Трасування променів з'явиться у Diablo IV до кінця березня

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Я в лучах вижу спасение от creen space мерзоти которая лично мне режет глаз. А для тех кому пофигу есть радеоны и настройки графики.
chipsy
Junior

Повідомлення

Ступінь заперечення, так було і з HBAO/HBAO+, PhysX, Volumetric Lighting всі кричали - навіщо, але потяг іде, геймери кричать як качки :laugh:
Через якийсь час, це буде в кожній грі, а ігор -без- не буде зовсім.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 15.03.2024 19:08 Что значат эти цифры 2000, 3000, 4000 ?
В портале плохо видны рт эффекты? В майнкрафте? В гостваре?
У тебя перечислено три игры. А ну давай взглянем визуал

Если разницы не видно даже при общем восприятии, то надо навестить окулиста и по пути сделать эхо головы, про всяк випадок ;)
Це покоління зелених карт.
Ітого, одна +/- графоніста променяста гра на покоління. Гаразд, ще можна гардіанс кудись там додати. Не пам'ятаю, коли вийшли.

Отой портал, променястий, в відео порівнюється з оригіналом, древнім як шерсть мамонта. Ти навіть тут примудрився лажанути. І навіть так воно не варте x10 вимог. Бо залізо тих бородатих років, на порядок поступається сучасному. А візуал, після всіх потуг куртки, максимум тягне на ремастер.

Майнкрафт, як приклад "візуалу" то взагалі за межею адеквату.
Загальне сприйняття такого "візуалу" в мене таке, що навіть качати лінь. Не те, що грати.

В токіо, судячи з відео (бо я не грав) - та сама дурня, що і в кпк. Тонни смальцю на поверхнях. І тіні звсіно, різницю в яких треба вишукувати по стопкадрах крупним планом.

Мені не треба ехо для аналізу наявності променів. Всі ігри, які проходжу, записую в блокнотик. Там і підтримка RТ (на момент проходження) і апскейлери і споживання врам і ще там щось. І на даний момент в списку 1/4 формально променястих забавок. Але з тої 1/4 по нормальному ще треба відкинути такі "RT" як FC6, Spider-Man, RE4, COD Black Ops та подібні. Де ті промені що є, що нема. І в залишку - пшик, а не "майбутнє".

