Athrogate
"Попав" і "коло") Автокорекція вона така.
А в тому що в Україні немає божевільних ідеї толерастії немає нічого поганого.
Останні статті і огляди
Новини
Чутки: опубліковано перші кадри геймплею Grand Theft Auto 6
-
erkins007
Member
-
7mindfields
Member
Купи себе дезстрендинг и онанируй на ходьбу там хоть 24/7, если для тебя пределом мечтаний в играх является реалистическая анимация передвиженияblock_stupid: ↑ 19.09.2022 13:36А я не кажу реалістичність високу, а попробував описати, що можна дещо зробити скриптово, без додаткових ресурсів заліза. І дещо можна додати ("желейності") також майже без додаткових ресурсів. Бо в головні герої просто пластилін, де текстури розтягуються, а не моделька "грає". Не даремно такі моди популярні на купу іграшок. Варто таке додати для хоча б для головного героя, і стопи фіксувати над точкою, якщо не передбачється ротація на 180 градусів, або рух тіла по якомусь вектору.minesweeper: ↑ 19.09.2022 13:28
- спойлер
- У професійних програмних інструментах для правдоподібного моделювання повітряних потоків, та інших фіз. явищь можно взяти бібліотеки Airflow. Для правдоподібного моделювання необхідно багато обчислювальних ресурсів.
Прадоподібно можна змоделювати що завгодно, якщо застосовувати фізичні формули і за наявності обчислювальних ресурсів у достатній кількості. Тому в іграх досі немає реалістичної фізики, бо ЦПУ слабі.
Щоб у реалтаймі обробляти фізичну взаємодію об'єктів і щоб це було реалістично, потрібно застосувати багато фізичних формул, які повинні включатися в роботу, у потрібний момент, як механізм швейцарського годинника — без заїкувань і ступорів. В одну мить, можуть застосуватися десятки, якщо не сотні
фіз. формул, при ігрових «замісах».
Тож зайвих потужностей не буває. Але це зовсім інша ступінь складності, інша ступінь створювання контенту. Їх(потужності)теж згодом утилізують, років через кхм-десят. Питяння в часі та в завзятості кодерів
А то людина наче пластилінова болванка на сірниках ковзає по ламінату.

Своим нытьем про фиксацию стопы уже плешь проел, В ИГРЕ, ГДЕ ОСНОВНОЙ КОНЦЕПТ - ПЕРЕДВИЖЕНИЕ НА РАЗНООБРАЗНОМ ТРАНСПОРТЕ, КАРЛ
-
bes
Member
- Звідки: Kryvyi Rih
есть такое выражение "Дураку половину работы не показывают" что в принципе может и описать весь хейт вокруг этих сливов старых билдов.
-
block_stupid
Member
Своїм ниттям що це всього навсього альфа вже "плєш" проїли. А "дєдстраний", нічим не відрізняється він інших, така ж левітуюча хотьба, навіть ще гріше купа ривків, ще більший ефект про який говорю. А ігра просто хайпова, все шо на неї робили тільки теребонькали, і на акторів, сюжет може й ок+-. Сама ігра по механіці на рівні 2007-2008 років.7mindfields: ↑ 20.09.2022 01:09 Купи себе дезстрендинг и онанируй на ходьбу там хоть 24/7, если для тебя пределом мечтаний в играх является реалистическая анимация передвижения![]()
Своим нытьем про фиксацию стопы уже плешь проел, В ИГРЕ, ГДЕ ОСНОВНОЙ КОНЦЕПТ - ПЕРЕДВИЖЕНИЕ НА РАЗНООБРАЗНОМ ТРАНСПОРТЕ, КАРЛ
Відправлено через 1 хвилину 31 секунду:
bes
показали лайно, а дурні ще й оправдовують його.