Что за стереотипы что игры с открытым миром лучше других?Геральт: ↑ 28.01.2025 07:49 Та навпаки. Метро програє. Сюжет - граєм за хорошого узкого, практично рельсовий. Графіка також в рази гірша. Текстури, порівняно з С2 - древні. Звук в С2 взагалі the best. Атмосферність, подібну в С2 не пам'ятаю в жодній грі. Ну, може dead space. Але то коридорка, там легше зробити. РПГ складова в С2 також на голову вища. Метро, фактично, коридорний шутер на стероїдах. С2 - повноцінна аРПГ у відкритому світі.
Останні статті і огляди
Новини
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl отримав оновлення 1.1.4 з виправленням проблем
-
vsx
Member
- Звідки: Kyiv
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Ой не заливай. Особливо про графіку. Багалкеру до Метро в технічному срать і срать. Можливо там в текстурах і є десь невелика різниця, але комплексно Метро набагато краще виглядає. Та і Багалкері з текстурами не скрізь добре.Геральт: ↑ 28.01.2025 07:49Графіка також в рази гірша. Текстури, порівняно з С2 - древні. Звук в С2 взагалі the best. Атмосферність, подібну в С2 не пам'ятаю в жодній грі.
-
Hotspur
Member
абсолютні дурниці. метро коридорний шутерSashkotem: ↑ 28.01.2025 06:19 Порівнювати сталкер можна із метро ексодус, і метро виграє по всім параметрам по графіці технічному стані і головне сюжету.
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Хіба що атмосфера багів. Більше ніякої атмосфери я не відчув. Одна тємєнь повсюди. Навідь oled з HDR не витягують. Геймплей поломаний наглухо.Геральт: ↑ 28.01.2025 07:49Атмосферність, подібну в С2 не пам'ятаю в жодній грі.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
vsx
Відкритий світ "важчий" для реалізації за визначенням. Там більше варіативності. І порівнювати метро з С2, то була не моя ідея. Бо С2 треба порівнювати з іншими відкритим світами. То й же 2077, наприклад. Але як вже захотілось порівняти, ок. Через більшу обмеженість коридорка прогрАє.
VolandInferno
Назви приклад кращої графіки у відкритому світі. Юбі робить гарні світи. Але там мультяшки.
Відкритий світ "важчий" для реалізації за визначенням. Там більше варіативності. І порівнювати метро з С2, то була не моя ідея. Бо С2 треба порівнювати з іншими відкритим світами. То й же 2077, наприклад. Але як вже захотілось порівняти, ок. Через більшу обмеженість коридорка прогрАє.
VolandInferno
Назви приклад кращої графіки у відкритому світі. Юбі робить гарні світи. Але там мультяшки.
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Я не бачу в цьому сенсу, бо в нас з тобою різні підходи до оцінки графіки. Ти вже не раз казав, що текстури для тебе роляють:)Геральт: ↑ 28.01.2025 14:57Назви приклад кращої графіки у відкритому світі.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
VolandInferno
Ну, хоч перевагу текстур в с2 визнав. І то хліб )
зі. цікаво, скільки % кадру займають текстури, хм..
Ну, хоч перевагу текстур в с2 визнав. І то хліб )
зі. цікаво, скільки % кадру займають текстури, хм..
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Геральт
Ну так що перше прийшло в голову - Horizon Forbidden West. Набагато більше подобається графіка. GoW - набагато більше подобається графіка. Ну по моїм мірилам.
Хоча, напевно, правильніше було б казати не "графіка", а "картинка" чи "зображення". Це більше відображає суть)
+ Щоб не думав, що я на порожньому місці типу упереджений, я зі всіх сил давав шанс цій грі, навіть 50 годин набігав.
Ну так що перше прийшло в голову - Horizon Forbidden West. Набагато більше подобається графіка. GoW - набагато більше подобається графіка. Ну по моїм мірилам.
Хоча, напевно, правильніше було б казати не "графіка", а "картинка" чи "зображення". Це більше відображає суть)
+ Щоб не думав, що я на порожньому місці типу упереджений, я зі всіх сил давав шанс цій грі, навіть 50 годин набігав.
- спойлер
Востаннє редагувалось 28.01.2025 15:08 користувачем VolandInferno, всього редагувалось 1 раз.
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Тут, знову ж таки, в кожного своє розуміння. Якщо вважати відкритим світом AC:Oddysey чи ще щось на кшталт цього, чи Skyrim, то нє, не моє)Геральт: ↑ 28.01.2025 15:07Ой, то ти навіть не знаєш, що таке відкритий світ. Питань не є.
Та я більше відповідав з точки зору проєктів, графіка в яких, яка мені подобається.
А що не так з HZDFW?
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Спекулятивні скріни, не зараховується.Геральт: ↑ 28.01.2025 15:07спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
VolandInferno
Вона мультяшна і менш деталізована. До речі, досить непогана, як на той час. Але після с2..ну, таке собі.
Там дерево літає, караул, шмат баганутого л.
Вона мультяшна і менш деталізована. До речі, досить непогана, як на той час. Але після с2..ну, таке собі.
Там дерево літає, караул, шмат баганутого л.
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
2 роки тому?)Геральт: ↑ 28.01.2025 15:18як на той час
Ні разу такого не зустрічав за 100+ годин гри)Геральт: ↑ 28.01.2025 15:18Там дерево літає, караул, шмат баганутого л.
Відправлено через 1 хвилину 14 секунд:
Що таке деталізація?) Ось тут багатьом камрадам достатньо насипати шарпу і деталізація поперла)Геральт: ↑ 28.01.2025 15:18і менш деталізована.
