Embracer Group закрила студію Piranha Bytes — розробників Gothic, Risen і Elex

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 11:11Якщо ці ігри вам абсолютно однакові, то ми маємо Секіро та серію Арморед Кор, яка кардинально відрізняється від соулсів.
В арморед кор не грав, але ж то інший зовсім жанр.
Секіро - так, єдиний їх реальний експерімент. І той, судячи з усього вирішили вважати хибним.
Навіть малесенькі відхилення від базової формули, наприклад, інший підхід до хілок в Бладборні - і ті розвернули назад, в Елден рінг естуси перейшли один в один.
kairo: 10.07.2024 11:11Головний показник того, наскільки хороший продукт робить студія - продажі та оцінки гравців.
Про оцінки ще якось з натяжкою можу погодитись, але не про продажі.
Продажі не менше, а більше за якість продукту залежать від кількості бабла вбуханого в маркетинг.
Ми постійно бачимо як відверто посередні ігри від великих видавництв продаються десятками мільйонів.
І тут абсолютно некоректно порівнювати продукти різних вагових категорій.
Маркетинговий бюджет Елден Рінгу не знаю, але судячи з того, як про гру волали з кожного утюга, чомусь підозрюю що він більший за виробничі бюджети всіх Готік, Різенів та Елексів разом взятих, які розробляли мізерні команди з мізерним бюджетом і не мали суттєвої реклами.

Ну і оцінки - вишенька на торті.
Так вже якось так сталось, що навколо ігор Фромів є величезна фанбаза, і деяка частина її дуже далека від критичності.
Ця частина примудряється не помічати не те що колоду в очах, а цілу величезну купу недоліків у любімки. Хрінову оптимізацію (SotE примудряється лагати на 4090 карл!), хрінові геймдизайнерські рішення (відсутність журналу в грі з відкритим світом, зламані і нелогічні квести, нарощення складності методом тупого нарощення хп та резистів ворогів і т.д. і т.п.).
Звідси всі оці 95/100 оцінки в першу секунду виходу Shadow of the Erdtree, яке взагалі-то проходити мінімум 30-40 годин, тобто оцінки від людей які апріорі гру не пройшли.
Гру, у якої купа проблем в реальності і яка аж ніяк на ідеальний у всіх сенсах продукт не тягне.

Чи робить це гру поганою - ні. Плюси все таки переважають.
Але гравцю, не знайомому раніше з іграми Фромів я б точно не рекомендував безумовно купувати гру, орієнтуючись на оцінки фанатів, які ніяк не відображають її якість.
Лише пограти самому з можливістю рефанду.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

В арморед кор не грав, але ж то інший зовсім жанр.
Це про те, що Фроми, це не тільки соулс.
І той, судячи з усього вирішили вважати хибним.
Та ні, гра гарно продалась(10 млн).
Навіть малесенькі відхилення від базової формули, наприклад, інший підхід до хілок в Бладборні - і ті розвернули назад, в Елден рінг естуси перейшли один в один.
Перенесення формули соулсів у відкритий світ, це досить серйозна зміна і коли гру об'явили, багато хто говорив, соулс в опенворлді не буде працювати. Як результат, гра мала шалений успіх, який перевершив усі інші ігри студії.
Продажі не менше, а більше за якість продукту залежать від кількості бабла вбуханого в маркетинг.
Я маркетолог по освіті, і вважати, що маркетинг = продажі, помилково. Зробити якісну маркетингову підтримку так само важко, як і сам якісний продукт. І чим слабший продукт, тим важче та доріжче його просувати. Можна з легкістю вкласти сотні мільйонів в маркетинг і на виході отримати пшик. В тій же кіноіндустрії, якщо фільм вийшов слабким, його взагалі залишають без маркетингової підтримки, щоб ще більше не втратити коштів.
Ми постійно бачимо як відверто посередні ігри від великих видавництв продаються десятками мільйонів.
Наприклад? Юбікі вже давно в кризі, якщо що.
І тут абсолютно некоректно порівнювати продукти різних вагових категорій.
Припускаю, що бюджет на ДС1 не відійшов далеко від бюджету якогось Райзена.
Маркетинговий бюджет Елден Рінгу не знаю, але судячи з того, як про гру волали з кожного утюга, чомусь підозрюю що він більший за виробничі бюджети всіх Готік, Різенів та Елексів разом взятих, які розробляли мізерні команди з мізерним бюджетом і не мали суттєвої реклами.
Який був маркетиновий бюджет Демон Соулс? Три пачки чіпсів?
Так вже якось так сталось, що навколо ігор Фромів є величезна фанбаза, і деяка частина її дуже далека від критичності.
І як так сталось? Можливо тому, що для величезної кількості людей ігри Фромів, це одне із кращого, що ставалось в гейм-індустрії за останні 10 років? Так, в них вистачає недоліків, але не одна студія, яка випускає соулс-лайки, навіть близько не змогла досягнути того рівня в іграх, якого досягли Фроми. Міядзакі зробив ДС, усі почали випускати клони ДС. Вийшов Бладборн, почали його копіювати. Вийшов Секіро, Нінджа Тіорі випустила Wo Long: Fallen Dynasty. Після ЕР треба чекати прірву соулс-лайків і відкритому світі, тут до гадалки не ходи.