А ти тулиш якісь манйкрафти з порталами, як приклади візуалу, тьху

Те, що ти пробуєш звалитись в ad hominem, прекрасно тебе характеризує. ;)
Soto: 15.03.2024 19:32 А мне на общем восприятии приятней видео отражение людей на стеклянном полу, отражение зданий на стёклах под правильным углом. Почему? Потому что так оно в реальной жизни.
Ось твої відображення на склі. Воно просто артефачить. В КПК робочого дзеркала не знайдеш. Технологія майбутнього
спойлер
Зображення
А ось тобі відсутність зеленої пропрієтарщини
спойлер
Зображення
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Геральт: 15.03.2024 20:26 Це покоління зелених карт.
Ітого, одна +/- графоніста променяста гра на покоління. Гаразд, ще можна гардіанс кудись там додати. Не пам'ятаю, коли вийшли.
Аааа, ну тогда, уважаемый, вот те список, подкоректируй под поколения карт, чтоб твой аргумент чего-то стоил
спойлер
A Plague Tale: Requiem
Alan Wake 2
Amid Evil
Battlefield V
Battlefield 2042
Bright Memory
Bright Memory: Infinite
Call Of Duty: Black Ops Cold War
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Chernobylite
Chorus
Control
Crysis Remastered
Crysis Remastered Trilogy
Cyberpunk 2077
Dead Space (2023)
Deathloop
Deliver Us The Moon
Desordre: A Puzzle Game Adventure
Dirt 5
Doom Eternal
Dying Light 2
Elden Ring
Everspace 2
F1 2021
F1 22
Far Cry 6
FIST: Forged In Shadow Torch
Five Nights At Freddy’s: Security Breach
Forspoken
Fortnite
Forza Horizon 5
Forza Motorsport
Ghostrunner
Ghostrunner 2
Ghostwire: Tokyo
Gotham Knights
Godfall
Gripper
Halo Infinite
Hell Pie
Hello Neighbor 2
Hitman: World of Assassination
Industria
Icarus
Jurassic World Evolution 2
Justice
JX Online 3
Lego: Builder’s Journey
Layers of Fear (2023)
Loopmancer
Martha is Dead
Marvel’s Guardians of the Galaxy
Marvel’s Midnight Suns
Marvel’s Spider-Man Remastered
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Mechwarrior V: Mercenaries
Metro Exodus / Metro Exodus Enhanced Edition
Minecraft (Bedrock Edition)
Moonlight Blade
Mortal Shell
Myst
Observer: System Redux
Paradise Killer
Portal with RTX
Pumpkin Jack
Quake II RTX
Ratchet & Clank: Rift Apart
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil 4
Resident Evil 7
Resident Evil Village
Returnal
Raji: An Ancient Epic
Ring Of Elysium
Sackboy: A Big Adventure
Saints Row
Severed Steel
Shadow of the Tomb Raider
Star Wars Jedi: Survivor
Stay in the Light
Steelrising
Sword and Fairy 7
Synced
The Ascent
The Fabled Woods
The Lord of the Rings: Gollum
The Medium
The Persistence
The Riftbreaker
The Witcher III: Wild Hunt – Game of the Year Edition
Turbo Sloths
Watch Dogs Legion
Warhammer 40,000: Darktide
Wolfenstein: Youngblood
World Of Warcraft: Shadowlands
Wrench
Xuan-Yuan Sword VII
И без фатализма! , где одни игры у тебя существуют, а другие не существуют только потому что ты так решил.
Геральт: 15.03.2024 20:26 Отой портал, променястий, в відео порівнюється з оригіналом, древнім як шерсть мамонта. Ти навіть тут примудрився лажанути.
Лажанул, потому что ты так сказал? :laugh:
Уже давно ремастеры и ремейки считаются и воспринимаются отдельными от оригинала играми, так как они отдельно получают награды. Я в чужой монастырь не лезу, и тебе не рекомендую - адаптируйся.
Человек сказал, что за столько лет другой человек может назвать всего один бенч и одну игру. Я привёл неопровержимые доказательства обратного. Так с чем ты пытаешься спорить? С тем, что их нет?
Востаннє редагувалось 15.03.2024 20:56 користувачем Soto, всього редагувалось 1 раз.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Геральт: 15.03.2024 20:26нормальному ще треба відкинути такі "RT" як FC6, Spider-Man, RE4, COD Black Ops та подібні. Де ті промені що є, що нема. І в залишку - пшик, а не "майбутнє".
Из списка играл только в спайдера и категорически с вами не согласен, там 90% игрового времени в кадре что-то стеклянно с отражениями, а отражения кардинально преображают мегаполис, мне даже сложно придумать какой игре лучистые отражения нужнее чем спайдеру.
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Vpupkin: 15.03.2024 20:55 Из списка играл только в спайдера и категорически с вами не согласен, там 90% игрового времени в кадре что-то стеклянно с отражениями, а отражения кардинально преображают мегаполис, мне даже сложно придумать какой игре лучистые отражения нужнее чем спайдеру.
Тут им косвенно поднимается вопрос реализации. Он не видит смысла в рт, так как эффекты для него малозначимые. Но он забывает о том, какие мощности требуются для обработки хотя бы того, что уже есть.
Если сделать игры с рт эффектами на полную катушку, то условная 4090 будет выдавать 20фпс при fullhd, и это с dlss. Но кому тут что объяснять
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 15.03.2024 20:54
Геральт: 15.03.2024 20:26 Це покоління зелених карт.
Ітого, одна +/- графоніста променяста гра на покоління. Гаразд, ще можна гардіанс кудись там додати. Не пам'ятаю, коли вийшли.
Аааа, ну тогда, уважаемый, вот те список, подкоректируй под поколения карт, чтоб твой аргумент чего-то стоил
спойлер
A Plague Tale: Requiem
Alan Wake 2
Amid Evil
Battlefield V
Battlefield 2042
Bright Memory
Bright Memory: Infinite
Call Of Duty: Black Ops Cold War
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Chernobylite
Chorus
Control
Crysis Remastered
Crysis Remastered Trilogy
Cyberpunk 2077
Dead Space (2023)
Deathloop
Deliver Us The Moon
Desordre: A Puzzle Game Adventure
Dirt 5
Doom Eternal
Dying Light 2
Elden Ring
Everspace 2
F1 2021
F1 22
Far Cry 6
FIST: Forged In Shadow Torch
Five Nights At Freddy’s: Security Breach
Forspoken
Fortnite
Forza Horizon 5
Forza Motorsport
Ghostrunner
Ghostrunner 2
Ghostwire: Tokyo
Gotham Knights
Godfall
Gripper
Halo Infinite
Hell Pie
Hello Neighbor 2
Hitman: World of Assassination
Industria
Icarus
Jurassic World Evolution 2
Justice
JX Online 3
Lego: Builder’s Journey
Layers of Fear (2023)
Loopmancer
Martha is Dead
Marvel’s Guardians of the Galaxy
Marvel’s Midnight Suns
Marvel’s Spider-Man Remastered
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Mechwarrior V: Mercenaries
Metro Exodus / Metro Exodus Enhanced Edition
Minecraft (Bedrock Edition)
Moonlight Blade
Mortal Shell
Myst
Observer: System Redux
Paradise Killer
Portal with RTX
Pumpkin Jack
Quake II RTX
Ratchet & Clank: Rift Apart
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil 4
Resident Evil 7
Resident Evil Village
Returnal
Raji: An Ancient Epic
Ring Of Elysium
Sackboy: A Big Adventure
Saints Row
Severed Steel
Shadow of the Tomb Raider
Star Wars Jedi: Survivor
Stay in the Light
Steelrising
Sword and Fairy 7
Synced
The Ascent
The Fabled Woods
The Lord of the Rings: Gollum
The Medium
The Persistence
The Riftbreaker
The Witcher III: Wild Hunt – Game of the Year Edition
Turbo Sloths
Watch Dogs Legion
Warhammer 40,000: Darktide
Wolfenstein: Youngblood
World Of Warcraft: Shadowlands
Wrench
Xuan-Yuan Sword VII
И без фатализма! , где одни игры у тебя существуют, а другие не существуют только потому что ты так решил.
Той список - ні про що. Для прикладу Forza, де там промені? По всьому списку проходитись не буду, звиняй. А лажанув ти, бо порівнюєш візуал гри 2007 та 2022. І свято віриш, що оте "загальне сприйняття" то завдяки променям. Був би мудрішим, знайшов би відос Portal RTX з RT on/off.

