Embracer Group закрила студію Piranha Bytes — розробників Gothic, Risen і Elex

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Вся дискусія почалась з того, що ти почав порівнювати продажі Elden ring та Elex 2.
Конкретна цитата.
Одна від великої студії та флагман свого видавництва, в яку вбухані сотні мільйонів, друга - від малесенької студії що переживає не кращі часи та від вже мертвого видавництва
Ну так, Фром мабуть народились із сотнями мільйонів в карманах, а не пробивались із ноунейм студії із грою, яку керівництво Соні вважало сміттям.
мертвого видавництва, який явно не міг ніяк нормально гру просувати, вмер і потягнув за собою і розробника також.
Ембрйсер не вмер, видавництво проходить реструктуризацію, продало чатсину студій, частину закрило, інші продовжують працювати. Проблеми Піраній беруть свій початок ще задовго до Ембрейсера та його проблем.
Смішно
Так, світові ігрові видавництва смішні, бо пишуть неправдиву інформацію, бо згідно думки fantomrulezz, ніхто більше соулси не робить.
Потім тобі дають приклад гри, що вийшла на 8 років раніше і з якої той перший соулс як мінімум частково був скопійований.
На чому дане твердження конкретно засноване? Чому не Северанс заснований на Кінгсфілд?
Тепер ти перевбуєшся на 180 градусів в повітрі і вже соулс не перший, перший був Кінгс Філд.
Конкретна цитата.
Action Role Playing Game має бути без оцього саме роул плею. Так і запишемо.
Почитайте для початку, що із себе представляє АРПГ.
Я правильно розумію, що ти сам Elden Ring не грав, але вже встиг поставити їй 10/10 ?
Конкретна цитата.

Цікава дискусія із людиною, яка вигадує від мене якісь заяви і потім героїчно їх спростовує. Дуже комфортна стратегія вести діалог))
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

kairo: 11.07.2024 00:33 Прогрес в тому, що формулу соулсів вдало перенесли в опен-ворлд. І людям це зайшло набагато більше ніж усі попередні ігри Фромів. Ось годину назад вискочило опитування на Rock Paper Shotgun:
спойлер
Screenshot 2024-07-11 002422.jpg
Як бачимо, кожен другий із 240 000 опитуваних вибрав Елден Рінг, як найкращий соулслайк. Ви, як і fantomrulezz плутаєте свої особисті враження із загальною оцінкою, яка на користь Елдену.
1. Миллионы мух не могут ошибаться
2. Элден Ринг - неплохая игра, ничего плохого сказать не могу, такой себе аналог старого доброго Blade of Darkness с более открытым миром и большими толпами врагов и чуть более упрощенной боевой системой дабы школьники современные осилили.
3. Дарксолуз - шляпа в сравнении с Вlade of Darkness и, тем более, с Elden Ring, где решили таки снизойти и сделать нормально как было в BoD.
4. Соулзлайк - это что вообще? Сначала был BoD, когда вышел DS - оказалось что это деградировавший BoD, такой себе гибрид упрощённо-отупевшего BoD и Пенькиллера. Поэтому правильно нужно говорить - BoDlike.

