Огляди відеокарти GeForce RTX 5090 вийдуть наступного тижня

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

labeanchik: 13.01.2025 19:56 kairo
Новые игры с лучами не загружают .
Лучи все забирают и показывает 100% загрузки, хотя сама по себе карточка и ее основная производительность простаивает.
Как запускаешь игрулю без лучей, так все нормально становится.
У меня моник в 2к поэтому мне норм было.
В 4к уже было бы конечно не то. Но в 4к было бы все мелкое, что для моего зрения - не очень.
А 2к и 32 дюйма - самое то.
Сталкер без проблем може зжерти, так це більше баг витоку пам'яті, але у мене він 24 Гб vRAM сжер та за добавкою в RAM пішов.
2к та 4к велика різниця у тексті, на робочому столі, але у іграх 2к та 4к одна й та сама по розміру картинка, різниця в деталізації.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Nuclear World: 14.01.2025 01:24Так я так и не понял, 4080 есть смысл менять на 5080 или нету ?
Мені є сенс міняти, в мому випадку приріст +30% до 4080 і +30% до 5080 хоч якось виправданий додатковим капіталовкладенням.
Маючи 4080 я б не міняв, а чекав на 5080 супер чи як там її назвуть, котра точно буде через рік з 24ГБ ВРАМ, і, можливо, ще кращим перформансом.
Nuclear World
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 14.01.2025 08:55
Nuclear World: 14.01.2025 01:24Так я так и не понял, 4080 есть смысл менять на 5080 или нету ?
Мені є сенс міняти, в мому випадку приріст +30% до 4080 і +30% до 5080 хоч якось виправданий додатковим капіталовкладенням.
Маючи 4080 я б не міняв, а чекав на 5080 супер чи як там її назвуть, котра точно буде через рік з 24ГБ ВРАМ, і, можливо, кращим перформансом.
Как по мне бессмысленная абсолютно затея, уже все дождались через год "суперов", по сути перемаркированную 4080 с +2-5% продуктивности)) Лишать себя удовольствия целый год непонятно ради чего..., а потом ещё через год будет уже смысл подождать 6080 и так до бесконечности)) Новое поколение есть смысл брать разве, что через пару тройку месяцев, пока цены выровняются и юзать полноценно эти условные 2 года. Опять же если есть в этом реальная необходимость и смысл.
Востаннє редагувалось 14.01.2025 09:07 користувачем Nuclear World, всього редагувалось 1 раз.
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Nuclear World: 14.01.2025 08:58что через пару тройку месяцев, пока цены выровняются
где они выровняются, у нас, когда доляр уж уже будет по 50 грн? :gigi:
Nuclear World
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Firebrand: 14.01.2025 09:07
Nuclear World: 14.01.2025 08:58что через пару тройку месяцев, пока цены выровняются
где они выровняются, у нас, когда доляр уж уже будет по 50 грн? :gigi:
Так шо не жить теперь из за этого и отложить все свои хотелки на неопределённый бесконечный срок? Доллар будет только расти и дальше... и меньше он ощутимо уже точно не станет в обозримом будущем, может только больше. С 2014го года кто то заметил ощутимое "уменьшение" ? Нет. Вот так и будет, колебаться в диапазоне 1-2грн, с только дальнейшим ростом... Жить надо здесь и сейчас, а не ждать "обновлённых мифических" моделей через год или курса бакса "меньше"..., это какая то уже навязчивая идея или психоз как по мне..., хотя я ранее сам таким промышлял, потом, понял, что всё это абсолютно несусветная дичь и не имеет никакого смысла абсолютно, лишать себя чего либо ради пары сотен баксов "профита" в будущем... Мы уже живём в то время, когда всё может только дорожать..., а не ощутимо дешеветь...
Востаннє редагувалось 14.01.2025 09:22 користувачем Nuclear World, всього редагувалось 2 разів.
Artem_M
Member