І тепер зустрічне питання, де фанбаза Піраній? Де ті люди, які готові купувати їх ігри, навіть із недоліками? Другий Елекс, має - 3000 відгуків в Стімі. Інді гра Холлоу Найт, в якої підозрюю, взагалі не було маркетинової підтримки, має - 318 000 відгуків. Субнаутіка - 250 000. Три з половиною каліки на форумі, це вся фан-база?
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 17:07Та ні, гра гарно продалась.
Продалась норм.
Але ж ані сіквел не анонсовано за 5 років, ані геймплейна формула більше не застосована в інших іграх студії.
Продовжують доїти саме формулу соулсів.
kairo: 10.07.2024 17:07Перенесення формули соулсів у відкритий світ, це досить серйозна зміна і коли гру об'явили, багато хто говорив, соулс в опенворлді не буде працювати. Як результат, гра мала шалений успіх, який перевершив усі інші ігри студії.
Так він і не працює. Відкритий світ в елден рінгу - то п'яте колесо до воза.
І успіх елден рінгу рівно настільки більший за дс3, наскільки більший бюджет (і виробничий і маркетинговий).
Так, це дало можливість видати гравцю більше контенту і набагато сильніше просувати гру, що і вилилось в більші продажі.
Але в ній немає ніякої чарівної пілюлі, яка б якісно (а не кількісно) відрізняла елден від дс3.
kairo: 10.07.2024 17:07Я маркетолог по освіті, і вважати, що маркетинг = продажі, помилково. Зробити якісну маркетингову підтримку так само важко, як і сам якісний продукт. І чим слабший продукт, тим важче та доріжче його просувати. Можна з легкістю вкласти сотні мільйонів в маркетинг і на виході отримати пшик. В тій же кіноіндустрії, якщо фільм вийшов слабким, його взагалі залишають без маркетингової підтримки, щоб ще більше не втратити коштів.
Я комерсант по професії. Практик, а не теоретик.
Дозволю собі не соромитися, доволі успішний в своїй професії, розробляв з нуля бізнес-процеси, виводив на ринок нові продукти, досягав рекордної долі ринку і т.д. і т.п..
Так от, я повністю погоджуюсь з лозунгом про рекламу, як рушій торгівлі.
Маркетинг надзвичайно важливий, особливо для "середнього" продукту.
Так, існують абсолютно ідеальні продукти, які гарно продають себе самі, хоч це і рідкість. Але це точно не про жодну з ігор Фромів чи жодну з ігор Піраній.
І навіть так просування може в кілька разів збільшити продажі.
Так, існує повне лайно, яке важко продати, хоч скільки не вклади в рекламу. Це, слава богу, також не про ігри Фромів чи Піраній.
Але це все полярні приклади, а більшість продуктів живе десь всередині і їм всім необхідне якісне просування.
kairo: 10.07.2024 17:07Який був маркетиновий бюджет Демон Соулс? Три пачки чіпсів?
Це був екз Соні, підтримка була суттєва. В останніх ігор Піраній його не було.
kairo: 10.07.2024 17:07Наприклад? Юбікі вже давно в кризі, якщо що.
Криза кризою, а конвейерні асасіни продаються багатомільйонними тиражами.
Та сама колда досі продається багатомільйонними тиражами, хоча давно вже якістю не пахне.
kairo: 10.07.2024 17:07І як так сталось? Можливо тому, що для величезної кількості людей ігри Фромів, це одне із кращого, що ставалось в гейм-індустрії за останні 10 років?
Ой, та прям такий мед ллєш, можна подумати що ігри фромів лікують рак і покращують потенцію :lol:
Ігри фромів дуже гарно роблять один єдиний елемент гри (бойову систему), нормально пару інших (візуальний стиль, дизайн мобів) і відверно погано всі інші.
Ніякої революції тут немає. aRPG з упором на бойовку і підвищену складність були задовго до них і будуть після них.
Цікаві і самобутні ігри, проте дуже далекі від ідеалу.
Ніякими 95/100 які їм ставлять фанатики, насправді не пахне.
І найгірше, що особливого розвитку немає, саме якісного. Лише кількісний.
От якби вийшла гра рівня Відьмака 3, але з бойовкою від фромів - було б круто.
Хоча що тут чекати, вона вже вийшла. God of War: Ragnarök називається :rotate:
7mindfields
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 17:07 Я маркетолог по освіті, і вважати, що маркетинг = продажі, помилково. Зробити якісну маркетингову підтримку так само важко, як і сам якісний продукт
Копіум тижня :lol:
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Не понял. В смысле? Все ждали новых игр от них, зачем закрывать было? Я новый Элекс ждал или продолжение Готики после шикарной Готики 3.

Отправлено спустя 2 минуты 57 секунд:
Grava: 08.07.2024 18:26
avuremybe: 08.07.2024 18:22Конкретно у випадку Піраній
Конкретно піраньї за 10 років зробили два дуже посередні елекси. Закриття було неминуче.
Мне Элексы больше Готик понравились, кстати. Хотелось бы продолжение.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Але ж ані сіквел не анонсовано за 5 років, ані геймплейна формула більше не застосована в інших іграх студії.
Після Секіро студія випустила ЕР, який явно потягнув багато ресурсів, потім АС6, потім ДЛЦ до ЕР. За такий період деякі студії лише одну гру встигають випустити.
Продовжують доїти саме формулу соулсів.
Знову таки - Armored Core VI: Fires of Rubicon
Так він і не працює. Відкритий світ в елден рінгу - то п'яте колесо до воза.
23 млн. копій. Стім рейтинг - 93%. ДС3 судячи із кількості відгуків на Стім, продався +- як Секіро, а це 10 млн. копій.
І успіх елден рінгу рівно настільки більший за дс3, наскільки більший бюджет (і виробничий і маркетинговий).
Надайте посилання на такі цифри.
Я комерсант по професії. Практик, а не теоретик.
Як і я. Але крім цього, як маркетолог по освіті, бачу, що більшість людей взагалі не розуміє, що таке маркетинг, для них це чарівна палочка, яка продає все на світі, головне вкластись туди. Подивіться скільки голлівудських фільмів стали касовими бомбами не дивлячись на величезну маркетингову підтримку.
Але це точно не про жодну з ігор Фромів
Перші ігри Фромів мали рівень просування такий самий, як і проекти Піраній, з тою лиш різницею, що за останніми хоча б була слава авторів Готіки.
Це був екз Соні, підтримка була суттєва
Яка? Дайте посилання на цифри. Я вперше про Демон Соулс дізнався коли вийшов рімейк, хоча грав на ПС ще із першої плойки.
Криза кризою, а конвейерні асасіни продаються багатомільйонними тиражами.
Мільйонні продажі не дорівнюють прибуткам, компанія має величезні витрати, формула АС давно вже збоїть. При тому, що це досить непогані ігри, їхня головна проблема в тому, що Юбікі перетворили Асассінів на конвеєр. Остання їхня Avatar: Frontiers of Pandora має буде слабкі продажі, при тому, як писали, компанія всадила величезні кошти в маркетинг цієї гри. Що вже говорити про Prince of Persia: The Lost Crown, в який зіграло 300к гравців.
Та сама колда досі продається багатомільйонними тиражами, хоча давно вже якістю не пахне.
Колду беруть заради мультику. Дані ігри мають своїх фанів, як і ФІФА та їм подібні.
aRPG з упором на бойовку і підвищену складність були задовго до них і будуть після них.
Наприклад, що із схожого назвете?
Ніякими 95/100 які їм ставлять фанатики, насправді не пахне.
Для мене більшість їх ігор 9/10 та 10/10. Ви пишете свою суб'єктивну думку.
І найгірше, що особливого розвитку немає, саме якісного. Лише кількісний.
Секіро.
От якби вийшла гра рівня Відьмака 3, але з бойовкою від фромів - було б круто.
Із стратегічним рівнем, як в Циви, гонками, як Форза, містобудуванням, як CS1 :laugh: Мені достатньо і по одній кожної із цих ігор. Крім того, поляки самі говорили, що надихались ДС, коли робили третього відьмака.
Хоча що тут чекати, вона вже вийшла. God of War: Ragnarök називається
Рагнарьок не грав, ГоВ 2018 мені був десь - 8,5/10. Хороша якісна гра, але все ж не ДС, імхо. Соулси планую перепройти на НГ+, перепроходити ГоВ бажання немає взагалі.

