не сміши. цей не потрібний огризок буде 500+
Останні статті і огляди
Новини
Чутки: Nvidia готує відеокарту GeForce RTX 5050 для конкуренції з Intel Arc B580
-
Hotspur
Member
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Ray2000gt: ↑ 08.03.2025 11:36 У В580 реальне споживання 110-125 Вт.
По співвідношенню ФПС/Вт вона в середньому обходить 4060. Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?
- спойлер
-
Georgin
Member
- Звідки: Запоріжжя
Conqistador
Точно як на радеонах? На радеонах у іграх з PhysX не було і немає жодних істотних просадок fps при застосуванні цієї технології.
Та ж Borderlands 2 в мене просто шикарно працювала в мене і на RX 6500 XT, і на Vega 7. І на жодній з них не було просадок на десятки fps, навіть на один десяток не було
Це навіть загуглити не важко і подивитись.
P.S. Я звісно ж кажу про часи, коли Borderlands 2 вже відпатчили і він перестав гальмувати сам по собі
Точно як на радеонах? На радеонах у іграх з PhysX не було і немає жодних істотних просадок fps при застосуванні цієї технології.
Та ж Borderlands 2 в мене просто шикарно працювала в мене і на RX 6500 XT, і на Vega 7. І на жодній з них не було просадок на десятки fps, навіть на один десяток не було

Це навіть загуглити не важко і подивитись.
P.S. Я звісно ж кажу про часи, коли Borderlands 2 вже відпатчили і він перестав гальмувати сам по собі

Востаннє редагувалось 08.03.2025 11:48 користувачем Georgin, всього редагувалось 1 раз.
-
yurius_r
Member
den888
32bit 3GB - одним чіпом gddr7
32bit 3GB - одним чіпом gddr7
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
На Радеонах немає підтримки PhysX. Це пропрієтарна технологія. Ігри не тормозили, бо не використовували PhysX.Georgin: ↑ 08.03.2025 11:45 Conqistador
Точно як на радеонах? На радеонах у іграх з PhysX не було і немає жодних істотних просадок fps при застосуванні цієї технології.
Та ж Borderlands 2 в мене просто шикарно працювала в мене і на RX 6500 XT, і на Vega 7. І на жодній з них не було просадок на десятки fps, навіть на один десяток не було
Це навіть загуглити не важко і подивитись.
P.S. Я звісно ж кажу про часи, коли Borderlands 2 вже відпатчили і він перестав гальмувати сам по собі![]()
-
ДядяСаша
Member
- Звідки: Киев
А потім випустять 5056 зі зменшеним споживанням для малолітражних корпусів.
Це ж було вже!
Це ж було вже!
-
vmsolver
Member
Да на это пофик, а вот то, что в ноутбучной RTX 5070 шина 128 бит 8 ГБ, вот этоSunrise007: ↑ 08.03.2025 09:4196біт 6гб?

