Висловлювання Дженсена Хуанга призвели до обвалу акцій компаній, які займаються квантовими комп'ютерами

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dremjke: 12.01.2025 17:02Яким чином ви відрізняєте умовно нативні 120fps від 120fps фреймгену?
По артефактам. Штук 6-7 голів Геральта на фоні водної гладі наприклад :laugh: Ну і взагалі "привиди" доволі часте явище.
Особисто я поки що не бачу для себе плюсів фреймгену, на око плавність залишається практично ідентичною нативній, відгучливість ще й страждає. Ото поки нейронки займались лише апскейлінгом було якось ліпше.

А ще фреймгем має тенденцію до рандомного мерехтіння, теж трішки підбішує.
Востаннє редагувалось 12.01.2025 20:27 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
Bukakanga
Member

Повідомлення

Dremjke: 12.01.2025 17:02 Яким чином ви відрізняєте умовно нативні 120fps від 120fps фреймгену?
120 нативных фпс от 120, сгенеренных из 50-60 фпс можно будет отличить:

1. по инпут-лагу - как уже упоминалось, критичен для шутеров и гонок. Для походовых ролевок, действительно, разницы не будет.

2. по артефактам типа гостинга или фликеринга (часто проявляется на листве).

3. по резко возникающей замыленности изображения во время резких поворотов камеры

Конечно, если включить ФГ при 120 нативных ФПС, чтобы выжать, например, 240 — то разница вряд ли будет заметна. Но тут встает резонный вопрос - зачем вообще нужен фреймгенератор, если уже есть 120 нативных ФПС?
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Bukakanga: 12.01.2025 20:06
Dremjke: 12.01.2025 17:02 Яким чином ви відрізняєте умовно нативні 120fps від 120fps фреймгену?
120 нативных фпс от 120, сгенеренных из 50-60 фпс можно будет отличить:

1. по инпут-лагу - как уже упоминалось, критичен для шутеров и гонок. Для походовых ролевок, действительно, разницы не будет.

2. по артефактам типа гостинга или фликеринга (часто проявляется на листве).

3. по резко возникающей замыленности изображения во время резких поворотов камеры

Конечно, если включить ФГ при 120 нативных ФПС, чтобы выжать, например, 240 — то разница вряд ли будет заметна. Но тут встает резонный вопрос - зачем вообще нужен фреймгенератор, если уже есть 120 нативных ФПС?
щоб на 240 гц отрмати максимальний кларіті і мінімальний відгук монітора
EvhenS
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкаси

Повідомлення

Ви будете сміятися, але фразу "до квантових комп'ютерів ще років 20" я чув в 1993 році.
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

EvhenS: 12.01.2025 20:09 Ви будете сміятися, але фразу "до квантових комп'ютерів ще років 20" я чув в 1993 році.
Як до електростанцій на термоядерному синтезі. :rotate: Ще через 20 років так само буде чекати ще років 20.
Keyser Soze
Member

Повідомлення

EvhenS: 12.01.2025 20:09 Ви будете сміятися, але фразу "до квантових комп'ютерів ще років 20" я чув в 1993 році.
back2.jpg
:gigi: :gigi: :lol: :lol: :lol: :lol: :up: :up: :up:

то ли ещё будет.... :lol: :lol: :lol:
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Scoffer: 12.01.2025 20:06По артефактам.
Bukakanga: 12.01.2025 20:06по инпут-лагу
Bukakanga: 12.01.2025 20:06по резко возникающей замыленности изображения во время резких поворотов камеры
Окей, з цим погоджуюсь, таке дійсно має місце бути :)
Тут вже хто як сприймає, я зазвичай не звертаю уваги, та і інпут-лаг якщо є, то непомітний. А якщо підтирмка Nvidia Reflex, то взагалі нема.
З переходом на 165Гц монітор 2 роки тому взагалі забув, що таке інпут-лаг.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Dremjke
Боюся спитати як повʼязан інпут лаг з герцовкою монітора :-/
Особливо в контексті генерації кадрів
Volodya811
Member

Повідомлення

dead_rat: 12.01.2025 13:14
lostsoulforever: 12.01.2025 13:12 ага артефакти, моушин гостінг, інпут лаг перевірять по скріншотах :lol:
При чому кожен це сприйматиме персонально від «не помічаю» до «укачало і побіг блювануть»
Коли у мене був монітор на 60 Гц, то я думав, що більше і не треба. Коли я купив монітор на 240 Гц зі швидкою матрицею, то моє сприйняття це різко змінило. Зараз, я одразу бачу, коли 60 Гц, і на такій частоті мені уже грати не комфортно. 120+ ФПС - це все зовсім "інший світ".