Відправлено через 1 хвилину 10 секунд:
7mindfields: 10.07.2024 18:04
kairo: 10.07.2024 17:07 Я маркетолог по освіті, і вважати, що маркетинг = продажі, помилково. Зробити якісну маркетингову підтримку так само важко, як і сам якісний продукт
Копіум тижня :lol:
Ще одне нове слово за цей тиждень дізнались?))
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 19:05
Але ж ані сіквел не анонсовано за 5 років, ані геймплейна формула більше не застосована в інших іграх студії.
Після Секіро студія випустила ЕР, який явно потягнув багато ресурсів, потім АС6, потім ДЛЦ до ЕР. За такий період деякі студії лише одну гру встигають випустити.
Продовжують доїти саме формулу соулсів.
Знову таки - Armored Core VI: Fires of Rubicon
Так він і не працює. Відкритий світ в елден рінгу - то п'яте колесо до воза.
23 млн. копій. Стім рейтинг - 93%. ДС3 судячи із кількості відгуків на Стім, продався +- як Секіро, а це 10 млн. копій.
І успіх елден рінгу рівно настільки більший за дс3, наскільки більший бюджет (і виробничий і маркетинговий).
Надайте посилання на такі цифри.
Я комерсант по професії. Практик, а не теоретик.
Як і я. Але крім цього, як маркетолог по освіті, бачу, що більшість людей взагалі не розуміє, що таке маркетинг, для них це чарівна палочка, яка продає все на світі, головне вкластись туди. Подивіться скільки голлівудських фільмів стали касовими бомбами не дивлячись на величезну маркетингову підтримку.
Але це точно не про жодну з ігор Фромів
Перші ігри Фромів мали рівень просування такий самий, як і проекти Піраній, з тою лиш різницею, що за останніми хоча б була слава авторів Готіки.
Це був екз Соні, підтримка була суттєва
Яка? Дайте посилання на цифри. Я вперше про Демон Соулс дізнався коли вийшов рімейк, хоча грав на ПС ще із першої плойки.
Криза кризою, а конвейерні асасіни продаються багатомільйонними тиражами.
Мільйонні продажі не дорівнюють прибуткам, компанія має величезні витрати, формула АС давно вже збоїть. При тому, що це досить непогані ігри, їхня головна проблема в тому, що Юбікі перетворили Асассінів на конвеєр. Остання їхня Avatar: Frontiers of Pandora має буде слабкі продажі, при тому, як писали, компанія всадила величезні кошти в маркетинг цієї гри. Що вже говорити про Prince of Persia: The Lost Crown, в який зіграло 300к гравців.
Та сама колда досі продається багатомільйонними тиражами, хоча давно вже якістю не пахне.
Колду беруть заради мультику. Дані ігри мають своїх фанів, як і ФІФА та їм подібні.
aRPG з упором на бойовку і підвищену складність були задовго до них і будуть після них.
Наприклад, що із схожого назвете?
Ніякими 95/100 які їм ставлять фанатики, насправді не пахне.
Для мене більшість їх ігор 9/10 та 10/10. Ви пишете свою суб'єктивну думку.
І найгірше, що особливого розвитку немає, саме якісного. Лише кількісний.
Секіро.
От якби вийшла гра рівня Відьмака 3, але з бойовкою від фромів - було б круто.
Із стратегічним рівнем, як в Циви, гонками, як Форза, містобудуванням, як CS1 :laugh: Мені достатньо і по одній кожної із цих ігор. Крім того, поляки самі говорили, що надихались ДС, коли робили третього відьмака.
Хоча що тут чекати, вона вже вийшла. God of War: Ragnarök називається
Рагнарьок не грав, ГоВ 2018 мені був десь - 8,5/10. Хороша якісна гра, але все ж не ДС, імхо. Соулси планую перепройти на НГ+, перепроходити ГоВ бажання немає взагалі.

