Опубліковано новий геймплейний трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
greatvova
Member
Аватар користувача
Звідки: ЧЗВ

Повідомлення

В демці і в новому трейлері освітлення зроблено примітивно, через растеризацію, а в попередньому трейлері - повноцінне трасування. Звідси такий даунгрейд в графіці. І це не дивно. Демо не повинно потребувати багато часу бо цей час не піде на розробку гри.

Нова аномалія з бульбашками дуже крута. :super:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

NUN4AG: 25.08.2023 12:40Саме стан проєкту хвилює найбільше
Неможливо оцінити стан проєкту по демці на 5-15хв. на Геймскомі, або по трейлеру на Одну хвилину. Ну неможливо просто. Про стан проєкту знають розробники. Ні я, ні ви, ні жалюгідні малороси з коментарів вище не знають як там насправді справи.
Мало показали? А ви хотіли walkthrough половини гри щоб вам на ютубі виклали? А грати в що тоді будете? Рокстар взагалі геймплейні трейлери своїх ігор показувати не любить, але ж нічого, для всіх це норм. А тут різко знайшли привід для зради.

Я зараз мало слідкую за новинками, але пам'ятаю, як колись слідкував за тим самим Відьмаком, що у вас на аватарці, і як теж чув "погані відгуки журналістів з геймском", але це не завадило грі вийти шедевром і не завадило мені пройти її саме на релізі (так, я знаю що з Кіберпанком вийшло гірше, але і її стан на моєму ПК насправді був кращий, аніж ком'юніті розфорсило мемами заради рофлів).

Те що видно з трейлеру - графіку, фізику, ганплей в конкретній локації. Все. Це може або подобатись, або не подобатись, це смак кожного. Про все інше доцільно судити вже по релізній версії гри, коли вона вийде в той самий реліз.
TheDmytrius
Member

Повідомлення

Локации из Survarium сюда перенесли.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

bombeybox, что показывали 2 года назад, что показали сейчас так вдобавку перенос даты релиза, неудивительно что люди беспокоятся за состояние проекта. Это не оценка проекта, это беспокойство, вполне обоснованное как по мне. Если за два года они не смогли сделать демку нормальную и трейлер геймплейный то не факт что они успеют к концу первого квартала 2024 что-то сделать... Я просто не пойму зачем тогда вообще было открывать предзаказы и говорить про какие то даты релизов, меня это больше напрягает а не сам трейлер. Единственное что на ум приходит, что они начинали игру на 5.0 версии и тут внезапно решили на 5.2 перевести проект (ради кучи фишек полезных, типа TwoSidedFoliage у Нанитов, PSO Cache, прогрейженные VSM и тд), и демку собрали криво-косо на быструю руку и трейлер пришлось показывать с этой криво перенесенной версии. Ну это так, лишь догадки. Как оно на самом деле и почему так вышло - не знаю.
Востаннє редагувалось 25.08.2023 14:02 користувачем Earanak, всього редагувалось 2 разів.
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 25.08.2023 13:48Неможливо оцінити стан проєкту по демці на 5-15хв. на Геймскомі, або по трейлеру на Одну хвилину. Ну неможливо просто. Про стан проєкту знають розробники. Ні я, ні ви, ні жалюгідні малороси з коментарів вище не знають як там насправді справи.
Мало показали? А ви хотіли walkthrough половини гри щоб вам на ютубі виклали? А грати в що тоді будете?
Можна оцінити стан як мінімум того білду, з якого знімали геймплей.
10-15 хвилин "реального" геймплею особисто для мене у 100 разів більш інформативніші, ніж 1.5-хвилинний трейлер-нарізка у дусі COD.
Бо там я можу побачити в роботі AI, фізику, ганплей, рівень пророботки оточення чи квестів та оптимізацію (якщо фрізить чи працює у 30 фпс у GSC, то зрозуміло до чого готуватися).
А нарізати можна будь що та як - це хліб для блохерів, які будуть аналізувати та потім на їх основі робити свій контент на ютубах.
Якщо гра на десятки годин, то геймплей 10 хвилин дослідження ігрового світу не зіпсує нікому враження, тим паче якість побочних квестів та взаємодії з оточенням зони цікавить мене куди більше за сюжетні квести.
temporar
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ладно графика. Эй, фанаты, уровень атмосферы "take the bolt" или вiзьми болта. Атмосфера пропитанная самой сутью игровой серии, все довольны?
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 25.08.2023 13:48
NUN4AG: 25.08.2023 12:40Саме стан проєкту хвилює найбільше
Неможливо оцінити стан проєкту по демці на 5-15хв. на Геймскомі, або по трейлеру на Одну хвилину. Ну неможливо просто. Про стан проєкту знають розробники. Ні я, ні ви, ні жалюгідні малороси з коментарів вище не знають як там насправді справи.
Мало показали? А ви хотіли walkthrough половини гри щоб вам на ютубі виклали? А грати в що тоді будете? Рокстар взагалі геймплейні трейлери своїх ігор показувати не любить, але ж нічого, для всіх це норм. А тут різко знайшли привід для зради.
BG3 був в Early Access без денуво і в досить не популярному жанрі пошагової стратегії. І щось взагалі нічого не завадило грі продатися... В першу чергу якості як мінімум 2/3 гри... Десь по факту 30% гри вже було в ранньому доступі.