Отправлено спустя 7 минут 40 секунд:
kairo: 11.07.2024 12:24"The game is referred to as a spiritual successor to FromSoftware's King's Field series."
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
King's Field - 1994 рік.
Оце так поворот...
Ты просто не в курсе. Кингсфилд - это, скорее, предок Dark messiah of might and magic. К BoD он отношения не имеет от слова совсем. Я его полностью в своё время проходил, там чисто закликивание мечом до тех пор, пока не получаешь нормальную магию типа фаерболов. Можно из лука всех тупо расстреливать.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 11.07.2024 16:35
Вся дискусія почалась з того, що ти почав порівнювати продажі Elden ring та Elex 2.
Конкретна цитата.
Мда, продовжуй сцяти в очі. Ок, ось тобі пряма цитата.
kairo: 20.01.2024 21:06ELDEN RING Release Date: 24 February 2022 - +20M units sold.
ELEX II Release Date: Mar 1, 2022 - 166k units sold.
kairo: 11.07.2024 16:35Ембрйсер не вмер, видавництво проходить реструктуризацію, продало чатсину студій, частину закрило, інші продовжують працювати.
Це і є фактично вмер. Реструктурізація на такому рівні - це намагання інвесторів повернути частину вкладених коштів, ні про яку нормальну операційну діяльність там мова не може йти.
Частину студій продали, а інша не отримує нормального фінансування.
Жодних якісних ігор під крилом Embracer Group вже не буде.
І проблеми видавництва почались набагато раніше і не могли не вплинути на всі їх студії.
kairo: 11.07.2024 16:35
fantomrulezz: 11.07.2024 16:13Потім тобі дають приклад гри, що вийшла на 8 років раніше і з якої той перший соулс як мінімум частково був скопійований.
На чому дане твердження конкретно засноване? Чому не Северанс заснований на Кінгсфілд?
На тому, що ігрові механіки і інші елементи Северанс абсолютно ніяк не схожі на Кінгсфілд.
Також ігрові механіки і інші елементи Демонс Соулс абсолютно ніяк не схожі на Кінгсфілд.
Також ігрові механіки і інші елементи Демонс Соулс дуже схожі на Северанс.
kairo: 11.07.2024 16:35
fantomrulezz: 11.07.2024 16:13Тепер ти перевбуєшся на 180 градусів в повітрі і вже соулс не перший, перший був Кінгс Філд.
Конкретна цитата.
Продовжуй сцяти в очі. Ок, ось тобі пряма цитата.
kairo: 11.07.2024 12:24"The game is referred to as a spiritual successor to FromSoftware's King's Field series."
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
King's Field - 1994 рік.
Оце так поворот...
kairo: 11.07.2024 16:35Почитайте для початку, що із себе представляє АРПГ.
Почитай для початку словник англійської мови, якщо тобі незрозуміло як саме перекладається словосполучення "Role Playing" в назві жанру "Action Role Playing Game".
kairo: 11.07.2024 16:35
fantomrulezz: 11.07.2024 16:13Я правильно розумію, що ти сам Elden Ring не грав, але вже встиг поставити їй 10/10 ?
Конкретна цитата.
Ок, ось тобі пряма цитата.
Я маю це якось інакше розуміти, ти прямим текстом кажеш, що в неї не грав (незрозуміло тільки чому)?
kairo: 11.07.2024 15:33Такий фанат, що досі не запускав Елден Рінг
kairo: 11.07.2024 16:35Цікава дискусія із людиною, яка вигадує від мене якісь заяви і потім героїчно їх спростовує. Дуже комфортна стратегія вести діалог))
Цікава дискусія з людиною, якій навели купу аргументів і фактів, але вона їх героїчно ігнорує і продовжує гнути свою необгрунтовану суб'єктивну маячню.
А на спростування її постів намагається зробити вигляд про "я нічого такого не казав", хоча всі цитати от тут прям наведені.

