Даа,пам'ятаю як нам розповідали про перші ртх у 2018,як там все буде відображатися у всіх деталях,ніякого трасування шляху, тощо,коротше що не нове покоління то новий ртх,ніби до попереднього покоління його не існувало.Alexsandr: ↑ 17.01.2025 10:30Да плевать. когда рассказывали сказки про трассировку то как раз и рассказывали про решение проблем отражений. Ролики выходили где отражения были точнее под любыми углами и т.п. А теперь ой это так не делается.Kullerok: ↑ 17.01.2025 09:11 Загугли что такое зеркало и как оно создаётся. Трассировка там нахрена не решит
Останні статті і огляди
Новини
Alan Wake 2 отримає підтримку RTX Mega Geometry і покращеного трасування
-
Maxim0529
Member
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
да, порівнювати хітмана з ав2, ти як завжди) щеб дум там чи прей згадав. ретрейсинг може в ідеальні відображення, а от наші з тобою гпу - ні. це все компроміси продуктивності, як от в С2 де люмен зі своїми приколами, тому що не хардверний, про відображення я мовчу, а їх там багато, особливо на воді.Геральт: ↑ 17.01.2025 09:29Та звідки мені знати? Я ж ніколи дзеркал в грі не бачивKullerok: ↑ 16.01.2025 22:53 Я надеюсь ты понимаешь что такое создать настоящее зеркало в игре. Особенно в таких как Алан проектах. Что бы у тебя не было 2 фпс когда ты в него пялиться будешь.
І що там такого асобєнага в AW2? Мило мильне, артефакти на вікнах і тіні глючні.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Enjthesilence
Та я можу навіть мафію порівнювати. Є гра де дзеркало, як дзеркало. А є гра, де замість дзеркала - піксельна каша. Про другу мені кажуть "там промені, тру освітлення і взагалі, це - майбтнє".
Як наші з тобою гпу не можуть то нема чого морочити тою дурнею гаманці голову. Коли зможуть, тоді й повернемось.
Щодо люмена, то відображення там в рази краще виглядають, ніж дзеркала/вітрини АW2.
Та я можу навіть мафію порівнювати. Є гра де дзеркало, як дзеркало. А є гра, де замість дзеркала - піксельна каша. Про другу мені кажуть "там промені, тру освітлення і взагалі, це - майбтнє".
Як наші з тобою гпу не можуть то нема чого морочити тою дурнею гаманці голову. Коли зможуть, тоді й повернемось.
Щодо люмена, то відображення там в рази краще виглядають, ніж дзеркала/вітрини АW2.
-
VovaII
Member
Все ще плекаю надію, що до цього якось залучать квантові прискорювачі. Колись.waryag: ↑ 16.01.2025 13:32Для совсем полной потребуется датацентр размером с большой город. И не факт, что в реалтайме.
І скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?Alexsandr: ↑ 17.01.2025 09:03В реальности отражение идет много раз, а в расчетах судя по картинке 2-3 отражения всего.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Що ж там краще виглядає, зайди с2 і поскринь відображення на воді:) Відображення налаштовує розробник гри, люмен може дати ідеальне відображення у дзеркалі, але ціною великої втрати фпс. Краще зробити глобальне освітлення з ретрейсингом, пастрейсінг як у тому ж С2 робить всю графіку у грі і ті 4 дзеркала, які я зустріну у грі нехай будуть блюрним нічим.Геральт: ↑ 17.01.2025 12:51 Enjthesilence
Та я можу навіть мафію порівнювати. Є гра де дзеркало, як дзеркало. А є гра, де замість дзеркала - піксельна каша. Про другу мені кажуть "там промені, тру освітлення і взагалі, це - майбтнє".
Як наші з тобою гпу не можуть то нема чого морочити тою дурнею гаманці голову. Коли зможуть, тоді й повернемось.