Відправлено через 1 хвилину 10 секунд:
7mindfields: 10.07.2024 18:04
Копіум тижня :lol:
Ще одне нове слово за цей тиждень дізнались?))
"Секіро" настільки "розвиток", що в елден рінг довелося відмовитись від вертикального геймплею, стелсу, крутої бойовки і нормального сюжету і повернутись на типові дс-рейки лише з пустим відкритим світом і репетативними босами
Phos4
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

kairo
А ви грали в Демон Соулс, для початку?
Проходив на пс3, і більшість творінь фромів якщо не проходив то грав досить щоб скласти про них враження. Піраньї не змогли оклигати після з їхнім видавцем Готики 3, але мали стабільну відносно невелику аудиторію, вони закрились зовсім не через провали їхніх проектів. Ембрейсер до речі потягнули за собою і Еідосів разом з майже завершеним продовженням Деус екса, вони теж мали піти в минуле чи як?
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Enjthesilence: 10.07.2024 19:51 "Секіро" настільки "розвиток", що в елден рінг довелося відмовитись від вертикального геймплею, стелсу, крутої бойовки і нормального сюжету і повернутись на типові дс-рейки лише з пустим відкритим світом і репетативними босами
Ніхто не обіцяв зробити Секіро у відкритому світі. Елден, це опен-ворлд Дарк Соулс. Рівно так само Секіро, це не Бладборн в Японії.

Відправлено через 15 хвилин 11 секунд:
Phos4: 10.07.2024 19:55 kairo
А ви грали в Демон Соулс, для початку?
Проходив на пс3, і більшість творінь фромів якщо не проходив то грав досить щоб скласти про них враження. Піраньї не змогли оклигати після з їхнім видавцем Готики 3, але мали стабільну відносно невелику аудиторію, вони закрились зовсім не через провали їхніх проектів. Ембрейсер до речі потягнули за собою і Еідосів разом з майже завершеним продовженням Деус екса, вони теж мали піти в минуле чи як?
Дивимся кількість відгуків по Елекс на Стім:
ELEX - 11,733
ELEX II - 3,350

Маємо майже чотирикратне падіння інтересу гравців з першої по другу частину. Можна довго розповідати, що це ігри для своїх гравців, але якщо навіть фанати не хочуть купувати їх ігри, то студії пора закриватись. До речі, половина усіх покупців Елексу, німці))

Відправлено через 8 хвилин 58 секунд:
kairo: ↑ 10.07.2024 17:07
Який був маркетиновий бюджет Демон Соулс? Три пачки чіпсів?
Це був екз Соні, підтримка була суттєва.
Сумніваюсь :laugh:
"Sony president Shuhei Yoshida was also dismissive of the game. When he play-tested it, he spent two hours playing the game and failed to get beyond the starting area. Believing it to be simply poor quality, he called it "an unbelievably bad game"."
"Due to negative feedback from Sony staff and the Japanese press, Sony decided against localizing the game for Western markets, a decision Sony and Yoshida in particular later regretted."

"Gaming analyst Jesse Divnich commented "Demon's Souls is probably one of the most statistically relevant games released in the gaming world as it helps answer an often asked question: how much would a high quality game sell if it was supported by no mass marketing, released by a little known publisher, and was a new intellectual property."[71] As of 2011, the game has sold over one million copies worldwide."
Phos4
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

kairo
Так само як і половина покупців оригінального сталкера снг, про що це взагалі говорить? Елекс 1 йде в паку піранья байтс який на великих знижках на кожному розпродажу, а 2 ні. Ще раз скажу, закриття студії ніяк не пов'язане з провалами проектів, воно пов'язане з тим що їх власник ембрейсер збанкрутував і потягнув з собою на дно все чим володів, в тому числі студії куди більші і успішніші як піраньї.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 23:02
Enjthesilence: 10.07.2024 19:51 "Секіро" настільки "розвиток", що в елден рінг довелося відмовитись від вертикального геймплею, стелсу, крутої бойовки і нормального сюжету і повернутись на типові дс-рейки лише з пустим відкритим світом і репетативними босами
Ніхто не обіцяв зробити Секіро у відкритому світі. Елден, це опен-ворлд Дарк Соулс. Рівно так само Секіро, це не Бладборн в Японії.

Відправлено через 15 хвилин 11 секунд:
Phos4: 10.07.2024 19:55 kairo

Проходив на пс3, і більшість творінь фромів якщо не проходив то грав досить щоб скласти про них враження. Піраньї не змогли оклигати після з їхнім видавцем Готики 3, але мали стабільну відносно невелику аудиторію, вони закрились зовсім не через провали їхніх проектів. Ембрейсер до речі потягнули за собою і Еідосів разом з майже завершеним продовженням Деус екса, вони теж мали піти в минуле чи як?
Дивимся кількість відгуків по Елекс на Стім:
ELEX - 11,733
ELEX II - 3,350

Маємо майже чотирикратне падіння інтересу гравців з першої по другу частину. Можна довго розповідати, що це ігри для своїх гравців, але якщо навіть фанати не хочуть купувати їх ігри, то студії пора закриватись. До речі, половина усіх покупців Елексу, німці))

Відправлено через 8 хвилин 58 секунд:
kairo: ↑ 10.07.2024 17:07
Який був маркетиновий бюджет Демон Соулс? Три пачки чіпсів?
Це був екз Соні, підтримка була суттєва.
Сумніваюсь :laugh:
"Sony president Shuhei Yoshida was also dismissive of the game. When he play-tested it, he spent two hours playing the game and failed to get beyond the starting area. Believing it to be simply poor quality, he called it "an unbelievably bad game"."
"Due to negative feedback from Sony staff and the Japanese press, Sony decided against localizing the game for Western markets, a decision Sony and Yoshida in particular later regretted."