Відправлено через 2 хвилини 56 секунд:
Enjthesilence: 12.01.2025 13:28
все ще є варік юзати фг, якщо вище 120 фпс, чисто для максимального кларіті зображення, якщо монітор наприклад 240+ гц
Можливо. Коли у мене буде карта, яка підтримує фреймген, то я перевірю це. Зараз я поки очікую "проривів" від виробників. Ту карту, яку я захочу купити, і не буде бажання переконувати себе це робити. Ту карту, яка, на мою думку є новим поколінням і буде коштувати своїх грошей. Чекаю на Інтел, але не виключаю, що це може бути і Нвідіа, або, навіть, і АМД. Я не фанат, як деякі тут на форумі.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Смотрю тут уже всем пофиг на суть новости. Ну и правильно, какая то унылая срака про акции компаний и квантовые компьютеры, скука смертная :D Для меня переход на монитор с герцовкой выше 60гц - был безвозвратным. Таким же как переход с мембранки на механическую клаву или как с HDD на SSD как с интегрированной аудио-карты на дискретную. Ты сразу ощущаешь колоссальную разницу и обратного пути просто нету :dontknow: Так что кто все еще сидит на 60гц будьте осторожнее с этим :gigi:
Востаннє редагувалось 12.01.2025 23:59 користувачем Earanak, всього редагувалось 1 раз.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Volodya811: 12.01.2025 23:40
dead_rat: 12.01.2025 13:14
При чому кожен це сприйматиме персонально від «не помічаю» до «укачало і побіг блювануть»
Коли у мене був монітор на 60 Гц, то я думав, що більше і не треба. Коли я купив монітор на 240 Гц зі швидкою матрицею, то моє сприйняття це різко змінило. Зараз, я одразу бачу, коли 60 Гц, і на такій частоті мені уже грати не комфортно. 120+ ФПС - це все зовсім "інший світ".

Відправлено через 2 хвилини 56 секунд:
Enjthesilence: 12.01.2025 13:28
все ще є варік юзати фг, якщо вище 120 фпс, чисто для максимального кларіті зображення, якщо монітор наприклад 240+ гц
Можливо. Коли у мене буде карта, яка підтримує фреймген, то я перевірю це. Зараз я поки очікую "проривів" від виробників. Ту карту, яку я захочу купити, і не буде бажання переконувати себе це робити. Ту карту, яка, на мою думку є новим поколінням і буде коштувати своїх грошей. Чекаю на Інтел, але не виключаю, що це може бути і Нвідіа, або, навіть, і АМД. Я не фанат, як деякі тут на форумі.
щож, це правильний підхід) я вже не хочу чекати, щось точно придбаю до весни
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Олексій: 12.01.2025 11:59 Зараз багато мемів та жартів стосовно DLSS 4, та 5070 з рівнем продуктивності 4090. Типу всі висміюють те, що всім продають "фейкові" кадри з DLSS замість "справжніх". Поясніть буть ласка, хто шарить, яку я маю побачити різницю у грі, як користувач, між картинками з працюючим DLSS, та з вимкненим? Я знаю, що картинка маже ставати мильною, з'являтись деякі артефакти, але ж наче з кожною інтерацією DLSS всі ці графічні недоліки стають все менш помітними. То може DLSS взагалі буде чудово виглядати, то й ще і купу нових фпсів підвезе, це ж наче добре?
я думаю, дело тут еще и в том,что с появлением технологии длсс как таковой , все тестировщики и обзорщики стали тестировать карты в режиме чистой производительности, что как бы стало легонько намекать,что конечного потребителя хотят обмануть, включил длсс и вроде ок, а потом выключил и сел в лужу. Посмотрите сколько фпс выдает 4090 в киберпанке,без "оптимизаторов" в 4к, а что мы слышим про 4к и уже сколько лет про 4к гейминг?... то то же.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Олексій: 12.01.2025 11:59 Зараз багато мемів та жартів стосовно DLSS 4, та 5070 з рівнем продуктивності 4090. Типу всі висміюють те, що всім продають "фейкові" кадри з DLSS замість "справжніх". Поясніть буть ласка, хто шарить, яку я маю побачити різницю у грі, як користувач, між картинками з працюючим DLSS, та з вимкненим? Я знаю, що картинка маже ставати мильною, з'являтись деякі артефакти, але ж наче з кожною інтерацією DLSS всі ці графічні недоліки стають все менш помітними. То може DLSS взагалі буде чудово виглядати, то й ще і купу нових фпсів підвезе, це ж наче добре?
Вам вже багато хто відповів, але додам ще від себе. Не знаю чому, але що зелені що червоні чомусь вписали генерацію кадрів в dlss та fsr відповідно, хоча одне це super sampling, а інше super resolution, ну тобто апскейлери, а не якісь генератори. Звідси багато плутанини. Чи є фейковими кадри після апскейлу? - в жодному разі ні. Причому, результат цього апскейлу покращується постійно і в перспективі може взагалі не відрізнятись від оригіналу, чи бути навіть краще. Особисто я радий, що така технологія з'явилась, це відкрило 4к навіть для середніх карт. Це добре.

