Volosaty
Приоритеты другие, технологии другие... На примере автомобилей - вспомните Победы, Волги ГАЗ-21. У моего отца была Волга ГАЗ-21, так он когда-то въехал в зад Москвичу в кузове хетчбек - у отца только передняя фара разбита, а у того всю заднюю дверь смяло.
Останні статті і огляди
Новини
Carbide Spec-05 — недорогой Mid-Tower от Corsair
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
-
Volosaty
Member
Ви не велосипедист? Там в байках баксів за 500 вага стає однією з конкурентних переваг. Щоб її знизити, використовуються саме технології - батинги, гідроформінги, тощо. При цьому товщина стінок труб стає десь 0.5-0.7мм, але при цьому рама несе на собі 60+кг велосипедиста і протистоїть і дорозі, і зусиллям велосипедиста, не скручуюсь в дулю на першому ж горбику. І що цікаво, сталева і алюмінієва рама в першому наближенні важать однаково і мають приблизно однакові характеристики, а їхні відмінності зумовлені саме формою, а не матеріалом.Avenger80:Приоритеты другие, технологии другие...
В компютерних корпусах - тільки економія, економія і ще раз економія. Ту саму стінку можна було б банальним гофруванням довести до такої жорсткості, що при стальці 0.4мм на ній можна було б танцювати. Але це ж треба знайти людину яка з якимось солідворксом хоча б на "ви", і зробити більш складні (=дорогі) штампи. А не як зараз - китайса какапапала намалював, штампи максимально прості, профіт.
Зате веселенького ргб приляпаємо. Ех.
Avenger80: У моего отца была Волга ГАЗ-21, так он когда-то въехал в зад Москвичу в кузове хетчбек - у отца только передняя фара разбита, а у того всю заднюю дверь смяло.
Я можу згадати інше. Колись в есесері була така мода, саморобні авто. Були виставки, автопробіги, тощо. І от на такому автопробізі саморобку догнав грузовик (не уточнювалось, але скоріш за все якийсь газон чи зілок). В результаті в грузовика пром'яте крило до колеса, легковушка в кюветі з тріщинкою і вмятинкою на корпусі. Корпус - пінопласт обклеєний скловолокном, або як його зараз по модному звуть "композитний сендвіч"
Сопромат - штука тонка