"Gaming analyst Jesse Divnich commented "Demon's Souls is probably one of the most statistically relevant games released in the gaming world as it helps answer an often asked question: how much would a high quality game sell if it was supported by no mass marketing, released by a little known publisher, and was a new intellectual property."[71] As of 2011, the game has sold over one million copies worldwide."
так, зачекай. ти кажеш, що секіро - це приклад еволюції ігор студії, але це не відноситься до серії дс, яка за твоїми словами сильно еволюціонувала з часів демон соулс (ні), а тепер кажеш, що еленд рінг - це просто дс в опен ворлді. ну так і де цей прогрес? випускати один і той самий рескін гри за однією формулою - це звичайно нереальний прогрес
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Phos4: 10.07.2024 23:58 kairo
Так само як і половина покупців оригінального сталкера снг, про що це взагалі говорить? Елекс 1 йде в паку піранья байтс який на великих знижках на кожному розпродажу, а 2 ні. Ще раз скажу, закриття студії ніяк не пов'язане з провалами проектів, воно пов'язане з тим що їх власник ембрейсер збанкрутував і потягнув з собою на дно все чим володів, в тому числі студії куди більші і успішніші як піраньї.
Елекс 1 йде в паку піранья байтс який на великих знижках на кожному розпродажу, а 2 ні.
Друга частина продалась в два рази гірше за першу в перший місяць. "When compared to the previous ELEX game, sales of ELEX II in its first month of release are almost twice lower than the previous games for the same period."
з тим що їх власник ембрейсер збанкрутував і потягнув з собою на дно все чим володів
Ембрейсер не збанкротував, і не потягнув з собою на дно все чим володів. Щось продали, щось закрили(бо нікому і даром не треба). Інші студії продовжують працювати.
в тому числі студії куди більші і успішніші як піраньї.
Наприклад?

Відправлено через 9 хвилин 42 секунди:
але це не відноситься до серії дс
Бо не треба все мішати в одну купу. ДС, ББ, Секіро, мають свій унікальний стиль, відмінні елементи геймплею і тому подібне. Так і має бути.
що еленд рінг - це просто дс в опен ворлді. ну так і де цей прогрес?
Прогрес в тому, що формулу соулсів вдало перенесли в опен-ворлд. І людям це зайшло набагато більше ніж усі попередні ігри Фромів. Ось годину назад вискочило опитування на Rock Paper Shotgun:
спойлер
Screenshot 2024-07-11 002422.jpg
Як бачимо, кожен другий із 240 000 опитуваних вибрав Елден Рінг, як найкращий соулслайк. Ви, як і fantomrulezz плутаєте свої особисті враження із загальною оцінкою, яка на користь Елдену.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 10.07.2024 19:05Яка? Дайте посилання на цифри. Я вперше про Демон Соулс дізнався коли вийшов рімейк, хоча грав на ПС ще із першої плойки.
Інформації по бюджетам в відкритих джерелах не знайшов.
Проте точно пам'ятаю, що гра була в інфополі, була і реклама і купа оглядів.
Сам в демон соулс на момент виходу не грав (лише в сучасний рімейк), але дивився огляди і чув про гру.
kairo: 10.07.2024 19:05Наприклад, що із схожого назвете?
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
Несподівано фроми не є винахідниками формули "давайте зробимо aRPG з бойовою системою трохи складніше ніж заклікування"
спойлер
Зображення
kairo: 10.07.2024 19:05Для мене більшість їх ігор 9/10 та 10/10. Ви пишете свою суб'єктивну думку.
спойлер
Зображення
10/10 :lol:
Ну тобто ти вважаєшь, що ігри фромів просто ідеальні, приголомшливі та прекрасні в абсолютно всіх аспектах, не мають жодного недоліка, навіть малесенького?
Графіка - найкраща на ринку технологічно, так?
Оптимізація ідеальна, ніколи нічого не тормозить, максимальні налаштування літають навіть на бюджетних конфігах?
Сюжет цікавий та круто поставлений, подається величезною кількістю крутих кат-сцен та пререндерених роликів?
Геймдизайн еталонний, всі аспекти геймплею сбалансовані і потрібні, гравці ніколи не плутаються що їм треба робити?
Квести на рівні Відьмака 3 і БГ3, логічні, багатошарові, з можливістю виконання різними способами?
Ой.
Щось якось не сходиться.
Якось так виходить, що по всім цим пунктам всі соулси не лише не є еталонними, а суттєво гірше середнього.
То звідки ж береться 10/10 ?
Ну бо просто так хочеться. Бо любімка.
Бо "я знаю чудово, що Бладборн тормозить як скотина але все одно буду вихваляти його оптимізацію, навіть коли мені тицнули в очі відеотест DF, де тупо тормоза і графік кадрової частоти постійно на рівні ~20 фпс, бо абіделі любімку напісяли в норку".
Бо ти просто фанат і не можеш взагалі виставляти цим іграм репрезентативні оцінки, бо на очах розові окуляри.
Яке б лайно не випустив Мімодзакі, такі фанати в першу секунду виходу гри біжать ставити 10/10, навіть якщо гру ще не запускали.
А в незаангажованих гравців потім виникає диссонанс, як же так, у гри оцінка 10/10, я її через це купив, а вона, м'яко кажучи, не ідеальна.
Не те щоб погана, але точно не ідеальна.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

