Пофіксив, не дякуйVolandInferno: ↑ 24.04.2025 18:56 Нічо-нічо, скоро виробничий цикл ігор ремейків дойде до того, що за той період, поки гра ремейк буде в розробці, йому будуть робити ремейк ремейка.

Пофіксив, не дякуйVolandInferno: ↑ 24.04.2025 18:56 Нічо-нічо, скоро виробничий цикл ігор ремейків дойде до того, що за той період, поки гра ремейк буде в розробці, йому будуть робити ремейк ремейка.
Є винятки у вигляді RDR2 , 8 років розробкиVolandInferno: ↑ 24.04.2025 18:56 Нічо-нічо, скоро виробничий цикл ігор дойде до того, що за той період, поки гра буде в розробці, вона встигне застаріти і треба буде одразу випускати ремастер як мінімум, а то й рімейк.
T - Tehnologia!![]()
8 років розробки не означає, що графіку зробили 8 років тому і на цьому зупинились_Andrik_: ↑ 24.04.2025 19:17Є винятки у вигляді RDR2 , 8 років розробкиVolandInferno: ↑ 24.04.2025 18:56 Нічо-нічо, скоро виробничий цикл ігор дойде до того, що за той період, поки гра буде в розробці, вона встигне застаріти і треба буде одразу випускати ремастер як мінімум, а то й рімейк.
T - Tehnologia!![]()
і вже 7 після релізу, а виглядає чудово .
Хоча чудово виглядає вона на ПК , на ПС5 не завадить оновлення ,хочаб як ГТА5, бо там біль від картинки
Але не відміняє факту , що 7-8 річна гра наразі виглядає прекрасно і краще багатьох тогорічних , і що в цьому смішного?Alligator: ↑ 24.04.2025 20:388 років розробки не означає, що графіку зробили 8 років тому і на цьому зупинились_Andrik_: ↑ 24.04.2025 19:17
Є винятки у вигляді RDR2 , 8 років розробки
і вже 7 після релізу, а виглядає чудово .
Хоча чудово виглядає вона на ПК , на ПС5 не завадить оновлення ,хочаб як ГТА5, бо там біль від картинки![]()
Те, що RDR 2 як і GTA 5 мали постійні зміни, а у контексті даної теми малось на увазі, що гра вийшла 7 років тому та ще розроблялась 8 років - "ось подивіться 15 років а яка краса", смішно приписувати грі 15 років у графічному плані бо ігри рокстар виглядають дійсно сучасно та підтримують DLSS, DirectX 12/Vulkan, але це не заслуга 15-ти річної давнини, це сучасні технології 2020+ років, а наявність онлайн версій робить постійні оновлення і в графічному плані, мініремастер кожного патчу так би мовити._Andrik_: ↑ 24.04.2025 21:23Але не відміняє факту , що 7-8 річна гра наразі виглядає прекрасно і краще багатьох тогорічних , і що в цьому смішного?
то у зумерів таке зоветься "стратегіями", мені вас шкодаАнонсовано стратегію Frostpunk 1886 —
Хто скаже, що це шутер - хай першим бросить каміньOldGoodGames: ↑ 24.04.2025 22:04то у зумерів таке зоветься "стратегіями", мені вас шкодаАнонсовано стратегію Frostpunk 1886 —![]()
нічого особистого тіки $$$Lekrs: ↑ 24.04.2025 16:25Навіщо?
та і шутери у зумерів ніякі,
який тоді це жанр?OldGoodGames: ↑ 24.04.2025 22:04то у зумерів таке зоветься "стратегіями", мені вас шкодаАнонсовано стратегію Frostpunk 1886 —![]()
я проходив багато разів у різних режимах у т.ч. найскладнішому. Тобто, можливо, ти щось робиш неправильно. Також тут є пауза і є можливість думати скільки заманеться.KimRomik: ↑ 24.04.2025 18:51 Грав в першу частину. Гра збс просто, але... рандомність та періодичність подій трохи вбивають всю атмосферу, бо достатньо одного похолодання на -10 і вся твоя запланована стратегія може покотитися у прірву. І це при тому, що ти граєш в найлегший режим. Ще хотілось б трохи розширити час, щоб 1 день проходив не 10-15 хвилин, а наприклад годину, щоб ти встиг обдумати всю стратегію, побудувати щось тощо.
1-в-1 моя ситуація)mavrsmart: ↑ 24.04.2025 18:21 Перша - це бімба. Друга - це не фростпанк а щось друге, типу стеларіса - можливо круте, коли зрозуміш що там є.
В першу грав 110 годин і буде ще 110 і ще. В другу 2 години потрачені впусту і гру більше не запускаю.
Чекаю 1886.
Там есть бесконечный режим, и несколько кампаний с разным подходом в игре. Вторая часть вышла убогой, тормозит непомерно, кампания одна, лучше бы длц к ней занимались усиленно, чем какие-то ремейки пилить.реіграбельності ноль