Останні статті і огляди
Новини
Ігрові підсумки: найкращі ігри 2024 року
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
AceDeLaeda, є питання до глухаря. В його книгах на болота напали ні за что, ні пра что, раптом і без оголошення війни. Ні сам факт радує, але вину замовчує.
Enjthesilence, але все рівно там присутні хароші рускі, а доповнення про сема прямо вказує, що американці знову хочуть на планеті розв'язати нову ядерну війну, а "воспітаний рускімі" сем жертвує та спасає світ від янкі.
Enjthesilence, але все рівно там присутні хароші рускі, а доповнення про сема прямо вказує, що американці знову хочуть на планеті розв'язати нову ядерну війну, а "воспітаний рускімі" сем жертвує та спасає світ від янкі.
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Це про останнє доповнення до Metro Exodus? От срака...Барбарис: ↑ 28.12.2024 17:01 а доповнення про сема прямо вказує, що американці знову хочуть на планеті розв'язати нову ядерну війну, а "воспітаний рускімі" сем жертвує та спасає світ від янкі.
-
Dremjke
Member
- Звідки: Север
Не слухай поїхавшого ідіота, бо то несповна розуму людина. По його дописам можна зрозуміти, що воно прибецане на всю голову.Kassatka: ↑ 28.12.2024 17:20Це про останнє доповнення до Metro Exodus? От срака...
Метро, як і усі доповнення - це чудові ігри від наших українських розробників і по сюжетам і нарративам цих ігр дуже легко зрозуміти, що там як раз рф висміюється, як недолуга імперія із зазомбованним населенням, особливо в Exodus це дуже добре відтворюється. Ну і треба бути просто наглухо відбитим йолопом, щоб не зрозуміти суть сюжету та вибору в кінці доповнення Sam's story.
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
В цьому році я на придбання комп’ютерних ігор витратив більше грошей , аніж за все попереднє життя, але сенс був мізерний від такого капіталовкладення.
Сталкер - перший софт, навіть не гра а програмне забезпечення взагалі, яке через кілька секунд після завантаження ігрового процесу змушувала зависати системник. Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилка, а тут навіть не синій екран , а конкретні підвиси. Настрою вчетверте скачувати та гратись із цим непотребом шукаючи недоліки - вже не було. Можливо через рік, або десять, або ніколи.
Брат пограв, пару днів, оцінив низько , оскільки гра навіть з модами геть не відповідала ніяким критеріям якості. В нього 7900ХТ, система працювала нормально.
Претензія що заявлені вимоги не відповідають фпс - 1060 6 Гб на 1080 роздільній здатності просто не має шансу на 30 фпс. Це відверта брехня та введення в оману.
Індіана Джон. Шанувальник франшизи. Але гра перша в історії , яка не дозволяє запустити без апаратних променів. Оскільки для РДР2 все ж шанувальники випустили патч, який дозволяє грати без SSE 4.1 , то тут теж є маленький шанс обійти цю недолугу штучну перепону розробників, але гра не популярна, ніяких порівнянь з РДР2, тому ймовірність мізерна.
Штормгейт. Чистий провал. Зарплатня у гендиректора 40000 доларів. А погляньте на статистику гри, вона щомісяця падає, восстаннє як дивився було 44 гравця. Сподівання колосальні були. Чесно пройшов кампанію. Пограв у кооп. Абсолютна ляпанина, від вимог до протагоністів. Сюжет просто на погану трійку, а не одиницю як решта складових гри.
Ніяких порівнянь зі Старкрафтівським коопом, штормгейту призначалось бути руйнівником старкрафту, в якому в мене далеко за десять тисяч матчів і це лише на євро сервері, в коопі , і щодня досі приваблює.
Диябло 4. Длс. Пройшов на ютюбі. Страшенно щасливий що не піддавався на вмовляння брата , фаната дябло, і не придбав черговий непотріб для себе. Гра досі на карті не показує вторинні завдання, потрібно пробігти впритул мимо потрібного місця, тобі відбудеться активація задачі для її виконання. За рік майже досі не відремонтували , пара задач на карті засвітились і все . Красномовно свідчить про повагу до покупців активіжена.
Робокоп порадував .
Заодно від авторів пройшов і їх термінатора.
Пограв у бета гадеса 2. Понад сто ночей. Видалив к бісу. Ніякого порівняння з першою частиною, не цікаво просто, гріндінг заради гріндінгу, а занурення вже немає. Різноманіття відсутнє. Враження зіпсоване.
