключення між ігровим режимом та режимом для обчислень...шкода, що вега така потужна лише у цих задачах(
Якби ігрові бенчмарки могли на всі 100% використовувати потенціал Веги, думаю у Веги 64 було б інше позиціонування і вона б змагалася як мінімум з 1080Ті...
да неужели, аж в "тричі вищі"? вот это поворот :super:
а стоимость электроэнергии и последующая возможная продажа железа учтена при ваших вычислениях?! :facepalm:
AMD - хлам.
Scorpio
Member
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

fastneed:а стоимость электроэнергии и последующая возможная продажа железа учтена при ваших вычислениях?!
AMD - хлам.
До чого тут це? Я хіба агітую за купівлю веги для майнінгу? Я лиш навів як приклад того, що вега має великий незадіяний потенціал в ігрових проектах, який, натомість, вдало використовується під час "копання" криптовалюти. Але, якщо в іграх буде зроблена якісна оптимізація під потенціал архітектури веги - результати останньої могли б бути не гірші за 1080Ті. Але чи буде така ситуація - час покаже)
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scorpio:має великий незадіяний потенціал в ігрових проектах
Не має, принаймні великого. Гола обчислювальна потужність це ще не вся відеокарта. В паскалях добру половину кристалу займають спеціалізовані модулі, котрі не є cuda-процесорами, тобто не вносять приросту FLOPS, a AMD намагається діяти "в лоб". Результат на лице.
Sergey771
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Scoffer:Не має, принаймні великого
поддержу ( просто методы разные, нельзя сравнивать в лоб одними потоковыми процессорами)

P/S: АМД говорит, что я не я и хата - не моя ( про майнеров), а тем временем тишком-лишком https://www.overclockers.ru/hardnews/87 ... esh-s.html :gigi:
Hum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sergey771
Что-то не сильно верится в такой невероятный рывок в производительности. Будь это так то вега уже бы исчезла с прилавков. :laugh:
Sergey771
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Hum:Что-то не сильно верится в такой невероятный рывок в производительности
ды-к, я-ж их не писал ("шо купил то и продал")". ;)
francaise
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sergey771:P/S: АМД говорит, что я не я и хата - не моя ( про майнеров), а тем временем тишком-лишком
уже опровергли. 180 мегахешей дают 6 вег. А вообще, утверждение верно, что АМД говорят одно, а делают другое. Сами-то наживаются на майнерах, выпускают под них драйвера - а потом заявляют "чтобы бороться с майнингом, мы повысили цену на вегу, но сделали скидочку на мониторчик и материночку. Мы против майнинга, честное слово :gigi: "
Sergey771
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

francaise:Сами-то наживаются на майнерах, выпускают под них драйвера - а потом заявляют "чтобы бороться с майнингом
цитата :

Компания AMD выпустила новую бета-версию своего программного обеспечения Crimson ReLive Edition, которая получила номер 17.10.2, предназначенную для игровых видеокарт AMD в системах на базе Windows. Кроме традиционного повышения производительности в играх, данная версия драйверов приносит и кое-что новое для добытчиков криптовалют. Теперь, помимо игрового режима работы, в настройках можно выбрать и вычислительный режим, который оптимизирован конкретно под вычислительные задачи, и позволяет в них достичь лучшей производительности.

Данный режим заявлен только для видеокарт серий Radeon RX 500, Radeon RX 400, Radeon R9 390, Radeon R9 380, Radeon R9 290 и Radeon R9 285, хотя сам драйвер Crimson ReLive Edition 17.10.2 поддерживает все актуальные видеокарты AMD, начиная с моделей Radeon HD 7700 серии.

Кроме того, теперь Radeon Software поддерживает до 12 видеокарт серий Radeon RX 400, Radeon RX 500 или Radeon RX Vega в системах на базе Windows 10. То есть, теперь в системе на базе Windows 10 может с лёгкостью работать до 12 видеокарт одновременно, что открывает новые возможности для добычи криптовалют.

https://www.overclockers.ru/hardnews/87 ... okart.html :gigi:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer:Не має, принаймні великого.
Значить, HBCC, котрий вже дає до 40% приросту продуктивності в бенчмарках - не "великий незадіяний потенціал в ігрових проектах"?
Значить, RPM (FP16), котрий вже дає до 25% приросту продуктивності в бенчмарках - не "великий незадіяний потенціал в ігрових проектах"?
Я вже не говорю про DX12\Vulkan\Asynchronous Compute так як це стара шарманка.
Незадіяного потенціалу у Веги хоч відбавляй, якби ще хтось запарився його саме що задіяти в своїх ігрових проектах.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox
HBCC - костиль через плани зробити жлобського розміру об'єм пам'яті в початкових рішеннях. Бо HBM чомусь не збирається дешевшати, а економити треба. Типу 1ГБ HBM в якості кешу + системна ддр4 краще ніж просто 1ГБ HBM. А те що з початку зробити достатній об'єм дешевої gddr і буде ще швидше - ні слова не сказали.
FP16 вперше з'явився в далекому 2004 році в провальній nvidia FX, і вже 2006 був благополучно похований за непотрібністю.
DX12\Vulkan\Asynchronous Compute - в принципі не потрібний хлам оскільки не несуть жодних візуальних покращень, і судячи з кількості ігор з підтримкою вказаних технологій, ігроділи зі мной згодні.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer:HBCC - костиль
Костиль - це гімпворкс, котрий нічого хорошого не робить, тільки гробить перформанс. А HBCC - це опція в драйвері, від увімкнення якої в бенчмарках вже є приріст продуктивності. Це просто халявний профіт від галочки, який більша кількість ХБМ'у б не замінила і не привнесла, тому що справа зовсім не в обмеженні по об'єму, а в швидкості доступу.
Scoffer:А те що з початку зробити достатній об'єм дешевої gddr і буде ще швидше - ні слова не сказали.
bombeybox:Более мозговитые за нас люди уже давали разъяснение, что Вега без ХБМ - была бы еще прожорливее по питанию и работала бы еще хуже по пропускной способности, скорости и т.д. Это не говоря уже про то, что она была бы возможно если не дороже, то в такую же цену, из-за того, что пришлось бы налаживать новую производственную линию.
Scoffer:FP16 вперше з'явився
Яка різниця, коли це з'явивилося, якщо це дає чистий профіт? От яка? Є факти (слайди з нового бенчмарку), є ігри, котрі будуть його підтримувати (Вуль\ФарКрай 5 і т.д.)
Scoffer:- в принципі не потрібний хлам оскільки не несуть жодних візуальних покращень
:facepalm:
Вони несуть ПРИРІСТ ПРОДУКТИВНОСТІ, що, в свою чергу, несе покращення візуальної складової гри завдяки наявності додаткових, невикористаних ресурсів.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox
Спочатку прочитай що таке HBCC, що воно робить, і як проводили тест, тоді і побалакаемо.
Якщо ти не в курсі, то в тесті штучно обмежили кількість доступної відеооперативи до 1ГБ, щоб отримати дикі тормоза, після чого ввімкнули HBCC, і начебто стало трішки легше. Аж на 40%. А те що перед цим стало в 10 раз повільніше - промовчали. HBCC - тупо кеш, не більше і не менше.