Відправлено через 3 хвилини 23 секунди:
Взагалі, я б хотів якісь openworld на RE Engine.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
жах, а що ти зробив з контрастом? виглядає як "постфкс гта5 ультра реалізм мод", навіщо так крутити кольори? реалістичну картинку перетворив у дженерік контраст лайно, ох і поціновувач візуалуГеральт: ↑ 28.01.2025 15:07 VolandInferno
Ой, то ти навіть не знаєш, що таке відкритий світ. Питань не є.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
VolandInferno
Ні, шарп трохи забере мила, але деталізацію він не придумає.
Зверни увагу на одяг. В с2 буквально видно, що це метерія. В Елой це або шкіра, або матерія, або й взагалі шмат залізяки (на руках). Воно все однакове. І виглядає воно так через гіршу деталізацію текстурок. І це при тому, що в с2 скрін темний. Вдень буде ще цікавіше. Заодно на тіні від ліхтарика можеш глянути )
Ні, шарп трохи забере мила, але деталізацію він не придумає.
Зверни увагу на одяг. В с2 буквально видно, що це метерія. В Елой це або шкіра, або матерія, або й взагалі шмат залізяки (на руках). Воно все однакове. І виглядає воно так через гіршу деталізацію текстурок. І це при тому, що в с2 скрін темний. Вдень буде ще цікавіше. Заодно на тіні від ліхтарика можеш глянути )
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
Я бачив ці тіні. Вона не на стіні, а за моделькою.Геральт: ↑ 28.01.2025 15:33Заодно на тіні від ліхтарика можеш глянути )
Відправлено через 5 хвилин 44 секунди:
І знов не зараховується. Я ж можу також зайти в гру і зробити вигідний або не вигідний скрін.Геральт: ↑ 28.01.2025 15:33спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
VolandInferno
Ти не розумієш. Я не заходжу в гру і не роблю "вигідні скріни", щоб через n років використати в суперечці на форумі. Скріню в перш чергу для себе. Є ігри, де взагалі нічого скрінити не хочеться. Але ти можеш почати скрінити. Може тоді зрозумієш, що таке "деталізація". Елой досить непогано виглядає крупним планом в кат-сценах. Але в грі вже видно стару картинку. Ще не архаїчну, як у В3, наприклад. Але стару. Тому, коли читаю про "не технологічну графіку" в с2 мене сміх розбирає. Бо це, буквально, найкраща/найбільш реалістична на сьогоднішній день деталізація з відкритих світів. Так, там можуть бути якісь бажинки...тіні там, віддзеркалення не по фен-шую, ще там щось. Але загальний візуал просто бомбезний. І це я навіть не на ультрах бігав.
Ти не розумієш. Я не заходжу в гру і не роблю "вигідні скріни", щоб через n років використати в суперечці на форумі. Скріню в перш чергу для себе. Є ігри, де взагалі нічого скрінити не хочеться. Але ти можеш почати скрінити. Може тоді зрозумієш, що таке "деталізація". Елой досить непогано виглядає крупним планом в кат-сценах. Але в грі вже видно стару картинку. Ще не архаїчну, як у В3, наприклад. Але стару. Тому, коли читаю про "не технологічну графіку" в с2 мене сміх розбирає. Бо це, буквально, найкраща/найбільш реалістична на сьогоднішній день деталізація з відкритих світів. Так, там можуть бути якісь бажинки...тіні там, віддзеркалення не по фен-шую, ще там щось. Але загальний візуал просто бомбезний. І це я навіть не на ультрах бігав.
-
VolandInferno
Member
- Звідки: Київ
В нас напевно різні очі. Ти мені краще скло/калюжі покажи. Тіні нормальні покажи. Бомбезний візуал - це в AW2. Оце дійсно бомбезний візуал, найбільш наближений до life-like по відчуттях.Геральт: ↑ 28.01.2025 15:54Бо це, буквально, найкраща/найбільш реалістична на сьогоднішній день деталізація з відкритих світів. Так, там можуть бути якісь бажинки...тіні там, віддзеркалення не по фен-шую, ще там щось. Але загальний візуал просто бомбезний. І це я навіть не на ультрах бігав.
Відправлено через 2 хвилини 2 секунди:
Деталізація в іграх, це таке саме розпливчате поняття, як і деталізація в звуці.Геральт: ↑ 28.01.2025 15:54що таке "деталізація"
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
-
fizik419
Junior
О ще один захисничок. Пограй в гру, а тоді вже розказуй. Стан в якому вона вийшла не дотягує до публічного тестування. Кожен аспект гри, крім роботи 3d художників, недороблений, або відсутній (як A-Life).MqM: ↑ 28.01.2025 02:11 Колись люди перестануть використовувати терміни, які не розуміють, але рука так і тягнеться використовувати терміни розробників без їх розуміння.
Ви не розумієте, що таке альфа взагалі і який це етап розпобки гри. Що таке пре-альфа чи пре-бета вас взагалі порве
Гра рахуйте в ранньому доступі, так званому бета тестуванні.
Судячи з того, що ви не розумієтеся в термінах критика вийде така ж.
Графіка так собі, але надіюсь підтягнуть
Окремо повеселив скрипт, який дає в руки зброю, щоб ви пережили у сталкері нові емоції: збентеження, розгубленості, а потім філософських роздумів... Гра ж уже в релізі, це точно розробники не собі робили для тестування зброї всередині студії)))
Stalker 2 має атмосферу, але поки що вона тільки візуальна. Велетенські розміри світу поки нічим не підкріплені, бігти десятий раз пару км у повній радіотиші, коли навколо тебе тиняється купа сталкерів, щоб продать калашів... Заради чого? На ремонт броні. Це по твоєму ок? Затеее у сталкері світ відкритий, а в метро ні)))
Хто ще не грав, спробуйте після другого безплатний Stalker Gamma і порівняйте вектор розвитку двох ігор.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії