Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Kirakishou
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.10.2024 12:37На підставі чого ти вважаєш отой твій гача-скам іграми та ще й ААА?
На підставі статті в вікіпедії. А на підставі чого ти вважаєш, що гача-ігри це не ігри? Давай посилання на вікіпедію де написано, що Genshin Impact це не гра. Бо поки що жодного аргументу від тебе не було, окрім дитячого «це не ігри я так сказав!11».

Відправлено через 4 хвилини 53 секунди:
AlienFighter: 23.10.2024 12:39Це все фігня, бо в Genshin Impact всрата графіка
Аргумент рівня «це не гра бо графіка не чотка, не для пацанів!11». :facepalm:
big_bang
Member
Аватар користувача

Повідомлення

здається треба покликати пана heidfeld з його зарядкою Docomo select AC07
:popcorn:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Kirakishou: 23.10.2024 12:43
Геральт: 23.10.2024 12:37На підставі чого ти вважаєш отой твій гача-скам іграми та ще й ААА?
На підставі статті в вікіпедії. А на підставі чого ти вважаєш, що гача-ігри це не ігри? Давай посилання на вікіпедію де написано, що Genshin Impact це не гра. Бо поки що жодного аргументу від тебе не було, окрім дитячого «це не ігри я так сказав!11».
Так стаття в вікі не пише, скільки пішло на розробку GI.
Та будь-ласка:
Класифікація відеоігор
Докладніше: Жанри відеоігор

Відеоігри, так само як і музичні чи літературні твори, можна категоризувати у жанри. Щодо відеоігор жанри виділяються на основі спільних характеристик ігрового процесу або його цілей. Часто у одній відеогрі поєднуються декілька жанрів (наприклад, більшість сучасних рольових ігор мають елементи екшн). Єдино визначеної класифікації жанрів відеоігор не існує, проте в більшості класифікацій виділяються основні:
Пригодницькі — де дія відбувається в рамках визначеної історії та передбачає детальне дослідження ігрового світу. Пригодницькі ігри менш покладаються на візуальні образи і більшою мірою на переживання сюжету. Нерідко передбачають вирішення головоломок.
Екшн — ігри, де гравцеві слід в більшості покладатися на швидкість реакції. Дія гри, як правило, зосереджена на різного роду боях. Гравець повинен встигнути виконати потрібні дії за певний час. Небойові завдання можуть полягати в уникненні пасток, проходженні місць за встановлений час і т. д.
Гоночні — цей жанр охоплює всі ігри, в яких участь у перегонах різного роду є основою ігрового процесу. Зазвичай гоночні ігри використовують автомобілі та інші транспортні засоби.
Рольові — рольові відеоігри походять від настільних рольових ігор, звідки взяли ігрову механіку. Гравець «грає роль», певного персонажа, який з часом і в міру виконання поставлених завдань розвивається.
Стратегічні — в широкому сенсі стратегічним відеоіграми є ті, де запорукою перемоги є розв'язання проблем шляхом попереднього обдумування та планування. У вужчому, стратегічні ігри відтворюють збройні конфлікти, де гравець керує арміями чи країнами, що вимагає стратегічного мислення.
Симулятори — різною мірою реалістично відтворюють якийсь з аспектів реального життя. Наприклад, існують симулятори побачень чи управління літаком.
Навчальні — служать для навчання гравця в якійсь області. Зазвичай призначені для дітей, проте існують і навчальні ігри для дорослих.
Спортивні — ігри, які відтворюють реальні (футбол, хокей) чи вигадані (квідич) види спорту.
Wukong це Екшн, якби щось. З елементами рольових. А от жанру ігрових автоматів тут нема
Хіба що в навчальні зарахувати. Навчають, як робити не треба :)
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Kirakishou
тут людина вже підписувала що пропрацювала в ігрошій індустрії купу років.
і він дійсно розуміє що каже. Я як програміст теж не раз чув від колег програмістів з ігрової індустрії схожі думки.
в мене інші колеги працювали в відвертому гемблінгу і онлайн казино.
і їхні оцінки ситуації були такі ж.

так, дійно думка експерта це найнижчий рівень доказовості(серед того що взагалі несе цю доказовість)
але ти не навела взагалі нічого на противагу.

тобто маємо нуль+маніпуляції+підлітковий ероспермотоксикоз з однієї сторони.

І думки людей які мають певний, не нульовий рівень доказовості.

а тут математика така що навіть 0.001 більше нуля :lol:

я вважаю злив защитаний.
big_bang
Member
Аватар користувача

Повідомлення

нікого не захищаю і більше того - мені абсолютно все одно на ваші гача ігри (дідько, я гуглив шо то є :laugh: )

посилання на вікіпедію з визначенням ААА гра

AAA («три А», англійською вимовляється як «triple-A») — умовна підмножина відеоігор, створюваних й розповсюджуваних середніми й великими видавництвами, що зазвичай мають більше коштів на розробку й рекламу. Чітких мірил належності певної гри до підмножини ААА немає, тож зазвичай ідеться про клас передових високобюджетних ігор, розробка яких пов'язана зі значним економічним ризиком і потребою високих показників збуту задля забезпечення прибутковості.
спойлер
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... %BC%D1%83.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Kirakishou: 23.10.2024 12:48 Аргумент рівня «це не гра бо графіка не чотка, не для пацанів!11». :facepalm:
Суть цього треду обговорити можливості ігрового рушія.
не стизацію графіки. а саме різноманітні можливості. в першу чергу технологічні.

Смаки це завжди дуже специфічна вкусовщина. І що вам подобається скам це якби ваш смак.
але взагалі це не означає що там одразу рушій і графіка круті і технологічні.
AlienFighter
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Kirakishou
Не правильно зрозуміли, Genshin Impact - це (гатча-гра, азартна гра, недогра, гра для альтернативно обдарованих і т.д.) бо там в основі казино.
А графіка - всрата, бо вибраний гідний для даного рішення рушій. Очевидно, що розробників Genshin Impact деталізована високополігонна графіка абсолютно не цікавила, тому рушій Unity ідеально зайшов, не обмежує людей, навіть з дешевими смартфонами, думаю це була головна вимога до рушія.
Kirakishou
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт
A gacha game is a video game that implements the gachapon machine style mechanics.
Genshin Impact is an action role-playing game developed and published by miHoYo.
Вчи мови, щоб не бути батхертом.

IvanCh
Рівень того експерта в питаннях гача-ігор, як, власне, і ваш дорівнює нулю. Ви не розумієте механік цих ігор і пишете нісенітниці, бо і гадки не маєте, що виграш в цих іграх гарантований і всі умови прописані в правилах, чого немає в казино. Механіка отримання персонажа схожа до гачапону, бо це веселіше і дає більшу емоційну віддачу, ніж просто заплатити гроші і отримати контент. Жодного аргументу, чому гача-ігри не є відеоіграми від вас я не почув. Зараховую злив.
IvanCh
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Kirakishou
скільки раз ти відривала\вав ue редактор?
скільки блюпринтів запустила? скільки написала?
скільки моделей створила?

навіть я який не є ні гейм девелопером, ні ue розробником робив це пару сотень разів.

так що давай йди спочатку вчи с++, далі блюпринти і ue редактор :learn: :learn: . :nunu: і не говори в темі в якій ти нічого не шариш. :facepalm: :facepalm: :facepalm:

ігрові механіки це зовсім інша тема.

Відправлено через 2 хвилини 20 секунд:
Ще раз.

розмова не про сюжет, не про ігрові механіки, не про лор чи щось інше.

розмова в першу чергу про технологічні можливості рушія.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Kirakishou: 23.10.2024 13:20 A gacha game is a video game that implements the gachapon machine style mechanics.

