Microsoft DirectStorage API — механизм ускорения загрузки данных для Windows 10

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

Scoffer:Aibolit25
Не треба сприймати їхні слова буквально. PCI-E - шина топології точка-точка. А між відяхою і ссд вже є проц. Не вийде з'єднати відео з ссд прям зовсім без участі процесора. Для цього довелось би що в відяху, що в ссд завезти виділені PCI-E лінії, а в саму відеокарту ще й завезти автономний PCI-E контролер для цього діла.
Ну і графіка в вінді ще з часів вісти в юзерспейсі і прямого апаратного доступа до заліза не має.
Просто схема "проц читає данні з диску, запихує в оперативу, а після засовує в відеокарту" зміниться на щось типу "проц чимось схожим на IOMMU, а то може і прямо через IOMMU, чого сутності вигадувати, ініціалізує канал передачі даних між ссд і відеокартою, а що саме передається його більше не парить". При цьому данні все одно будуть ганятись за допомогою CPU, але з меншою кількістю маніпуляцій зі сторони CPU над ними.
Так але двонапрямлений, і вони свято вірять що це дасть 2 разовий буст :laugh: .

Відправлено через 7 хвилини 49 секунди:
Наприклад, саме моя 2060 в 1440р є вузьким місцем і якщо ще на неї ще скинуть навантаження - я не вірю що я цього не відчую.
Kore
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yuriy8
Ох уж эти "они", которые верят в то, что два ядра работают вдвое быстрее, чем одно, а двухканал вдвое быстрее одноканала. :gigi:
Aibolit25
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

Scoffer:Aibolit25
Не треба сприймати їхні слова буквально. PCI-E - шина топології точка-точка. А між відяхою і ссд вже є проц. Не вийде з'єднати відео з ссд прям зовсім без участі процесора. Для цього довелось би що в відяху, що в ссд завезти виділені PCI-E лінії, а в саму відеокарту ще й завезти автономний PCI-E контролер для цього діла.
Ну і графіка в вінді ще з часів вісти в юзерспейсі і прямого апаратного доступа до заліза не має.
Просто схема "проц читає данні з диску, запихує в оперативу, а після засовує в відеокарту" зміниться на щось типу "проц чимось схожим на IOMMU, а то може і прямо через IOMMU, чого сутності вигадувати, ініціалізує канал передачі даних між ссд і відеокартою, а що саме передається його більше не парить". При цьому данні все одно будуть ганятись за допомогою CPU, але з меншою кількістю маніпуляцій зі сторони CPU над ними.
Спасибо, буду знать :beer:
kot@work
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Зрите в корень. Микрософт будет использовать эту (и не только эту, еще замечательный DX12 есть, да мало ли светлых идей еще витает в воздухе) фишку что-бы выдавить вас с насиженніх windows 7 на 10. Причем не абы какую 10, а последнюю (на сегодня это ver.20.04 вроде?).
А то, что оно где- то что-то ускоряет и оптимизирует - ну так это просто побочный єффект. Вскоре появятся игры, не запускающиеся без этой фишки.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Aibolit25:осталось в нее проц вставить
Я по тут секрету скажу, що в відяхах є вбудований проц. У нвідії це довгий час був ARM, а потім пішли слухи що вони чи-то перейшли, чи-то планують перейти на RISC-V. Що ставить AMD я не знаю, але вбудований CPU там теж є :laugh: Може навіть якесь х86-64 ядро, хто зна.
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

Проц є, пам'ять є, дисплеї є так через N років нвідія стане моноблоком :lol: .
Classique
Member

Повідомлення

yuriy8:
Scoffer:Давно треба щось робити з завантаженням іграшок. А то різниця між 970 pro i рядовою сата-ссд в цій дисципліні на око не відчутна від слова взагалі.
При завантаженні іграшок на сьогодні саме проц пихтить а не ссд. Хоча як казав Хуанг 500Гб не межа, чи 200? Я вже забув :lol: . Може там вже все буде готове? :laugh:

Подправлю. Пыхтит именно ЦПУ ссд т.е. контроллер. Все тормоза в 4к упираются строго в возможности контроллера в рандомное чтение массива и только немного в ЦПУ системы. Высокие скорости можно увидеть уже сегодня, на контроллеры ссд никто не хочет делать быстрее. Именно поэтому есть дикие провалы в qlc - там кратно растет вычислительная нагрузка на тех же по сути контроллерах. Запилите быстрый контроллер (дорого) и qlc станет быстрой.
Поэтому до нового поколеня контроллеров это все чиста папистеть .

Можно ещё посмотреть почему оптаны быстрые, кстати.
yuriy8
Member
Звідки: Львів

Повідомлення

Classique:
yuriy8:

При завантаженні іграшок на сьогодні саме проц пихтить а не ссд. Хоча як казав Хуанг 500Гб не межа, чи 200? Я вже забув :lol: . Може там вже все буде готове? :laugh:

Подправлю. Пыхтит именно ЦПУ ссд т.е. контроллер. Все тормоза в 4к упираются строго в возможности контроллера в рандомное чтение массива и только немного в ЦПУ системы. Высокие скорости можно увидеть уже сегодня, на контроллеры ссд никто не хочет делать быстрее. Именно поэтому есть дикие провалы в qlc - там кратно растет вычислительная нагрузка на тех же по сути контроллерах. Запилите быстрый контроллер (дорого) и qlc станет быстрой.
Поэтому до нового поколеня контроллеров это все чиста папистеть .

Можно ещё посмотреть почему оптаны быстрые, кстати.
При завантажені великих шедеврів основний час займає не передача інформації а саме розпакування і тому подібна робота, саме тому майже немає різниці між сата ссд і nvme ссд. Але по любому я за хороший контролер ссд :beer: .
Відповісти