Почитай десь що таке причинно-наслідковий зв'язок.
І розкажи нам, як Demons Souls, випущена в 2009, будучи фактично клоном Severance: Blade of Darkness, випущеної в 2001, стала родоначальником "нового жанру", який ти чомусь називаєш "соулс-лайк" а не "сіверенс-лайк".
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Мда, продовжуй сцяти в очі. Ок, ось тобі пряма цитата.
kairo: ↑ 20.01.2024 21:06
Підсунув мій коментар із другої теми піврічної давнини? Чи ти думав, що я не помічу? Де конкретно в даній темі обговорення я порівнював продажі Елдену та Елексу?
Це і є фактично вмер.
Є, те, що є, а саме реструктуризація. Наша країна також проводила реструктуризацію боргів, то що, ми вже вмерли? Студії у володінні Ембрейсер груп продовжують працювати.
На тому, що ігрові механіки і інші елементи Северанс абсолютно ніяк не схожі на Кінгсфілд.
Та повністю вони схожі, не треба вигадувати. На рахунок ДеС, у Вікі конкретно сказано, що це духовний наслідник Кінгсфілд. Ні про який Северанс там мови немає, цю мульку видумали, на форумах, просто заради срачів.
Також ігрові механіки і інші елементи Демонс Соулс абсолютно ніяк не схожі на Кінгсфілд.
Також ігрові механіки і інші елементи Демонс Соулс дуже схожі на Северанс.
Я можу заявити повністю протилежне і що? Це не аргументація.
Ок, ось тобі пряма цитата.
kairo: ↑ 11.07.2024 12:24
"The game is referred to as a spiritual successor to FromSoftware's King's Field series."
Почитай для початку словник англійської мови, якщо тобі незрозуміло як саме перекладається словосполучення "Role Playing" в назві жанру "Action Role Playing Game".
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
King's Field - 1994 рік.
Оце так поворот...
Тобто ви тільки зараз визнали, що Северанс, надихався Кінгсфілдом, чи ви в попередній раз просто не прочитали мій коментар?
Почитай для початку словник англійської мови, якщо тобі незрозуміло як саме перекладається словосполучення "Role Playing" в назві жанру "Action Role Playing Game".
Причому тут словник до жанру?
"An action role-playing game (often abbreviated action RPG or ARPG) is a subgenre of video games that combines core elements from both the action game and role-playing genre."
"A role-playing video game, a role-playing game (RPG) or computer role-playing game (CRPG), is a video game genre where the player controls the actions of a character (or several party members) immersed in some well-defined world, usually involving some form of character development by way of recording statistics."
Ок, ось тобі пряма цитата.
Я маю це якось інакше розуміти, ти прямим текстом кажеш, що в неї не грав (незрозуміло тільки чому)?
Так де цитата?
А на спростування її постів намагається зробити вигляд про "я нічого такого не казав", хоча всі цитати от тут прям наведені.
Бо не треба вигадувати від мене коментарі, щоб потім їх героїчно спростовувати. А потім тупо брати мій коментар із іншої теми і видавати за нинішній. Або взагалі писати, ось цитата, а потім її не приводити))
І розкажи нам, як Demons Souls, випущена в 2009, будучи фактично клоном Severance: Blade of Darkness, випущеної в 2001, стала родоначальником "нового жанру", який ти чомусь називаєш "соулс-лайк" а не "сіверенс-лайк".
Бо це форумна маячня. Увесь світ називає цей піджанр соулс-лайк, бо Фроми його створили. Пропоную вам терміново писати у всі світові ігрові видання, розробникам ігор та вимагати, щоб вони перестали говорити соулс-лайк та почали писати BoDlike, як тут ще один коментатор написав :lol: :lol: Ot
https://en.wikipedia.org/wiki/Soulslike
https://gamerant.com/soulslike-genre-fe ... explained/
https://www.gameopedia.com/difficulty-d ... ouls-like/
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 12.07.2024 15:00Підсунув мій коментар із другої теми піврічної давнини? Чи ти думав, що я не помічу? Де конкретно в даній темі обговорення я порівнював продажі Елдену та Елексу?
Лол, там дата і час чітко вказані.
Дискусія в тій темі почалась, про ту дискусію була мова, з тієї теми і взята цитата.
Заговори усюди, всі щось замишляють проти величного винахідника нових жанрів :lol: Мабуть не дають тобі ще кілька нових жанрів винайти.
Наприклад, якщо взяти Форзу, то можна винайти жанр форза-лайк, і пофіг на всі інші НФС-и та інші аркадні сіми.
А якщо взяти колду, то можна винайти жанр колда-лайк, і пофіг на всі інші fps які виходили раніше.
Ще стільки жанрів недовинайдено, недопрацьовуєш.

kairo: 12.07.2024 15:00На рахунок ДеС, у Вікі конкретно сказано, що це духовний наслідник Кінгсфілд.
Таааак, вікі (яку може редагувати хто завгодно) це ж такий серйозний аргумент.
По перше "духовний наслідник" міг матись на увазі в будь якому сенсі, наприклад "просто якась екшн рпг в фентезі світі".
По друге, перший погляд на геймплей чітко вказує, що у Сіверенса/ДС з Кінгс Філд не більше спільного, ніж з Даггерфолом чи Might and magic.