Ти плутаєш формальну підтримку з нормальною реалізацією. Те, що ти навів якийсь там список, зовсім не означає, що у всіх іграх зі списку ті промені будуть помітні при "загальному сприйнятті". А раз непомітні, то їх наявністю можна знехтувати. Як от і в D4, бо виглядає, що їх там також не буде. Хоча формально, типу буде з променями. Крім того, ти чомусь пов'язуєш гарний візуал, реалістичність з наявністю зеленої пропрієтарщини. А це і близько не так. Доказом може бути частина твого списку, а можуть бути і ігри без зеленої гидоти:
Аватар
Робокоп
Unrecord
Ось де реалістичний візуал, і саме такий мені особисто хотілося б бачити в майбутньому. А не оту жеручу пропрієтарну зелену дурню.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

bes: 15.03.2024 15:30
kairo: 15.03.2024 13:35 За рейтрейсінгом майбутнє. На даний момент якість РТ залежить від конкретної реалізації в грі. Є проекти, де різницю не сильно помітно, а є такі, як КП2077, де Path Tracing + RR, виводить візуал на наступний рівень. Чи буде візуальна користь від РТ в D4, побачимо)
ты даже сам можешь назвать за 5 лет только один бенч и 1 несчастная игра а уже третье поколение карт подходит в своему логическому концу

Отправлено спустя 7 минут 3 секунды:
может будущее и за рт но тратя каждое поколение по 2 к баксов на видеокарту я бы просто задолбался столько играть в киберпанк
Метро Ексодус, особливо енхенсед едішн дуже непогана імплементація, контрол, кб77, АВ2, той же портал чудово виглядає, впевнений щось вже забув. Так далеко не в кожній грі він достатньо покращує зображення, але такі проекті є і їх стає більше, та зрозуміло, що в майбутньому буде більше використовуватись ртх, люмен і тд, для спрощення створення освітлення в грі, ніж звична статика, яка ручками налаштовується.

