Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Косорукий Гінеколог
Junior

Повідомлення

Єдине, що я зрозумів- що ніколи серйозно не задумувався, що таке тріплА гра. Гадаю, це не так про бюджет чи прибуток а скоріше про технологічність, інновації, ігровий досвід.
Hemul
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kirakishou: 22.10.2024 16:55 Графіка на твоєму відео — лайно, як і вся франшиза Матриця. Вачовскі, як і Тарантіно, брали всі ідеї у японців та корейців. Конкретно ідея Матриці взята у Сіро Масамуне.
Не хочу вас расстраивать, но корейцы и японцы взяли идею киберпанка у американских фантастов, которые сочиняли в этом жанре уже в 70-х годах прошлого века. А идеи Матрицы появились у этих же фантастов еще в 60-х. А в 1973 году весьма популярный в узких кругах немецкий режиссер Фасcбиндер снял по одному из этих романов фильм Welt am Draht, откуда Вачовские позаимствовали почти все, даже ту самую телефонную будку.


Отправлено спустя 3 минуты 2 секунды:
Косорукий Гінеколог: 22.10.2024 23:41 Єдине, що я зрозумів- що ніколи серйозно не задумувався, що таке тріплА гра. Гадаю, це не так про бюджет чи прибуток а скоріше про технологічність, інновації, ігровий досвід.
https://en.wikipedia.org/wiki/AAA_(video_game_industry)
Kirakishou
Member

Повідомлення

IronWithin: 22.10.2024 22:25Ну по порядку
1. Можливо якийсь ваш гемблінг-смітник і був орієнтований на молоду публіку, але яке це відношення має до ігор, які я назвав? Ні одного реального доказу ваших слів ви не привели, тільки домисли і посилання на досвід роботи в якійсь задрипаній конторці. Ще раз, далеко ходити не треба. Беремо цей форум. Тут є люди, які грали або грають в ці ігри. Вони не школярі. Наприклад, мій рік народження недалеко від 1980 і я витратив не одну тисячу на ігри, і не тільки гача-ігри. І ніхто мене не змушував це робити, я купую аніме-жінок, бо вони гріють мені душу. Вам гріє душу біошок, чи який ви там смітник називали, а мені гріють душу аніме-жінки. Невже це так складно зрозуміти?

2. Все вірно. Чому дітей не запрошують? Логічне мислення у вас працює? Бо ці ігри НЕ ДЛЯ ДІТЕЙ. Ваші слова про «тільки дитячу аудиторію» — це безсовісна брехня, ви не привели жодного доказу своїм словам.

3. Далі що? Ще раз, ці ігри орієнтовані на дорослу аудиторію, яка може витрачати на аніме-жінок чи аніме-чоловіків сотні доларів. Загалом, як і аніме в основній своїй масі не для дітей. Тому що ці продукти ДУЖЕ дорогі. В Японії серіал з 12 епізодів коштує 300-400 доларів. Шість блюрей дисків по два епізоди на диску. Те, що у нас школота піратить аніме та грає в безкоштовні ігри не означає, що так роблять всі. В Японії за скачаний торрент можна отримати до двох років в’язниці, за розданий торрент до десяти років. Ви судите по власному оточенню. У вас в оточенні школота, яка грає в гачу, і ви думаєте, що всі, хто грає в гача-ігри — це школота. Це хибна логіка.

4. Я назвав ігри. Те, що у вас якесь власне визначення поняття ігри – то ваші особисті проблеми. Ваш досвід роботи в якійсь задрипаній конторці немає ніякого відношення до японських, корейських та китайських розробників. Ви не знаєте про гача-ігри НІЧОГО. Гача-ігри це не казино. В цих іграх виграш ГАРАНТОВАНИЙ, на відміну від казино. В правилах до кожної гри чітко написано, скільки треба витратити грошей, щоб отримати бажану річ. Ви навіть цього не знаєте, а ще розповідаєте тут про якийсь досвід роботи.

5. Це ви даремно почали розповідати, що мобільні ігри – не ігри. Можу відправили вас в гугл. Почитайте, що таке відеогра.

6. Я витрачаю гроші на конкретні речі. Ви повний нуль, говорити з вами немає про що. Фріспіни це приємний бонус, за який ти можеш отримати бажаного персонажа безкоштовно. Але якщо хочеш ГАРАНТОВАНО отримати — плати гроші. Ціна написана в правилах. Не влаштовує ціна? Ніхто не заставляє платити. Грай безкоштовно або грай в щось інше. За чотири роки, відколи я граю в гача-ігри, я витратив декілька тисяч. Основні витрати я робив до 2022 року. Тоді для мене це були не великі гроші, якщо розкинути їх на весь час гри, а не на одномоментні витрати. Зате я отримав і продовжую отримувати багато задоволення від цих ігор, мені подобається і сюжет, і персонажі. За ці роки я прив’язався до цих персонажів, вони мені вже як рідні. Жодні інша гра не дає такого відчуття. Нічого протизаконного я не роблю. Я доросла людина, я маю право як грати в ігри, так і витрачати на них гроші. Лудомани це ті, хто програє останнє. Вивчайте термінологію, щоб не соромитися, як з оцим вашим «тільки дитячу аудиторію». Ви повний нуль в питаннях гача-ігор і безсовісний брехун. Ви брешете як про «тільки дитячу аудиторію», так і про те, що ці ігри – це казино. А скоріше, просто не знаєте. В будь-якому випадку з вами немає про що дискутувати.

Відправлено через 23 хвилини 7 секунд:
Hemul
То был несерьезный пост в стиле тех, с кем я дискутировал. Так сказать, троллинг тупостью. Они назвали мои любимые игры лайном, я в ответ назвал их игры лайном. Матрица просто попала под руку, так как запостили видео с ней.

Это не та тема, чтобы серьезно обсуждать киберпанк, да и научную фантастику в целом. Но поверьте, в Японии тоже есть много достойных писателей-фантастов. Тот же Рю Мицусэ, например. К огромному моему сожалению, очень много книг японских авторов остаются непереведенными, особенно это касается старых книг. У меня до сих пор хранится список книг, о которых я услышал в интервью с создателем одного старого аниме в жанре научной фантастики и которые хочу почитать, но перевода на них не нашел даже на английский. Хотя в последнее время благодаря J-Novel Club хотя бы современные авторы переводятся, чему я несказанно рад. О чем я лет десять назад и мечтать не смел. Вообще с 2010-х в этом плане все изменилось в лучшую сторону. Благодаря Crunchyroll и другим стриминговым площадкам весь мир имеет возможность смотреть аниме легально и одновременно с Японией, благодаря J-Novel Club, Yen Press и прочим мы имеем возможность легально читать японские книги и комиксы. Очень рад этой возможности и надеюсь, что эта тенденция сохранится.
Відповісти