Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Ararat
Member

Повідомлення

dead_rat: 04.12.2024 10:21
Ararat: 04.12.2024 10:14
Ну в КР і графіка була приблизно як на калькуляторі. :laugh:
Взагалі так, розвиток графіки вбив ігри.
Але ж ми про А-лайф - поведімку ботів, а не графіку.
Ну так, правильно. Всі потожності цп ідуть на підготовку кадру для відеокарти. Якщо ще й світ симулювати фпс впаде ще нижче.
sagifire
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Alexsandr: 04.12.2024 10:39 Грубый расчет ботов где-то вне зоны видимости не может приводить к указанным им недостаткам. Просчет движения ботов по координатам и результат рандомный при встрече (перестрелка) это мелочь при расчетах. Они же не собирались просчитывать все бои в реальном времени?
Так здається тільки при першій оцінці, а коли починаєш робити то валяться нюанс за нюансом. Наприклад десь відбувається симуляція сутички на якомусь заводі, в цей момент туди підходить гравець. Тоді як заспавнити учасників перестрілки? На якій висоті якщо будівля багатоповерхова? Як розмістити трупіки та їх зброю щоб воно все не застрягло в текстурах. А як розраховувати навігацію ботів? Всю карту в пам'ять не загрузиш, потрібно робити якийсь спрощений варіант, який він має бути 2D чи 3D і що на ньому має бути, чи потрібно враховувати кожну аномалію, щоб при наближені гравця бот не спавнився прямо в аномалії. Якщо буде якась спрощена модель навігації то як вона має створюватись, якщо її запікати при білді гри то як тоді дати можливість в модах змінювати карту. І так далі...

І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
А. Коли за 10км Вася зустрічається з кабаном і в нерівній битві вбиває його
Б. Коли немає ніякого Васі та кабана

Може простіше зробити процедурну генерацію трупіків в яких буде КПК із згенерованим щоденником та якийсь лут. Тоді час реалізації скоротиться на порядок а досвід для гравця буте приблизно такий самий, ще й гра буде жерти менше ресурсів.
Востаннє редагувалось 04.12.2024 11:45 користувачем sagifire, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

dead_rat
От в першій лоці хтось верещить в хаті, бо навколо бігає кровосісь. Забив йому помагати, бо ніч і я махав. Пізніше прийшов, а в хатах пусто. Чи кровосос таки зжер, чи сам кудись потопав, невідомо. От і "розрахували" )
Трупи на карті таки зявляються. Люди між собою і з мутантами "місяться".
Як на мене, то треба правити стелс і "тундру", з якою вороги грають і шмаляють влучно з 200м крізь кущі. А ота "симуляція життя" ексельна, мені особисто не впала.
Ви одночасно хочете накинути в систему стос невідомих і вимагаєте стабільної (читай, передбачуваної) роботи системи.
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

sagifire: 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
Дуже дивне питання. Зараз зона по факту мертва. Більшість локацій тупо пусті. У старій трилогії хоча б на якихось місцях регулярно спавнились певні угрупування та мутанти. А тут вони тільки на своїй базі сидять, ну і спавняться за спиною, що неймовірно бісить.

Мене трохи лякає така відповідь Григоровича. Виглядає так, що ніхто серйозно не збирається дороблювати цю систему.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 10:57І які там варіанти дій в тих корабликів?
- полетіти з точки на точку і счезнути на фоні планети
- атакувати і літати навколо ворога по скрипту.
Ото мабуть і все. Не пам'ятаю вже чи вони навіть були здатні уникати метеоритів.
Так і а-лайф можна звести до 2Д карти, спрощеного прорахування взаємодій і навіть покрового режиму. :idea:
А вже коло гравця конвертувати результати у 3д.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

sagifire: 04.12.2024 11:42
Alexsandr: 04.12.2024 10:39 Грубый расчет ботов где-то вне зоны видимости не может приводить к указанным им недостаткам. Просчет движения ботов по координатам и результат рандомный при встрече (перестрелка) это мелочь при расчетах. Они же не собирались просчитывать все бои в реальном времени?
Так здається тільки при першій оцінці, а коли починаєш робити то валяться нюанс за нюансом. Наприклад десь відбувається симуляція сутички на якомусь заводі, в цей момент туди підходить гравець. Тоді як заспавнити учасників перестрілки? На якій висоті якщо будівля багатоповерхова? Як розмістити трупіки та їх зброю щоб воно все не застрягло в текстурах. А як розраховувати навігацію ботів? Всю карту в пам'ять не загрузиш, потрібно робити якийсь спрощений варіант, який він має бути 2D чи 3D і що на ньому має бути, чи потрібно враховувати кожну аномалію, щоб при наближені гравця бот не спавнився прямо в аномалії. Якщо буде якась спрощена модель навігації то як вона має створюватись, якщо її запікати при білді гри то як тоді дати можливість в модах змінювати карту. І так далі...

