Что значит "не помогло"? Требования для рт начинаются с рх6000 или ртх2000, карты без блоков в пролете.Spiryt: ↑ 12.03.2025 09:55Они то появились, но не сказал бы, что красным картам это сильно помогло
Останні статті і огляди
Новини
Утиліта OptiScaler дає змогу активувати FSR 4 в іграх з DLSS і XeSS
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
-
Dilfin
Member
Ви помиляєтесь, повне трасування променів звичайно дуже гарна річ, але ні одне зараз сучасне обладнання не може опрацювати такі маштаби даних, тому в сучасних іграх це скоріше як додаткова опція і це навіть не повне трасування шляху променів. Щоб було зрозуміліше в іграх існує стара схема освітлення і трасування, тобто якщо у вас слабке обладнання, Ви вибираєте стару схему освітлення, якщо більш потужне, то вибираєте трасування, розробники це роблять для того, щоб люди в яких наприклад умовна 2060 супер, чи 3060 могли також купити і грати в сучасні ігри бо якщо в сучасних іграх зробили тільки повне трасування і все, то навіть на 4090 Ви б не змогли грати не то, що комфортно, а взагалі, тому зараз навіть при включеному трасуванні додатково працює статичне освітлення.Enjthesilence: ↑ 11.03.2025 18:53як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
-
Enjthesilence
Member
Трасування вже давно має купу окремих налаштувань: освітлення, тіні, відзеркалення і пастрейсинг з різними пресетами. Його можно чудово налаштувати і під 4070, без проблем. Якщо ж мова йде про "фулл он" на максималках, тут і 5090 не вистачає, про це вже казали. + від розробників також дійсно багато залежить, подивись метро ексодус енхасед едішн, огляд від дф фаундрі, на голову краще зображення за оригінал і чудова оптимізація. а ще подивись порівняння сталкер 2 (там також РТ йде, вбогий софтверний, щоб з 1060 запускалась у 25 фпс, але це рт який вимкнути неможливо) з тим самим метро енхасед едішн, є ролики на ютубі, так от С2 зливає 6 річній метро в освітлені майже повністю, саме через хардвер рт зразка 2020 року.Dilfin: ↑ 12.03.2025 15:03Ви помиляєтесь, повне трасування променів звичайно дуже гарна річ, але ні одне зараз сучасне обладнання не може опрацювати такі маштаби даних, тому в сучасних іграх це скоріше як додаткова опція і це навіть не повне трасування шляху променів. Щоб було зрозуміліше в іграх існує стара схема освітлення і трасування, тобто якщо у вас слабке обладнання, Ви вибираєте стару схему освітлення, якщо більш потужне, то вибираєте трасування, розробники це роблять для того, щоб люди в яких наприклад умовна 2060 супер, чи 3060 могли також купити і грати в сучасні ігри бо якщо в сучасних іграх зробили тільки повне трасування і все, то навіть на 4090 Ви б не змогли грати не то, що комфортно, а взагалі, тому зараз навіть при включеному трасуванні додатково працює статичне освітлення.Enjthesilence: ↑ 11.03.2025 18:53
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.