От тільки там була одна солідна відмінність в порівнянні з сучасними іграми, зміна графічних налаштувань давала ~3 разовий приріст кадрів якщо порівнювати мінімалки з високими налаштуваннями (без зміни розширення), в той же час як в сучасних іграх тягання повзунків по-суті не дає практично жодного приросту (окрім вибору апскейлу і генерації кадрів), це і називається оптимізація. Грав її на релізі зі своєю 630м, що навіть близко не рівня топовим відеокартам того часу.vsx: ↑ 10.01.2025 02:17У меня уже честно говоря нет сил что-то там искать показывать, спать хочется. Я просто возьму первую игру из вашего списка.Gelonyrum: ↑ 10.01.2025 01:55 Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.
Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.Чтобы получить 60 кадров нужна самая топовая карта своего времени. Действительно пример ШИКАРНОЙ оптимизации.
- спойлер
- a0eb7c50-bc8a-51cd-81b1-d5bc1c82a41c.png
В общем, всем добра и спокойной ночи.
Останні статті і огляди
Новини
AMD влаштувала демонстрацію масштабування FSR 4 на прикладі Ratchet & Clank: Rift Apart
-
Gelonyrum
Member
-
vsx
Member
- Звідки: Kyiv
Ну в таком случае конечно была. Просто я под оптимизацией понимаю несколько другое, когда можно комфортно играть на высоких настройках.Gelonyrum: ↑ 10.01.2025 02:53 От тільки там була одна солідна відмінність в порівнянні з сучасними іграми, зміна графічних налаштувань давала ~3 разовий приріст кадрів якщо порівнювати мінімалки з високими налаштуваннями (без зміни розширення), в той же час як в сучасних іграх тягання повзунків по-суті не дає практично жодного приросту (окрім вибору апскейлу і генерації кадрів), це і називається оптимізація. Грав її на релізі зі своєю 630м, що навіть близко не рівня топовим відеокартам того часу.
Но я все равно не понимаю претензий к апскейлерам. Они позволяют выдавать картинку на 10 голов выше чем низкие настройки в старых играх либо кошмарное сглаживание и отсутствие темпоральной стабильности.
-
washburn_t15
Member
Сначала задираем стандарты до маразматических (почти 8.3кк пикселей надо отрисовывать минимум 60 раз в секунду), а потом пытаемся вытянуть их через мыло и левые кадры. Зачем?
-
inquisition
Member
- Звідки: Днепр
Искусственно создали проблему, которую стало можно решить только новыми прорывными технологиями, за которые можно запросить многократно умноженный прайс. Также теперь у любой "палки" на коробке будут писать AI powered и т.п., где задача их AI "в 3 строки" в условном баше решается.washburn_t15: ↑ 10.01.2025 12:22 Сначала задираем стандарты до маразматических (почти 8.3кк пикселей надо отрисовывать минимум 60 раз в секунду), а потом пытаемся вытянуть их через мыло и левые кадры. Зачем?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Апскейл з високими налаштуваннями то не високі налаштування )vsx: ↑ 10.01.2025 11:07 Ну в таком случае конечно была. Просто я под оптимизацией понимаю несколько другое, когда можно комфортно играть на высоких настройках.
Но я все равно не понимаю претензий к апскейлерам. Они позволяют выдавать картинку на 10 голов выше чем низкие настройки в старых играх либо кошмарное сглаживание и отсутствие темпоральной стабильности.
Ще в 2000х грався з роздільчою, коли система не тягнула. І тоді і зараз це компроміс по якості.
Для старих забавок апскейл не потрібний в принципі. Ту ж ГТА5 запускав на гіговій затичці. Трохи більш "сучасна" RX580 вже дасть >100кадрів на very high.
АА - так, аргумент. Особливо коли мова про той вбогий ТАА. Але навіть для ТАА є альтернативи і без апскейлів. В тому ж Mirage можна спокійно АА відключати без шкоди для картинки. В Хорайзон є нормальні АА в налаштуваннях і т.д.
І жодна оптимізація не витягне високі налаштування на кориті. Це так не працює. Або страждає залізяка, або візуал.
-
Artem_M
Member
"Проривна" технологія від AMD, яка не працюватиме на попередніх поколіннях...
Таке собі, враховуючи потужність 9070/9070RX на рівні з 7800ХТ/7900GRE відповідно.
FSR4+помітно нижча ціна - це єдине, що змусить придбати новинки.
Таке собі, враховуючи потужність 9070/9070RX на рівні з 7800ХТ/7900GRE відповідно.
FSR4+помітно нижча ціна - це єдине, що змусить придбати новинки.