Щодо люмена, то відображення там в рази краще виглядають, ніж дзеркала/вітрини АW2.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Все искал повод по которому надо бы все DLC вышедшие с релиза пройти. Вот и отличненько, как патч завезут так и попробую. Основную игру проходил обмазавшись макс настройками с DLSS и Фреймгеном в прекраснейшем за-апскейленном мыльце
-
Alexsandr
Member
количество отражений зависит не от зеркальности, а от степени отражениня объекта. Можно напороться на поглощение 99,9хх света, а можно зеркальный палладиевый материал. С последним отражения исчисляются тысячами, ближе к 10 тыс.VovaII: ↑ 17.01.2025 13:09 І скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
Востаннє редагувалось 17.01.2025 14:28 користувачем Alexsandr, всього редагувалось 1 раз.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Нынче годные зеркала в игре могут даже несколько фрустрировать
https://www.twitch.tv/uselessmouth/clip ... GI_Kq3ox6U
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Earanak
от-от
То ж на ігролад безпосередньо впливає.
Enjthesilence
Та тупо все краще виглядає, що віддзеркалює.
Вікна, калюжі, монітори, оптичні приціли...
Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
от-от
То ж на ігролад безпосередньо впливає.
Enjthesilence
Та тупо все краще виглядає, що віддзеркалює.
Вікна, калюжі, монітори, оптичні приціли...
Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
До чорта раз воно йде. Бо абсолютно чорного тіла (яке б повністю поглинало світло) нема.VovaII: ↑ 17.01.2025 13:09 скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Вже почали массово блочити налаштування графіки і відбирати у гравців SSR?Геральт: ↑ 17.01.2025 14:32Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
Чи просто абы поговорити?
Бо я трішки випав з трендів.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Люмен як би і є рейтресингом, просто від епіків Ти мені вже нагадуєш місцевого поціновувача статерів на юе5, тільки тобі дзеркала потрібні) Зробити плоске освітлення, де світло пробиває текстури і не відбиває кольорів, але залиште мені 3 дзеркала, плз, щоб вони проходили перевірку "в упор"Геральт: ↑ 17.01.2025 14:32 Earanak
от-от
То ж на ігролад безпосередньо впливає.
Enjthesilence
Та тупо все краще виглядає, що віддзеркалює.
Вікна, калюжі, монітори, оптичні приціли...
Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
До чорта раз воно йде. Бо абсолютно чорного тіла (яке б повністю поглинало світло) нема.VovaII: ↑ 17.01.2025 13:09 скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
Відправлено через 5 хвилин 36 секунд:
ві не знає, що рейтресинг має окремі налаштування для світла, тіней та відзеркалень, все дефолтно "вимкнути" бо різниці ж нема.Vpupkin: ↑ 17.01.2025 14:40Вже почали массово блочити налаштування графіки і відбирати у гравців SSR?Геральт: ↑ 17.01.2025 14:32Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
Чи просто абы поговорити?
Бо я трішки випав з трендів.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Enjthesilence
Люмен переважно софтварний, що в рази універсальніше. І там я писав "в крайньому випадку", якщо хтось вже без променів жити не може. Геть "штучне" освітлення і віддзеркалення в тлоу мене цілком влаштовує. Дзеркала не самоціль. Просто гарний маркер вбогості технології, яка заявлена як "тру заміна".
Не відбиває кольорів, це як взагалі? Без RT картинка монохромна?
Ти мені нагадав returnal, де без RT тупо воду не рендерять. От з RT є вода на підлозі, а без RT нема.
Люмен переважно софтварний, що в рази універсальніше. І там я писав "в крайньому випадку", якщо хтось вже без променів жити не може. Геть "штучне" освітлення і віддзеркалення в тлоу мене цілком влаштовує. Дзеркала не самоціль. Просто гарний маркер вбогості технології, яка заявлена як "тру заміна".
Не відбиває кольорів, це як взагалі? Без RT картинка монохромна?
