Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Pathfinder
Member
Аватар користувача
Звідки: Кожне покоління геймерів повинно отримати свого чекалкера

Повідомлення

Eduard1980: 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру :lol:
Саме цікаве, чотири роки мовчав, а Сталкер2 вивів його з коми. Довго чекав щоб сказати фє :lol:
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

Pathfinder: 04.12.2024 13:37
Eduard1980: 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру :lol:
Саме цікаве, чотири роки мовчав, а Сталкер2 вивів його з коми. Довго чекав щоб сказати фє :lol:
Та їх тут декілька таких. Правдолюби...
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Eduard1980: 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру :lol:
Жодного хейту до гри, хороша гра.

Це чисто комментарії щодо триндежу навколо А лайф. Чисто маркетинговий вкид, прямо як про АІ і реальність.
Сам-то я б нормально отримав задоволення від звичайних заскриптованих івентів
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

dead_rat: 04.12.2024 13:49 Жодного хейту до гри, хороша гра.
Мій комент стосувався саме того конкретного поста. Вони помітно відрізняються від абсолютно оправданої справедливої адекватної критики зі сторони звичайних юзерів.
А про декількох, то я мав на увазі збірну хейтерів з різних тем :)
:beer:
avtoelectrik
Member
Аватар користувача
Звідки: Рівне

Повідомлення

невже не можна додати настройку а-лайф - лоу - мід- епік :-/ ,і хай собі кожен під свє залізо крутить
Дядя Діма
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

AlexFokin: 04.12.2024 13:17
Евгений и Мария Григоровичи ответили на серию вопросов касательно проблем с A-Life 2.0. Оказалось, что все связано с оптимизацией игры. A-Life 2.0 требовала очень много ресурсов, особенно памяти. Поэтому разработчикам пришлось пойти на компромиссы и сильно урезать эту систему.
Кажется, мы где-то уже это слышали... В 2007 году?
А Вы все еще верите в образцовый украинский продактменеджемент? :laugh: Я думаю, что последние сомнения у Вас должны были развеятся после релизных Козаков 3, где можно было копировать юнитов по Ctrl+C и Ctrl+V :lol:
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 11:24 dead_rat
Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.

В рейнджерах покрокова бойовка, лол. "Місяться" вони. Але від метеорита (траєкторія якого малюється за кілька ходів) втекти не можуть :weep:
Так і в сталкері "місяться". Біля елеватора постійно з кабанами вільні воюють )
Порівняати примітивні косморейнджери, то треба зуміти.
Яке 3D? Які колізії? Яке це взагалі має відношення до прорахунку переміщення групи по карті?
Видається групі задача, прораховується час руху, потенційне перетинання маршрутів з іншими групами. Рандом хто з них виграв.
Точно такий же рандом коли вони досягли цілі - наприклад прийшли лутати аномалію, сіли на привал, тощо.
І далі по колу.
Не пиши нісенітниць. В рейнджерах на одиницю NPC доступних дій припадало не менше, ніж тут.

А якщо тобі так принципово - то порівняй з першими трьома сталкерами. Там все це було. Зможеш придумати аргументів, чому тут це не можливо?

Відправлено через 4 хвилини 45 секунд:
Ararat: 04.12.2024 11:39
dead_rat: 04.12.2024 10:21
Але ж ми про А-лайф - поведімку ботів, а не графіку.
Ну так, правильно. Всі потожності цп ідуть на підготовку кадру для відеокарти. Якщо ще й світ симулювати фпс впаде ще нижче.
У мене ЦП навіть на половину буває дуже рідко завантажений. Чи ти у 640х480 граєш?

Відправлено через 17 хвилин 2 секунди:
sagifire: 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
Якщо коротко:
1. реально живий світ
2. кардинально

Якщо розгорнуто:
Це не ГТА, а серйозна гра. Однотипні мобики, без імені та історії, які з'являються і зникають за 100м від гравця, не роблять світ живим. Вони лише нагадують, який він насправді мертвий.
А от коли ти чуєш в далині постріли, біжиш в ту сторону, дістаєш бінокля і бачиш що там відбувається - можна зробити якийсь вибір. Чи там "свої" і треба їм допомогти, чи почекати кінця бою щоб зібрати лут, чи взагалі обіійти.
Так само, можна побачити здалеку якісь перешкоди, з якими ти в принципі зв'язуватися не налаштований. Або налаштований, але обійдеш їх з іншого боку.
Стосовно допомогти своїм - це теж не працює без статичних персонажів. Бо рандомний бот, що заспавнився перед твоїм носом і зникне за твоєю спиною - це не свій. Це просто рандомний бот.

