Розробники обіцяють стабільну продуктивність у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
cypherspy
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MqM: 01.11.2024 18:57І від цього тобі б стало легше? Давайте усіх ще на фронт відправимо, вже маємо академіків які загинули на фронті, навіщо думати про майбутнє та якийсь розвиток, гречкосіїв нам вистачить для підняття економіки)))
Взагалі то,
Деякі розробники з GSC вже давно на фронті... Як то Lead Programmer Дмитро Ясєнєв
Зображення
Один з них, Володимир "Fresh" Єжов, геймдизайнер, на жаль, загинув захищаючи нашу країну
Зображення
З твоїх висловлювань виходить, що вони та інші добровольці не "думали про майбутнє та якийсь розвиток", коли вибрали свій шлях захисту своєї країни.
І як в цьому контексті можна жартувати про гречкосіїв? Вони якась гірша від решти категорія громадян?
Чи може ти не в курсі, що в розробці першого Сталкера приймали участь, в тому числі, військові ветерани?
Неперевершена механіка стрільби з'явилась сама по собі? Коротше кажучи...
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Kassatka: 01.11.2024 20:09
MqM: 01.11.2024 18:57 У тому, що такий стан справ винні лише гравці, які тупішають, а не розробники. Зараз спробуй в якусь гру не додай спливаючі підказки чи не познач місця кольором куди треба рухатися - вже буде стон і плач.

Warcraft 3 та Crusader Kings 2 входять у п'ятірку моїх улюблених ігор через можливості моддінгу і редактора карт, але грати я не вмію ні в ту, ні в другу. :( У Warcraft я лише пару раз зумів виграти у середнього бота, а з усіх кампаній зумів пройти лише одну кампанію за Рексара, бо це РПГ кампанія. .
MqM: 01.11.2024 18:57 А нам цей негатив читати?
Ну ми ж тут постійно читаємо негатив від одних який поганий Intel, від інших яка погана AMD, від третіх яка погана nVidia, але якби не ці три компанії, то нам взагалі нічого було б на цьому сайті що робити. :)
Якщо на форумі купа червоних фанатиків на кожному кроці лають синє й зелене, а сині й зелені фанатики у відповідь лають червоне, то чому також на форумі не бути фанату RTS і стратегій загалом, який лає шутери й WASD-ігри загалом. Що за форуми без різних дисциплін спеціальної олімпіади на ньому? :laugh:
Ви згадали за редактор карт для War Craft, то ви пробували там щось робити чи чому це важливо для вас?
Спробуйте Warhammer 40 000 - можливо сподобається.
Бути фанатом технологічних компаній це для мене дивно, бо там не буває стабільності без помилок. Люди мають порівнювати продукти, а не імена брендів)

Відправлено через 15 хвилин 51 секунду:
cypherspy: 01.11.2024 23:48
MqM: 01.11.2024 18:57І від цього тобі б стало легше? Давайте усіх ще на фронт відправимо, вже маємо академіків які загинули на фронті, навіщо думати про майбутнє та якийсь розвиток, гречкосіїв нам вистачить для підняття економіки)))
Взагалі то,
Деякі розробники з GSC вже давно на фронті... Як то Lead Programmer Дмитро Ясєнєв
Зображення
Один з них, Володимир "Fresh" Єжов, геймдизайнер, на жаль, загинув захищаючи нашу країну
Зображення
З твоїх висловлювань виходить, що вони та інші добровольці не "думали про майбутнє та якийсь розвиток", коли вибрали свій шлях захисту своєї країни.
І як в цьому контексті можна жартувати про гречкосіїв? Вони якась гірша від решти категорія громадян?
Чи може ти не в курсі, що в розробці першого Сталкера приймали участь, в тому числі, військові ветерани?
Неперевершена механіка стрільби з'явилась сама по собі? Коротше кажучи...
і? Вони пішли добровольцями, це їх свідомий вибір (всі вважають, що саме з ними поганого нічого не станеться). А спеціально засилати в піхоту унікальних спеціалістів це що мудро?
Вам так хотілося вставити відео мем, що аж тужилися аби приписати комусь власні домисли?
Ви бачите різницю між посилати когось, як ви це зробили і між піти добровільно? Своїх знайомих чи рідних відсилаєте, якщо ви послідовні?