Ноут с дискреткой ниже 5070ти рассматривать смысла нет, конечно цен ещё нет, но 70ти не будет стоить разумных денег )) Посмотрим конечно.
-
Georgin
Member
- Звідки: Запоріжжя
kairo
Ні, ігри 100% його використовували.
Не знаю точно, як там відбувалися процеси "під капотом", але іскри розліталися, рідина розтікалася, тканина гойдалася і рвалася на шматки від пострілів і т.п. І налаштування PhysX у опціях були активні
і від їх рівня відповідно змінювалася деталізація ефектів.
Можливо це була процесорна емуляція, але виглядала вона дуже добре. І це взагалі не пояснює, чому RTX 5ххх втрачають більш ніж 50 fps на рівному місці.
Тести там проводять на дуже потужних процесорах, то чому ж вони не можуть емулювати те, що мені 5600g емулює легко та весело?
Ні, ігри 100% його використовували.
Не знаю точно, як там відбувалися процеси "під капотом", але іскри розліталися, рідина розтікалася, тканина гойдалася і рвалася на шматки від пострілів і т.п. І налаштування PhysX у опціях були активні
і від їх рівня відповідно змінювалася деталізація ефектів.
Можливо це була процесорна емуляція, але виглядала вона дуже добре. І це взагалі не пояснює, чому RTX 5ххх втрачають більш ніж 50 fps на рівному місці.
Тести там проводять на дуже потужних процесорах, то чому ж вони не можуть емулювати те, що мені 5600g емулює легко та весело?
-
tornadox
Member
в Україні з цим проблематично останнім часом.tablestikus: ↑ 08.03.2025 11:06Мені її вже місяць не можуть довезти по перед-замовленню)
Відправлено через 1 хвилину 52 секунди:
швидше за все це буде вибір для ОЕМ збірок.
В мене декілька знайомих мають пк на 1050 і 1650 і дивуються чому їх "ігровий пека"(так в магазині на бірці писало!) не тягне нові ігри
-
Vlaad13
Member
і як ви зрозуміли по цьому графіку що в середньому вона обходить?Ray2000gt: ↑ 08.03.2025 11:36 У В580 реальне споживання 110-125 Вт.
По співвідношенню ФПС/Вт вона в середньому обходить 4060. Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?

-
Hotspur
Member
дивно звичайноtornadox: ↑ 08.03.2025 12:52В мене декілька знайомих мають пк на 1050 і 1650 і дивуються чому їх "ігровий пека"(так в магазині на бірці писало!) не тягне нові ігри
-
Georgin
Member
- Звідки: Запоріжжя
Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.
Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.
Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
-
Enjthesilence
Member
не знаю, в панелі керування nvidia можна обрати що буде обробляти фізікс: цп чи гпу, я не тестив бо просто банально в такі старі ігри зараз не граю. але сказати, що фізікс у грі 2009 року, можна змусити працювати через цп і жодних проблем не буде, не так хайпово як обісрати відсутність 32 фізикса у 5000 серії)) 64й все ще працює і наче як вже можна їх взаємозамінювати, кому прям дуже потрібно. але загально цей мув від нвідії мені незрозумілий, невже ті куда так заважали, тут сліз більше ніж требаGeorgin: ↑ 08.03.2025 14:59 Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.
Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
-
Bukakanga
Member
интереса ради включил физикс на полную в Бордерлэндс 2. На моем 12100ф обсчет текущей воды сваливает фпс с 300 до 45. В принципе, играбельно. Но чисто процессорный обсчет физики сжирает вычислительный ресурс не хуже рейтрейсинга. Есть иррациональное желание втулить второй карточкой какую-нибудь низковаттную квадру Т600 чисто для обсчета физона. Ну, если она, конечно, поддерживает физику.Georgin: ↑ 08.03.2025 14:59 Зараз подивився - PhysX точно можна обраховувати на CPU. Принаймні у драйвері NVIDIA 442.59 можна вибрати, чим воно буде обчислюватись - CPU чи відеокартою.
Відповідно на картах AMD чи Intel всі розрахунки PhysX автоматично йдуть на CPU.
Так що з тими тестами RTX 5ххх щось дивне, якісь баги з драйверами. Інакше незрозуміло, чому ті CPU-монстри не тягнуть PhysX.
-
AssayMAS
Member
- Звідки: ][аркiв
+- 75Ватт с матери в зависимости от настроения вендоров и фаз луны...
вот у лоу енд 1030 бывает на 1,2ГГц и ВСЁ бывает на 1,5ГГЦ и всё, а бывает на 1,2-1,5ГГц с бустом под 2ГГц. Так и 5050 будет много сортов как у 1650 - там скоростя памяти отличались у первых карт в сравнении с последними картами - и давало 7-15% разницы в ФПС при "том же" чипе.
"по слухам" не экономили на кремнии и делали больше операций при литографии с каждым слоем. Там реально плотность транзисторов понизил - частота вверх энергопотребление вниз... но цена вырастает. И нужен баланс всего вышеперечисленного... один раз пересчитать чип на другие "зазоры" = тех процесс стоит млн. денег и несколько месяцев времени.Ray2000gt: ↑ 08.03.2025 11:36Яким чином у Інтел вийшла така енергоефективна архітектура?
-
erkins007
Member
Не работает высокий уровень физики (который считался на гпу) в старых 32 битных играх. 64битные (ведьмак, бетмен Аркхем Найт) все работает как нужно.Capz: ↑ 08.03.2025 10:15А где выпилили, во всей 5000 серии или только в младших 5050/5060? И как это касается старых игр с physx? Они работают, но без этой старой технологии?Conqistador: ↑ 08.03.2025 10:05 раньше ждал 5050, но после того как выпилили поддержку physx, ради нескольких игр которые мне нравятся, предпочту 4060
Старые с отключеным физиксом тоже работают. Тут больше хайпа чем реального повода.
-
Enjthesilence
Member
але це дивний мув, я не думаю, що було прям необхідно вирізати той 32 фізікс, звичайно це не фср4, який на 7900хтх вже не працює, але навіщо? зібрав хтось новий потужний пк, хоче пограти в стару гру, де з фізіксом в нього було 30 фпс, запускає гру на 5090 і отримає ті самі 30 фпс, потім заливає відос порівняння і цього достатньо, як ти міг вже побачити)erkins007: ↑ 08.03.2025 16:14Не работает высокий уровень физики (который считался на гпу) в старых 32 битных играх. 64битные (ведьмак, бетмен Аркхем Найт) все работает как нужно.Capz: ↑ 08.03.2025 10:15
А где выпилили, во всей 5000 серии или только в младших 5050/5060? И как это касается старых игр с physx? Они работают, но без этой старой технологии?
Старые с отключеным физиксом тоже работают. Тут больше хайпа чем реального повода.
-
daesz
Member
Зі статті стало зрозуміло, що нвідія навіть В580 не рахує конкурентом для 4060 5060
І стає цікаво - а як же захоплення ринку, а як же найпопулярніша модель? Дуже багато питань, треба срочно викликати Володьку для роз'яснювань