А тут то що. Григорович цінні кадри всрав поки в нього судячи з усього гроші не закінчились. Треба будувати комманду, а ті самі люди які були самі цікаві вже три частини Метро побудували. Причому зробили свій рушій що як мінімум дає змогу робити те що хочеш і оптимізувати. А тут що... Побігли на УЕ тому що нема кадрів, рушій як ми знаємо за історію ігор на ньому в 99% дубовий, оптимізація під нього адово важка, корейці з 10+ років робити в ньому і то не розуміють як він працює до сих пір таке враження. Більшість вже взагалі обрала юніті так як рушій судя чи з усього оптимізувати легчше і проекти добре переносять кросс платформу.

Що можна було би зробити щоб не смерділо всюди? Перше показати геймплей якись кумендний побічний квест, в ідеалі скинути демку хвилин на 30-60 і сказати хлопці ми тут поліруємо проект хочемо перевірити як воно буде на ваших ПК :laugh: Але дивлячись на те що грав філ виглядає це поганенько і це м'яко кажучи, дай й гру просто перенесли.

Ще раз:
потребуется более 100 часов игры, чтобы раскрыть его [игрового мира] тайны»
масштабный нелинейный сюжет, в котором решения игрока будут влиять не только на судьбу персонажей и локальные события, но и на мир Зоны в целом
Якщо там 100 годин геймплею там хоч середину гри візьми, нічого не зміниться буде тільки більше питань :laugh:

Виглядає це як вам "лапшу на уши" вішають і все. Був вже один від вихідців gsc, survarium мав назву годували аудиторію вони довго :lol:
Wireless
Member

Повідомлення

Після виходу гри скептики в*руться.
Чому більшість такі... навіть якщо гра вийде посередньою це не буде найбільшим сумом. А так ви просто створюєте смердючу атмосферу. Кажете про *івно з лопати, але по факту ви тут створили дуже смердючий тред :gamer:
Все одно гірше і тупіше Х(Ґ)))огвордсу воно не буде :D

P.S. Дуже смішний тред, люблю вас всіх
nochnik89
Member
Аватар користувача
Звідки: Планета Земля

Повідомлення

хахах :gigi:
пипец - вот это Вы в точку написали сообщение разработчиков к фанатам :lol:
Yukon
Junior
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Я взагалі не розумію чим там GSC займається увесь цей час. У них вже давно є усі складові компоненти для випуску нормальної гри - Unreal Engine 5, основа у вигляді концепції та геймплею 1-го STALKER'а, фінансова і технічна підтримка Microsoft. Їм потрібно було здебільшого лише перенести гру на UE, оновити анімації та додати сюжет і локації.