Принц Персії. Пограв годину. Кепське враження. Мабуть жорстке налаштування на контролер, а не мишку з клавіатурою. Хвалили саундтрек, але чомусь і він не пішов. Поглянув на ютюбі проходження, і потім увімкнув проходження принца NES, майже 40- річної свіжості, і більше сподобалось.
Потенційно дивлюсь на пое2, по ютюбу подобається, можливо у вільний час спробую, коли вийде.
Сталкер - перший софт, навіть не гра а програмне забезпечення взагалі, яке через кілька секунд після завантаження ігрового процесу змушувала зависати системник. Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилка, а тут навіть не синій екран , а конкретні підвиси. Настрою вчетверте скачувати та гратись із цим непотребом шукаючи недоліки - вже не було. Можливо через рік, або десять, або ніколи.
Брат пограв, пару днів, оцінив низько , оскільки гра навіть з модами геть не відповідала ніяким критеріям якості. В нього 7900ХТ, система працювала нормально.
Претензія що заявлені вимоги не відповідають фпс - 1060 6 Гб на 1080 роздільній здатності просто не має шансу на 30 фпс. Це відверта брехня та введення в оману.
Індіана Джон. Шанувальник франшизи. Але гра перша в історії , яка не дозволяє запустити без апаратних променів. Оскільки для РДР2 все ж шанувальники випустили патч, який дозволяє грати без SSE 4.1 , то тут теж є маленький шанс обійти цю недолугу штучну перепону розробників, але гра не популярна, ніяких порівнянь з РДР2, тому ймовірність мізерна.
Штормгейт. Чистий провал. Зарплатня у гендиректора 40000 доларів. А погляньте на статистику гри, вона щомісяця падає, восстаннє як дивився було 44 гравця. Сподівання колосальні були. Чесно пройшов кампанію. Пограв у кооп. Абсолютна ляпанина, від вимог до протагоністів. Сюжет просто на погану трійку, а не одиницю як решта складових гри.
Ніяких порівнянь зі Старкрафтівським коопом, штормгейту призначалось бути руйнівником старкрафту, в якому в мене далеко за десять тисяч матчів і це лише на євро сервері, в коопі , і щодня досі приваблює.
Диябло 4. Длс. Пройшов на ютюбі. Страшенно щасливий що не піддавався на вмовляння брата , фаната дябло, і не придбав черговий непотріб для себе. Гра досі на карті не показує вторинні завдання, потрібно пробігти впритул мимо потрібного місця, тобі відбудеться активація задачі для її виконання. За рік майже досі не відремонтували , пара задач на карті засвітились і все . Красномовно свідчить про повагу до покупців активіжена.
Робокоп порадував .
Заодно від авторів пройшов і їх термінатора.
Пограв у бета гадеса 2. Понад сто ночей. Видалив к бісу. Ніякого порівняння з першою частиною, не цікаво просто, гріндінг заради гріндінгу, а занурення вже немає. Різноманіття відсутнє. Враження зіпсоване.
Принц Персії. Пограв годину. Кепське враження. Мабуть жорстке налаштування на контролер, а не мишку з клавіатурою. Хвалили саундтрек, але чомусь і він не пішов. Поглянув на ютюбі проходження, і потім увімкнув проходження принца NES, майже 40- річної свіжості, і більше сподобалось.
Потенційно дивлюсь на пое2, по ютюбу подобається, можливо у вільний час спробую, коли вийде.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
абсолютний маразм, можливо в тебе якесь інше длс булоБарбарис: ↑ 28.12.2024 17:01 AceDeLaeda, є питання до глухаря. В його книгах на болота напали ні за что, ні пра что, раптом і без оголошення війни. Ні сам факт радує, але вину замовчує.
Enjthesilence, але все рівно там присутні хароші рускі, а доповнення про сема прямо вказує, що американці знову хочуть на планеті розв'язати нову ядерну війну, а "воспітаний рускімі" сем жертвує та спасає світ від янкі.
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
А, ну тоді добре, зрозуміло. А то я не в курсі зовсім , не можу в такі жанри грати.Dremjke: ↑ 28.12.2024 18:08 Метро, як і усі доповнення - це чудові ігри від наших українських розробників і по сюжетам і нарративам цих ігр дуже легко зрозуміти, що там як раз рф висміюється, як недолуга імперія із зазомбованним населенням, особливо в Exodus це дуже добре відтворюється. Ну і треба бути просто наглухо відбитим йолопом, щоб не зрозуміти суть сюжету та вибору в кінці доповнення Sam's story.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Це типу Stalker 2 за 895 грн, Indiana Jones у підписці та Robocop за 900 грн (зі знижкою 359)?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20 В цьому році я на придбання комп’ютерних ігор витратив більше грошей , аніж за все попереднє життя, але сенс був мізерний від такого капіталовкладення.