Не треба мене переконувати, що жертва висококласного спеціаліста та чорноробочого для економіки рівноцінна. Бо чорноробичий не прийде і не замінить ту людину, а от чорноробочого замінить будь хто. ТАк це цинічно звучить, але наслідки відчуємо дуже швидко. Життя рівноцінне, а от знання тих людей і вміння не рівноцінні.
30 років вам не показали проблеми відсутності еліти? яку до речі викошували репресіями, і всякі прості типу з народу нам президентів та депутатів не замінили.
Може вам краще глибше вникнути в тему і не розповідати, як при совку, що доярка буде керувати підприємством чи країною.
Вам згаданий Григорович був практично у засновників цілої індустрії, з його компанії вийшли безліч людей, які заснували власні студії. І його бізнес був інноваційний для України, хоча і у сфері розваг, він створив його з нуля, а не купив за копійки готовий у 90х як більшість наших мільйонерів чи мільярдерів. Куди справедливіше було вимагати там бути наших злодіїв олігархів, яким на шару дісталося і вони б своїми мізками з нуля в житті б такий бізнес не розвинули.
пс щодо військових ветеранів, які там розробляли і консультували в першому Сталкері вирішили цим маніпулювати? Давайте розвивайте тему, що класно піти на якусь війну отримати знання і потім когось консультувати по розробці гри))) Мовчу про те, що ніяких вітчизняних новітніх війн в Україні до 2014 року не було, то ж полиште свої маніпуляції з жонглюванням причин та наслідків. Їхні знання це наслідок, а не причина того, що вони опинилися в армії.
cypherspy
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MqM: 02.11.2024 00:35 І його бізнес був інноваційний для України, хоча і у сфері розваг, він створив його з нуля, а не купив за копійки готовий у 90х як більшість наших мільйонерів чи мільярдерів.
PR Manager GSC у чаті :banan:
MqM: 02.11.2024 00:35пс щодо військових ветеранів, які там розробляли і консультували в першому Сталкері вирішили цим маніпулювати? Давайте розвивайте тему, що класно піти на якусь війну отримати знання і потім когось консультувати по розробці гри))) Мовчу про те, що ніяких вітчизняних новітніх війн в Україні до 2014 року не було, то ж полиште свої маніпуляції з жонглюванням причин та наслідків
Ветера́н (лат. veteranus — від «vetus» — старий) — професійний вояк, який відслужив визначений термін в армії. Англ. Ветеран — це особа, яка має значний досвід та знання в професії чи галузі. Тому в англ. точніше буде військовий ветеран.
Про те що війн не було... Поцікавтесь контрактною системою ЗСУ, в яких країнах служили військові... Ну і з 2003р. ЗСУ чисельністю у 6100 військових брали участь в Іракській війні в складі коаліційних військ під проводом США.
MqM: 02.11.2024 00:35Давайте розвивайте тему, що класно піти на якусь війну отримати знання і потім когось консультувати по розробці гри)))
Взагалі то класно, якщо молодий, є здоров'я та бажання. В США - реальний спосіб карєрного росту, безкоштовної освіти та стартового капіталу для власного бізнесу. Але мова була не про воєнні часи.
І уся ця демагогія після цього допису:
cypherspy: 31.10.2024 23:46
Kassatka: 31.10.2024 02:20Культурним надбанням дійсно не слід нехтувати
Культурне надбання було б якби Григоровичі, разом з іншими розробниками хоча б в окопі посиділи, на полігоні десь на ЗУ.
Власне про те і була мова, що зазвичай потрібен певний досвід у певній галузі аби робити видатні речі. Подивимось через 20 днів яке вийде культурне надбання.
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

MqM: 02.11.2024 00:35
Kassatka: 01.11.2024 20:09 Warcraft 3 та Crusader Kings 2 входять у п'ятірку моїх улюблених ігор через можливості моддінгу і редактора карт, але грати я не вмію ні в ту, ні в другу. :( У Warcraft я лише пару раз зумів виграти у середнього бота, а з усіх кампаній зумів пройти лише одну кампанію за Рексара, бо це РПГ кампанія. .
Ви згадали за редактор карт для War Craft, то ви пробували там щось робити чи чому це важливо для вас?
Вибачте, що не відповів учора, був лише смартфон під рукою, що дуже незручно.