Відправлено через 4 хвилини 39 секунд:
Геральт: 15.03.2024 21:22
Soto: 15.03.2024 20:54
Аааа, ну тогда, уважаемый, вот те список, подкоректируй под поколения карт, чтоб твой аргумент чего-то стоил
спойлер
A Plague Tale: Requiem
Alan Wake 2
Amid Evil
Battlefield V
Battlefield 2042
Bright Memory
Bright Memory: Infinite
Call Of Duty: Black Ops Cold War
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Chernobylite
Chorus
Control
Crysis Remastered
Crysis Remastered Trilogy
Cyberpunk 2077
Dead Space (2023)
Deathloop
Deliver Us The Moon
Desordre: A Puzzle Game Adventure
Dirt 5
Doom Eternal
Dying Light 2
Elden Ring
Everspace 2
F1 2021
F1 22
Far Cry 6
FIST: Forged In Shadow Torch
Five Nights At Freddy’s: Security Breach
Forspoken
Fortnite
Forza Horizon 5
Forza Motorsport
Ghostrunner
Ghostrunner 2
Ghostwire: Tokyo
Gotham Knights
Godfall
Gripper
Halo Infinite
Hell Pie
Hello Neighbor 2
Hitman: World of Assassination
Industria
Icarus
Jurassic World Evolution 2
Justice
JX Online 3
Lego: Builder’s Journey
Layers of Fear (2023)
Loopmancer
Martha is Dead
Marvel’s Guardians of the Galaxy
Marvel’s Midnight Suns
Marvel’s Spider-Man Remastered
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Mechwarrior V: Mercenaries
Metro Exodus / Metro Exodus Enhanced Edition
Minecraft (Bedrock Edition)
Moonlight Blade
Mortal Shell
Myst
Observer: System Redux
Paradise Killer
Portal with RTX
Pumpkin Jack
Quake II RTX
Ratchet & Clank: Rift Apart
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil 4
Resident Evil 7
Resident Evil Village
Returnal
Raji: An Ancient Epic
Ring Of Elysium
Sackboy: A Big Adventure
Saints Row
Severed Steel
Shadow of the Tomb Raider
Star Wars Jedi: Survivor
Stay in the Light
Steelrising
Sword and Fairy 7
Synced
The Ascent
The Fabled Woods
The Lord of the Rings: Gollum
The Medium
The Persistence
The Riftbreaker
The Witcher III: Wild Hunt – Game of the Year Edition
Turbo Sloths
Watch Dogs Legion
Warhammer 40,000: Darktide
Wolfenstein: Youngblood
World Of Warcraft: Shadowlands
Wrench
Xuan-Yuan Sword VII
И без фатализма! , где одни игры у тебя существуют, а другие не существуют только потому что ты так решил.
Той список - ні про що. Для прикладу Forza, де там промені? По всьому списку проходитись не буду, звиняй. А лажанув ти, бо порівнюєш візуал гри 2007 та 2022. І свято віриш, що оте "загальне сприйняття" то завдяки променям. Був би мудрішим, знайшов би відос Portal RTX з RT on/off.

Ти плутаєш формальну підтримку з нормальною реалізацією. Те, що ти навів якийсь там список, зовсім не означає, що у всіх іграх зі списку ті промені будуть помітні при "загальному сприйнятті". А раз непомітні, то їх наявністю можна знехтувати. Як от і в D4, бо виглядає, що їх там також не буде. Хоча формально, типу буде з променями. Крім того, ти чомусь пов'язуєш гарний візуал, реалістичність з наявністю зеленої пропрієтарщини. А це і близько не так. Доказом може бути частина твого списку, а можуть бути і ігри без зеленої гидоти:
Аватар
Робокоп
Unrecord
Ось де реалістичний візуал, і саме такий мені особисто хотілося б бачити в майбутньому. А не оту жеручу пропрієтарну зелену дурню.
В цілому ви обидва праві, є ігри де ртх реально дуже непогано виглядає, а є такі де його просто треба шукати бо незрозуміло, що він робить. хех, але твої приклади недалеко пішли, будемо відвертими. кинув відос з решейдом робокопа, там шарп+глянець+мокрий асфальт (тіпікал ультра шд решейд гта 5 мод) і Unrecord, який просто є постефектом, де прибравши фішай, блюр і тряску камери ти будеш сильно здивований)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 15.03.2024 21:30 є ігри де ртх реально дуже непогано виглядає, а є такі де його просто треба шукати бо незрозуміло, що він робить. хех, але твої приклади недалеко пішли, будемо відвертими. кинув відос з решейдом робокопа, там шарп+глянець+мокрий асфальт (тіпікал ультра шд решейд гта 5 мод) і Unrecord, який просто є постефектом, де прибравши фішай, блюр і тряску камери ти будеш сильно здивований)
Таких якісних з RT надто мало, щоб говорити про якийсь помітний вплив. І рішейдом ти таку ж картинку в тому ж контролі не зробиш (чи що там по сетінгу подібне з RT). І то ще я беру не найгіршого представника RT
Який блур в unrecord? Блур то AW2 :)
А зрештою, хай буде блур/рішейд etc, аби воно виглядало так як в unrecord, а не як майнкрафт RT, ги

В робокопі прибалдів при погляді/виході з тунелю. То не примітивна біла пляма, як в КПК. А власне що спочатку контрове, сліпуче світло (яке, при цьому, все одно дозволяє роздивитись об'єкти), а потім цілком чітка картинка.
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Vpupkin: 15.03.2024 19:19Там косяки куда не глянь, то что-то освещено квадратиками, то свет проходит через закрытую дверь, то объект без тени, то что-то светится в темноте.........
не знаю, мне игра понравилась и графика там красивая
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Геральт
Даже такая мелочь как как лучистые отражения вместо screen space халтуры в маленькой инди типа hellblade это уже хорошо и не вижу не одной причины ломать глаза об артефачное SSR.