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
Диябло 3000 здається, штормгейт понад тисяча, пакети були або верхні або середні по вартості, точно не базові, решта цін не запам'ятав.kairo: ↑ 28.12.2024 23:49Це типу Stalker 2 за 895 грн, Indiana Jones у підписці та Robocop за 900 грн (зі знижкою 359)?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20 В цьому році я на придбання комп’ютерних ігор витратив більше грошей , аніж за все попереднє життя, але сенс був мізерний від такого капіталовкладення.
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Kassatka
Всесвіт метро 2033 придумав росіянин дмитро глуховський, сюжет гри пересказує його книжку.Ну напевне в тому плані, що всесвіт, у якому відбуваються події, придумано/розроблено українцями.
-
BoKl
Member
Прочитав Ваше простирадло Не згоден у деяких моментах, у сталкера на своєму відрі (на 6600хт у 2к ультравайд ловив вже 3 блекскріна, чистив драйвера (хоча б не вмерла до виходу нової лінійки н-відіа, вже настроєний на купівлю), награв 170 годин, гра подобається, розачарований тільки відсутніми локаціями, які в грі є, але не доступні для гравця, скамом з а-лайф-2.0 та малою кількістю побочних квестів.
Що до принца, то це гра року, для мене, пограйте більше години і на контролері. Гра перевершила такого мостадонта як метроїд дред, шкода студію...
-
AlexFokin
Junior
Читал пост словно игровой обзор, респект за простынюKashtan: ↑ 28.12.2024 19:20 В цьому році я на придбання комп’ютерних ігор витратив більше грошей...
Можно хоть с 10 аккаунтов проголосовать, но факт остаётся фактом:Kassatka: ↑ 28.12.2024 07:59 Проголосував у Стімі з чотирьох акаунтів за Сталкер у 3 номінаціях
- спойлер
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Тести пам'яті видають помилку і в вас лише підозра, а винуваті розробники сталкеру?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Сталкер - перший софт, навіть не гра а програмне забезпечення взагалі, яке через кілька секунд після завантаження ігрового процесу змушувала зависати системник. Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилка, а тут навіть не синій екран , а конкретні підвиси.
Що змінилося би, якби дозволяла з одиницями фпс на лоу, як в абсолютній більшості проєктів з фуллРТ освітленням?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Індіана Джон. Шанувальник франшизи. Але гра перша в історії , яка не дозволяє запустити без апаратних променів. Оскільки для РДР2 все ж шанувальники випустили патч, який дозволяє грати без SSE 4.1 , то тут теж є маленький шанс обійти цю недолугу штучну перепону розробників, але гра не популярна, ніяких порівнянь з РДР2, тому ймовірність мізерна.
Ви дійсно чекали, що свіжостворена студія в невеликому бюджеті зможе конкурувати в лоб з найдорожчою у світі РТС від супердосвідчених блізів в період розквіту?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Ніяких порівнянь зі Старкрафтівським коопом, штормгейту призначалось бути руйнівником старкрафту
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Ну я здогадувався, що книгу можливо написано не нами, тому написав через дробову риску, маючи на увазі, що ігрову франшизу, всесвіт у втіленні гри розроблявся вже українською студією, хоча Метро Авакенінг вже робили здається нідерландці й не знаю чи співпрацювали вони з українцями, чи залишили дух ігрової серії, чи зробили все по-своєму ...Phos4: ↑ 29.12.2024 08:14 KassatkaВсесвіт метро 2033 придумав росіянин дмитро глуховський, сюжет гри пересказує його книжку.Ну напевне в тому плані, що всесвіт, у якому відбуваються події, придумано/розроблено українцями.
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Kassatka
Я колись давно читав 1 книжку з серії метро, це не те що розробники взяли за основу персонажів і всесвіт книжки як наприклад зробили проджекти з відьмаком, перша частини гри буквально пересказує першу книжку за вийнятком декількох епізодів, але зробили вони це доволі гарно, атмосферно, і викинулии трохи лишньої паранормальщини. Взагалі глуховський неодноразово казав що його книжка про критику цієї радянської ідеології вічного пошуку ворога, типу навіть після кінця світу коли залишилась купка людей але цей менталітет всеодно глибоко в них сидить, це не обсмоктування ''великої і прекрасної'' радянської культури як наприклад в атом рпг від наших земляків.