спойлер
Звичайно, і не тільки просто пробувати, а подовгу засиджуватися у редакторі як у середині двохтисячних, так і ще кілька років назад. Якщо Knights of Honor, Rome: Total War, Crusader Kings 2, Tropico 3/4, у яких я задр0чував за моддінгом/редактором карт не менше за Warcraft 3, потрапили в мої руки вже після закінчення універу та переходу на Core 2 Quad, то у Warcraft 3 я міг дати волю своїй фантазії ще в студентські роки на Pentium 3 + Riva TNT 2 Pro, на жаль багато ШІ гравців на карті той комп'ютер не тягнув, але з меншою кількістю справлявся. Я малював свої карти на різні теми, створював нові юніти, герої, цілі нові раси, наприклад демонів, різних драконів та мурах, міняв озвучку, заскриптовував події, вивчав готові кастомні карти і використовував ті прийоми тригерів, що підгледів, крав з кастомок готові модельки для створення своїх юнітів, підвищував максимальний рівень героя і давав нові рівні вмінь, робив для деяких стандартних юнітів та героїв можливість злітати в повітря і використовував для цього стягнутий з якоїсь кастомки ефект крил, додавав у гру мурах, ос, урукхаїв. Під кінець десь у 2017 році я створив цілий свій коммандер, який додавав у стандартні та кастомні мелішні карти, де на різні введені команди з клавіатури відбувалися найрізноманітніші події з тим чи іншим гравцем, можна було міняти дипломатичний статус хто кому наскільки союзник, ворог, нейтрал, додавати гравцеві чи нейтралам ту чи іншу пачку юнітів, багато іншого, а також він давав осмислені рандомні імена ШІ-суперникам, замість 11 чи 23 "Компьютер слабый", "Компьютер средний", "Компьютер сильный". Якщо по ходу гри такою командою додавати юнітів у центр екрану, то доречі при перегляду реплея додається у центр екрану при перегляді реплею, а не туди де був огляд під час гри, тому такі реплеї руйнувалися. Дуже радів патчу 1.29 на збільшення максимуму гравців з 12 до 24, збільшенню максимального розміру карти, а також з підтримкою широкоформатних екранів. А от після Reforged втратилася можливість перейменовувати гравців на осмислені імена, "Компьютер средний" при цьому само змінюється на "Компьютер 1", 2, 3, 4..., що трішки краще, але значно гірше, ніж осмислені імена. :weep: Ще Reforged прибрав можливість запускати кастомні кампанії і інтерфейс редактору карт з російського став англійським. Правда з часом, дуже нескоро, кастомні кампанії повернули, а локалізацію для редактора карт можна скачати з Інтернету.
Ну а так редактор карт і підтримка мови скриптів означає, що під WC3 випущено купа кастомних карт і кампаній. По суті ми маємо не одну гру, а тисячу ігор в одній. :jump: Я перепробував купу кастомних карт, в тому числі MOBA і RPG. Для мене Dota просто одна з пересічних моба-карт яка нічим не краща за інші, причому є й цікавіші моба-карти, єдина перевага, що є карта Dota з вбудованим ШІ для ботів. Проблема, що багато кастомок створювалися, щоб грати в них з друзями, а я завжди грав один.
Ну а стандартний Warcraft 3 я звісно знаю вздовж і впоперек, героїв, юнітів, здібності. Не вмію грати означаю, що слабкий проти ШІ. Завжди грав тільки мишею і не тренував собі мікроконтроль, звик вигравати RTS домінуванням, а в Warcraft 3 треба перемікрювати ворога. Проти слабкого ШІ вигравав багато разів, хоча й програвав ще більше і то грав при умові, що карта повністю відкрита без туману війни, а от середній ШІ вже був дуже сильний для мене.
MqM: 02.11.2024 00:35 Спробуйте Warhammer 40 000 - можливо сподобається.
Ну а який саме 40000? Якщо Dawn of War, то Soulstorm теж входить у мої найулюбленіші ігри і до топ списку не потрапив лише тому, що в ньому нема настільки чудового моддінгу/редактору карт. Я так підсів був у 2008 році на Soulstorm, що від цього добряче посраждала підготовка мого диплому, хоча взагалі завжди був відмінником.