Відправлено через 1 хвилину 16 секунд:
MessiaH: 15.03.2024 21:50не знаю, мне игра понравилась и графика там красивая
Всем аргументам аргумент :facepalm:
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Геральт: 15.03.2024 21:22 Той список - ні про що.
Ну тогда и твои слова - ни про что. Держи их при себе.
Геральт: 15.03.2024 21:22Для прикладу Forza, де там промені?
Если в игре, на первый взгляд, не видна разница, то это лишь значит, что обычное отражение и тени сделали на очень высоком уровне.
К примеру, в киберпанке обычное, не рт, отражение настраивается и разница в настройке там невероятно высокая. И это отражение настолько качественное, что оно не просчитывается через рт.
Геральт: 15.03.2024 21:22 Ти плутаєш формальну підтримку з нормальною реалізацією. Те, що ти навів якийсь там список, зовсім не означає, що у всіх іграх зі списку ті промені будуть помітні
Я ничего не путаю, о реализации я говорил, но ты видишь то, что хочешь увидеть.
спойлер
Soto: 15.03.2024 19:08от игры к игре разная реализация этих эффектов - у кого то они через пятую точку, а у кого-то отличные
Отражение, тени, свет - всё это можно отполировать настолько, что визуально будет очень приятно. Но это никак не отменяет тот факт, что эффекты, основанные на рт движке, значительно лучше и выше на порядок, ближе к реальным эффектам. Для игр жанра типа хоррор такие фишки со светом будут погружать до усрачки.

Ты сравнивал отражение на стекле, но знаешь как это отражение делали раньше (я про древние игры, где в зеркале себя видели)? Модель персонажа дублировалась, и фактически игрок смотрел на вторую модель через якобы зеркало, на часть локации, которая прогружалась и затрачивала ресурсы. Если в нынешних играх делать так, как делали раньше, то в том "зеркале" будет прогружаться вся локация, которая за спиной персонажа, все эффекты, тени, блики и прочее прочее. Что больше будет потреблять в ресурсах? Потому то почти во всех новых играх мы не видим себя в зеркалах и лужах, а в каких-то древних F.E.A.R всё это было.

За рт будущее не потому что толпе людей, типа меня, оно зашло. А потому, что это лучший вариант реализации реалистичности.
Лишним в играх, я считаю, натёртые до блеска полы и кузова авто, но мои предпочтения никак не влияют на моё общее, беспристрастное мнение по поводу этих эффектов

Отправлено спустя 43 секунды:
Enjthesilence: 15.03.2024 21:30 В цілому ви обидва праві, є ігри де ртх реально дуже непогано виглядає, а є такі де його просто треба шукати бо незрозуміло, що він робить.
я про это говорил раннее
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 15.03.2024 15:14
kairo: 15.03.2024 13:35 За рейтрейсінгом майбутнє.
:popcorn:
спойлер
Зображення
Все вірно, з 2018-го ігор із підтримкою РТ стало в рази більше, а ще через пару років, ігор із Path Tracing буде стільки, скільки зараз звичайних РТ.

