Видео: геймплей на GeForce RTX 3090 в 8K-разрешении

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Yalg
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vyvertyt:На 3090 есть возможность всего лишь пощупать 8к при желании
Пощупать 8к без монитора 8к при желании нельзя. А монитор стоит 4к баксов.
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox:
oleh_over:1080 ti тяне будь які ігри в 4к, якщо зменшити настройки, і картинка ваша на максималках в фухд чи 2к завжди буде гірша за 4к середні
Це повна маячня :laugh:
1080ті нічого не тягне в 4к при хорошій графіці
4к на середніх ніколи не буде краще аніж 1080р на ультрах, ультра налаштування - це кращі текстури, більша дальність рендеру об'єктів, більша кількість візуальних ефектів, реалістичніша робота освітлення, реалістичніша робота тіні, чіткіші відображення і багато іншого, чого тобі НІКОЛИ не дасть саме лише розширення пікселів.
Недавньому ХАЛО на презентаці Майкрософт чесне 4к 60фпс ніяк не допомогло виглядати не як лайно ;)
Що за вброс про текстури? З 11 гб буфера на 1080 ti можна ставити у всіх іграх текстури на максимум. Чи текстури впливають на фпс? Навіщо їх скручувати?
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

Yalg:
yuriy8:А що, технології 10 років? Вся справа полягає в тому що використовуючи рейтресінг і DLSS(або його аналоги) виробники зможуть швидше і дешевше випускати свої "шедеври".
Ну купишь ты свою 3090, включишь игру без длсс2 на 8к и начнешь наслаждаться либо аутентичным 20 фпс-тру геймингом либо крайне левыми ползунками.
Для аутентичности можно вставить осемь ка 3090 в систему на i5-2400 + 4x4 dd3 1333. Разницы с 3950х или 10900k не будет.

Ах да, не забудь монитор осемь ка купить, всего 4 кило бакса за жалких 32"@60герц https://www.amazon.com/Dell-UltraSharp- ... B0727ZQ21F
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ну і для чого Ви переносите своє бачення на когось іншого? Я відео буду брати після виходу інтела на ринок (якщо мені буде цікаво те що вони запропонують в технологічному плані), а монітор я вибирав в з огляду на безпеку своїх очей (в першу чергу щоб при низькій яскравості не був помітний шим) і лише в другу чергу 32" в 1440р які я вважаю оптимальними для себе. Так що свої фантазії залишіть для себе.
warp 37
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Yalg:
vyvertyt:На 3090 есть возможность всего лишь пощупать 8к при желании
Пощупать 8к без монитора 8к при желании нельзя. А монитор стоит 4к баксов.
4K+DSR. ;)
KimRomik
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Павло:
bombeybox:
Це повна маячня :laugh:
1080ті нічого не тягне в 4к при хорошій графіці
4к на середніх ніколи не буде краще аніж 1080р на ультрах, ультра налаштування - це кращі текстури, більша дальність рендеру об'єктів, більша кількість візуальних ефектів, реалістичніша робота освітлення, реалістичніша робота тіні, чіткіші відображення і багато іншого, чого тобі НІКОЛИ не дасть саме лише розширення пікселів.
Недавньому ХАЛО на презентаці Майкрософт чесне 4к 60фпс ніяк не допомогло виглядати не як лайно ;)
Що за вброс про текстури? З 11 гб буфера на 1080 ti можна ставити у всіх іграх текстури на максимум. Чи текстури впливають на фпс? Навіщо їх скручувати?
да, влияют еще как
и не все могут позволить себе топ карту, а графоний всем очень хочется пощупать
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

moff:Правка конфига не даст результата, когда не хватает пикселей на мониторе (1080p) что бы отобразить более детализированную травку, текстурку, частичку
Это не так работает, ага ;)
Правка конфига в сторону повышения в абсолютном большинстве игр это плацебо, знаем, проходили, с играми бетезды ещё кое-как работало, потом с Ведьмаками уже нет, только хардкорный моддинг, потом с АА на Анриале..
То что игру можно отыквить, не значит что ее можно улучшить сверх того, что в нее заложили разработчики своими ассетами, ну не сможешь конфигом текстуру в 8к превратить, не сможешь новый эффект взрыву дать и не сможешь заставить освещения просчитываться иначе.
Самые стандартные правки конфига - дальность лодов и теней, и это 2% игр из 100.
Павло:Що за вброс про текстури?
А де ти бачив, щоб я говорив, що на 1080ті треба скручувати текстури? Це я може в 2015 на 970тці з 3.5 ГБ. і то не скручував текстури в іграх, котрі можуть забити 8гб при 1080р, і ловив пониження фпс через завантаження РАМи, а 1080ті це точно не грозить.
Востаннє редагувалось 23.09.2020 13:00 користувачем bombeybox, всього редагувалось 1 раз.
Yalg
Member
Аватар користувача

Повідомлення

warp 37:
Yalg: Пощупать 8к без монитора 8к при желании нельзя. А монитор стоит 4к баксов.
4K+DSR. ;)
Зачем в 4к дср? Ему и так хорошо.