І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
А. Коли за 10км Вася зустрічається з кабаном і в нерівній битві вбиває його
Б. Коли немає ніякого Васі та кабана

Може простіше зробити процедурну генерацію трупіків в яких буде КПК із згенерованим щоденником та якийсь лут. Тоді час реалізації скоротиться на порядок а досвід для гравця буте приблизно такий самий, ще й гра буде жерти менше ресурсів.
Легко!

Коли ігрок підійшов:
1. Кидаємо рандом на скільки вже вбито-живо бійців і монстрів
2. На заводі маємо ~100 заздалегідь зазначених місць для трупів
3. Рандомно розкидуємо мертвих по цих місцях
4. Розкидуємо живих по тих самих місцях
5. Мотор!

Відправлено через 30 секунд:
waryag: 04.12.2024 11:48
Геральт: 04.12.2024 10:57І які там варіанти дій в тих корабликів?
- полетіти з точки на точку і счезнути на фоні планети
- атакувати і літати навколо ворога по скрипту.
Ото мабуть і все. Не пам'ятаю вже чи вони навіть були здатні уникати метеоритів.
Так і а-лайф можна звести до 2Д карти, спрощеного прорахування взаємодій і навіть покрового режиму. :idea:
А вже коло гравця конвертувати результати у 3д.
+100500 :beer:
sagifire
Member
Аватар користувача

Повідомлення

phobosse: 04.12.2024 11:48
sagifire: 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
Дуже дивне питання. Зараз зона по факту мертва. Більшість локацій тупо пусті. У старій трилогії хоча б на якихось місцях регулярно спавнились певні угрупування та мутанти. А тут вони тільки на своїй базі сидять, ну і спавняться за спиною, що неймовірно бісить.

Мене трохи лякає така відповідь Григоровича. Виглядає так, що ніхто серйозно не збирається дороблювати цю систему.
Вони з часом це допилять та приведуть до якогось збалансованого та стабільного вигляду. Але це точно не буде симуляція життя в зоні у чистому вигляді, скоріше це буде як "Гейм Мастер" який буде накидувати події гравцю під час дослідження ігрового світу. З точки зору гейм дизайну та вартості розробки таке рішення цілком виправдане і логічне.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

waryag
Не можна, бо карта вертикальна. Там є сходи, урвища, аномалії та інше. Пішов (за межами видимості) по маршруту, вліз в аномалію, розірвало. На тому симуляція і закінчилась. Або йшов-йшов і вперся в ящик, який посунув інший бот (воно ж по 2d маршрутам ходить). У відкритих світах відтестувати ГГ, щоб не грузнув текстурах не так просто. А ви хочете під тисячу болванчиків симулювати без багів/глюків. Бо зграйка щуриків також не мала б топитись в першій-ліпшій калюжі, правда?
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 11:55 waryag
Не можна, бо карта вертикальна. Там є сходи, урвища, аномалії та інше. Пішов (за межами видимості) по маршруту, вліз в аномалію, розірвало. На тому симуляція і закінчилась. Або йшов-йшов і вперся в ящик, який посунув інший бот (воно ж по 2d маршрутам ходить). У відкритих світах відтестувати ГГ, щоб не грузнув текстурах не так просто. А ви хочете під тисячу болванчиків симулювати без багів/глюків. Бо зграйка щуриків також не мала б топитись в першій-ліпшій калюжі, правда?
Так тобі не треба все це прораховувать.
Просто написати скрипт, що 5% шанс що здох від аномаліі і тд. І кидати рандом.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

dead_rat: 04.12.2024 11:58 Так тобі не треба все це прораховувать.
Просто написати скрипт, що 5% шанс що здох від аномаліі і тд. І кидати рандом.
Воно і зараз є. Ніхто трупів на карті не бачив там, де раніше їх не було? От рандом неуспішний, лишився труп, який не сховався під час викиду. А десь на іншому кінці карти зустрічаємо чергового живого рандомного гриця, який, типу, сховався.
BoKl
Member
Аватар користувача

Повідомлення

phobosse: 04.12.2024 11:48
sagifire: 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
Дуже дивне питання. Зараз зона по факту мертва. Більшість локацій тупо пусті. У старій трилогії хоча б на якихось місцях регулярно спавнились певні угрупування та мутанти. А тут вони тільки на своїй базі сидять, ну і спавняться за спиною, що неймовірно бісить.