Відправлено через 5 хвилин 17 секунд:
bes: 15.03.2024 15:30
kairo: 15.03.2024 13:35 За рейтрейсінгом майбутнє. На даний момент якість РТ залежить від конкретної реалізації в грі. Є проекти, де різницю не сильно помітно, а є такі, як КП2077, де Path Tracing + RR, виводить візуал на наступний рівень. Чи буде візуальна користь від РТ в D4, побачимо)
ты даже сам можешь назвать за 5 лет только один бенч и 1 несчастная игра а уже третье поколение карт подходит в своему логическому концу
ЛОЛ
Ray tracing games you can play right now:
спойлер
A Plague Tale: Requiem
Alan Wake 2
Amid Evil
Ash Echoes
Avatar: Frontiers Of Pandora
Battlefield V
Battlefield 2042
Bright Memory
Bright Memory: Infinite
Call Of Duty: Black Ops Cold War
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Chernobylite
Chorus
Control
Crysis Remastered
Crysis Remastered Trilogy
Cyberpunk 2077
Dead Space (2023)
Deathloop
Deliver Us The Moon
Desordre: A Puzzle Game Adventure
Dirt 5
Doom Eternal
Dying Light 2
Elden Ring
Everspace 2
F1 2021
F1 22
Far Cry 6
FIST: Forged In Shadow Torch
Five Nights At Freddy's: Security Breach
Forspoken
Fortnite
Forza Horizon 5
Forza Motorsport
Ghostrunner
Ghostrunner 2
Ghostwire: Tokyo
Gotham Knights
Godfall
Gripper
Halo Infinite
Hell Pie
Hello Neighbor 2
Hitman: World of Assassination
Industria
Icarus
Jurassic World Evolution 2
Justice
JX Online 3
Lego: Builder's Journey
Layers of Fear (2023)
Loopmancer
Martha is Dead
Marvel’s Guardians of the Galaxy
Marvel's Midnight Suns
Marvel's Spider-Man Remastered
Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Mechwarrior V: Mercenaries
Metro Exodus / Metro Exodus Enhanced Edition
Minecraft (Bedrock Edition)
Moonlight Blade
Mortal Shell
Myst
Observer: System Redux
Paradise Killer
Portal with RTX
Pumpkin Jack
Quake II RTX
Ratchet & Clank: Rift Apart
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil 4
Resident Evil 7
Resident Evil Village
Returnal
Raji: An Ancient Epic
Ring Of Elysium
Sackboy: A Big Adventure
Saints Row
Severed Steel
Shadow of the Tomb Raider
Skull and Bones
Star Wars Jedi: Survivor
Stay in the Light
Steelrising
Sword and Fairy 7
Synced
The Ascent
The Fabled Woods
The Finals
The Lord of the Rings: Gollum
The Medium
The Persistence
The Riftbreaker
The Witcher III: Wild Hunt - Game of the Year Edition
Turbo Sloths
Watch Dogs Legion
Warhammer 40,000: Darktide
Wolfenstein: Youngblood
World Of Warcraft: Shadowlands
Wrench
Xuan-Yuan Sword VII
Відправлено через 1 хвилину 26 секунд:
bes: 15.03.2024 15:47
а что вышли какие то такие что стоит покупать 4090 вместо какой то 7900 xtx которая в два раза дешевле ?
Так вона ж гірша.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 15.03.2024 22:18
Геральт: 15.03.2024 21:22Для прикладу Forza, де там промені?
Если в игре, на первый взгляд, не видна разница, то это лишь значит, что обычное отражение и тени сделали на очень высоком уровне.
Ова. Виявляється, те все можна зробити без променів. Тоді навіщо "платити" більше?
Я ничего не путаю, о реализации я говорил, но ты видишь то, что хочешь увидеть.
спойлер
Soto: 15.03.2024 19:08от игры к игре разная реализация этих эффектов - у кого то они через пятую точку, а у кого-то отличные
Тоді на біса ти тягнеш список, який, очевидно, містить і погану реалізацію, що би що? Довести, що ігр "з променями" багато? Ну так, кілька десятків назбирається (при over 50к в одному тільки стімі). Але ж переважна більшість з того списку - з лайняною реалізацією. І коли тобі писали про пару-трійку променястих ігр, то це власне і мали на увазі.
І ось таке майбутнє ти пророчиш.
Потому то почти во всех новых играх мы не видим себя в зеркалах и лужах, а в каких-то древних F.E.A.R всё это было.
Якщо я не бачу себе в дзеркалі, то така технологія (або реалізація) - непотріб. В хітмані, до речі, з дзеркалами ніби все нормально. Так що справа скоріш за все не в технологіії, а в руках.
За рт будущее не потому что толпе людей, типа меня, оно зашло. А потому, что это лучший вариант реализации реалистичности.
Відсутність відображення в дзеркалі має мало спільного з реалістичністю. При умові, що гра не про вампіра )
В КПК одне єдине працююче дзеркало на всю гру. І виглядає, що працює воно тільки тому, що воно напівпрозоре. Тобто гра і так вміє рендерити ту кімнату, зробили "як раніше". Але якби ж то тільки дзеркала. Променясті ігри також грішать косяками з тінями, освітленням.

І ні, промені не єдиний варіант реалізації реалістичності. Інколи, достатньо накотити рішейд, фішай, блюр і тряску камери :learn:

Що мені робити, я вже вирішу якось саменький
kairo: 15.03.2024 22:50 Все вірно, з 2018-го ігор із підтримкою РТ стало в рази більше, а ще через пару років, ігор із Path Tracing буде стільки, скільки зараз звичайних РТ.
Ага, було 0, стало 0.2%
Але через пару років як ух.. :D
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

kairo: 15.03.2024 22:52 ігор із Path Tracing буде стільки, скільки зараз звичайних РТ
Это очень под вопросом. Path по времени рендера чуть ли не в два раза дольше при нынешних возможностях GPU. Скорее всякое, что зависит от динамики и действий игрока будет на ray. А глобальное - на path.
Я только что глянул видео сравнению, пояснение и аналитику этих двух технологий - кажется будто одно другое заменить не может, хотя path tracing создаёт ещё больше реалистичности