Повідомлення

bombeybox: 14.01.2025 08:55 Мені є сенс міняти, в мому випадку приріст +30% до 4080 і +30% до 5080 хоч якось виправданий додатковим капіталовкладенням.
Маючи 4080 я б не міняв, а чекав на 5080 супер чи як там її назвуть, котра точно буде через рік з 24ГБ ВРАМ, і, можливо, ще кращим перформансом.
Якщо йдеться про ігри, то різниця між 4070ті (у вас така?) та 4080 (не супер) буде максимум 20%. Із 4080 Супер вже можна розраховувати на 30...
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Nuclear World: 14.01.2025 08:58Опять же если есть в этом реальная необходимость и смысл.
Я про це і кажу, міняти 4080 на 5080 - отримати 25-30% реального бусту з такою ж кількістю ВРАМ і додатковим жором. Заплативши за це додатково кругленьку суму. Справа особисто кожного, але на 4080 можна спокійно пересидіти до супера, бо карта ще не впирається в свій ВРАМ (як, наприклад, моя 4070Ті) і має нормальний перформанс для більшості тайтлів.

Відправлено через 2 хвилини 1 секунду:
Artem_M: 14.01.2025 09:13Якщо йдеться про ігри, то різниця між 4070ті (у вас така?) та 4080 (не супер) буде максимум 20%.
Ні, приріст в 4к між 4070Ті та 4080 - стабільно 30%+, точно так само як і 4090 найкраще себе показує в 4к в порівнянні з молодшими картами, це в 1080р-1440р різниця нижче, але мене цікавить тепер саме 4к + длсс.
Nuclear World
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 14.01.2025 09:17
Nuclear World: 14.01.2025 08:58Опять же если есть в этом реальная необходимость и смысл.
Я про це і кажу, міняти 4080 на 5080 - отримати 25-30% реального бусту з такою ж кількістю ВРАМ і додатковим жором. Заплативши за це додатково кругленьку суму. Справа особисто кожного, але на 4080 можна спокійно пересидіти до супера, бо карта ще не впирається в свій ВРАМ (як, наприклад, моя 4070Ті) і має нормальний перформанс для більшості тайтлів.
На примере опыта "суперов" в серии 4080, уже не хочется их ждать на серии 5080)) Вот 3080 и 3080Ти реально был профит это да..., что будет в серии 5080 никому абсолютно неизвестно) С такой тенденцией проще уже закладывать ожидание до 6080))

Хотя уже предвкушаю цены около 60-70к грн у местных барыг)) Что сразу сделает идею апгрейда нецелесообразной)) Поэтому и говорю, что надо будет подождать пару тройку месяцев, а уже потом смотреть. Ещё могут неплохие цены выкидывать поставщики на картах палит или гигабайт, иногда на асус проскакивать могут.
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Yaroslav: 14.01.2025 00:46 Мені не сподобався саме натив без АА :insane: , сам ТАА ще відносно норм, візуально схоже на DLSS Quality.
Не виключено, що це через вбогість UE :dontknow:
Під нативом я зараз більше розумію все таки гру з мінімальним AA, як мінімум для 4K на 16" екранах, це все ще потрібно.
Але цей AA, буває різний і для так сказати одних і тих самих але різних речей)
Десь це щоб драбинки приховати. А десь як в UE залити маслом просто все, бо гречка картинка згоріла до біса.

Відправлено через 7 хвилин 9 секунд:
Я все ще поки вважаю що RT в GPU зараз це чисто функція для професійного застосування, а не для ігор.
Якщо комусь норм в FHD чи QHD, з таким успіхом можна на 4080 грати в 480p-720p.
Вже є купа оптимізації та алгоритмів, як робити реалістичне освітлення без RT (набагато дешевше). На професійному рівні у всяких quadro, до рівня щоб в 4K спокійно могло видавати 60 кадрів з повним RT чи PT і тоді вже для геймерів подавати.
А так одні випустили функціонал, з яким залізо з асіками не вивозить, інші розробку ведуть покладаючись на цей функціонал, і воно не грабельне, тоді перші вставляють костиль FSR/DLSS + FG.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

lordep: 13.01.2025 21:50 Простіші версії типу MSI GeForce RTX 5090 32G VENTUS 3X OC або Palit GeForce RTX 5090 GameRock (NE75090019R5-GB2020G) десь і будуть в ціну ~130к грн.
легким движением руки MSRP 2000$ превращаются в 3000$ B-)
Enjthesilence: 13.01.2025 21:50
щось 4090 не сильно втратила в ціні, щоб чекати 2 роки, з 5090 буде теж саме, ще правильно написали за долар
она не только не потеряла но и приобрела, в марте 23о отдал за карту 63к(MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X) сейчас она стоит ~90. Понимаю что дефицит чипов, но не на 50% от стоимости.
Prescott
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Первое, у меня нет возможности финансировать (С)

