S:lyrix:Елементарна вимога надати письмовий висновок з підписок інженера і печаткою сервіс центра
А если бы отказали - директор с печтатью уехал будет не знаем когда итд. Инженер может вообще официально в этом СЦ не работать, название сц на дверях может отличатся от реального юридического итд.
В конце концов занять позицию "мы ни от чего не отказываемся но приходите завтра" - неуловимый директтор с печатью

Нічого особистого. У жодному разі.
Питання не в інженері, а в менеджменті, а в даному випадку - в офіційному документі (як дехто люби казати - ответить за базар). А сервіс-центр офіційний, то ж і має певні "обмеження" у свій роботі.
Не питання, це був останній день відведеного періоду. З кожним наступним днем на них би пішло нарахування пені за невчасно виконані зобов'язання і необхідність вже не безкоштовний гарантійний ремонт провести, а повернути гроші за неякісний товар (по ціні придбання) або видати новий (так як гарантійний не було можливості відремонтувати у відведений законом строк - самі не вклались у термін). + пеня мені, +штраф службі захисту прав споживачів, а там починаються слизькі питання оподаткування і т.д.
"название сц на дверях может отличатся от реального юридического" - а ви не дивитесь на документи, які підписуєте, коли здаєте на ремонт товар?
"В конце концов занять позицию "мы ни от чего не отказываемся но приходите завтра" - неуловимый директтор с печатью" - да будь-ласка, відвідування "завтра" з представником служби захисту прав споживачів анонімно, оформлення акту і вуаля. Директор щасливий спілкуватися з державними органами, як мімімум штраф (немалий) організації і окремо (символічний, але) директору як посадовій особі.
Було б бажання. Законодавство у цій сфері чудове, правда із правозастосуванням є питання і відстояти свої права не так легко. Але більш ніж реально. Навіть не доводячи до суда, а просто аргументовано доводячи свою позицію.
Інший спосіб впливу - через офіційне представництво виробника. Діє так само ефективно і швидко. Скарга на поведінку сервіс центру - і, якщо це поважний виробник, через кілька годин усе вирішується. Правда ось цей досвід свідчить, що чимало "авторизованих" сервіс центрів не є такими і близько - виробник про них не знає. Що ж тоді від них чекати, якщо справді, гарантійні випадки для них - це їх збитки і виробнику вони нічого не можуть перевідступити.
Звісно, я Вашу логіку розумію, у нас актуально питання ЧИ ЗМОЖЕ споживач відстояти свої права як ось америкашка в новині. У Вас чудово зіграла логіка і виробила кілька варіантів, як з'їхати з зобов'язань. Чому ж ми потім дивуємось, що так і роблять. Хтось у сервіс центрі, а потім з ним десь в іншому магазині, з цього познущаються у поліклініці, з цих будівельники, з будівельників банки пройдуться з своїми промочками. Так і живемо - "хто кого надує (натягне чи як кому більше подобається)".
Добавлено через 14 минут 15 секунд:
GIM49:lyrix
-Да Вы эрудит !
-Твой выход Валера )))
Может я и не туда влез, сори... Да и не эрудит я, просто задела фраза - "чего это я как продавец должен отвечать за брак производителя".
ИЗВИНИТЕ - Вы наценку в цену поставили? на мне копейку заработали? Так будьте добры отвечать за то, что мне втюхал! логично?
в конце концов - 1. так же перед Вами отвечает Ваш поставщик. 2. налоги то небось не забываете ж уменьшить на отчисления под гарантийные обязательства? 3. расходы на гарантийный ремонт небось не забываете формировать регулярно для уменьшения налога на прибыль?
Так чего тогда возмущаться - выбирайте таких поставщиков и везити в Украину такой товар, чтобы не случались гарантийные случаи:) я только ЗА!
Правда они и случаются у меня очень редко (тю-тю-тху). Но кое-какой опыт у меня и у знакомых накопился.
PS. Не воспримите лично, но интересно, какова будет реакция такого "продавца" на слова стоматолога, который неудачно поставит ему пломбу и скажет (пошлет), - а я то тут при чем, мне производитель дал материал, который оказался бракованым. Вы к нему идите:). "Проковтнув" бы он свою же логику и согласились с ним или нет?
Думаю нет! Надеюсь, что нет. Или интересно, какую-нибуть иномарочку по гарантии тоже будете гнать в Германию для гарантийного ремонта, а не обращаться к продавцу с вопросами, который, между прочим, обязан ее за свой счет транспортировать к себе на площадку СТО (я о продавце).
Добавлено через 10 минут 12 секунд:
gehka3:Интересно сколько средств на тяжбу ушло у истца, а остальное - лирика, хотя тоже в недоумении от "наценки" магазина (около 50%, барыги - они везде барыги)
Спасибо
MaG!STeR за хорошее настроение с утра

Все судебные издержки покрывает сторона, проигравшая иск - в даном случае, XFX должна будет еще и покрыть гонорар адвокатов исца.
Но наш суд - лотарея, лучше до него не доводить.