Dawn of War - Soulstorm куди краще підходить для такого гравця як я, в ньому мало мікроконтроля, і якраз виграш здобувається через домінування на карті й захоплення стратегічних точок, чудова ідея. Також страшенна ляпота об'єднання бійців у загони і можливість поповнювати загони прямо під час бою. За час однієї сутички майже весь склад загону може встигнути відродитися наново, поки одні бійці гинуть, а замість них з'являються нові прямо в загоні. За ельдар та моїх улюблених некронів я проходив повністю кампанію на високому рівні складності. А от при спробі втнути таке за сестер сильно облажався, що баланс поганий я бачив, але це вже потім я прочитав, що сестри вважаються одні з найслабших. Ну і за пару інших раз теж на вищій складності не надто гра йшла, а от на звичайній складності жодних проблем, але вже не так цікаво. Погано, що такий великий розрив - середня складність війська рівні, а на високій у тебе здоров'я аж вдвічі менше, ніж у компа. Дуже складно на пізніх етапах кампанії захоплювати сильно укріплені території, бо граєш однією базою проти двох баз ворога і якщо дати їм розвинутись, то з вищим здоров'ям вони тебе зносять гарантовано. Тому слід продумувавати, у якому порядку захоплювати столиці фракцій, щоб отримувати необхідні бонуси, наприклад додаткові будівлі на старті. Треба встигнути стартовою армією зі свитою лорда якнайшвидше винести одну з баз ворога, подолавши стартові сили ворога, а вже потім на розслабоні грати по чесному один в один проти бази, що лишилася.
У мене зараз Soulstorm встановлена, тестував, що на 4K норм працює, хоч і інтерфейс від цього сильно кострубатий, щось велике, а щось дрібне. Ремастер не завадив би.
MqM: 02.11.2024 00:35 Бути фанатом технологічних компаній це для мене дивно, бо там не буває стабільності без помилок. Люди мають порівнювати продукти, а не імена брендів)
Ну якщо брати не технологічні кампанії, а ігрові, то там фанатство виправдане, бо ім'я кампанії тісно пов'язане з улюбленою серією її ігор, яку вона підтримує, не може інша кампанія зайнятися ремастерингом чи продовженням серії, але буває, що компанія правовласник доручає видання ремастеру якісь сторонній компанії на аутсорс.
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

cypherspy: 02.11.2024 02:05
MqM: 02.11.2024 00:35 І його бізнес був інноваційний для України, хоча і у сфері розваг, він створив його з нуля, а не купив за копійки готовий у 90х як більшість наших мільйонерів чи мільярдерів.
PR Manager GSC у чаті :banan:
MqM: 02.11.2024 00:35пс щодо військових ветеранів, які там розробляли і консультували в першому Сталкері вирішили цим маніпулювати? Давайте розвивайте тему, що класно піти на якусь війну отримати знання і потім когось консультувати по розробці гри))) Мовчу про те, що ніяких вітчизняних новітніх війн в Україні до 2014 року не було, то ж полиште свої маніпуляції з жонглюванням причин та наслідків
Ветера́н (лат. veteranus — від «vetus» — старий) — професійний вояк, який відслужив визначений термін в армії. Англ. Ветеран — це особа, яка має значний досвід та знання в професії чи галузі. Тому в англ. точніше буде військовий ветеран.
Про те що війн не було... Поцікавтесь контрактною системою ЗСУ, в яких країнах служили військові... Ну і з 2003р. ЗСУ чисельністю у 6100 військових брали участь в Іракській війні в складі коаліційних військ під проводом США.
MqM: 02.11.2024 00:35Давайте розвивайте тему, що класно піти на якусь війну отримати знання і потім когось консультувати по розробці гри)))
Взагалі то класно, якщо молодий, є здоров'я та бажання. В США - реальний спосіб карєрного росту, безкоштовної освіти та стартового капіталу для власного бізнесу. Але мова була не про воєнні часи.
І уся ця демагогія після цього допису:
cypherspy: 31.10.2024 23:46
Культурне надбання було б якби Григоровичі, разом з іншими розробниками хоча б в окопі посиділи, на полігоні десь на ЗУ.
Власне про те і була мова, що зазвичай потрібен певний досвід у певній галузі аби робити видатні речі. Подивимось через 20 днів яке вийде культурне надбання.
