Обираємо 2K та 4K монітор під нову відеокарту — як DLSS 4 робить високу роздільну здатність ігрових моніторів новим стандартом

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
Kullerok
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

cspp: 01.05.2025 14:01 Мониторы 1080 конечно унылы по сравнению с 2к, но заявлять что 160 ppi прямо вау...ну в телефоне текущем 400 вроде и то я точки сеткой различаю ( особенность близорукости ), в прошлом 500 было.
Максимально тупое сравнение. Ты тоже в монитор в 30 см от лицо смотришь. :facepalm:
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fantomrulezz: 01.05.2025 14:42
proos: 01.05.2025 13:13Очень удивился когда режим длсс + длаа показывает красивее и чётче(без мыла и артефактов) картинку чем натив в киндом кам 2
Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.
Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
Nutbar: 01.05.2025 17:54 zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

VladimirV: 01.05.2025 19:10 Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
Не дуже зрозуміло що буде у висновку вашого варіанту порівняння. Що 100>67>58>50? Ну то це якось і без порівняння можна зрозуміти. Яка мета? Я б ще зрозумів 1440p+DLAA vs 4k+DLLS-Q. Чи 1080p+DLAA vs 4k+DLSS-P. DLAA зовсім не безкоштовний по фпс.

Загалом, порівнюється що було б без апскейлу і з різними варіантами його імплементації у вигляді FSR2-3/DLSS3-4. Подивитись чи нема якихось артефактів від DL** тощо. Мета? - впевнетись, що апскейлери дають картинку, яка в принципі відповідає певній роздільній здатності.
VladimirV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nutbar
Пояснюю, добре. Що длаа що мсаа що фхаа що таа не дасть ніякого бусту ФПС, бо це замилювання драбинок в нативі, те що і називається антиалайзингом. Воно навпаки забере ФПС, в якійсь мірі, ну пранаймні раніше до ДЛАА, - МSAA x 8, х16, сильно садило фпс, зате давало доволі рівну картинку об'єктів.
Якщо ви порівнюєте ігри, в яких вже є в налаштуваннях з коробки імплементація ДЛСС, в нативі немає сенсу використовувати ТАА або МСАА, бо вже присутнє значно краще сгладжування ДЛАА. Навіщо тоді порявняння ТАА 100% (якщо є можливість поставити краще) рендер VS DLSSQ (при якому дивно, використовується той же ДЛАА + зверху суперсемплінг для масштабування, але з рендером в 67%)
Це схоже просто на маніпуляції рівня хуанга.
Якщо вже порівнювати ДЛСС, то вже з ФСР ХеСС і т.п. апскейлерами в однаковій якості, ну точно не з ТАА.
Бо нащо його використовувати, якщо є кращі варіанти згладжування.
А точно, щоб сказати що ДЛСС краще нативу. Але це не так. Просто в нативі завідомо ставиться мило.
Те що ДЛСС дасть більше ФПС, - так це заради цього його і придумали, це основна його ціль і мета. А не зробити картинку краще нативу.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

VladimirV
Ви написали дуже багато очевидних через, але не відповіли на запитання. Що ви очікуєте від такого порівняння? Що DLSS 100% (DLAA) краще за DLSS 50%? Це не зрозуміло без порівняння?

Навіщо з ТАА порівнювати я відповів. Людина сидить на умовній GTX 1080 Ti чи чомусь червоному. Хоче зрозуміти різницю між тим що доступно їй і тим що доступно іншим.

Якщо в когось вже на руках сучасна зелена карта, то жодні порівняння не мають сенсу. Увімкнув гру, поставив оптимальні налаштування графіки і додавив масштабом DLSS до бажаного співвідношення шакальності/фпс. Все.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

shad_1985: 01.05.2025 15:13
Enjthesilence: 01.05.2025 12:40має невелику кількість ігор з його підтримкою
тут потрібно писати натівно, бо через мод проги Optiscaler можна використовувати FSR4 майже в кожної грі де є dlss
в кожній грі д є длсс, непотрібно використовувати фср, бо там є длсс. B-) і оптіскейлер програє як за якістю так і за продуктивністю у "нативно імплементованого" фср4
Відповісти