Кінгс Філд - перша особа, абсолютно примітивна одноклітинна бойова система з заклікуванням. Типова гра 90-х.
Сіверенс - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п.
Ой, як невдобно. Прям тупо один в один геймплейна формула соулсів описана. Як же так могло бути, її ж не існувало в 2001, її тільки "винайшли" в 2009?
Мабуть оті поганці, розробники Сіверенсу, взяли машину часу, повернулись в свій 2001 рік і подло вкрали "геніальну новітню розробку" :lol:

Фінальний Демонс Соулс - надзвичайно схожий на Сіверенс саме тому, що ним вдохновлявся Міядзакі.
Може там і були якісь елементи від допотопної Кінгс Філд на початку розробки до приходу Міядзакі, але від них відмовились, бо то було повне застаріле лайно.
kairo: 12.07.2024 15:00Я можу заявити повністю протилежне і що? Це не аргументація.
Можеш казати, що сонце сходить на півночі, а сідає на півдні.
Можеш казати що 2009 був раніше за 2001.
Так, ти можешь ще 100 разів повторити брехню, вона від цього правдою не стане.
kairo: 12.07.2024 15:00Так де цитата?
Зображення
kairo: 12.07.2024 15:00писати, ось цитата, а потім її не приводити))
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Дискусія в тій темі почалась, про ту дискусію була мова, з тієї теми і взята цитата.
В нинішній та піврічній темах обговорення був різний контекст. Там мова йшла про те, що по вашим словам, соулси та ігри Піраній, це такі самі нішеві проекти, що не так, адже Елекси купило три з половиною каліки, а Елден 23 млн чол. В даній дискусії мова про те, що "Усі названі мною студії рівно так само починали із маленьких колективів, робили якісні ігри, поступово прогресували, та стали одними із кращих в індустрії.", а не про "ти почав порівнювати продажі Elden ring та Elex 2.". Тому не треба підміняти цитати.
Заговори усюди, всі щось замишляють проти величного винахідника нових жанрів
Крім парочки форумних воїнів, існування соулс-лайк піджанру визнається повсюдно.
Ой, як невдобно.

Ну продовжуйте жити в своїй розовій бульбашці, де соулси пішли від Северанс, але світова змова еліт приховує ці знання :lol: :lol: Бо якщо люди дізнаються правду про Северанс, весь світовий порядок впаде. Ну це ж шиза повна, соулс зкопіював Северанс приблизно на тому ж рівні, що і Халф-Лайф. Заперечувати інсування соулсів, я навіть не готовий продовжувати цю дискусію бо це вже нездорові речі якісь.
Я правильно розумію, що ти сам Elden Ring не грав, але вже встиг поставити їй 10/10 ?
Так де цитата? Де я кажу, що поставив Елдену 10/10?
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

kairo: 12.07.2024 16:22де соулси пішли від Северанс, але світова змова еліт приховує ці знання
А от чего он ещё мог пойти? Просто DS упростили, сделали более спиномозговым, коридорно-аренным, короче сделали гибрид Пенькиллера и BoD. Поэтому странно пытаться всем доказывать очевидное. При этом школоте DS очень зашёл изза того, что думать нужно меньше, боёвка - проще, но и закликивания тупого нет, то есть обычный школьник начинает чувствовать себя приобщённым к чему-то крутому.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Поэтому странно пытаться всем доказывать очевидное.
Є піджанр souls-like, який повсюдно визнаний. Фантазії на тему, ДС, це клон Северанса і жанр треба називати BoDlike, шиза чистої води. Просто форумний флуд, не більше.
При этом школоте DS очень зашёл
Чому конкретно школоті? Ви ж цю інфу просто з голови взяли.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 12.07.2024 17:41Так де цитата? Де я кажу, що поставив Елдену 10/10?
Ні, ти казав глобальніше, ти просто сказав що всі соулси в тебе 9-10/10. Абсолютна суб'єктивна маячня.

Факти:
King's Field - перша особа, абсолютно примітивна одноклітинна бойова система з заклікуванням. Виходили в 90-х.
Severance: Blade of Darkness - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. Вийшла в 2001.
Demon's Souls - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. Вийшла в 2009.


Висновок раціональної людини, яка вміє в причинно-наслідковий зв'язок - Demon's Souls дуже схожий на Severance: Blade of Darkness, що логічно, оскільки нею і надихались розробники.

Висновок головного фаната соулсів:
kairo: 12.07.2024 17:41Фантазії на тему, ДС, це клон Северанса
:lol:
Ставлю цьому маразму 10 нових жанрів з 10.