Наведу приклад одного з останніх проходжень ЗП для наочності:
На виході з Янова почув стрілянину - абсолютно буденна річ. Допоміг якимось вільним відбитися, залутав полеглих, пішов у своїх справах.
Через якийсь час зустрів цих вільних неподалік Юпітера, але цього разу допомогли уже вони мені. Я був покоцаний і перевантажений лутом. Нарвався на кабанів. Кілька разів завантажувався, бо ні відбитися, ні втекти. А потім побачив цих вільних і побіг на них. Вони допомогли перебити кабанів, одного звалили але я дав йому аптечку, всі цілі все гуд.
Ще через час і кілька квестів я знов біжу по Юпітеру. Ближче до південної частини карти, між самим заводом і долиною в центрі, чути стрільбу. Ну я потихеньку підходжу, бачу що там якісь чели в екзоскелетах вільних валять. Добіг, добив кого зміг, ходжу лутаю полеглих і розумію по іменам, що це ті ж самі вільні. Завантажився, спішу їм допомогти. Але як не старався - не встигаю. Довелося завантажуватися аж до завершення квесту і допроходити сам квест на шіфту, щоб потім на шіфту долетіти до Юпітера і спасти тих вільних. Більше двох годин витратив, але я їх врятував.
Ти став би таким займатись заради НПЦ, якого задеспавнить через дві хвилини? Не став би. Бо коли ти завантажишся - його уже не буде. І кабанів би ти не намагався обійти через всю карту. Бо можна відійти на 50 метрів назад, щоб їх задеспавнило, а потім пройти по порожній локації.

Сподіваюсь суть ти уловив.

Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
Геральт: 04.12.2024 11:55 waryag
Не можна, бо карта вертикальна. Там є сходи, урвища, аномалії та інше. Пішов (за межами видимості) по маршруту, вліз в аномалію, розірвало. На тому симуляція і закінчилась. Або йшов-йшов і вперся в ящик, який посунув інший бот (воно ж по 2d маршрутам ходить). У відкритих світах відтестувати ГГ, щоб не грузнув текстурах не так просто. А ви хочете під тисячу болванчиків симулювати без багів/глюків. Бо зграйка щуриків також не мала б топитись в першій-ліпшій калюжі, правда?
Ти ж розумієш, що вони і зараз спавняться у заздалегідь розставлених локаторах? І ти при цьому пишеш що так працювати не може. Чи не розумієш? :lol:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe
В рейнджерах варіативність дій можна порахувати на пальцях 1 руки. Більше того, сильніших суперників власне, що можна було виносити за рахунок їхньої "скриптовості". І те, що 100500 NPC вели себе по 3 шаблонах, не робить гру "живою".

Перші 3 сталкера я не грав, можна сказати (оце так поворот). Поклик Прип'яті взяв (і пройшов) десь півоку тому, просто щоб познайомитись з грою перед виходом Сталкер2. Що там аж такого було, відмінного від теперішнього, так і не зрозумів (ваніль, без модів)

Суть я вловив (здається). Достатньо видати однакові імена болванчикам, які зустрічаються на різних етапах/ділянках, прикрутити систему репутації (в екселіні, ги) і буквально 2 скрипта: валити з репутацєію "-", і не валити з репутацією "+". Мутанти завжди мають відємну, а люди завжди відповідно фракції (протилежні фракції завжди нападають на одні одних). :kbd:

До речі, ти розумієш, що при довгій вибірці, твоє "Рандом хто з них виграв" покладе всі "початкові" групи? І доведеться спавнити просто рандомних ботів
n+gibat[]r
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Palmond: 04.12.2024 10:13 А шо, так можно было? :lol:
Поналить "воды" в описание товара а потом просто удалить упоминание.
Фанаты всё схавают с лопаты :gigi:
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 15:42В рейнджерах варіативність дій можна порахувати на пальцях 1 руки
Там варіативність дій більша ніж у сталкері. Бо крім усього того, що доступно тут, там ще торгівля є і війна з домінаторами. Хоча в перших частинах A-Life не симулював і половини доступних дій (на відміну від рейнджерів), і цього в принципі було цілком достатньо.
Геральт: 04.12.2024 15:42Перші 3 сталкера я не грав, можна сказати (оце так поворот). Поклик Прип'яті взяв (і пройшов) десь півоку тому, просто щоб познайомитись з грою перед виходом Сталкер2. Що там аж такого було, відмінного від теперішнього, так і не зрозумів (ваніль, без модів)

Суть я вловив (здається). Достатньо видати однакові імена болванчикам, які зустрічаються на різних етапах/ділянках, прикрутити систему репутації (в екселіні, ги) і буквально 2 скрипта: валити з репутацєію "-", і не валити з репутацією "+". Мутанти завжди мають відємну, а люди завжди відповідно фракції (протилежні фракції завжди нападають на одні одних).
А щоб повністю усвідомити, як це працює, треба якраз достатньо пограти першу частину, щоб почати відрізняти скриптові сцени від світу який живе.
Геральт: 04.12.2024 15:42 До речі, ти розумієш, що при довгій вибірці, твоє "Рандом хто з них виграв" покладе всі "початкові" групи? І доведеться спавнити просто рандомних ботів
Цей нюанс працював ідентично до рейнджерів. В коді задавалося загальне число сталкерів, життя яких симулюється, і система це число підтримує. Якщо якісь померли - замість них з'являються новачки, блудять по локаціям, одягаються.
Востаннє редагувалось 04.12.2024 15:58 користувачем avuremybe, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe
Твої домінатори це ті самі мутанти. Нападають на всіх "людей" і люди нападають на них.