Який піар менеджер ГСК? це факти, просто почитайте історію студії, і скільки людей заснували свої студії після набутого досвіду в ГСК. Компанія була гарним прикладом для інших щодо успіху, яка досі тримається на плаву, таких студій одиниці, що так довго існують.

Вибачте, але в Україні слово ветеран несе інший сенс) До речі участь українських військових в коаліції переважно мало тиловий характер, і рідко вони брали участь у саме військових операціях, переважно це гуманітарні місії.
Ви так і не змогли пояснити, чому Григоровичі мають посидіти в окопі і як це пов'язується з культурним надбанням. Григорович мілсім не розробляє і поки не замахувався на розробку гри про російсько -українську війну, то для чого йому такий досвід? По вашій логіці при розробці Козаків він мав їздити з шаблею на конях для кращого ознайомлення?
А ви коли готуєте вдома страви маєте закінчену кулінарну освіту? Може не варто впадати в маразм?)

Відправлено через 2 хвилини 2 секунди:
Kassatka: 03.11.2024 21:52
MqM: 02.11.2024 00:35
Ви згадали за редактор карт для War Craft, то ви пробували там щось робити чи чому це важливо для вас?
Вибачте, що не відповів учора, був лише смартфон під рукою, що дуже незручно.
спойлер
Звичайно, і не тільки просто пробувати, а подовгу засиджуватися у редакторі як у середині двохтисячних, так і ще кілька років назад. Якщо Knights of Honor, Rome: Total War, Crusader Kings 2, Tropico 3/4, у яких я задр0чував за моддінгом/редактором карт не менше за Warcraft 3, потрапили в мої руки вже після закінчення універу та переходу на Core 2 Quad, то у Warcraft 3 я міг дати волю своїй фантазії ще в студентські роки на Pentium 3 + Riva TNT 2 Pro, на жаль багато ШІ гравців на карті той комп'ютер не тягнув, але з меншою кількістю справлявся. Я малював свої карти на різні теми, створював нові юніти, герої, цілі нові раси, наприклад демонів, різних драконів та мурах, міняв озвучку, заскриптовував події, вивчав готові кастомні карти і використовував ті прийоми тригерів, що підгледів, крав з кастомок готові модельки для створення своїх юнітів, підвищував максимальний рівень героя і давав нові рівні вмінь, робив для деяких стандартних юнітів та героїв можливість злітати в повітря і використовував для цього стягнутий з якоїсь кастомки ефект крил, додавав у гру мурах, ос, урукхаїв.
Дуже цікаво, а де можна подивитися ваші роботи? кудись викладали?
cypherspy
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MqM: 04.11.2024 18:48 Компанія була гарним прикладом для інших щодо успіху, яка досі тримається на плаву, таких студій одиниці, що так довго існують.
Компанія відома своїм низьким рівнем ЗП, тому плавати може довше всіх.
MqM: 04.11.2024 18:48 До речі участь українських військових в коаліції переважно мало тиловий характер, і рідко вони брали участь у саме військових операціях, переважно це гуманітарні місії.
А коли брали участь, то була вказівка, у ЗМІ про це не розповідати. До того ж, на тлі внеску у перемогу зі сторони американських сил, всі виглядали гуманітаріями.
MqM: 04.11.2024 18:48 Ви так і не змогли пояснити, чому Григоровичі мають посидіти в окопі і як це пов'язується з культурним надбанням.
Згадав Григоровича, бо він піарить гру під час широкомасштабної війни, перебуваючи закордоном, будучі при тому військовозобовʼязаним. Якось воно контрастує з політикою влади у цій сфері. Про те, що досвід володіння зброєю та службою в армії є потужною ПР стратегією в геймдеві, не кажучі вже про експу при розробці, вже казав... Тому, якщо гра буде цікавою, з відповідним культурним надбанням, а точніше правдою про моцкалів, то питань нема. Але цитат Шевченка, соромʼязливо десь написаних у закутку, на тлі відвертих пасхалок у КП77 від поляків, вже замало. Має бути виважене, але потужне, правдиве об-си-ра-ло-во на всіх рівнях, бо війна прийшла не тільки до нас в дім, вона прийшла і до GSC, і може піти далі, якщо світ продовжуватиме перебувати у заспаному стані.
Відповісти