Обезьяны как услышали от хуана 8к +100% производительности, рейтрейсинг и прочий маркетологический бред, так и уверовали.

Как итог - дорогие печки да еще и обрезки с хреновым балансом(10гб у 3080 при том что карточки за 200$ имеют по 8), почти никаком приростом $/FPS и в придачу недоступностью на рынке и наценкой как для дремучих лохозавров.

С таким клиентом Nvidia не то что не обанкротится, она даже не обеднеет.
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

KimRomik:
Павло: Що за вброс про текстури? З 11 гб буфера на 1080 ti можна ставити у всіх іграх текстури на максимум. Чи текстури впливають на фпс? Навіщо їх скручувати?
да, влияют еще как
и не все могут позволить себе топ карту, а графоний всем очень хочется пощупать
Та в першу чергу людей втягує сюжет, історія для ААА, або можливість тупо помочити когось, а графіка якщо вона не ріже око, то й добре. А про гурманів графіки - тільки невеликий відсоток людей може відрізнити ультра від високих на скрінах (навіть не в динаміці) в сліпих тестах. :lol: Так що побавившись налаштуваннями можна дуже комфортно і з приємністю побавитись в цікаву гру на віть на не топових конфігах.
vyvertyt
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

Yalg:
vyvertyt:На 3090 есть возможность всего лишь пощупать 8к при желании
Пощупать 8к без монитора 8к при желании нельзя. А монитор стоит 4к баксов.
Цитаты великих (с)
Вот именно что это всего лишь опция когда есть на чем проверить, это ж не значит что карточка для 8к онли, в 4к можно прекрасно поиграть даже без dlss
Aibolit25
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

dead_rat:
игре в 8K-разрешении
установить разрешение рендеринга на 2560 x 1440.
Отлично, рендерим в 1440р и скейлим до 8К.
Что ж остается признать, что Мессия прав - 3090 получается "затычка", раз без "апскейла" не может нормально в 4-8К, и то, если трассировка лучей будет просчитываться с одной точки излучения, указанной заведомо, при написании игры, по центру потолка, а не от размещенных в помещении 2х-3х лампочек в разных углах :laugh:
P. S. Хороший пример, где это видно - игра Control.
Востаннє редагувалось 23.09.2020 13:12 користувачем Aibolit25, всього редагувалось 1 раз.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

yuriy8:тільки невеликий відсоток людей може відрізнити ультра від високих на скрінах (навіть не в динаміці) в сліпих тестах
Подтверждаю, на скринах рдр2 я долго потел чтобы понять где настройки выше и где отличия. Так особо и не отличил.

Но не исключено, что это я такой, подслеповатый.
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

dead_rat:
yuriy8:тільки невеликий відсоток людей може відрізнити ультра від високих на скрінах (навіть не в динаміці) в сліпих тестах
Подтверждаю, на скринах рдр2 я долго потел чтобы понять где настройки выше и где отличия. Так особо и не отличил.

Но не исключено, что это я такой, подслеповатый.
Я теж такий. :D , а з другої сторони все життя грав без синхронізації і ніяких розривів не бачив, а тут на новому моніку включив фрісінк побігав в біошок інфініті, і після того як виключив фрісінк - очі чуть не зламав :lol: . Як, як я міг цього не замічати? :laugh:
neonglaу
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв, Україна

Повідомлення

dead_rat: Вот я о чем. Напиши сглаживание - обхаят, напиши нейросети - о да, дайте две!!
Вот я зуб даю, покажи человеку одну и ту же картинку, сказав что там нейросеть, а там обычное сглаживание - он найдет разницу :lol:
Ну так вперед, давай дві картинки. Одну чисту 4К, а іншу 4К після апскейл за допомогою DLSS 2. І порівняємо.
p.s. Я не знаю, яка картинка буде краща, але робити висновки без доказів і фактів це якось не достойно сучасної людини.

Ось, знайшов порівняльне відео. Але оскільки не маю 4К монітора, то не можу робити свої висновки. Але люди в коментарях пишуть що різниця мінімальна.
Востаннє редагувалось 23.09.2020 13:34 користувачем neonglaу, всього редагувалось 2 разів.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

yuriy8:Як, як я міг цього не замічати?
Потому что между ушей находится нейронная сеть куда круче чем в 3090 и она делает просто дофигищща пост обработки.