Ще раз. Ніякого профіту в FP16 немає. Такі обчислення вміють нвідіа 10+ років, та і амд не сильно менше. В ходу досі немає, отже нікому не потрібні. З таким успіхом можна втулити FP8, буде ще більше флопсів, і ще менше профіту.

Приріст продуктивності виключно на амд бо дх11 не осилили? Ага. Частку ринку дивись. Будуть оптимізувати під ходове.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer:Спочатку прочитай що таке HBCC, що воно робить, і як проводили тест, тоді і побалакаемо.
Я почитав, і я подивився. Подивився на реальний тест реального користувача, і там ніхто нічого свідомо не обмежував, просто увімкнув галку:

Scoffer:Ще раз. Ніякого профіту в FP16 немає.
using 16-bit functions makes specific rendering steps of 3DMark Serra 20-25% faster, and those are just parts of a whole
спойлер
Зображення
Scoffer:Такі обчислення вміють нвідіа 10+ років,
NVIDIA also supports native FP16 operations, however unlike AMD, they restrict it to their dedicated compute GPUs (GP100 & GV100). GP104, by comparison, offers a painful 1/64th native FP16 rate, making it just useful enough for compatibility/development purposes, but not fast enough for real-world use.
Нічого ігрова Нвідіа не вміє, бо це огризки.
Scoffer:Приріст продуктивності виключно на амд бо дх11 не осилили?
Не осилили, зробили кращий у всьому Мантл, але обмежили під ГКН - люди не прийняли (це було очевидно), зробили кращий у всьому Вулкан і вже без хардварних\софтварних обмежень - люди знову не приймать. Люди - дебіли.
Scoffer:Частку ринку дивись. Будуть оптимізувати під ходове.
Тут я з тобою згоден, тому і сказав одразу
bombeybox:якби ще хтось запарився його саме що задіяти в своїх ігрових проектах.
Bender_Rodriguez
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

bombeybox:реального користувача
Кто он, что он там накрутил и тд - никому не известно. Но конечно всем нужно безоговорочно верить :D
bombeybox:Люди - дебіли
один ты лучик света :facepalm:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Bender_Rodriguez:Кто он, что он там накрутил и тд - никому не известно.

Ну так опровергни его тест. Найди точно такой же от другого пользователя. Или сам достань Вегу, сам подстройся под его тестовые условия :
спойлер
Rx Vega 64 OC specs:
HBCC ON @ 12GB Vram
+25% Power Limit
Default Core Clocks
+85 MHz to HBM2 Samsung Memory
No Undervolt

Windows 10 Home 64 Bit
i7 7700k@4500Mhz
Corsair 16GB DDR4@3000Mhz
Asus Prime Z270-A
Samsung 960 Evo 250GB & 1TB
2x Samsung 850 Evo 500GB
EVGA 750 G2 Power Supply
Radeon Software 17.10.1
получи другой результат и докажи, что он - врет.
Не? Не можешь? Тогда не трынди.
maskymus
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox
Як захисник АМД на цьому форумі, можете прокоментувати будь-ласка ось ці тести (тільки не кажіть що вони не так зроблені і тд) і чому тільки синтетика видає хоч якісь результати (SuperPosition) хоча в іграх, в яких вона повинна все ж таки працювати, нічого не дає:
https://techgage.com/article/a-look-at- ... vega-hbcc/
https://www.gamersnexus.net/guides/3095 ... -on-vs-off
Взагалі фішка HBCC повинна бути в тому щоб підключати оперативну пам'ять якщо основної HBM не хватає - чому тоді ми не бачимо ніяких результатів в 4К, а тільки на нижчих роздільних здатностях моніторів (1 фпс не вважаю за досягнення)? (беру до уваги тест http://www.pcgameshardware.de/Mittelerd ... s-1240756/ в яких HBCC працює і видно хоч якусь різницю)

Для хороших результатів в FP16 потрібно виділяти досить велику частину кристала на ГПУ а виграш йде тільки в деяких сценах, але впливає на всі інші аспекти (частоти, енергоспоживання) в гіршу сторону, тому НВідія відмовилась від такої точності в споживацьких картах і залишила тільки на проф використання.
Відповісти