Отправлено спустя 11 минут 28 секунд:
Геральт: 15.03.2024 22:59 Ова. Виявляється, те все можна зробити без променів. Тоді навіщо "платити" більше?
Не плати - играй себе на амд и не обсуждай рт.
Всё - это что? Отражение света от рекламных баннеров на корпусе авто в какой-то forza?
Как ты сделаешь реалистичную тень, которая будет не "острым" куском прямоугольного чёрного, а рассеянного, с изменением формы за каждую "секунду" времени в игре, где время суток меняется? Будешь рисовать каждую отдельную тень под конкретное игровое время? Чушь говоришь.
Геральт: 15.03.2024 22:59 Тоді на біса ти тягнеш список
Потому что этот список притянул ты, когда косвенно сказал, что вышло всего три игры, на каждое поколение карт от НВ.
Геральт: 15.03.2024 22:59 В хітмані, до речі, з дзеркалами ніби все нормально
Даже в codename 47, но ты уверен, что реализация этого отражения не из древности, с созданием второй локации и второй модели персонажа, чтобы игрок увидел себя в зеркале? Хитман не настолько требователен к ресурсам, чтобы не дублировать часть локации для отражения в зеркале.
Геральт: 15.03.2024 22:59 І ні, промені не єдиний варіант реалізації реалістичності. Інколи, достатньо накотити рішейд, фішай, блюр і тряску камери :learn:
А ещё звуковое сопровождение и вибрация геймпада, если играется на консоли. И к чему ты это?
РТ - это один из путей, и выглядит отлично в том же киберпанке.
Геральт: 15.03.2024 22:59 Ага, було 0, стало 0.2%
Я тебе выше список дал, чтобы ты со своими

Код: Виділити все

2000 - Контрол
3000 - КПК
4000 - AW2
угомонился.
Но нет - ты продолжаешь нести бред.
От того, что ты где-то что-то не увидел, что-то тебе не понравилось, факт не изменится. Игр много, а реализация в этих играх - это вопрос другой и к теме обсуждения самого движка отношение не имеет. Хочешь обсудить конкретную игру и эффекты в ней - обсуждай в соответствующем топике.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 15.03.2024 22:59
Ага, було 0, стало 0.2%
Але через пару років як ух.. :D
0.2% від 73 000 це дуже мало, ви мабуть стільки за день проходите :laugh:

Відправлено через 3 хвилини 37 секунд:
Soto: 15.03.2024 23:13
kairo: 15.03.2024 22:52 ігор із Path Tracing буде стільки, скільки зараз звичайних РТ
Это очень под вопросом. Path по времени рендера чуть ли не в два раза дольше при нынешних возможностях GPU. Скорее всякое, что зависит от динамики и действий игрока будет на ray. А глобальное - на path.
Я только что глянул видео сравнению, пояснение и аналитику этих двух технологий - кажется будто одно другое заменить не может, хотя path tracing создаёт ещё больше реалистичности
Якщо в КП2077 змогли реалізувати, то виходом нового покоління ВК, Path Tracing буде все більше використовуватись в ААА проектах.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 15.03.2024 23:13
Геральт: 15.03.2024 22:59 Ова. Виявляється, те все можна зробити без променів. Тоді навіщо "платити" більше?
Не плати - играй себе на амд и не обсуждай рт.
Всё - это что? Отражение света от рекламных баннеров на корпусе авто в какой-то forza?
Как ты сделаешь реалистичную тень, которая будет не "острым" куском прямоугольного чёрного, а рассеянного, с изменением формы за каждую "секунду" времени в игре, где время суток меняется? Будешь рисовать каждую отдельную тень под конкретное игровое время? Чушь говоришь.
Так мова ж про ресурси системи. Там я навіть лапки дав (як знав, хех). Чого ж ти так примітивно сприймаєш? Навіть маючи якусь 4090, все одно грав би без променів в нативі, замість грати з променями в апскейлі, якщо карта не вивозить. І навпаки, спокійно пройшов собі гардіанс з променями на АМД. Та й не тільки їх.
А зробив би я так само як в Forza з променями, тільки без променів )
Видимої різниці ж все одно нема, а апетити менші.
Потому что этот список притянул ты, когда косвенно сказал, что вышло всего три игры, на каждое поколение карт от НВ.
Ну ок, вийшло 100. З відносно норм. реалізацією, три. Суть не міняє. Три гри погоди не роблять. Тут або в Forza промені погані і тоді її треба з тої 100ні викреслити, або таки нормальні і треба лишити. Але та гра з променями виглядає так само як і без них. Отже промені можна взагалі з гри випиляти і так само гру з тої сотні. Так зрозуміліше?
Даже в codename 47, но ты уверен, что реализация этого отражения не из древности, с созданием второй локации и второй модели персонажа, чтобы игрок увидел себя в зеркале?
Та мені начхати яка там реалзіція: хоч з античності, хоч фіксики з проектором. Є відображення, досить реалістичне, як на мій смак. В AW2 бачу піксельну кашу, в КПК бачу чорне полотно.