:weep:
Timedemo
Member
Звідки: Ненька Украина

Повідомлення

Firebrand: 14.01.2025 09:07
Nuclear World: 14.01.2025 08:58что через пару тройку месяцев, пока цены выровняются
где они выровняются, у нас, когда доляр уж уже будет по 50 грн? :gigi:
при чем тут доллар. Так и твоя карта подоржает в гривне, откладывай доллары, и не будет беспокойства по цене доллара. В определенных моментах может и наруку сыграть, берешь оплатой частями при курсе 43, расчитываешься потихоньку здавая доллары дороже. (при условии, что цена не сильно выше возможных оптовых каналов)
NST1983
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Відеокарта ASUS GeForce RTX5080 16GB PRIME OC (PRIME-RTX5080-O16G) в брайні 71995 грн
Треба брать
...... 16GB за 70К :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

block_stupid: 14.01.2025 09:434K спокійно могло видавати 60 кадрів з повним RT чи PT і тоді вже для геймерів подавати.
ІМХО: Якщо карта лише прораховує промені, то потрібно якось додатково задавати параметри текстур, щоб вони не блищали і не світились як ліхтар.
І другий момент: це коли поверхня/поверхні настільки дзеркальна, що промінь має відбиватись декілька разів. Наприклад коли бачимо в дзеркалі інше дзеркало. Якщо при цьому одне із дзеркал трошки нахиляти чи повертати(буквально на ~1 градус), то незважаючи на швидкодію зі швидкістю світла, можливо помітити як дальні відзеркалення запізнюються. Тому апаратно ніколи такої швидкодії не досягнуть. Навіть із пререндером буде біда. — Єдиний вихід це обмежувати кількість віддзеркалень. Простіше всього задавати це в параметрах текстур. Так це ускладнить текстури, але як хочете отримувати більше, то потрібно робити більше. В даному випадку складніші текстури, і відповідно складніші формули їх обробки. Зате варіант, коли розробник зробив локацію, і не морочить голову із освітленням, стане реальним.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

VovaII: 14.01.2025 11:18 І другий момент: це коли поверхня/поверхні настільки дзеркальна, що промінь має відбиватись декілька разів. Наприклад коли бачимо в дзеркалі інше дзеркало.
Що робить древня Mafia? Малює прозору рамку замість другого дзеркала
Що робить убертехнологічна сучасна Indiana? Малює прозору рамку замість першого дзеркала :-/
спойлер
Зображення
Зображення
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 14.01.2025 11:36Що робить древня Mafia? Малює прозору рамку замість другого дзеркала
Що робить убертехнологічна сучасна Indiana? Малює прозору рамку замість першого дзеркала
Тобто кожен як зміг, так і викручується. А я кажу на оновлення формату/стандарту/(назвіть як Вам більше подобається) коли дизайнер намалював на стіні дзеркало, а відеокарта сама прораховує скільки їй віддзеркалювати в тому дзеркалі. Наприклад при мінімальних налаштуваннях, взагалі нічого не віддзеркалювати, а при більших — вже малювати те що в ньому буде видно при однократному віддзеркаленні променів. Так при цьому доведеться малювати всю кімнату, в тому числі і ту стіну що видно тільки в дзеркалі. Але на те вони й вищі налаштування. — Зараз вищі налаштування це детальніші текстури, дальність промальовування і ефекти. А в майбутньому буде ще й прорахунок невидимих поверхонь. З підвищеним споживанням пам'яті, звісно.
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

VovaII: 14.01.2025 11:18 Якщо карта лише прораховує промені, то потрібно якось додатково задавати параметри текстур, щоб вони не блищали і не світились як ліхтар.
В цьому і суть, що вони пиляють оточення як для старих алгоритмів освітлення ігноруючи RT, але ведуть розробку так що RT має фіксити косяки, яке воно не пофіксить.