З другого його повідомлення в цій темі було видно що це відбитий фанатик.
Нащо ви з ним сперечаєтесь дві сторінки?
Жодного речення об'єктиву ви від нього не отримаєте навіть через 20 сторінок.
Піранії застряли на самоповторах, Фроми еволюціонують з кожним перевипуском дарк соулса (с) :lol:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Інформації по бюджетам в відкритих джерелах не знайшов.
Так навіщо тоді писати про великі бюджети, якщо у вас немає інфорації?
Проте точно пам'ятаю, що гра була в інфополі, була і реклама і купа оглядів.
Я вам привів конкретні цитати, з яких випливає, що Демон Соулс мав практично нульову маркетингову підтримку, бо керівництво Соні вважало, що гра повне сміття.
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
Несподівано фроми не є винахідниками формули "давайте зробимо aRPG з бойовою системою трохи складніше ніж заклікування"
"The game is referred to as a spiritual successor to FromSoftware's King's Field series."
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
King's Field - 1994 рік.
Оце так поворот...
kairo: ↑ 10.07.2024 19:05
Для мене більшість їх ігор 9/10 та 10/10. Ви пишете свою суб'єктивну думку.
Що конкретно тут ви не зрозуміли? По моїй суб'єктивній думці, ігри на 9/10 та 10/10. По вашій ні.
Ну тобто ти вважаєшь, що ігри фромів просто ідеальні... Графіка - найкраща на ринку технологічно, так?
Бо ігри оцінюються в порівнянні із своїми аналогами. Чому усі кажуть, що Холлоу Найт, це шедевр і 10/10, якщо вона взагалі в 2Д? Треба тоді казати, що гра на 5/10, бо нема графону, як в КіберПанку.
Квести на рівні Відьмака 3
Чому тоді всі кажуть, що відьмак, це шедевр, якщо в нього немає бойової системи соулсів? Треба тоді казати, що це просто непогана гра, 7/10. І взагалі, Відьмак, то майже те саме, що Елекс, просто величезний маркетинговий бюджет краще продав гру.
Сюжет цікавий та круто поставлений
По таким критеріям, яку дамо оцінку Форзі? 3/10?
То звідки ж береться 10/10 ?
Ніхто краще Фромів соулси не робить. Хоча здавалось би, просто візьми бойовку соулс, додай хороший графон, QоL елементи і справа в шляпі, в тебе свій Елден. Тільки щось не дуже то й виходить.
а суттєво гірше середнього.
А середнє, це що конкретно?
А в незаангажованих гравців
Заангажовані, це хто, ті кому Міядзакі платить за оцінки? :lol: Абсолютно усі гравці необ'єктивні. Більш менш об'єктивну оцінку можна побачити в Стім рейтингу або на агрегаторах, і то лише за умов, що проект не попав під рев'ю бомбінг або чергову відміну.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 11.07.2024 12:24Так навіщо тоді писати про великі бюджети, якщо у вас немає інфорації?
Так навіщо писати про нібито відсутні бюджети, якщо у вас немає інфорації?
Я спираюсь на наявність гри в інфополі. Вона була з кожного утюга.
kairo: 11.07.2024 12:24"The game is referred to as a spiritual successor to FromSoftware's King's Field series."
Severance: Blade of Darkness - 2001 рік.
King's Field - 1994 рік.
Лол, це дослівна цитата зі статті про Demon's Souls, не про Severance: Blade of Darkness :facepalm:
https://en.wikipedia.org/wiki/Demon%27s_Souls
Можна припинити відверто в очі сцяти?
Severance: Blade of Darkness схожа на King's Field приблизно як на баггерфол чи будь-яку іншу гру, де можна мечем скелети рубати.
Притягнуто відверто за вуха.
Та King's Field абсолютно далека як і від Severance так і від соулсів.
До речі Міядзакі взагалі-то ніякого відношення до King's Field не мав і перша його aRPG це саме Demon's Souls.
Яка на момент його приходу на проект була напівмертва саме тому, що втілювала застарілу формулу 90-х років.
От як раз Demon's Souls має дуже багато елементів, що були якщо не запозичені з Severance: Blade of Darkness, але ними точно вдохновлялись (інтерфейс, перекати, дарк фентезі світ і ще купа всього).
Десь бачив згадку про його інтверв'ю, ніби він називав перелік ігор якими вдохновлявся і там була Severance.
Якби не Severance то не побачив би ти ні Demon's Souls ні тим більш інші соулси такими як ти їх любиш.
Бо ота застаріла формула допотопної King's Field нафіг нікому не була б потрібна в 2009-му.
kairo: 11.07.2024 12:24Ніхто краще Фромів соулси не робить.
Ніхто окрім Фромів соулси не робить.
Бо соулси - це їхня ТМ, яку вони експлуатують майже без змін в більшості своїх ігор навіть під іншими ТМ.
Купа інших студій робить різні action RPG, якісь хороші, якісь ні.
Деякі з них мають упор на бойову систему, деякі (відьмак) - ні. Деякі вдохновляються бойовкою соулсів, бо вона справді гарна.
Точно ніхто не вдохновляється сюжетом та квестами соулсів - бо сюжету просто немає, а квести повне лайно.
Якщо хочеться отримати action RPG, з цікавою бойовою системою, кращу за серію Souls - я вже називав.
God of War: Ragnarök в усіх аспектах окрім бойовки краща за соулси на порядок.
kairo: 11.07.2024 12:24Абсолютно усі гравці необ'єктивні. Більш менш об'єктивну оцінку можна побачити в Стім рейтингу або на агрегаторах, і то лише за умов, що проект не попав під рев'ю бомбінг або чергову відміну.
Окрім суб'єктивності оцінок є ще аргументація і шкала критеріїв цих оцінок.
"Будь який соулс 10/10 тому що я люблю соулси" - це не просто твоя суб'єктивна оцінка, це саме фанатський буллщіт тому що числова оцінка надається необгрунтовано без урахування ваги елементів.
В твоєму марічкосвіті є дві полярні шкали "подобається/не подобається" і якби це формулювалось саме так дослівно то я б з цим погодився саме з суб'єктивної точки зору.
Але ніт, ти своє особисте "гра мені подобається" формулюєш чомусь саме математично "гра 10/10", не надаючи інформацію про те, з чого саме числова оцінка складається.
В адекватному світі числова оцінка гри може бути сформована, наприклад, так:
Графіка застаріла 0 балів
Гарний художній стиль + 1 бал
Звук і музика +1 бал
Геймплей цікавий +1 бал
Сюжет відсутній 0 балів
Лор цікавий, але треба шукати з лупою +0,5 балів
Ну і т.д. і т.п. по іншим пунктам.
І вийде там адекватна оцінка соулсів десь в 7-8/10, що досить непогано.