Є що сказати проти фактів?
Можеш привести докази, що в серії King's Field (яка нібито по твоєму твердженню була попередником DS) були присутні третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. ?
Чи можеш привести докази, що ці геймплейні елементи (які є основною ключовою частиною будь-якого соулса, в якому окрім бойовки нічого особистого більше немає) були відсутні в іграх інших студій, що вийшли раніше за DS, в тому числі в SBoD?

Чим саме ти намагаєшся аргументувати своє твердження про те, що соулси - це унікальний новий винайдений окремий жанр окрім оцієї фігні про те, що деякі ігрожури називають ігри, схожі на серію Соулс, як це не дивно, дослівно "схожими на соулс", що і перекладається як "souls-like"?

P.S. Цікаво, що коли ізометричні ARPG називають д'яблоідами, то це хоч і явно не є якоюсь офіційною назвою жанру, а скоріше епонім, власне ім'я, що стало іменем загальним (як копір і ксерокс) в неформальному вжитку, то в цьому є хоч якийсь сенс. Бо Diablo дійсно була першим представником, грою яка винайшла і сформувала цю готову геймплейну формулу. Ніхто не видумує "тітансквестлайк" чи "пасофекзайллайк".
Але саме в фанатів серії соулс причинно-наслідкові зв'язки порушені повністю. Фроми спіонерили готову геймплейну формулу, ну ок, нехай буде, не вони перші, не вони останні. Але намагатись вкрасти додатково ще й права на першість називаючи себе "винахідниками нового жанру" - це прям охрінівання найвищого ступіня.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Ні, ти казав глобальніше, ти просто сказав що всі соулси в тебе 9-10/10.
Цитата, конкретна, досить за мене вигадувати
King's Field - перша особа, абсолютно примітивна одноклітинна бойова система з заклікуванням. Виходили в 90-х.
The game's fully 3D, first person perspective was considered groundbreaking among role-playing video games of the time; it would influence FromSoftware’s later work, most notably Demon’s Souls and the Dark Souls series.
Severance: Blade of Darkness - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. Вийшла в 2001.
Хітбокси існують в іграх із зародження відеоігор. Складна бойова система існувала в іграх ще до цієї гри. Та сама Gothic також мала "складну бойову систему". Парирування у відеоіграх вперше з'явилось в грі Samurai Shodown II 1994.
Висновок
Висновок: нічого унікального Северанс дати ДеС не могла.
Чим саме ти намагаєшся аргументувати своє твердження про те, що соулси - це унікальний новий винайдений окремий жанр
Цитата, конкретна, досить за мене вигадувати
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 12.07.2024 21:43it would influence FromSoftware’s later work, most notably Demon’s Souls and the Dark Souls series.
Знов оціночна суб'єктивна фігня замість конкретних фактів.
На піздні роботи FromSoftware могло вплинути купа всього, наприклад те, що Міядзакі смачно поїв або те, що його постійно били в школі (це до речі, схоже на правду).
Покажи мені фактаж - конкретні геймдизайнерські рішення, які є ключовими для серії Соулс і які були вже присутні в King's Field.
Ні?
Не можеш?
Жодного?
Бо їх нема. Це абсолютно різні ігри, яких об'єднує лише назва студії, між якими пройшла ціла декада і які де факто розроблялись різними командами.
kairo: 12.07.2024 21:43Хітбокси існують в іграх із зародження відеоігор. Складна бойова система існувала в іграх ще до цієї гри. Та сама Gothic також мала "складну бойову систему". Парирування у відеоіграх вперше з'явилось в грі Samurai Shodown II 1994.
Так, згоден.
Саме комбінація всіх цих геймплейних механік, що пізніше стали типовими для всіх ігор серії Соулс, вже була раніше представлена в дуже схожому вигляді саме в Severance: Blade of Darkness.
Яке дивне співпадіння :-/ Нічого не видавало Штірліца окрім його парашуту.
kairo: 12.07.2024 21:43Висновок: нічого унікального Северанс дати ДеС не могла.
Цікава логіка. Окей, частково погоджуюсь.
Задовго до Severance: Blade of Darkness всі її геймплейні механіки поодинці вже існували окремо в різних інших іграх.
Творці Severance просто зібрали їх в одній єдиній комбінації і створили гарну гру з комбінацією цих механік.
А потім Мімодзакі повністю скопіював цю саме комбінацію, створивши клон Северанса під назвою ДС.
Висновок - серія Souls нічого унікального ігровій індустрії не дала.
Висновок 2 - твердження про те, що Souls створила якийсь новий жанр, не витримує жодної критики.
Це повністю вторинний продукт, нехай і непоганої якості в деяких аспектах.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Знов оціночна суб'єктивна фігня замість конкретних фактів.
Обґрунтуйте. Назвати щось "оціночна суб'єктивна фігня", це не аргумент.
Бо їх нема.
Не бачу сенсу доказувати щось людині, яка заперечує загальновідомі речі, як от соулс-лайк. Типу найвідоміші ігрові видання усі дурні, бо fantomrulezz об'єктивно вирішив, що це не так. Чому об'єктивно? Ну бо fantomrulezz так рахує))
вже була раніше представлена в дуже схожому вигляді саме в Severance
Чимось можете це підтвердити, крім своєї особистої суб'єктивної думки.
Висновок 2 - твердження про те, що Souls створила якийсь новий жанр, не витримує жодної критики.
:laugh:
S
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

