Чутки: Nvidia готує відеокарту GeForce RTX 5050 для конкуренції з Intel Arc B580

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

OldGoodGames: 08.03.2025 10:56 якщо б, "5050+12gb+300$" =4060=черговий народний топ :)
не сміши. цей не потрібний огризок буде 500+
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Ray2000gt: 08.03.2025 11:36 У В580 реальне споживання 110-125 Вт.
По співвідношенню ФПС/Вт вона в середньому обходить 4060. Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?
спойлер
Зображення
Зображення
Зображення
Georgin
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Conqistador

Точно як на радеонах? На радеонах у іграх з PhysX не було і немає жодних істотних просадок fps при застосуванні цієї технології.
Та ж Borderlands 2 в мене просто шикарно працювала в мене і на RX 6500 XT, і на Vega 7. І на жодній з них не було просадок на десятки fps, навіть на один десяток не було :)
Це навіть загуглити не важко і подивитись.

P.S. Я звісно ж кажу про часи, коли Borderlands 2 вже відпатчили і він перестав гальмувати сам по собі :)
Востаннє редагувалось 08.03.2025 11:48 користувачем Georgin, всього редагувалось 1 раз.
yurius_r
Member

Повідомлення

den888
32bit 3GB - одним чіпом gddr7
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Georgin: 08.03.2025 11:45 Conqistador

Точно як на радеонах? На радеонах у іграх з PhysX не було і немає жодних істотних просадок fps при застосуванні цієї технології.
Та ж Borderlands 2 в мене просто шикарно працювала в мене і на RX 6500 XT, і на Vega 7. І на жодній з них не було просадок на десятки fps, навіть на один десяток не було :)
Це навіть загуглити не важко і подивитись.
P.S. Я звісно ж кажу про часи, коли Borderlands 2 вже відпатчили і він перестав гальмувати сам по собі :)
На Радеонах немає підтримки PhysX. Це пропрієтарна технологія. Ігри не тормозили, бо не використовували PhysX.
ДядяСаша
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

А потім випустять 5056 зі зменшеним споживанням для малолітражних корпусів.
Це ж було вже!
vmsolver
Member

Повідомлення

Да на это пофик, а вот то, что в ноутбучной RTX 5070 шина 128 бит 8 ГБ, вот это :facepalm:
Ноут с дискреткой ниже 5070ти рассматривать смысла нет, конечно цен ещё нет, но 70ти не будет стоить разумных денег )) Посмотрим конечно.
Georgin
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

kairo

Ні, ігри 100% його використовували.

Не знаю точно, як там відбувалися процеси "під капотом", але іскри розліталися, рідина розтікалася, тканина гойдалася і рвалася на шматки від пострілів і т.п. І налаштування PhysX у опціях були активні
і від їх рівня відповідно змінювалася деталізація ефектів.

Можливо це була процесорна емуляція, але виглядала вона дуже добре. І це взагалі не пояснює, чому RTX 5ххх втрачають більш ніж 50 fps на рівному місці.
Тести там проводять на дуже потужних процесорах, то чому ж вони не можуть емулювати те, що мені 5600g емулює легко та весело?
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

tablestikus: 08.03.2025 11:06Мені її вже місяць не можуть довезти по перед-замовленню)
в Україні з цим проблематично останнім часом.

Відправлено через 1 хвилину 52 секунди:
OldGoodGames: 08.03.2025 10:56якщо б, "5050+12gb+300$" =4060=черговий народний топ :)
швидше за все це буде вибір для ОЕМ збірок.
В мене декілька знайомих мають пк на 1050 і 1650 і дивуються чому їх "ігровий пека"(так в магазині на бірці писало!) не тягне нові ігри
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ray2000gt: 08.03.2025 11:36 У В580 реальне споживання 110-125 Вт.
По співвідношенню ФПС/Вт вона в середньому обходить 4060. Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?
і як ви зрозуміли по цьому графіку що в середньому вона обходить? :lol:
Вкладення
sered.jpg
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

tornadox: 08.03.2025 12:52В мене декілька знайомих мають пк на 1050 і 1650 і дивуються чому їх "ігровий пека"(так в магазині на бірці писало!) не тягне нові ігри
дивно звичайно
Georgin
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.

Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Georgin: 08.03.2025 14:59 Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.

Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
не знаю, в панелі керування nvidia можна обрати що буде обробляти фізікс: цп чи гпу, я не тестив бо просто банально в такі старі ігри зараз не граю. але сказати, що фізікс у грі 2009 року, можна змусити працювати через цп і жодних проблем не буде, не так хайпово як обісрати відсутність 32 фізикса у 5000 серії)) 64й все ще працює і наче як вже можна їх взаємозамінювати, кому прям дуже потрібно. але загально цей мув від нвідії мені незрозумілий, невже ті куда так заважали, тут сліз більше ніж треба
Bukakanga
Member

Повідомлення

Georgin: 08.03.2025 14:59 Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.

Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
интереса ради включил физикс на полную в Бордерлэндс 2. На моем 12100ф обсчет текущей воды сваливает фпс с 300 до 45. В принципе, играбельно. Но чисто процессорный обсчет физики сжирает вычислительный ресурс не хуже рейтрейсинга. Есть иррациональное желание втулить второй карточкой какую-нибудь низковаттную квадру Т600 чисто для обсчета физона. Ну, если она, конечно, поддерживает физику.
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

+- 75Ватт с матери в зависимости от настроения вендоров и фаз луны...
вот у лоу енд 1030 бывает на 1,2ГГц и ВСЁ бывает на 1,5ГГЦ и всё, а бывает на 1,2-1,5ГГц с бустом под 2ГГц. Так и 5050 будет много сортов как у 1650 - там скоростя памяти отличались у первых карт в сравнении с последними картами - и давало 7-15% разницы в ФПС при "том же" чипе.
Ray2000gt: 08.03.2025 11:36Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?
"по слухам" не экономили на кремнии и делали больше операций при литографии с каждым слоем. Там реально плотность транзисторов понизил - частота вверх энергопотребление вниз... но цена вырастает. И нужен баланс всего вышеперечисленного... один раз пересчитать чип на другие "зазоры" = тех процесс стоит млн. денег и несколько месяцев времени.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Capz: 08.03.2025 10:15
Conqistador: 08.03.2025 10:05 раньше ждал 5050, но после того как выпилили поддержку physx, ради нескольких игр которые мне нравятся, предпочту 4060
А где выпилили, во всей 5000 серии или только в младших 5050/5060? И как это касается старых игр с physx? Они работают, но без этой старой технологии?
Не работает высокий уровень физики (который считался на гпу) в старых 32 битных играх. 64битные (ведьмак, бетмен Аркхем Найт) все работает как нужно.
Старые с отключеным физиксом тоже работают. Тут больше хайпа чем реального повода.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

erkins007: 08.03.2025 16:14
Capz: 08.03.2025 10:15
А где выпилили, во всей 5000 серии или только в младших 5050/5060? И как это касается старых игр с physx? Они работают, но без этой старой технологии?
Не работает высокий уровень физики (который считался на гпу) в старых 32 битных играх. 64битные (ведьмак, бетмен Аркхем Найт) все работает как нужно.
Старые с отключеным физиксом тоже работают. Тут больше хайпа чем реального повода.
але це дивний мув, я не думаю, що було прям необхідно вирізати той 32 фізікс, звичайно це не фср4, який на 7900хтх вже не працює, але навіщо? зібрав хтось новий потужний пк, хоче пограти в стару гру, де з фізіксом в нього було 30 фпс, запускає гру на 5090 і отримає ті самі 30 фпс, потім заливає відос порівняння і цього достатньо, як ти міг вже побачити)
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Зі статті стало зрозуміло, що нвідія навіть В580 не рахує конкурентом для 4060 5060 :D
І стає цікаво - а як же захоплення ринку, а як же найпопулярніша модель? Дуже багато питань, треба срочно викликати Володьку для роз'яснювань :laugh:
Georgin
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Bukakanga

Я medium ставив - і візуально нормально і у кадрах якихось диких втрат не бачив.
Можливо пізніше поставлю гру і перевірю знов - так по пам'яті вже і не сказати точно, скільки там просадки були.
Та щє треба ж і дійти до якихось локацій, там де все це тече та вибухає. Просто зелений слиз з сортиру в мене взагалі ніяких просадок не викликав.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence
Аппаратно вырезали поддержку 32битной мат. куды. А пилить транслятор 32-64 не посчитали нужным ради физикса в паре игр.
Я может быть и буду ещё раз перепроходить Аркхем сити, но от того что там будет физикс стандартный, а не высокий мне разницы не будет - графика там все равно сильно устарела.
Відповісти