А от з генерацією зовсім інша справа. Навіщо людям взвгалі більша частота кадрів? Причини дві: кращий відгук і плавніша картинка, причому для ігор важливіше перше. Чи може генерація покращиити відгук? - ні (для цього в них reflex). Чи може вона зробити картинку плавнішою? - а тут вже залежить. Якщо у когось базових 120к/с, то за час між кадрами картинка значно не змінюється і вдасться згенерувати майже ідеальний кадр. Тобто, власникам 5090 для досягнення 480 к/с воно залетить аж бігом.

Теперь розглянемо ситуацію, коли базових кадрів 20-30 (як на презентацї nvidia): за ці 50мс між кадрами може змінитись геть усе, результат генерації буде змазаним лaйнoм. В такому форматі використовувати цю фічу абсолютно нереально. І от такі кадри я б вже назвав фейковими, навіть не кадри, а сама фпси. Вони не приносять реальної цінності. І це погано. Ми ж не кіно дивимось.
Востаннє редагувалось 13.01.2025 00:57 користувачем Nutbar, всього редагувалось 1 раз.
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Доречі стосовно 20 кадрів в КП2077 - набрехали. Ось прогнав. Все максимально вправо до упора.
спойлер
Зображення
Проц/пам'ять відстроєні "під кришечку"

Тому, можна спрогнозувати, що в чистому нативі на 5090 буде десь в районі 50 FPS
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Есть еще игры где FPS залочен и на его 'разлок' реагирует античит, выпиливая тебя из онлайна. Например в Elden Ring такая ситуация и 60FPS лок. Или в Nioh 1 тоже 60FPS лок, а в Nioh 2 120FPS лок. В Elden Ring-е вообще ты постоянно носишься на коне осматриваясь по сторонам или крутишься по арене с боссом, на 60FPS это тупо неприятно. Разгоняешь через Lossless Scaling FPS под герцовку монитора и визуально становится значительно приятнее с точки зрения плавности. Да, инпут лаг остается прежним, но нету этого визуального дискомфорта. Так же есть игры где FPS привязан к рассчету физической модели сцены, типа Skyrim/Fallout, первый Dark Souls/Dark Souls 2, где в целом разлочивать FPS значит ломать какие то механизмы в играх (да я знаю что есть моды которые это частично фиксят). Но используя именно разгон FPS-а ты не влияешь на внутриигровой FPS который к каким то механикам может быть привязан.