Ти мені нагадав returnal, де без RT тупо воду не рендерять. От з RT є вода на підлозі, а без RT нема.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
я про пастрейсинг казав, а що означає "переважно софтварний?" це просто один з варіантів, менш затратний для заліза, але з більшою кількістю компромісів і артефактів. це можна змінити розробнику декількома правками в консолі. та ну що ти перестань, в кожній темі з ретрейсінгом ти прям не можеш не згадати "дзеркала", ти нічого не кажеш за тіні, освітлення, пастрейсинг, в тебе лише є дзеркала і все)) ти можеш не вмикати відображень рт, тебе ж ніхто не заставляє)Геральт: ↑ 17.01.2025 15:46 Enjthesilence
Люмен переважно софтварний, що в рази універсальніше. І там я писав "в крайньому випадку", якщо хтось вже без променів жити не може. Геть "штучне" освітлення і віддзеркалення в тлоу мене цілком влаштовує. Дзеркала не самоціль. Просто гарний маркер вбогості технології, яка заявлена як "тру заміна".
Не відбиває кольорів, це як взагалі? Без RT картинка монохромна?
Ти мені нагадав returnal, де без RT тупо воду не рендерять. От з RT є вода на підлозі, а без RT нема.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Enjthesilence
Те й означає. Можна обробляти універсальними блоками.
Дзеркало згадую, бо це, ще раз: маркер. Маркер ні разу не реалістичного світла. Але там і з тінями є проблеми і з глобальним освітленням і "пластилінові" текстури і інше. Ну, спеціально для тебе можу ще скрінити глючні тіні. Хоча там не настільки очевидно і треба пояснювати що ж не так. З дзеркалом простіше. Навіть фанати бачать "невідповідності" з реалом )
То що означає "не відбиває кольорів" ? Бо так і не почув.
Те й означає. Можна обробляти універсальними блоками.
Дзеркало згадую, бо це, ще раз: маркер. Маркер ні разу не реалістичного світла. Але там і з тінями є проблеми і з глобальним освітленням і "пластилінові" текстури і інше. Ну, спеціально для тебе можу ще скрінити глючні тіні. Хоча там не настільки очевидно і треба пояснювати що ж не так. З дзеркалом простіше. Навіть фанати бачать "невідповідності" з реалом )
То що означає "не відбиває кольорів" ? Бо так і не почув.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
це я так грубо назвав "пастрейсінг", май аполоджайс. ну все-все, я зрозумів, вимірюємо некстген графіку в дзеркалах, почув тебе. Я от бачу в С2 чи АВ2, як світло гарно потрапляє в приміщення і відбиваючись від об'єктів, збагачуюче глибину сцени, як гг закриває собою світло від вікна, чи зачинені двері роблять сцену більш темною і це все в реальному часі без пререндеру фейкового світла, а ти шукаєш дзеркала, от і все)Геральт: ↑ 17.01.2025 16:04 Enjthesilence
Те й означає. Можна обробляти універсальними блоками.
Дзеркало згадую, бо це, ще раз: маркер. Маркер ні разу не реалістичного світла. Але там і з тінями є проблеми і з глобальним освітленням і "пластилінові" текстури і інше. Ну, спеціально для тебе можу ще скрінити глючні тіні. Хоча там не настільки очевидно і треба пояснювати що ж не так. З дзеркалом простіше. Навіть фанати бачать "невідповідності" з реалом )
То що означає "не відбиває кольорів" ? Бо так і не почув.
-
VolandInferno
Member
Геральт
- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Enjthesilence
А я от бачив як в променястій грі герой ставав спиною до віконечка а на черевику як був зайчик так і лишився. Хоча нога мала б дати тінь. В індіані бачив зайчик в темному приміщенні, як ніби дах пробитий. І приглядався до того даху, приглядався, а діри так і не знайшов.
