erkins007:oleg_qwerty:
Ну тобто вам обов'язково потрібна пропрієтарна фігня, яка буде працювати тільки на картах одного вендора і яку спіткає доля іншої пропрієтарної фігні - PhysX? Чи просто слово "нейросетка" подобається?
Мне обязательна такая фигня, которая будет в режиме качество выдавать такую же картинку как и в нативе и при этом фпс бустить почти вдвое. Пропиетарная она или нет меня как пользователя не волнует абсолютно.
В "натіве" вам жодна фігня картинку не видасть. Не доросли ще технології.
Відкрию вам таємницю - DLSS рендерить кадр при меньшій роздільній здатності і потім, використовуючи опорні кадри, заздалегідь підготовлені розробником, розтягує зображення. Звідси і частота і відсутність DLSS в усіх іграх - не всі хочуть залежати від забаганок Nvidia. Багато людей вважає цю технологію звичайним обманом. Я хочу бачити в 4к чесних 4к, а не розтягнуті FullHD.
В той самий час FidelityFX є чисто програмним продуктом, до того ж з відкритим кодом - будь-хто може використати її для своїх проектів і змінити код будь-яким чином. І працювати це буде у всіх.
До речі, Nvidia вже сказала одній студії, що більше не дасть їм відеокарт на огляд, бо ті, редиски такі, порівнюють продуктивність в растеризації, мало приділяючи уваги DLSS та RTX:
https://www.reddit.com/r/nvidia/comment ... oxed_from/
Чого б це раптом? Мож, того, що без намахалова з роздільною здатністю рендера їх супер карти виявилися вже не настільки й суперами?
І до речі, такі собі Asobo Studio чомусь не вважають FidelityFX звичайним фільтром різкості. І чомусь використовуються саме його, а не DLSS для своєї останньої гри - MSFS. Пацани-то і не знають, виявляється
Отправлено спустя 1 час 4 минуты 33 секунды:
erkins007
Взагалі, я б запропонував завершити цю дискусію. Ви мене не переконаєте, що DLSS - проривна технологія. Так само, як я не переконаю вас, що це - маскування проблеми, а не її вирішення. А, отже, будь-яка подальша дискусія на цю тему буде контрпродуктивною.