І другий момент: це коли поверхня/поверхні настільки дзеркальна, що промінь має відбиватись декілька разів. Наприклад коли бачимо в дзеркалі інше дзеркало. Якщо при цьому одне із дзеркал трошки нахиляти чи повертати(буквально на ~1 градус), то незважаючи на швидкодію зі швидкістю світла, можливо помітити як дальні відзеркалення запізнюються. Тому апаратно ніколи такої швидкодії не досягнуть. Навіть із пререндером буде біда. — Єдиний вихід це обмежувати кількість віддзеркалень. Простіше всього задавати це в параметрах текстур. Так це ускладнить текстури, але як хочете отримувати більше, то потрібно робити більше.
Якщо симулювати близьке то реальності, то так ресурсів не вистачить, бо що воно працювало треба по суті зробити реальність, а поверх неї ще абстракція, яка робить цю реальність. Але як завжди можна мудрити, і рано чи пізно ми прийдемо до набагато потужніших чипів. Можна робити як і зараз, але для частини зображення, частковий рендеринг, а далі шуми прибирати AI. Або навіть повернутись до старини і рендерити в зеркалі клон оточення, але тільки ту частину яку має бути видно камері під певним кутом (тобто не всю сцену, як зараз і хочуть для VR робити). Але так умовна зеркальна камера з рекурсією є проблемою. Тому буде якесь обмеження в n-відображень. А коли хтось захоче через оптику в далечінь глянути то знову ближні не рендеряться а дальні рендеряться, ресурсів однаково займатиме. Я не експерт, це все поверхневі припущення.

В даному випадку складніші текстури, і відповідно складніші формули їх обробки. Зате варіант, коли розробник зробив локацію, і не морочить голову із освітленням, стане реальним.
Голову з освітленням все одно будуть морочити. Багато де його будуть робити статичним, текстури підмарафечувати, робити "невидимі" джерела освітлення.
Бо не всім хочеться грати в сіру реальність. Хочеться чогось фентезійного з іншою картинкою.
А ще є окремі проекти де куча "світляшок-блистяшок-неонок", якщо робити їх як джерелом і сприймати, рахувати в RT. То буде велике навантаження і може псувати сильно всю сцену. Бо в реальності це буде робити велике місиво. Тому потрібно буде робити якісь омбеження, або прорахування освітлення і змішування світла не за RT. Або якщо з RT то обмежувати не знаю, дальність промення, кількість пучків. Мене може тут поправлять.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Доречі це логічний розвиток подальшого ігроладу. Колись роздільна здатність досягне свого адекватного розміру (буде це 4к чи 8к чи 16к). І щоб було куди витрачати обчислювальну потужність, будуть по декілька разів обраховувати один і той же кадр, щоб прорахувати віддзеркалення. Якщо віддзеркалення однократне, то прораховувати потрібно буде двічі(другий раз вже з зображенням у дзеркалі), а якщо віддзеркалення двократне, то тричі, і т.д., теоретично до нескінченності.
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Стосовно освітлення, можна гарно і швидко робити ще дуже довго все без RT.
Але от де цікаво RT, так в самому геймплеї. Умовно стоїть дзеркало, або я дістаю дзеркало заглянути за кут, побачити в ріалтайм що коїться.
Або побачити тінь від когось, кого не видно в самій сцені, але було б добре то все промалювати і прорахувати. В тих же хорорах, якихось шпигунських шутерах.
Або стоїть собі типу афк-пісяєш, а тут бачиш тінь, що посаду хтось підкрадається за 50м, бо сонце вже сідає і тінь далеко падає, а це для того чувака пастка. Хоча це можна і без RT знову таки робити і дешевше.
Коротше я вже загнався в інопланетні-технології))) коли девам лінь чи немає коли зробити більше 5-ти анімацій тіла в динаміці, або деякої анатомічної зміни тіла при вевних рухах чи позах, що можна також робити без симуляції фізики. До сих якісь п'ятки провалюються в сраку коли присідати в іграх.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Зціпивши зуби, сподіваємось що все так і буде :rolleyes:
спойлер
Зображення
Відповісти