Без шуток.

Отправлено спустя 6 минут 9 секунд:
neonglaу:Ось, знайшов порівняльне відео. Але оскільки не маю 4К монітора, то не можу робити свої висновки. Але люди в коментарях пишуть що різниця мінімальна.
Да, конечно разница не велика.
Я включаю на 75 дюймах 4к телике Ведьмака в 1440 и в 4к. Вообще без скейлинга, и то отличия можно найти далеко не в каждой сцене, только если много мелких детелей, например колечек кольчуги, то по артефактам 1440 можно отличить.

Я больше смеюсь над пиаром супер пупер нейросетей
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

neonglaу:
dead_rat: Вот я о чем. Напиши сглаживание - обхаят, напиши нейросети - о да, дайте две!!
Вот я зуб даю, покажи человеку одну и ту же картинку, сказав что там нейросеть, а там обычное сглаживание - он найдет разницу :lol:
Ну так вперед, давай дві картинки. Одну чисту 4К, а іншу 4К після апскейл за допомогою DLSS 2. І порівняємо.
p.s. Я не знаю, яка картинка буде краща, але робити виводи без доказів і фактів це якось не достойно сучасної лдини.
Ви не повірите, але на ютубі таких порівнянь є багато. Але я реально бачу прогрес в використанні технології DLSS, наприклад в тому ж контролі з першим варіантом DLSS листок з текстом на столі був швидше пятном, а з 2.0 навіть читабельним. Так що прогрес є, і це саме основне. І нвідія щось там говорить про 3.1. ;)
Yalg
Member
Аватар користувача

Повідомлення

neonglaу:Ну так вперед, давай дві картинки. Одну чисту 4К, а іншу 4К після апскейл за допомогою DLSS 2. І порівняємо.
p.s. Я не знаю, яка картинка буде краща, але робити виводи без доказів і фактів це якось не достойно сучасної лдини.
Проблема в том что абы где DLSS2 не работает, несколько избранных игр и всё. В них при сравнении скриншотов все отлично, кроме отражения в воде - оно глючит, кривовато отражается.

DLSS 2.0 Supported Games 2020

Cyberpunk 2077
Call of Duty: Black ops – Cold War
Fortnite
Death Stranding
F1 2020
Minecraft
Bright Memory
Mechwarrior V: Mercenaries
Deliver Us The Moon
Control
Wolfenstein : Youngblood
Anthem
Metro Exodus
3DMark – Port Royal
Battlefield V
Shadow of the Tomb Raider
Final Fantasy XV
Monster Hunter: World
Павло
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox:
moff:
А де ти бачив, щоб я говорив, що на 1080ті треба скручувати текстури? Це я може в 2015 на 970тці з 3.5 ГБ. і то не скручував текстури в іграх, котрі можуть забити 8гб при 1080р, і ловив пониження фпс через завантаження РАМи, а 1080ті це точно не грозить.
Ось ваша цитата "4к на середніх ніколи не буде краще аніж 1080р на ультрах, ультра налаштування - це кращі текстури"
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

yuriy8:Але я реально бачу прогрес в використанні технології DLSS, наприклад в тому ж контролі з першим варіантом DLSS листок з текстом на столі був швидше пятном, а з 2.0 навіть читабельним.
??
Магия. Если разрешения рендера не хватало, чтобы текст был различим, то нейросеть что, сама текст придумала? :shuffle:
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

dead_rat:
yuriy8:Як, як я міг цього не замічати?
Потому что между ушей находится нейронная сеть куда круче чем в 3090 и она делает просто дофигищща пост обработки.

Без шуток.

Отправлено спустя 6 минут 9 секунд:
neonglaу:Ось, знайшов порівняльне відео. Але оскільки не маю 4К монітора, то не можу робити свої висновки. Але люди в коментарях пишуть що різниця мінімальна.
Да, конечно разница не велика.
Я включаю на 75 дюймах 4к телике Ведьмака в 1440 и в 4к. Вообще без скейлинга, и то отличия можно найти далеко не в каждой сцене, только если много мелких детелей, например колечек кольчуги, то по артефактам 1440 можно отличить.

Я больше смеюсь над пиаром супер пупер нейросетей
Швидше рендерінг, і я з тою сіткою займаюсь професійно :D. Ну і реально без піару не буде цікавості, не буде цікавості не буде піастрів :gigi: .
lokkiuni
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлин

Повідомлення

warp 37:4K+DSR. ;)
Это получится обычный SSAA, тоже мне невидаль...
Відповісти