І бачив просто шикарні сцени в тлоу, без всяких променів. Та й графіку асасінів проміняв би на 10 AW2-гих. Бо текстурки там таки гарні. А до речі про текстури. Робокоп затикає за пояс 2077 легко і невимушено, просто за рахунок текстур. Хоча і світло там непогане. Розумієш, куди я хилю? Зелений path tracing не потрібний. З люменом ще сяк-так можна миритись, але й без нього нічого страшного не буде. Головне - якісні деталізовані текстури. Ну і гама. Але останнє рішейдами можна поправити. Не критично
А ти прям бачиш-бачиш як світло від обєктів відбивається? Прикольно. Я тільки блискучі предмети бачу. І навіть ті, які за логікою блистіти не повинні.
VolandInferno
Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
А я от бачив як в променястій грі герой ставав спиною до віконечка а на черевику як був зайчик так і лишився. Хоча нога мала б дати тінь. В індіані бачив зайчик в темному приміщенні, як ніби дах пробитий. І приглядався до того даху, приглядався, а діри так і не знайшов.
І бачив просто шикарні сцени в тлоу, без всяких променів. Та й графіку асасінів проміняв би на 10 AW2-гих. Бо текстурки там таки гарні. А до речі про текстури. Робокоп затикає за пояс 2077 легко і невимушено, просто за рахунок текстур. Хоча і світло там непогане. Розумієш, куди я хилю? Зелений path tracing не потрібний. З люменом ще сяк-так можна миритись, але й без нього нічого страшного не буде. Головне - якісні деталізовані текстури. Ну і гама. Але останнє рішейдами можна поправити. Не критично
А ти прям бачиш-бачиш як світло від обєктів відбивається? Прикольно. Я тільки блискучі предмети бачу. І навіть ті, які за логікою блистіти не повинні.
VolandInferno
Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
-
VolandInferno
Member
Так в них всеодно монетизації немає, один перегляд можна дозволити:)Геральт: ↑ 17.01.2025 16:54Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Буквально вся графіка С2 вивозить виключно на рейтресингу і там легко побачити, як світло відбивається в приміщеннях, позакривай двері, чи собою закрий вікно там в реалтаймі видно як це працює, чи коли заходиш\виходиш з приміщення, як і ав і в кб і навіть в метро, якому вже 6 років, хоча якщо ти цього не помічаєш, далі не бачу сенсу продовжувати, шукай дзеркалаГеральт: ↑ 17.01.2025 16:54 Enjthesilence
А я от бачив як в променястій грі герой ставав спиною до віконечка а на черевику як був зайчик так і лишився. Хоча нога мала б дати тінь. В індіані бачив зайчик в темному приміщенні, як ніби дах пробитий. І приглядався до того даху, приглядався, а діри так і не знайшов.
І бачив просто шикарні сцени в тлоу, без всяких променів. Та й графіку асасінів проміняв би на 10 AW2-гих. Бо текстурки там таки гарні. А до речі про текстури. Робокоп затикає за пояс 2077 легко і невимушено, просто за рахунок текстур. Хоча і світло там непогане. Розумієш, куди я хилю? Зелений path tracing не потрібний. З люменом ще сяк-так можна миритись, але й без нього нічого страшного не буде. Головне - якісні деталізовані текстури. Ну і гама. Але останнє рішейдами можна поправити. Не критично
А ти прям бачиш-бачиш як світло від обєктів відбивається? Прикольно. Я тільки блискучі предмети бачу. І навіть ті, які за логікою блистіти не повинні.
VolandInferno
Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Enjthesilence
Ну от, дійшли до спільного. Мені графон С2 подобається. Тобі, так виглядає, теж.
А пластиліновий в AW2/Індіана не подобається.
Що там зараз в 2077 поняття не маю, давно грав.
Ітого: аве люмен, аве UE5!
Я на чіткість текстур перш за все увагу звертаю, ти - на світло. Кожному своє.
Ну от, дійшли до спільного. Мені графон С2 подобається. Тобі, так виглядає, теж.
А пластиліновий в AW2/Індіана не подобається.
Що там зараз в 2077 поняття не маю, давно грав.
Ітого: аве люмен, аве UE5!
Я на чіткість текстур перш за все увагу звертаю, ти - на світло. Кожному своє.