Ну или вот SPT-AKI (пиратский оффлайн Тарков с модами), навешаешь на него 100500 серверных и клиентских модов и спавнеров врагов и даже на топ железе у тебя там просадки до 30-40FPS в некоторых ситуациях/картах, разгоняешь FPS под герцовку монитора - и норм, просадки фреймрейта как бы остаются но они превращаются в основном в повышение инпут-лага в моменте, но зато без рванного изображения в эти моменты, так хотя бы рванная плавность не бесит. Особенно когда бежишь по прямой но поворачиваешь 'голову' в сторону леса и высматриваешь противников. Без фреймгена все рябит и мне лично сложнее заспотать там что-то. С фреймгеном в теории там же должно все вы мыло разваливаться но это так лишь на определенных ракурсах/контрасте освещения и прочих моментах. То есть как минимум одна составляющая раздражающая - уходит, почти полностью. А гостинг в х2 режиме Lossless Scaling-а меня вполне устраивает, ведь он не повсеместный.

Ну или взять каличную Dragons Dogma II в плане оптимизации... Просадки в городах до 45FPS, а за городом у тебя 120+, меня прям люто бесит такое. В городе тебе пофиг в целом на инпут-лаг тот, раздражает сам факт дерганной картинки. Но да, конечно я понимаю что спектр игр где фреймген уместен - несколько ограничен.

Так же наверное не стоит забывать про сниженное энергопотребление системы при фреймгене. Я так поигрывал с отключениями света на зарядной станции - ставил лок FPS-а в игре и разгонял его. Так и проц меньше напрягается да и видяха работает не в полную мощность. Например в трилогии Hitman-ов мне было норм с Фреймгеном.

Отправлено спустя 48 секунд:
VolandInferno: 13.01.2025 00:57 Доречі стосовно 20 кадрів в КП2077 - набрехали. Ось прогнав. Все максимально вправо до упора.
спойлер
Зображення
Проц/пам'ять відстроєні "під кришечку"

Тому, можна спрогнозувати, що в чистому нативі на 5090 буде десь в районі 50 FPS
5090 ведь в тестах без DLSS/Фреймгена показывала по слайдам Нвидии прирост в ~30% относительно 4090, не в х2 :think:
Востаннє редагувалось 13.01.2025 01:03 користувачем Earanak, всього редагувалось 1 раз.
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Earanak
Я про цей слайд
спойлер
Зображення
Ну добре, не 50, нехай 40. Я до того, що 4090 в КП2077 в чистому нативі в 4к видає більше ніж 20FPS.
Востаннє редагувалось 13.01.2025 01:04 користувачем VolandInferno, всього редагувалось 1 раз.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

VolandInferno: 13.01.2025 00:57 Тому, можна спрогнозувати, що в чистому нативі на 5090 буде десь в районі 50 FPS
Навіщо прогнозувати, якщо є демка від зелених з абсолютно конкретним фпс?
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

VolandInferno, я просто не понял почему в таком случае должно быть 50FPS у 5090 если у 4090 у вас вышло 25.5
Ведь в таком случае, по этому слайду 5090 должна 36 выдавать :dontknow:
Востаннє редагувалось 13.01.2025 01:06 користувачем Earanak, всього редагувалось 1 раз.
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nutbar: 13.01.2025 01:03Навіщо прогнозувати, якщо є демка від зелених з абсолютно конкретним фпс?
Та причому тут це. Я про інше кажу.

Відправлено через 44 секунди:
Earanak
Ну я аналогічно можу запитати, чому ви так вцепились в цифру 30%? :)
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

VolandInferno, про 30% я не 'вцепился' а просто nVidia показывала по моему единственную игру без DLSS/Фреймгена Far Cry 6 где 5090 вышла на 30% быстрее чем 4090. Разумеется я понимаю что выборки никакой нету, один лишь пример. Который может быть обусловлен чем угодно, например тем что FPS мог банально упереться в возможности движка по процессорной части (допустим). Ну есть еще пример Plague Tale, но там используется DLSS (без фреймгена). В любом случае сложно судить об производительности.

Зображення
Востаннє редагувалось 13.01.2025 01:16 користувачем Earanak, всього редагувалось 2 разів.
Відповісти