Замість цього ми отримуємо нескінчені переноси і демонстрацію незрозуміло чого. У порівнянні з попереднім трейлером 2021 року (звісно якщо там були реальні кадри гри) те, що вони демонструють зараз виглядає тотальним даунгрейдом :mad:

Складається стійке враження, що теперішня GSC - це студія-пустишка з парою десятків бездарних розробників і керівництвом, єдина мета якого - попилити якнайбільше грошей MS.
Kravan
Member

Повідомлення

Yukon: 25.08.2023 14:39 Я взагалі не розумію чим там GSC займається увесь цей час. У них вже давно є усі складові компоненти для випуску нормальної гри - Unreal Engine 5, основа у вигляді концепції та геймплею 1-го STALKER'а, фінансова і технічна підтримка Microsoft. Їм потрібно було здебільшого лише перенести гру на UE, оновити анімації та додати сюжет і локації.

Замість цього ми отримуємо нескінчені переноси і демонстрацію незрозуміло чого. У порівнянні з попереднім трейлером 2021 року (звісно якщо там були реальні кадри гри) те, що вони демонструють зараз виглядає тотальним даунгрейдом :mad:

Складається стійке враження, що теперішня GSC - це студія-пустишка з парою десятків бездарних розробників і керівництвом, єдина мета якого - попилити якнайбільше грошей MS.
То так воно й було і в часи першого СТАЛКЕР. Такою кашою годували тих хто очікував гру, дуууууже довго. А по факту випустили навіть не тоді, коли урізали фінансування, а коли прислали керівництво від видавця, усунули "світлі голови" з GSC від прийняття рішень та пригрозили штрафами та компенсаціями за контрактом між студією та видавцем.

По факту, так би ми й чекали перший СТАЛКЕР по сьогодні.

Та й говорячи відверто, те щр вийшло на релізі СТАЛКЕРА було на 99% зовсім не те, що про нього говорять. Оригінальна гра вийшла дубовою, забагованою, та часом непрохідною. По факту грати в СТАЛКЕр можна виключно з модами.....і їх буде ну дуууууже багато.

Та і сама гра була не популярна в цілому за межами України, частково Польщі, рф і РБ. Багато хто на заході навіть не знав, що це таке, а багато хто не знає і досі.
Yukon
Junior
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Kravan: 25.08.2023 15:32 То так воно й було і в часи першого СТАЛКЕР. Такою кашою годували тих хто очікував гру, дуууууже довго. А по факту випустили навіть не тоді, коли урізали фінансування, а коли прислали керівництво від видавця, усунули "світлі голови" з GSC від прийняття рішень та пригрозили штрафами та компенсаціями за контрактом між студією та видавцем.
Тінь Чоргобиля була видатною грою для свого часу, її робили реально талановиті люди, хоча звісно втілити усі їхні ідеї у життя було майже неможливо. Тому й довелося спуститися на землю і випуститите те що є зі сторонньою допомогою ;)

А те, що зараз нам демонструють, схоже на якийсь посередній мод, коряво зібраний парою студентів за пів року :weep:
Kravan
Member

Повідомлення

Yukon: 25.08.2023 16:04
Kravan: 25.08.2023 15:32 То так воно й було і в часи першого СТАЛКЕР. Такою кашою годували тих хто очікував гру, дуууууже довго. А по факту випустили навіть не тоді, коли урізали фінансування, а коли прислали керівництво від видавця, усунули "світлі голови" з GSC від прийняття рішень та пригрозили штрафами та компенсаціями за контрактом між студією та видавцем.
Тінь Чоргобиля була видатною грою для свого часу, її робили реально талановиті люди, хоча звісно втілити усі їхні ідеї у життя було майже неможливо. Тому й довелося спуститися на землю і випуститите те що є зі сторонньою допомогою ;)

А те, що зараз нам демонструють, схоже на якийсь посередній мод, коряво зібраний парою студентів за пів року :weep:
Вона могла би бути видатною грою якби нормально працювала на релізі. Це ж був по суті Ласт оф Ас оптимізації свого часу.
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Север