Тобто в першій частині, при 10ти проходженнях я не зустріну скриптових сцен на тих же місцях, realy?
А так, то дякую. Краще в 2гу побігаю :)
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 15:57Твої домінатори це ті самі мутанти. Нападають на всіх "людей" і люди нападають на них.
Взагалі нічого спільного. Це механіка захоплення систем. Можна співставити з війною групувань у ЧН, але точно не з мутантами.
Рейнджери, чи військові, збираються в групи і летять визволяти системи. Або захищати ті, на які напали.
А монстри у сталкері - це просто мобик, без цілі і без стратегічних задач. Ще примітивніший ніж інший сталкер.
Геральт: 04.12.2024 15:57Тобто в першій частині, при 10ти проходженнях я не зустріну скриптових сцен на тих же місцях, realy?
Заскриптовані сцени - це заскриптовані сцени. Звичайно ти їх зустрінеш.
Інше питання, що там немає заскриптованих сцен, де хтось просить допомогти від мутантів відбитись. Бо такі події там A-Life генерує, нема потреби їх скриптувати. Це ж не RDR2
RomulusXIII
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Все що потрібно зробити - це розширити спавн мобів на метрів 200 від гравця. Умовно через 1-2 ігрових дні їх можна задеспавнити, якщо вонище живі. Ну і те що казав пан Геральт: стелс і загалом реакція на гравця. Додаково я б повернув їм можливість лутати трупи і міняти зброю на кращу. Якщо це реалізують, то більше і не треба. Бо люди походу давно не грали в оригінальні ігри.
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

RomulusXIII: 04.12.2024 16:05 Все що потрібно зробити - це розширити спавн мобів на метрів 200 від гравця. Умовно через 1-2 ігрових дні їх можна задеспавнити, якщо вонище живі. Ну і те що казав пан Геральт: стелс і загалом реакція на гравця. Додаково я б повернув їм можливість лутати трупи і міняти зброю на кращу. Якщо це реалізують, то більше і не треба. Бо люди походу давно не грали в оригінальні ігри.
Уже модами подібгн можна зробити. Там потій в одній точці штуе 10-20 бандитів якимось чином скупчуються :laugh:
mult
Member
Аватар користувача
Звідки: Вишневе

Повідомлення

RomulusXIII
Ну в перших сталкерах інтелекту і нормального алайфу нормально нпс зробили тільки модери.
Самі розробники чи не зуміли чи забили :)
В оригінальній грі теж все це було, чим воно власне і цепонуло в свій час, але більш обмежене і кастроване.
Надіємось тут теж або розробники або модери докрутять те чого не вистачає :)
Я взагалі поки видалив гру, буду чекати на більш конкретну доробку гри, потім вже цілісну завантажити, плюс може моди які і можна грати.
Бо оце накочування патчів воно може не завжди допомогти в залежності від бага.
Знаю по першим сталкерам, в деяких модах були такі патчі, які правили гру тільки початком нової гри.
Тут теж таке може бути, якщо стався серйозний баг і накочений на якесь поломане збереження, не факт що патч це виправить без нової гри.
Я краще почекаю :)
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Seraphim: 04.12.2024 10:10Тобто вони виконали обіцянку що сталкер 2 буде ні чім не поступатись першому, тільки я от думав що мова була не про рік патчів
Сталкер Чисте Небо неможливо взагалі було пройти до 10 чи 11 великого патчу. Тому все стандартно. Тут на 2 патчі вже хоч грати можна :lol:

Відправлено через 32 секунди:
dead_rat: 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
чудова гра як 1 так і 2

Відправлено через 7 хвилин 53 секунди:
Геральт: 04.12.2024 11:24Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.
це все відмовки. ніхто не вимагає розрахунку хедшота з 2000 метрів через пів карти між бандюками. Нормально було тупо скопіювати з зову припяті з покращенням багатопотоку і все

Відправлено через 1 хвилину 27 секунд:
Zealoth: 04.12.2024 13:06Логіка та сценарії взаємодії в них є ще с перших частин, за цей час моддери її в баготьох випадках доробили і вдосконалили. Але перенести на UE 5.1 вони її не змогли.
оце центральне
RomulusXIII
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

RomulusXIII: 04.12.2024 16:05 Уже модами подібгн можна зробити. Там потій в одній точці штуе 10-20 бандитів якимось чином скупчуються :laugh:
Я пробував, там оптимізація просідає ще більше, і всі автоматично агряться на гравця. Якщо поправити саму поведінку ботів, щоб вони не почали його атакувати за 200 метрів, то було б норм. Модери це все правлять через конфіги, і я сумніваюсь, що це можливо так збалансувати. Думаю, тут треба чекати поки розробники пофіксять це на бекенді.