Але ж у тебе особлива математика, фанатська.
Оцінка гри в тебе рахується, як:
Я фанат студії тому +10 балів
Гра пофіг яка вийшла все одно +10 балів
Графон такий собі, оптимізація лайно, квести лайно, сюжету нема - пофіг, +1000000 балів.
Ітого 10/10, 100/100, ∞/100 патамушта Мімадзакі цар і бог, нічощо краще в житті не пробував, хвилина гри в соулс це як всі оргазми в житті разом узяті.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Так навіщо писати про нібито відсутні бюджети, якщо у вас немає інфорації?
Я привів конкретні цитати:
"Gaming analyst Jesse Divnich commented "Demon's Souls is probably one of the most statistically relevant games released in the gaming world as it helps answer an often asked question: how much would a high quality game sell if it was supported by no mass marketing, released by a little known publisher, and was a new intellectual property."[71] As of 2011, the game has sold over one million copies worldwide."
Вся дискусія почалась з того, що ДС добре продавались, бо буцімто Фром вкладали великі кошти в маркетинг. Далі виявляється, що цю інформацію взяли нізвідки. Більше того, я навів інформацію, що ДеС, взагалі не мав маркетингу, бо Соні вважала, що це якийсь треш.
Я спираюсь на наявність гри в інфополі. Вона була з кожного утюга.
Так Елекс також була з кожного утюга. Скільки Піран'ї мільйонів заплатили за усі ці новини про закриття студії?
Лол, це дослівна цитата зі статті про Demon's Souls, не про Severance: Blade of Darkness
Ну звичайно, я ж її звідти і скопіював.
Можна припинити відверто в очі сцяти?
Про що, про величезний маркетинг Демон Соулс?
Та King's Field абсолютно далека як і від Severance так і від соулсів.
На основі чого конкретно ця заява зроблена?
До речі Міядзакі взагалі-то ніякого відношення до King's Field не мав
І що, я писав за Фром.
От як раз Demon's Souls має дуже багато елементів, що були якщо не запозичені з Severance: Blade of Darkness
Тільки от вона вийшла через сім років після King's Field. Виходить, що автори надихались Фромами.
Якби не Severance то не побачив би ти ні Demon's Souls
Якби не King's Field, не існувало б ні Відьмаку ні ГоВ, такими як ми їх любимо. Чому? Бо!
Ніхто окрім Фромів соулси не робить.
Прям ніхто-ніхто:
https://www.ign.com/articles/the-best-soulslike-games
https://www.denofgeek.com/games/best-so ... ames-ever/
https://www.esquire.com/entertainment/g ... deo-games/
God of War: Ragnarök в усіх аспектах окрім бойовки краща за соулси на порядок.
По оцінкам гравців, Рагнарьок гірший за ГоВ. Останній, просто хороша гра, місцями душна. Імхо, гірша за ДС, ББ, Секіро. Десь на рівні Фоллен Ордер.
Окрім суб'єктивності оцінок є ще аргументація і шкала критеріїв цих оцінок.
Які в кожного свої.
В твоєму марічкосвіті є дві полярні шкали "подобається/не подобається"
Велкам ту Стім рев'юз.
В адекватному світі числова оцінка гри може бути сформована, наприклад, так:
Ну то яка числова оцінка Холлоу Найт тоді? 5/10? Форза? 3/10? Відьмак? 7/10?
Це ваша суб'єктивна шкала оцінювання. Бо кожна гра має свої ключові елементи. У Форзі немає сюжету. Діско Елізіум немає боївки. Інскріпшн має примітивну графіку. Але це все немає значення, бо дані ігри не про це. Так само, соулси Фромів, це не про передову графіку, сюжет та квести, як у Відьмаку. Рівно так само, Відьмак, не про боївку, як соулс.
Я фанат студії тому +10 балів
Такий фанат, що досі не запускав Елден Рінг, якому апелює нефанат, який вже встиг крім ЕР пройти ДЛЦ. Моя система оцінювання заснована на порівнянні аналогічних ігор, а не віртуальної абсолютної гри в сферичному вакуумі із супер графоном, нереальним сюжетом, шикарними гонками, глубоким стратегічним рівнем, сурвайвал елементами, битвами тисяч юнітів, підкорення космосу і так до безкінечності. А все, що не має усіх названих елементів виконаних на 10/10, то неможна навіть грою назвати.
Ostin
Member

Повідомлення

kairo: 11.07.2024 15:33система оцінювання заснована на порівнянні аналогічних ігор
Ігри піраній важко порівнювати. Не тому, що вони пречудові. А тому, що вони інакше сприймаються гравцем. Або не сприймаються. Можна навести купу прикладів ігор з гарними оцінками та визнанням, які об'єктивно кращі по всім пунктам. Але це не відмінить факту, що ігри PB знаходили своїх поціновувачів, які знову і знову "їли цей кактус" незважаючи на недоліки.
Це не похвала студії, насправді. Бо було б краще, якби шорохуватості були згладжені, а ігри знаходили б більше шанувальників. Але маємо що маємо.

P.S. В процесі написання подумав, що, можливо, є суб'єктивна складова гри, коли геймплейні негаразди сприймаються типу "душевніше". Що я маю на увазі: такі "поломані" ігри часто мають в собі прихований елемент для творчості, коли гравець аб'юзить щось, отримуючи перевагу, але не використовує чіти напряму. В готиках це завжди були моменти, коли ти міг лупити противників здалеку, або розстрілював їх зверху, або водив ворогів за собою до npc, щоб ті стратили супостата, а ти просто спостерігав за цим.
Це повна протилежність "вилизаним" іграм, коли ти вчиш бойову складову та таймінги, а потім ідеально шинкуєш ворога. І іншого не дано.

Плюс, в іграх піраній є гарний момент експлорінгу. Це коли ти кудись повіявся без чіткої мети, щось там знайшов (або вкрав з під носа ворогів), а потім це використовуєш. Іноді раніше запланованого часу. В Різені, наприклад, це був якийсь меч (здається, берсерка), який я здобув значно раніше, ніж міг ним скористатись)
Подібний ефект "бродіння" в мене викликав Fallout: New Vegas, але в фолауті більше було бродіння заради бродіння :rotate:
В тому ж Відьмакові експлоринг носить виключно сюжетно-ознайомчу складову, без нормальної винагороди за те, що поліз і вбив Архигрифона на 20+ рівні (а я його "пиляв" хвилин 10 чи 20 реального часу), а отримав якесь лайно.