Мене трохи лякає така відповідь Григоровича. Виглядає так, що ніхто серйозно не збирається дороблювати цю систему.
У грі нема навіть ніякої імітації життя в барах та таборах, тупо стоять болванчики і нічого не роблять. Або 1 фразу повторюють. Навіть на цю дрібницю поклали болт. А для цього не потрібні мега пк, ще в першій готиці на відрах симуляція життя таборів працювала.
Prescott
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Alexsandr: 04.12.2024 10:39Не для моей зарплаты, да и все равно качать надо
Оправдания, хотел бы купить - отложил бы заранее и подготовился бы к релизу. А так, сознание типичного любителя халявы.

PS
200 грн геймпасс на месяц.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 11:55Не можна, бо карта вертикальна. Там є сходи, урвища, аномалії та інше. Пішов (за межами видимості) по маршруту, вліз в аномалію, розірвало. На тому симуляція і закінчилась. Або йшов-йшов і вперся в ящик, який посунув інший бот (воно ж по 2d маршрутам ходить). У відкритих світах відтестувати ГГ, щоб не грузнув текстурах не так просто. А ви хочете під тисячу болванчиків симулювати без багів/глюків. Бо зграйка щуриків також не мала б топитись в першій-ліпшій калюжі, правда?
Ти же розумієш, що всі ці проблеми (і купа набагато складніших) вже давно вирішені в рамках рольових систем накшалт тієї ж ДнД, де з обчислювальних ресурсів треба лише гравці, листок паперу та кубики?

І що тут можна додатково спростити на порядки?

Відправлено через 1 хвилину 22 секунди:
Геральт: 04.12.2024 12:02Воно і зараз є. Ніхто трупів на карті не бачив там, де раніше їх не було? От рандом неуспішний, лишився труп, який не сховався під час викиду. А десь на іншому кінці карти зустрічаємо чергового живого рандомного гриця, який, типу, сховався.
Те, що є зараз, в основному побудовано на скриптах. Для першого проходження ще нічого, для наступних - критично.

Відправлено через 52 секунди:
Prescott: 04.12.2024 12:12200 грн геймпасс на месяц.
Два тижня за долар, якщо рік не користувався. Для сталкеру повинно вистачити .
mult
Member
Аватар користувача
Звідки: Вишневе

Повідомлення

Skiff93
Сталкер тим і брав що в купі з різними цікавими подіями, був ще типу живий світ, жива зона так би мовити в якій цікаво було бродити і грати.
Для того щоб зрозуміти про що я, треба було пограти в перші частини, ну і щоб воно сподобалось, плюс пограти з модами.
Хоча в першому сталкері з алайф теж було не все ідеально, з модами на цей алайф було краще, вони і там не змогли доробити його нормально, люди за них доробили на шару.
Якщо гра статична, то вже не буде ТОЇ зони за яку полюбили Сталкер, це буде звичайна, не погана, як і купа інших лінійних стрілялок.
Просто трохи не те чекали від Сталкер і він сам нетак себе позиціонував перед виходом.
Тому і невдоволення.
Хоча ще йде допилювання гри, маю надію вони дороблять і алайф і все остальне, плюс модери можливо навіть краще з цим справляться як завжди було :)
Ті ж Відьмаки, Скайріми і перші Сталкери і тд люди правлять все і баги і недоробки самої гри а розробники не можуть :)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

waryag
Не дуже розмію, що ви (множ) хочете. Повну симуляцію на карті ніхто не зробить. Маскимум - буде щось "в радіусі біля гравця". Ну і купка скритів, які псевдорандомом будуть трігерити наперед прописані події. І власне, краще направляти ресурси на оте "біля гравця", бо вчора двічі кровососи стакались в певному місці, за що і були покарані. А скільки той кровосос зжер кабанів до мене і чи зжер взагалі - нецікаво абсолютно.

