Та до чого тут АМД/не АМД. Якщо на 5090 той же 5тирічний кіберпанк так само губить 4х швидкодії?ronemun: ↑ 08.03.2025 05:03 Геральт
Рейтрейсінг це всього навсього одна технологія з багатьох.
- спойлер
- Очевидно тормозить в 4 рази тому що блоків RTX пожаліли або рахували промені частково чи повністю на шейдерах чим забирали ресурси в основного конвеєра. Блоки RTX прекрасно маштабуються і займають відносно мало. Збільшення їх в 4 рази зайняло б ще 20% місця і якщо б АМД мала за мету класну графіку саме з променями то зробила б це за рахунок місця під інші блоки, отже слабший растр, отже менша ціна на карту. А навіщо їй це? Тому витримує баланс, а вже юзер вибирає - що більше подобається те і включає в ігрі.
Очевидно, коли промені стануть обовязковими, хоча б заради того щоб спростити симуляцію складних сцен освітлення чи коли промені стануть основним джерелом прибутку, цих блоків напаяють цілу гору. І все до того йде:
1. 3 нм, далі 2, сильно зменшать розміри логіки.
2. графіка повністю симульована через AI взагалі робить неможливим ручний контроль сприйняття сцени коли людина тестує вигляд і постійно підправляє недоліки симуляції. Тоді просто обовязковим стане фізично точний розрахунок освітлення, без контролю зі сторони людини.
3. як не дивно, знову ж таки винні люди - деякі прості зміни дозволяють проводити обчислення в десятки-сотні раз складніших сцен вже на зарашньому залізі. Як приклад Nanite в Unreal Engine. Проблема виявилась у закостенілості - до цих пір багато старих методик несумісні з маштабуванням і створють багато вузьких місць, наприклад для зменшення навантаження на процесор масову промальовку будівель роблять через текстурування, тоді як давно це можна було елементарно векторизувати простими шейдерами. Внаслідок цього сильно ускланюється точний розрахунок освітлення, адже текстури це величезна кількість точок, тоді як геометрія дозволяє розрахувати все знаачно простіше. Коли це вичистять то навіть зарашніх блоків буде надмір.
Промені можливо стали б обов'язковими, якби залізяка їх навчилась безболісно обробляти, як ту ж теселяцію, наприклад. Але ми навряд чи це застанемо. Он, хардварну фізику так і не навчились "легко" обробляти, та й випиляли. Те саме і з променями буде.