І стає цікаво - а як же захоплення ринку, а як же найпопулярніша модель? Дуже багато питань, треба срочно викликати Володьку для роз'яснювань

-
Georgin
Member
- Звідки: Запоріжжя
Bukakanga
Я medium ставив - і візуально нормально і у кадрах якихось диких втрат не бачив.
Можливо пізніше поставлю гру і перевірю знов - так по пам'яті вже і не сказати точно, скільки там просадки були.
Та щє треба ж і дійти до якихось локацій, там де все це тече та вибухає. Просто зелений слиз з сортиру в мене взагалі ніяких просадок не викликав.
Я medium ставив - і візуально нормально і у кадрах якихось диких втрат не бачив.
Можливо пізніше поставлю гру і перевірю знов - так по пам'яті вже і не сказати точно, скільки там просадки були.
Та щє треба ж і дійти до якихось локацій, там де все це тече та вибухає. Просто зелений слиз з сортиру в мене взагалі ніяких просадок не викликав.
-
erkins007
Member
Enjthesilence
Аппаратно вырезали поддержку 32битной мат. куды. А пилить транслятор 32-64 не посчитали нужным ради физикса в паре игр.
Я может быть и буду ещё раз перепроходить Аркхем сити, но от того что там будет физикс стандартный, а не высокий мне разницы не будет - графика там все равно сильно устарела.
Аппаратно вырезали поддержку 32битной мат. куды. А пилить транслятор 32-64 не посчитали нужным ради физикса в паре игр.
Я может быть и буду ещё раз перепроходить Аркхем сити, но от того что там будет физикс стандартный, а не высокий мне разницы не будет - графика там все равно сильно устарела.