Повідомлення

"Чеел", бред несёшь как раз ты. Или раз игра украинская (из Чехии, ага), то мы ей все поклоняться должны? А то, что демка - это кусок кала, так то такое, можно схавать и проглотить? И ладно бы просто демка, но это очередной 100500й перенос игры, которую вот-вот уже обещали выпустить в релиза, а сейчас, на официальной майкрософтовской презентации, мы видим вот этот набор убожества. За такое нельзя платить наперёд ну никак.
С патриотизмом это не имеет ничего общего. Ты же поинмаешь, что многочисленнейшие мошенники под видом волонтёров (а нередко - и некоторые сомнительные волонтёры типо П и С) обирают украинский народ, призывая "донатить" непойми на что, прикрываясь сознательностью и патриотизмом? Вот ты сейчас пытаешьс оправдать именно это. Это какой-то маргинальнейший национализм, граничащий с нацизмом, что и есть следствием "комплекса меншовартості".
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Dremjke: 25.08.2023 16:18то мы ей все поклоняться должны
Ти - нікому нічого не повинен, просто не купуй гру. Я говорив про конкретних людей, які не мають досвіду гри в жодного Сталкера і поливають брудом ще Не релізнутий проєкт, при цьому, бувши українцями.
Dremjke: 25.08.2023 16:18С патриотизмом это не имеет ничего общего. Ты же поинмаешь, что многочисленнейшие мошенники под видом волонтёров (а нередко - и некоторые сомнительные волонтёры типо П и С) обирают украинский народ, призывая "донатить" непойми на что, прикрываясь сознательностью и патриотизмом?
Чєєл, ти хворий. Свій манясвіток, де якісь волонтери якось тебе обкрадають - залиш при собі.
Комплекс меншовартості - це мовне питання, це роснява музика\кіно\ігри в нашому інфопросторі, це хороші руські і погані українські розробники, які "крадуть". А те що ти написав - це твоя хвора голова, краще пролікуй її, замість тупих постів на форумі.
Prescott
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

bombeybox: 25.08.2023 16:52Не релізнутий проєкт, при цьому, бувши українцями.
И сюда мову и нарид приклеил, господи. Если игра выглядит стрёмно, мне всё равно кем она сделана. :facepalm:

Отправлено спустя 2 минуты 36 секунд:
То, что показали ранее и сейчас это совершенно разные вещи. Огромные опасение за игру, тем более зная "славную" историю этой конторы.
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Бачу з об'єктивністю в багатьох проблема.
Почну спочатку, Сталкер: Тінь Чорнобиля на момент виходу мала вже відсталу графіку, і доволі квадратні модельки, як на 2007 рік. В тому році нагадаю вийшов Крайзис і між ними було небо і земля. Сталкер до релізу тоді змінився до неупізнаванності від початкового концепту, а багато контенту було вирізано, а ідей відкинуто. Я от чекав взагалі той самий Oblivion Lost. Попри все це не завадило грі стати культовою. Зараз, як бачу пішла мода на графічний онанізм, а хейт прихильників убер пупер графіки зайшов надто далеко, що її порівнюють, як не з модами на перший Сталкер так взагалі з іграми початку 2000них.
Щодо трейлеру: Так даунгрейд графіки є, це помітно по освітленню, постефектам, полігонажу модельок та якості текстур. Згаданий тут димок зі стволів звісно дивний, бо схожий на пару з чайника))) Ще й таку густу і світящу димку створює. Модель сліпого пса не сподобалася, її матеріали, сама морда пса місцями має гострі кути полігонів, але тільки з одного ракурсу. Постефекти аномалій не вражають. Текстура гг теж викликає питання, а от рукавиці норм якості. Ще матеріал кровосмока не сподобався, якийсь блистячий чи що. Загалом графіка прийнятна, точно не дно, просто не те, що нам показували. Взагалі скільки чекати, а показали походеньки на якихось не виразних локацій і ніяких нових монстрів - знову ті самі пси, кровосмоки, плоть
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