Відправлено через 4 хвилини 28 секунд:
mult: 04.12.2024 16:25 RomulusXIII
Ну в перших сталкерах інтелекту і нормального алайфу нормально нпс зробили тільки модери.
Самі розробники чи не зуміли чи забили :)
В оригінальній грі теж все це було, чим воно власне і цепонуло в свій час, але більш обмежене і кастроване.
Надіємось тут теж або розробники або модери докрутять те чого не вистачає :)
Я взагалі поки видалив гру, буду чекати на більш конкретну доробку гри, потім вже цілісну завантажити, плюс може моди які і можна грати.
Бо оце накочування патчів воно може не завжди допомогти в залежності від бага.
Знаю по першим сталкерам, в деяких модах були такі патчі, які правили гру тільки початком нової гри.
Тут теж таке може бути, якщо стався серйозний баг і накочений на якесь поломане збереження, не факт що патч це виправить без нової гри.
Я краще почекаю :)
В мене складається враження, що всі пам'ятаюсь Сталкера по обіцянках Яворського, або по модах 2024 року. Навіть зараз при цьому калічному спавні грі вдається створити унікальні ситуації, якщо цей спавн пофіксять і додадуть мізків нпс, яких гравець бачить, то це буде ідеально.
А щодо нової гри, не бачу жодних перешкод пройти зараз. Софтлоки здається пофіксили. Будуть ще розширення, якісь безплатні доповнення і т д, тоді можна буде пройти і вдруге з алайфом.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Hotspur: 04.12.2024 16:38 Нормально було тупо скопіювати з зову припяті з покращенням багатопотоку і все
Якщо тупо скопіювати, то і працювати буде тупо.
Народ далі не розуміє, що там повно роботи і по впровадженню і по тестуванню/налагодженню. І приклад з модами не валідний, бо:
-модери ні за що не відповідають. Навіть якщо мод буде крашати гру, гравець знесе мод, напише відгук на мод і на тому все. Розробник таке собі дозволити не може.
-моди "тестують" сотні, якщо не тисячі гравців. На халяву (для модера) і без обмежень в часі.
-мод-конфіги гнучкі і сяк-так дозволяють налаштувати під себе. Ще й тому в їх бік менше хейту. Як це організувати в грі з врахуванням першох 2 пунктів - невідомо.

А взагалі, щось так бачу, що мабуть дурницю зробив, купивши в стім. Треба було в гог взяти, і спокійно собі грати релізну версію. Бо вже нанили змін, які мені особисто не подобаються. Ще й тут наниють зграй кабанів кожні 50м і агресивних груп молодиків спортивної зовнішності кожні 100м. То ж зона, прохідий двір має бути :insane:
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 16:55Якщо тупо скопіювати, то і працювати буде тупо.
і це буде краще того бреда що є зараз

Відправлено через 55 секунд:
Геральт: 04.12.2024 16:55-модери ні за що не відповідають.
розробники гри ні за що не відповідають і не виконали і 30% того що обіцяли в прес релізах

Відправлено через 1 хвилину 8 секунд:
Геральт: 04.12.2024 16:55Як це організувати в грі з врахуванням першох 2 пунктів - невідомо.
мовчки організувати. найняти модерів на роботуу якщо самі тупі ідіоти і можуть тільки в мото гонках брати участь а не думати про NPC персонажів в грі яку розробляють 15 років

Відправлено через 44 секунди:
Геральт: 04.12.2024 16:55агресивних груп молодиків спортивної зовнішності кожні 100м.
це ж добре. скільки лута. в перших 3 частинах були купа місць де ЗАВЖДИ багато бандитів прям пачками - по 10-15 штук і всім подобалось
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему.
Можливо треба сказати правду:
А. Ви не змогли в нормальну симуляцію (і тому обіцянки залишилися обіцянками).
Б. У вас немає нормальних програмістів (інакше важко зрозуміти, чому старі ігри мали нормально реалізовану симуляцію і для них вистачало 8 чи навіть 4 Гб ОЗУ).
В. Ви помилилися переїхавши на UE5 (не можете нормально з ним працювати і через це всі проблеми з пам'яттю, статтерами і т.д.).
Відповісти