Я колись давно читав 1 книжку з серії метро, це не те що розробники взяли за основу персонажів і всесвіт книжки як наприклад зробили проджекти з відьмаком, перша частини гри буквально пересказує першу книжку за вийнятком декількох епізодів, але зробили вони це доволі гарно, атмосферно, і викинулии трохи лишньої паранормальщини. Взагалі глуховський неодноразово казав що його книжка про критику цієї радянської ідеології вічного пошуку ворога, типу навіть після кінця світу коли залишилась купка людей але цей менталітет всеодно глибоко в них сидить, це не обсмоктування ''великої і прекрасної'' радянської культури як наприклад в атом рпг від наших земляків.
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
Як ви в моїй фразі " всі тести проходить" побачили твердження "тести пам'яті видають помилку"? Я мав на увазі, що більшість тестів коли не проходяться, типово зазвичай видають помилку, а не зависають системник, у гіршому випадку - синій екран. А так в мене всі тести системник пройшов, я його кілька разів навантажив різними бенчами після трьох спроб зі сталкером.waryag: ↑ 29.12.2024 09:59Тести пам'яті видають помилку і в вас лише підозра, а винуваті розробники сталкеру?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Сталкер - перший софт, навіть не гра а програмне забезпечення взагалі, яке через кілька секунд після завантаження ігрового процесу змушувала зависати системник. Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилка, а тут навіть не синій екран , а конкретні підвиси.
Що змінилося би, якби дозволяла з одиницями фпс на лоу, як в абсолютній більшості проєктів з фуллРТ освітленням?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Індіана Джон. Шанувальник франшизи. Але гра перша в історії , яка не дозволяє запустити без апаратних променів. Оскільки для РДР2 все ж шанувальники випустили патч, який дозволяє грати без SSE 4.1 , то тут теж є маленький шанс обійти цю недолугу штучну перепону розробників, але гра не популярна, ніяких порівнянь з РДР2, тому ймовірність мізерна.
Ви дійсно чекали, що свіжостворена студія в невеликому бюджеті зможе конкурувати в лоб з найдорожчою у світі РТС від супердосвідчених блізів в період розквіту?Kashtan: ↑ 28.12.2024 19:20Ніяких порівнянь зі Старкрафтівським коопом, штормгейту призначалось бути руйнівником старкрафту
Індіана Джонс - лояльний до фпс проект, погляньте хоча б тутешній огляд гри. Очевидно що ви висновок про надмірну вимогливість гри взяли із власної фаантазії. Мені не важко привести звідти цитату: "На старій GeForce RTX 2080 Ti я спокійно грав у нативній роздільній здатності 2560x1440 за максимальних налаштуваннях графіки з продуктивністю понад 60 fps. А якоїсь більш сучасної відеокарти з 16 гігабайтами пам'яті вистачить для 4K без апскейлінгу. Чи багато ви бачили цього року ігор, де для 4K не потрібно вмикати DLSS/FSR з генерацією навіть на GeForce RTX 4090?".
Cвіжостворена? З 2020 року. Невеличкий бюджет? 35 млн доларів зібраних за перші три роки за рахунок фанатів в основному.
Відправлено через 10 хвилин 47 секунд:
Бо наболіло, тому простирадло.BoKl: ↑ 29.12.2024 08:44Прочитав Ваше простирадло Не згоден у деяких моментах, у сталкера на своєму відрі (на 6600хт у 2к ультравайд ловив вже 3 блекскріна, чистив драйвера (хоча б не вмерла до виходу нової лінійки н-відіа, вже настроєний на купівлю), награв 170 годин, гра подобається, розачарований тільки відсутніми локаціями, які в грі є, але не доступні для гравця, скамом з а-лайф-2.0 та малою кількістю побочних квестів.
Що до принца, то це гра року, для мене, пограйте більше години і на контролері. Гра перевершила такого мостадонта як метроїд дред, шкода студію...
Те що ви не згодні - це абсолютно правильно і чудово, ми всі різні, людському виду властивий поліморфізм.
Брат фанат Диябло і подібним іграм, я можу як виявилось, грати роки в один режим в Старкрафті, він дивується як я можу грати тисячі разів в Старкрафт, а я не розумію як він місяцями може сидіти в дяблоїдах.