пиранья студия хороша была
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 13.07.2024 00:37Не бачу сенсу доказувати щось людині, яка заперечує загальновідомі речі,
Типовий і дуже дешевий маніпулятивний прийом.
Не навести жодного обгрунтованого аргумента, проігнорувати озвучені факти (оскільки їх неможливо спростувати), натомість озвучити свою власну необгрунтовану вигадку як нібито-то "загальновідомі речі". Ні, не катить.
Злився.
kairo: 13.07.2024 00:37Чимось можете це підтвердити, крім своєї особистої суб'єктивної думки.
Я навів факти і описав ядро ігрової формули, яка з'явилась раніше в Severance: Blade of Darkness і була пізніше скопійована Demon's Souls.
Ти не навів жодного спростування цього факту і активно його ігноруєш. Ні, не катить.
Злився.
fantomrulezz: 12.07.2024 18:08Факти:
King's Field - перша особа, абсолютно примітивна одноклітинна бойова система з заклікуванням. Виходили в 90-х.
Severance: Blade of Darkness - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. Вийшла в 2001.
Demon's Souls - третя особа, складна бойова система з напрямками ударів, необхідністю попадати в мувбокси, перекати, парирування і т.д. і т.п. Вийшла в 2009.
Набридло спорити з сектантом, я спочатку сподівався, що в дискусії буде хоч трошки конструктиву з твоєї сторони, може я справді щось не знаю і Міядзакі дійсно випускав цю геймплейну формулу раніше за Severance.
Але ніт, жодних фактів, жодних обгрунтованих аргументів, лише релігіозна віра в "унікальність", "першість", "окремий жанр", основані на тому що це любімка і любімка свята.
Секта свідків святого Спіздідзакі це в прямому сенсі секта, релігіозний культ, що оперує повністю вигаданою "унікальністю новоствореного окремого жанру", фактично випускаючи раз за разом одну і ту саму гру, яка в своїй основі просто якісний клон Severance.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Типовий і дуже дешевий маніпулятивний прийом.
Я привів посилання на Вікі та найвідоміші ігрові видання:
https://en.wikipedia.org/wiki/Soulslike
https://gamerant.com/soulslike-genre-fe ... explained/
https://www.gameopedia.com/difficulty-d ... ouls-like/
https://www.ign.com/articles/the-best-soulslike-games
https://www.gog.com/en/games/tags/souls-like
https://www.rockpapershotgun.com/the-be ... like-games
Спорити із плоскозємєльщіком не бачу сенсу. На любий аргумент чи посилання ви просто напишете чергове "суб'єктивна фігня". Пропоную вам почати особистий хрестовий похід проти соулс-лайку: пишіть жалоби на ігрові видання, кидайте страйки на відео в ютубі, сваріться із модераторами на Вікі. Чого ви до мене причепились? Я що вигадав цю назву? Знайдіть імейл Міядзакі та напишіть йому все, що думаєте з цього приводу, може він тоді відмінить цю назву))

П.С. Ще смішить о це "спорити з сектантом". Я такий сектант, що досі Елден не грав, бо в мене інші ігри в черзі, не те, що справжні "нефанати", які крім самої гри, вже ДЛЦ із перших днів встигли пройти. Бо такі нефанати))
Відповісти