В твому ДнД з десяток ключових персонажів а інші болванчики заскриптовані вусмерть. Та і ключові заскриптовані. Чим рандомний сталкер (який сидить в барі постійно) гірше за рандомного ящура, який стоїть на базі постійно в BG3?
Zealoth
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

dead_rat: 04.12.2024 11:34 Всі інщі так само можуть розраховуватися примітивними командами типу як у ренджерах - пішов за артефактом, в тій локаціі 3 кровососи, 50/50 що зустрів іх, 5/45/50 що вбив іх/вмер/втік. Це так само не займе багато ресурсів
Але ж для цього треба вміти працювати з рушієм та перероблювати його під свою потреба. Але ж постійте, розробники казали що так його змінили під себе що його мати рідна не впізнає :laugh: . Логіка та сценарії взаємодії в них є ще с перших частин, за цей час моддери її в баготьох випадках доробили і вдосконалили. Але перенести на UE 5.1 вони її не змогли.
Sailor Popeye
Member
Аватар користувача
Звідки: Ужгород

Повідомлення

deviconte: 04.12.2024 11:34
Sailor Popeye: 04.12.2024 10:53 Зі сталкером зрозумів одне, що обісрати частині наших людей своє це якось в рази приємніше.
Гру не грав і не робив предзамовлення але сподіювась вийде в них виправити баги та випустити хороші DLC. .
А причем здесь свое или не свое, если это откровенный скам?
Они настолько за****сь, я извиняюсь за мой французский, что в интервью IGN начали мямлить о том, что кто-то (ага лол, неизвестно кто) из отдела маркетинга, за сутки до выхода игры,ни с кем не посоветовавшись, решил изменить описание именно A-life. А потом этого неизвестного "кого-то" спросили зачем он это сделал... Хотя на второй день в оф. Дискорде был дан ответ - изменили якобы чтоб не ввести в заблуждение новых игроков от отсутствия этой самой системы. Верите? Я поверил :laugh:
Звиздешь чистой воды. А вы тут говорите, какая разница чей скамер, свой или чужой? Или если свой то нужно хавать что на лопате подают?
Скам це the day before
Таких приколюх зі зміною обіцянок або взагалі навіть коли показували геймплей або візуал, який відсутній в релізі це вже мабуть звична справа і нажаль буде надалі.
Watch Dogs перший, Anthem, навіть перші геймлпеї кіберпанку, як на мене то сталкер ще не дуже сильно нагрішив
Той A life і в оригіналі так собі працював, його вже потім модери ремонтували
Zealoth
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Геральт: 04.12.2024 12:49
симуляцію на карті ніхто не зробить. Маскимум - буде щось "в радіусі біля гравця".
Ну то може тоді не треба було усю дорогу до релізу вішати мівіну на вуха, що в нас таке буде? Бо A-life саме про симуляцію незалежно від присутності гравця.
AlexFokin
Junior

Повідомлення

Евгений и Мария Григоровичи ответили на серию вопросов касательно проблем с A-Life 2.0. Оказалось, что все связано с оптимизацией игры. A-Life 2.0 требовала очень много ресурсов, особенно памяти. Поэтому разработчикам пришлось пойти на компромиссы и сильно урезать эту систему.
Кажется, мы где-то уже это слышали... В 2007 году?
А как же Спектрумская Elite со множеством звездных систем, умещавшаяся в 48 Кб? Как же Космические Рейнджеры, где все жило своей жизнью? Как же MineCraft или Kenshi, которые делали вообще единолично? Эти игры вообще запускаются на калькуляторах (ну разве что, Kenshi невсчет).
Кого вы там лепите? Просто вывезли франшизу за счёт фанбазы и больше ничего. :mad: Продажи лучше всего говорят за себя. Сколько там прошло время с релиза, где эти первые места в топах и чартах (Найди здесь Сталкера)? 2 недели прошло и уже на самом дне Стима, серьезно лучшая игра? :lamer:
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

AlexFokin: 04.12.2024 13:17
Евгений и Мария Григоровичи ответили на серию вопросов касательно проблем с A-Life 2.0. Оказалось, что все связано с оптимизацией игры. A-Life 2.0 требовала очень много ресурсов, особенно памяти. Поэтому разработчикам пришлось пойти на компромиссы и сильно урезать эту систему.
Кажется, мы где-то уже это слышали... В 2007 году?
А как же Спектрумская Elite со множеством звездных систем, умещавшаяся в 48 Кб? Как же Космические Рейнджеры, где все жило своей жизнью? Как же MineCraft или Kenshi, которые делали вообще единолично? Эти игры вообще запускаются на калькуляторах (ну разве что, Kenshi невсчет).
Кого вы там лепите? Просто вывезли франшизу за счёт фанбазы и больше ничего. :mad: Продажи лучше всего говорят за себя. Сколько там прошло время с релиза, где эти первые места в топах и чартах (Найди здесь Сталкера)? 2 недели прошло и уже на самом дне Стима, серьезно лучшая игра? :lamer:
О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру :lol:
Відповісти