Вчи мови, щоб не бути батхертом.
Так все правильно, gachapon machine то ж автомат. А щоб ховрашки не почали щось підозрювати, обізвали той автомат "рольовою відео грою". Ну і рушій вибрали відповідний. Невибагливий, неважкий. Ти, до речі, роль кого там відіграєш?
І як можна "бути батхертом", лінгуіст? :popcorn:
Kirakishou
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт
Геральт: 23.10.2024 13:29Так все правильно, gachapon machine то ж автомат. А щоб ховрашки не почали щось підозрювати, обізвали той автомат "рольовою відео грою".
:facepalm:
Гачапон це не головна ігрова механіка, а спосіб монетизації. Якщо у відеогрі є механіка відстрілювання зомбі з дробовика, то це тепер не відеогра, а тир?

Давай аргументи, чому Genshin Impact не є відеогрою. Чи зараховувати злив?
Геральт: 23.10.2024 13:29І як можна "бути батхертом", лінгуіст?

:facepalm:

IvanCh
IvanCh: 23.10.2024 13:29розмова в першу чергу про технологічні можливості рушія.
З ким розмова? Ти вліз в дискусію і злився, а тепер намагаєшся виляти хвостом. Ти мені не цікавий. Ти нуль повний в питаннях гача-ігор, розмовляти з тобою немає про що. Іди відкривай свої редактори. Мені не треба бути кухарем, щоб оцінювати якість їжі. Як і не треба бути програмістом, щоб грати в ігри.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Kirakishou: 23.10.2024 13:58 Гачапон це не головна ігрова механіка, а спосіб монетизації.
Якщо без цієї механіки гра загнеться, то це таки головна механіка. І навколо цієї головної механіки все і крутиться. І розробник зробить все для того, щоб твоє "гріє душу" гріло йому гаманець.
GI така сама "гра" як і ось це:
спойлер
Зображення
Як думаєш, там рушій потужний, чи аби тягнуло? :D

Але все ще чекаю пруф, що Honkai Star Rail, Zenless Zone Zero таки ААА. По Genshin Impact також не завадить, враховуючи, що крім моєї цитати від тебе так нічого і не було.
Kirakishou
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.10.2024 14:27Але все ще чекаю пруф, що Honkai Star Rail, Zenless Zone Zero таки ААА. По Genshin Impact також не завадить, враховуючи, що крім моєї цитати від тебе так нічого і не було.
Одразу, як будуть аргументи, чому ці ігри не є відеоіграми. Поки що нам розмовляти нема про що. Я привів факти, підкріпленні посиланнями. Залізобетонні аргументи. З вашої сторони нічого, крім купи повідомлень з дитячою істерикою «це не ігри бо я так хочу і там графіка не для посонів!11» не було. Зараховую злив.
AlienFighter
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

До речі, про Genshin Impact перший раз дізнався з сайту pinterest, ставив на ПК, поганяв пару днів, графіка приємна, але одразу видно, що це "мобільна" графіка, за деталізацією схожа на старі ігри 2000-2005 років. Щодо самої гри, то там абсолютно все, як в усіх численних гатча-іграх, спершу цікаво грати, все легко і просто. Але доволі швидко проходить "квітково-цукерковий" період, і приходять сурові будні: фарм, який мало що дає, бо щоб щось нафармити треба приблизно лярд років, та вагон донату, в тому числі лут-бокси, в яких саме цікаве. Але, якщо хочете в це "грати", то готуйте товстий гаманець (комуністична партія китаю хоче добре їсти :D)
Kirakishou
Member
Аватар користувача

Повідомлення

AlienFighter
Гра займає 120 гігабайт на ПК, 50 гігабайт на смартфоні. Відкритий світ з різноманітним кліматом та природою, якому позаздрить багато смітників типу гта. Деталізація вражає – намальовані навіть нігті на ногах персонажів. Фарм необтяжливий, і до того ж він є у всіх JRPG. Щодо донату — будь-якого персонажа ти можеш отримати безкоштовно, тут немає персонажів, яких можна тільки купити за реальні гроші. Виконуй дейліки, проходь івенти, отримуй ігрову валюту та отримуй персонажа, якого хочеш.
Музика в цій грі, не побоюся цього слова, шедевральна. Ось канал професійного оперного співака, який викладає реакції на музику із відеоігор. Від музики в Геншині він просто в захваті, як і від самої гри.
Гра – шедевр, але не для бидла чотких посонів-любителів каесіка і графона.
Відповісти