От якщо зтулити в купу мої враження, та, можливо, відгуки інших людей - то отримаємо універсальний рецепт ігор PB. Нічого особливого чи такого, що вдсутнє в інших. Але воно працює особливим і дивним чином, створюючи піраніївську магію)
А про імітацію життя міста в перших готиках навіть зараз ходять легенди :super:

P.S.S. Я, до речі, дуже люблю Hollow Knight. Єдиний мій соуслайк, який я можу грати знову і знову :beer:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Ostin: 11.07.2024 15:44
kairo: 11.07.2024 15:33система оцінювання заснована на порівнянні аналогічних ігор
Ігри піраній важко порівнювати. Не тому, що вони пречудові. А тому, що вони інакше сприймаються гравцем. Або не сприймаються. Можна навести купу прикладів ігор з гарними оцінками та визнанням, які об'єктивно кращі по всім пунктам. Але це не відмінить факту, що ігри PB знаходили своїх поціновувачів, які знову і знову "їли цей кактус" незважаючи на недоліки.
Це не похвала студії, насправді. Бо було б краще, якби шорохуватості були згладжені, а ігри знаходили б більше шанувальників. Але маємо що маємо.

P.S. В процесі написання подумав, що, можливо, є суб'єктивна складова гри, коли геймплейні негаразди сприймаються типу "душевніше". Що я маю на увазі: такі "поломані" ігри часто мають в собі прихований елемент для творчості, коли гравець аб'юзить щось, отримуючи перевагу, але не використовує чіти напряму. В готиках це завжди були моменти, коли ти міг лупити противників здалеку, або розстрілював їх зверху, або водив ворогів за собою до npc, щоб ті стратили супостата, а ти просто спостерігав за цим.
Це повна протилежність "вилизаним" іграм, коли ти вчиш бойову складову та таймінги, а потім ідеально шинкуєш ворога. І іншого не дано.

Плюс, в іграх піраній є гарний момент експлорінгу. Це коли ти кудись повіявся без чіткої мети, щось там знайшов (або вкрав з під носа ворогів), а потім це використовуєш. Іноді раніше запланованого часу. В Різені, наприклад, це був якийсь меч (здається, берсерка), який я здобув значно раніше, ніж міг ним скористатись)
Подібний ефект "бродіння" в мене викликав Fallout: New Vegas, але в фолауті більше було бродіння заради бродіння :rotate:
В тому ж Відьмакові експлоринг носить виключно сюжетно-ознайомчу складову, без нормальної винагороди за те, що поліз і вбив Архигрифона на 20+ рівні (а я його "пиляв" хвилин 10 чи 20 реального часу), а отримав якесь лайно.
Для мене перші дві Готики були шикарними іграми на свій час. Третю вже закинув на середині і не через баги, просто не те вже було. Наступні ігри Піраній вже не грав. На рахунок експлорінгу, було таке. Найкращий експлорінг для мене в іграх Бесідки, в них зазвичай ніякий центральний сюжет, зате просто бродити одне задоволення. У Відьмаку експлорінг ніякий, більше того, можна часто поламати собі квести, якщо зарано залізти кудись.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 11.07.2024 15:33Вся дискусія почалась з того, що ДС добре продавались, бо буцімто Фром вкладали великі кошти в маркетинг.
Вся дискусія почалась з того, що ти почав порівнювати продажі Elden ring та Elex 2.
Одна від великої студії та флагман свого видавництва, в яку вбухані сотні мільйонів, друга - від малесенької студії що переживає не кращі часи та від вже мертвого видавництва, який явно не міг ніяк нормально гру просувати, вмер і потягнув за собою і розробника також.
Коли тобі вказали на те, що це апріорі некоректно, бо ігри різної вагової категорії з бюджетами які розрізняються на кілька порядків, ти маніпулятивно намагаєшся перевести це на порівняння чомусь вже іншої гри.
Смішно.

Бо ти сам собі в одному пості по кілька разів суперечиш :lol:
Спочатку у тебе соулс це революційно унікальна гра, що аж цілий новий жанр створила.
Потім тобі дають приклад гри, що вийшла на 8 років раніше і з якої той перший соулс як мінімум частково був скопійований.
Тепер ти перевбуєшся на 180 градусів в повітрі і вже соулс не перший, перший був Кінгс Філд.
Пофіг що ти сам про нього до сьогодні не чув, а будь який 5-ти хвилинний ролик гри показує, що вона взагалі нічим на соулси не схожа.
Ти все-таки визначся спочатку, любімка це який новий жанр, соулслайк чи кінгсфілдлайк?
Бо по моєму знайомству з геймплеєм Severance з дуже схожою формулою була точно раніше за всі соулси, а судячи з відео отой Кінгс Філд на них зовсім ніяк не схожий і навіть якщо допустити, що так званий "новий жанр 10 мамадзакі з 10" і існує, то явно Кінгс Філд до нього ніяк не належить, а ніякий соулс не був в ньому першим.
kairo: 11.07.2024 15:33соулси Фромів, це не про передову графіку, сюжет та квести, як у Відьмаку.
Ага, звісно.
Action Role Playing Game має бути без оцього саме роул плею. Так і запишемо.
От тільки в реальному світі (а не марічкосвіті фромофанатиків) це не "соулсам ролеплей не потрібен" а "соулси в ролеплей не змогли".
kairo: 11.07.2024 15:33Такий фанат, що досі не запускав Елден Рінг, якому апелює нефанат, який вже встиг крім ЕР пройти ДЛЦ.
Це прям взагалі прикольно.
Я правильно розумію, що ти сам Elden Ring не грав, але вже встиг поставити їй 10/10 ?
На цьому, думаю, діскусію можна закінчувати, про смак устриць краще сперечатись з тим, хто їх їв.
Відповісти