Я в курсі що більшості Сталкер подобається. І це правильно. Не висловити свою думку і свій досвід теж не міг, тим паче що я не унікальний в цьому ігровому досвіді, судячи по відгукам.
Мені з метроїдів зайшов (просто поступово сфанатів) лише Hollow Knight у свій час, який я не пройшов, бо на певному етапі стало занадто складно, я поглянув проходження на ютюбі, затягнуло, і побачив дорогу болю, там де суцільні стрибки, я зрозумів що просто згорю але не пройду, купувати контролера, більшість з яких мені анатомічно не зручні, принципово не захотів. Але Рицар назавжди запам'ятається. У Принца я такого не помітив від слова геть. У цьому Принці.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
ТутKashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Як ви в моїй фразі " всі тести проходить" побачили твердження "тести пам'яті видають помилку"?
Kashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилка
Старкрафту 2 приписують 7 років розробки. Хай частина з них була лише частиною сил, все одно це набагато більше. І бюджет був за 100 мільйонів трішки інших доларів.Kashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Cвіжостворена? З 2020 року. Невеличкий бюджет? 35 млн доларів зібраних за перші три роки за рахунок фанатів в основному.
Якщо ми подивимося на амбітні проєкти від новостворених студій, на думку приходять кінгдомкам (7 років від створення студії і 4 роки розробки) і сталкер 2 (9 років від створення і 6 років розробки). Навіть попри те, що обидва релізи були дуже глючними, це ще непогані варіанти, стар сітізен не релізнувся і досі.
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
Ясно. Якщо лапідарно - ніяких помилок системник не видає в будь-яких тестах.waryag: ↑ 29.12.2024 16:07ТутKashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Як ви в моїй фразі " всі тести проходить" побачили твердження "тести пам'яті видають помилку"?Kashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Відразу зазначу - підозра на розігнані таймінги, які досі проходили всі бенчмарки, звісно включно із спеціалізованими на оперативку, але там випадала помилкаСтаркрафту 2 приписують 7 років розробки. Хай частина з них була лише частиною сил, все одно це набагато більше. І бюджет був за 100 мільйонів трішки інших доларів.Kashtan: ↑ 29.12.2024 14:05Cвіжостворена? З 2020 року. Невеличкий бюджет? 35 млн доларів зібраних за перші три роки за рахунок фанатів в основному.
Якщо ми подивимося на амбітні проєкти від новостворених студій, на думку приходять кінгдомкам (7 років від створення студії і 4 роки розробки) і сталкер 2 (9 років від створення і 6 років розробки). Навіть попри те, що обидва релізи були дуже глючними, це ще непогані варіанти, стар сітізен не релізнувся і досі.
Каргу немає, тестмем5 різні сценарії, це тільки по оперативці, по цпу та гпу окремо.
Старкрафт2 - реклама висіла на корейських лайнерах на борту і бігала по корейському телебаченню. Левова частка бюджету це був мракетинг. Просто різниця абсолютно колосальна.
Два керівника фрост джайент - були керівниками по старкрафту та варкрафту, вони повинні були перенести свій досвід. Натомість вони перенесли лише своє уміння їздити по вухах фанатам.
Крісу Тейлеру достатньо було тих самих 35млн доларів, щоб створити шедевр у світі РТС -Супрім Коммандер.
А що за ахінею створили шахраї мортен та кемпбелл?
https://steamdb.info/app/2012510/charts/#max
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Маркетинговий бюджет звичайно рахують окремо від розробки. І у СК2 він був великий, бо треба було конкурувати з купою РТС і своїм же СК1.Kashtan: ↑ 29.12.2024 16:38Старкрафт2 - реклама висіла на корейських лайнерах на борту і бігала по корейському телебаченню. Левова частка бюджету це був мракетинг. Просто різниця абсолютно колосальна.
Перед ними стояла надзвичайно складна задача і станом на зараз вони з нею не впоралися.Kashtan: ↑ 29.12.2024 16:38Два керівника фрост джайент - були керівниками по старкрафту та варкрафту, вони повинні були перенести свій досвід. Натомість вони перенесли лише своє уміння їздити по вухах фанатам.
Подивимося, чи зможуть вони витягнути гру.
- спойлер
- Kashtan: ↑ 29.12.2024 16:38 Ясно. Якщо лапідарно - ніяких помилок системник не видає в будь-яких тестах.
-
Rederst
Member
- Звідки: Земля
Жодна з перелічених не сподобалась. Щодо Ждалкера то хай він горить синім полум'ям.