MqM: 25.08.2023 20:22Бачу з об'єктивністю в багатьох проблема.
Почну спочатку, Сталкер: Тінь Чорнобиля на момент виходу мала вже відсталу графіку, і доволі квадратні модельки, як на 2007 рік. В тому році нагадаю вийшов Крайзис і між ними було небо і земля. Сталкер до релізу тоді змінився до неупізнаванності від початкового концепту, а багато контенту було вирізано, а ідей відкинуто. Я от чекав взагалі той самий Oblivion Lost. Попри все це не завадило грі стати культовою. Зараз, як бачу пішла мода на графічний онанізм, а хейт прихильників убер пупер графіки зайшов надто далеко, що її порівнюють, як не з модами на перший Сталкер так взагалі з іграми початку 2000них.
Щодо трейлеру: Так даунгрейд графіки є, це помітно по освітленню, постефектам, полігонажу модельок та якості текстур. Згаданий тут димок зі стволів звісно дивний, бо схожий на пару з чайника))) Ще й таку густу і світящу димку створює. Модель сліпого пса не сподобалася, її матеріали, сама морда пса місцями має гострі кути полігонів, але тільки з одного ракурсу. Постефекти аномалій не вражають. Текстура гг теж викликає питання, а от рукавиці норм якості. Ще матеріал кровосмока не сподобався, якийсь блистячий чи що. Загалом графіка прийнятна, точно не дно, просто не те, що нам показували. Взагалі скільки чекати, а показали походеньки на якихось не виразних локацій і ніяких нових монстрів - знову ті самі пси, кровосмоки, плоть
Ви реально не розумієте що народ бісить, чи прикидаєтесь? :-/
Основна проблема це брехня розробника, який переносить гру зі словами треба допилять трішечки, а через умовний рік показує умовну ту ж нарізку що минулого року тільки в гіршій якості, з плашкою "преодер нау".
Ніхто не просить показувати 30 хв відрізок геймплею, навіть 7 хв не нарізаного геймплею в хорошій якості вже зняло б багато питань. Але ж ні, темнять/хитрять/найобують, і такого в Україні вистачає не тільки в іграх, тому в нас суспільство дуже чутливе до цього.
Рецепт для розробників сталкера, перестаньте найобувати, і буде вам позитив. :)
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Kib: 25.08.2023 21:01
MqM: 25.08.2023 20:22Бачу з об'єктивністю в багатьох проблема.
Почну спочатку, Сталкер: Тінь Чорнобиля на момент виходу мала вже відсталу графіку, і доволі квадратні модельки, як на 2007 рік. В тому році нагадаю вийшов Крайзис і між ними було небо і земля. Сталкер до релізу тоді змінився до неупізнаванності від початкового концепту, а багато контенту було вирізано, а ідей відкинуто. Я от чекав взагалі той самий Oblivion Lost. Попри все це не завадило грі стати культовою. Зараз, як бачу пішла мода на графічний онанізм, а хейт прихильників убер пупер графіки зайшов надто далеко, що її порівнюють, як не з модами на перший Сталкер так взагалі з іграми початку 2000них.
Щодо трейлеру: Так даунгрейд графіки є, це помітно по освітленню, постефектам, полігонажу модельок та якості текстур. Згаданий тут димок зі стволів звісно дивний, бо схожий на пару з чайника))) Ще й таку густу і світящу димку створює. Модель сліпого пса не сподобалася, її матеріали, сама морда пса місцями має гострі кути полігонів, але тільки з одного ракурсу. Постефекти аномалій не вражають. Текстура гг теж викликає питання, а от рукавиці норм якості. Ще матеріал кровосмока не сподобався, якийсь блистячий чи що. Загалом графіка прийнятна, точно не дно, просто не те, що нам показували. Взагалі скільки чекати, а показали походеньки на якихось не виразних локацій і ніяких нових монстрів - знову ті самі пси, кровосмоки, плоть
Ви реально не розумієте що народ бісить, чи прикидаєтесь? :-/
Основна проблема це брехня розробника, який переносить гру зі словами треба допилять трішечки, а через умовний рік показує умовну ту ж нарізку що минулого року тільки в гіршій якості, з плашкою "преодер нау".
Ніхто не просить показувати 30 хв відрізок геймплею, навіть 7 хв не нарізаного геймплею в хорошій якості вже зняло б багато питань. Але ж ні, темнять/хитрять/найобують, і такого в Україні вистачає не тільки в іграх, тому в нас суспільство дуже чутливе до цього.
Рецепт для розробників сталкера, перестаньте найобувати, і буде вам позитив. :)
Так, я написав, що це не вперше. Забули піарщика Яворського? то теперішня брехня про пропрацьованість та даунгрейд графіки ще виглядають невинно. Нарізка відео таки інша, локації інші. А, щодо намахування загалом згоден, але поки саме трагедії не спостерігаю в цьому випадку
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Анімація тварин нагадала METRO. Можливо нагадуватиме МЕТРО без поїзда?
Відповісти