Vecchio
Найцікавіше в цьому скріні - завантаження проца, дх12 в 1.5 рази важче по процу в цій сцені, а обіцяли навпаки Відеокарта теж сильніше навантажена, і оперативи більше жере.
А от на що реально треба мірятись - мін фпс, пам'ятається в мантлі з якого виріс дх12 з цим бували великі проблеми. Тільки не треба розповідати що там все було супер, у мене перед 1070 була 390х
Уровень Веги около 1080. Об этом много раз говрилось.
Вопли фанатов про то что этого мало АМД не интересуют.
Видеокарты у них 10-15% бизнеса и есть направления с более высоким приоритетом.
Основная задача Веги - обкатать чип. Основная цель - АПУ с этой самой Вегой (возможно для новых консолей и Яблока).
Lozov
Консолі отримали апдейт буквально пару місяців назад. Наступне глобальне оновлення буде роки через 3 мінімум, вега тоді буде вже не актуальною, а епл поки що не особливо цікавиться процами від амд і APU як класом APU в супертонких ноутах/моноблоках на які роблять ставку в еплах - не найкраще рішення, відвести тепло від двох кристалів простіше ніж від одного.
ага , а если бы компоновка чипов была бы наоборот то кричали бы -уууууу!! амд бомжииии ,не могут научится чипы монолитные делать!!! лемят склейки бомжацкие на одной подложке!!!да еще и майонезом эти бутеры намазывают!!!!
короче говоря лишь бы об...ть
avtoelectrik
А якщо ввімкнути мозок, то стає очевидно що від двох кристалів по 1/2 загальної потужності відвести тепло чи не в 4 рази простіше ніж від одного повного. APU зручно коли є куди встановити СО нормальної продуктивності, наприклад в консолях, поки їх не додумались робити сантиметром товщиною, але ніяк не в ультрабуках. Власне тому їх там і немає, від жодного з вендорів, а не тільки епл, якщо не рахувати затичку інтел хд графікс.
Востаннє редагувалось 23.12.2016 17:25 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
alexvvv
там тех процесс новый ,так что все там влезет ,не слушай ты этих зелено-синих фанатиков ,у них всегда все лучше чем у других ,и двигателем прогресса всегда была амд
Отправлено спустя 2 минуты 55 секунд:
Scoffer:avtoelectrik
А якщо ввімкнути мозок, то стає очевидно що від двох кристалів по 1/2 загальної потужності відвести тепло чи не в 4 рази простіше ніж від одного повного. APU зручно коли є куди встановити СО нормальної продуктивності, наприклад в консолях, поки їх не додумались робити сантиметром товщиною, але ніяк не в ультрабуках. Власне тому їх там і немає, від жодного з вендорів, а не тільки епл, якщо не рахувати затичку інтел хд графікс.
ну так включи его наконец !!!
сначала пусть они (интел) всунут графику уровня того что в апу амд,тогда поговорим ,а так там пока что лажа для офисящиков.
ашдэ графиксам вот такое пока что и не снилось
avtoelectrik
Ну тягне воно, і що з того, якщо через TDP не влізає в ультрабуки, а значить гарантовано не буде в техніці від епл? Про яку і почалась мова.
APU - не для ультрабуків і крапка. З тонкими моноблоками теж проблема. Отже епл не зацікавлена таким продуктом як класом в принципі.
Востаннє редагувалось 23.12.2016 17:56 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
А12 на ам4 65вт и +30℅ к а10. Новые апу думаю от 30℅ к а12, не меньше, и скорее всего больше. Мне это например интересней чем зен. А если будет 95вт апу
Maxhope
ты забываешь самое интересное: НВ обгоняет АМД исключительно из-за рабочих частот ГП (2ГГц против 1,3ГГц) и софта для игроделов (чемоданы + шейдеры), мы это уже проходили не нетбурст, когда Интел просто уперлась в свои кукурузные мегагерцы.
В ближайшее время мы увидим или не увидим такую же развязку.
пам'ятається в мантлі з якого виріс дх12
креститесь чаще, когда сочиняете, это также касается и 16+4 линий pci-e для summit ridge
спойлер
всегда считал, что 12 вырос из 11-го, а нет - оказалось из мантла, который никуда не пошел, в отличие от вулкана
Scoffer:Vecchio
Найцікавіше в цьому скріні - завантаження проца, дх12 в 1.5 рази важче по процу в цій сцені, а обіцяли навпаки Відеокарта теж сильніше навантажена, і оперативи більше жере.
А от на що реально треба мірятись - мін фпс, пам'ятається в мантлі з якого виріс дх12 з цим бували великі проблеми. Тільки не треба розповідати що там все було супер, у мене перед 1070 була 390х
Ну дык - у процессора есть запас мощности?
Есть, он не загружен полностью.
Так почему бы не воспользоваться простаивающими мощностями, да не получить при этом дополнительно фпс-а?
Нет ничего хуже, когда проц простаивает, а фпс-а не хватает (Интеловскому диспетчеру процессора в Интеловском компиляторе - привет. Интересная тема, кстати, почитайте - https://geektimes.ru/post/80050/).
О каком вы DX12 говорите товарищи? Тут даже 1080 в DX11 не все игры в ФуллХД тянет в 60+ ФПС. А новый дайрекс в любом случаи будет выжирать больше ресурсов как и было с 10, 11 до этого.
Сейчас будет прорывом 60+ фпс в фуллХД на одной карте, без всяких СЛИ и КроссФайров, в ДХ11.
Вега вроде примерное и обещает.
Но я опять таки вижу маректолоков нвидии у АМД.
- Большой выбор памяти.
А кому он нужен? Мне кажется на сегодня минималка памяти у видеокарты должна быть 8гб и HBM2.
Толку от них сейчас почти нуль, но в будущем должно быть все иначе.
А тут опять будут сувать 4гб гддр5 за 250$, когда 8гб HBM2 уже как с полгода должны так стоить.
И после них 8гб, а потом может даже 12гб, с ценами +250 и +500 к начальной.
А представте чтобы было так с оперативой? Ты купил плашку на 4гб за 50$, а плажка на 8гб будет стоить 200$, и у тебя только один слот на метеринке под нее, вот где надо было маркетинг проявлять.
То було колись) В тому сенсі, що ICC давно вже не в монопольному стані: зараз в моді LLVM, та і GCC з VC нікуди не ділись, а різниця між оптимізаціями сучасних компіляторів на рівні похибки. В керованому коді все ще простіше - в jvm, .net під залізо оптимізують платформи розумні люди і витягнуть максимум можливостей. І керованого коду вже абсолютна більшість.
Щодо використати більше ресурсів і отримати більше FPS - наразі не очевидна перевага, бо приріст FPS в 10-15 відсотків на тій сцені був обміняний на +50% завантаження проца, +20% відеокарти і +30% оперативи, як на мене жирнувато буде. А обіцяли все навпаки - развантажити проц щоб знизити процесорозалежність, бо з процами біда і в 1080р топові відеокарти вже впираються в проц.
Отправлено спустя 9 минут 17 секунд: anatolikostis
Окрім назви і базового синтаксису dx12 не має нічого спільного до dx11. Він навіть до вулкана архітектурно ближче
А про саміт рідж ми ще побачимо, не довго залишилось, і щось я не побачив жодної фотки материнки з фізично розпаяними 2*х16 лініями, а їх вже декілька проскакувало, і там чомусь розпаювали лише перші 8 в другому слоті