Бу-га-га!!!Nuicer:При етом проц, память и винт у мя слабее, но фпс проседал только до 23, а не так как у них на графике
+1 - Нвідіа наплужила і знов буде "спростовувати результати".
Взагалі-то, як ви можете бачити на тому графіку, просадки в Родеона дійсно бувають на сценах зі значним використанням тесселяції в цьому тесті. При цьому настройки дійсно невідомі. А щільність тесселяції надто висока - виходить, що вони всю деталізацію поклали на тесселяцію, адже навіть сходи з вимкненою тесселяцією стають плоскими скошеними поверхнями. НВ судячи з усього має більш оптимізований двигун тесселяції для циього тесту. Хоча, все ж подивимось після релізу/появи більшої к-сті ігор.
Як відомо, Нвідіа працювала над розробкою алгоритмів тесселяції як мінімум від початку 2008 року. Цей висновок можна зробити, подивившись її презентації щодо даної технології, які можна знайти в тенетах. Як видно в презентаціях, НВ працювала в даному напрямку з такими відомими фірмами, як id Software, Valve та ін. До речі, зображення в цьому записі я взяв саме з однієї з тих презентацій/вайтпейперів.
P.S. AMD теж не сидить, склавши руки, а тим часом відшліфовує програмну складову для своїх продуктів, так що може так вийти, що до релізу GF100 його перевага в продуктивності скоротиться до одиниць процентів за рахунок більш ефективного використання всіх функціональних блоків на Radeon. Але зараз вже однозначно можна казати, що адекватного конкурента для 5970 за статусом і енергоефективністю НВ найближчим часом не зробить.