А ещё звуковое сопровождение и вибрация геймпада, если играется на консоли. И к чему ты это?
РТ - это один из путей, и выглядит отлично в том же киберпанке.
Там трохи вище почитай. Ні, не чудово. Більше того, те, що в КПК погана (недостатньо гарна) реалізація променів доводить...сама КПК. Отим PT, замість RT. Ну, бо ж від добра добра не шукають. Але нехай буде чудово. Я ж погодився на Контрол/КПК/AW2
От це і є ті три.
Soto: 15.03.2024 23:13 Игр много, а реализация в этих играх - это вопрос другой и к теме обсуждения самого движка отношение не имеет. Хочешь обсудить конкретную игру и эффекты в ней - обсуждай в соответствующем топике.
Та це не інше питання, а першочергове питання. Бо від того що ти реалізуєш лише віддзеркалення в калюжах і приліпиш лейбу RT (привіт FC6) і так в 97 іграх, технологія ігри реалістичним не зробить. Цікаво, що ти ще й суперечиш сам собі. Якщо реалізація не важлива, то і неважливо як будуть малюватись тіні (без променів, чи з променями). Головне - кінцевий результат. Але так виглядає, що тобі потрібна технологія, заради технології. Не важливо наскільки криво реалізована. Якщо вилазять косяки, як от з дзеркалами, то ти собі пояснюєш просто "зображення занадто класне, щоб малювати його ще й в дзеркалі". А там де таки малюють "там не настільки класне, тому й малюють".
Комедія.
kairo: 15.03.2024 23:22 0.2% від 73 000 це дуже мало, ви мабуть стільки за день проходите :laugh:
Для тотального домінування технології, трохи малувато. І динаміка далеко не така райдужна, як "кілька років" От коли почнуть в інді додавати, можна буде говорити про якісь зрушення. На разі це дуже непопулярна серед розробників фішка.
Востаннє редагувалось 16.03.2024 00:04 користувачем Геральт, всього редагувалось 2 разів.
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

kairo: 15.03.2024 22:52
Ray tracing games you can play right now:
даже предыдущим было стыдно приводить в пример ф1, код и елден ринг как пример игр с лучами что бы с них не смеялись

Отправлено спустя 50 секунд:
сколько игр этих приводят для примера работы технологий обычно? один киберпанк? :laugh: :lol:

Отправлено спустя 2 минуты 44 секунды:
Steelrising и Skull and Bones :laugh: :lol:

Отправлено спустя 1 минуту 20 секунд:
технология настолько бесполезная что даже все пытаются впихнуть от майнкрафта до Skull and Bones что бы больше список был

Отправлено спустя 1 минуту 33 секунды:
Chernobylite :laugh: :lol:

Отправлено спустя 2 минуты 15 секунд:
Godfall понабираете карт по 2 к долларов и во что вы играете это же реально смех

Отправлено спустя 1 минуту 50 секунд:
Hell Pie - это какой то прикол вы в это реально играете ?

Отправлено спустя 2 минуты 17 секунд:
The Lord of the Rings: Gollum
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Для тотального домінування технології, трохи малувато. І динаміка далеко не така райдужна, як "кілька років" От коли почнуть в інді додавати, можна буде говорити про якісь зрушення. На разі це дуже непопулярна серед розробників фішка.
Вистачить того, щоб РТ використовувався у більшості нових ігор, а до цього вже давно йде.

Відправлено через 2 хвилини 39 секунд:
bes: 16.03.2024 00:13
kairo: 15.03.2024 22:52
Ray tracing games you can play right now:
даже предыдущим было стыдно приводить в пример ф1, код и елден ринг как пример игр с лучами что бы с них не смеялись

Отправлено спустя 50 секунд:
сколько игр этих приводят для примера работы технологий обычно? один киберпанк? :laugh: :lol:
Ви написали якусь дурню про одну гру із РТ. Я привів список. Розписувати маячню, як ви не бачите там рей трейсінг мені не треба.
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

kairo: 16.03.2024 00:31 Ви написали якусь дурню про одну гру із РТ. Я привів список.
ну так я писал за игру на которой уже три поколения карт рекламируют и скорей всего на ней даже будут показывать производительность четвертого поколения :laugh: :lol: Но ты влез со своим списком молодец. Показал что главное не качество а количество :laugh: :lol:
Відповісти