Alan Wake 2 отримає підтримку RTX Mega Geometry і покращеного трасування

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Maxim0529
Member

Повідомлення

Alexsandr: 17.01.2025 10:30
Kullerok: 17.01.2025 09:11 Загугли что такое зеркало и как оно создаётся. Трассировка там нахрена не решит
Да плевать. когда рассказывали сказки про трассировку то как раз и рассказывали про решение проблем отражений. Ролики выходили где отражения были точнее под любыми углами и т.п. А теперь ой это так не делается.
Даа,пам'ятаю як нам розповідали про перші ртх у 2018,як там все буде відображатися у всіх деталях,ніякого трасування шляху, тощо,коротше що не нове покоління то новий ртх,ніби до попереднього покоління його не існувало.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 09:29
Kullerok: 16.01.2025 22:53 Я надеюсь ты понимаешь что такое создать настоящее зеркало в игре. Особенно в таких как Алан проектах. Что бы у тебя не было 2 фпс когда ты в него пялиться будешь.
Та звідки мені знати? Я ж ніколи дзеркал в грі не бачив :D
І що там такого асобєнага в AW2? Мило мильне, артефакти на вікнах і тіні глючні.
да, порівнювати хітмана з ав2, ти як завжди) щеб дум там чи прей згадав. ретрейсинг може в ідеальні відображення, а от наші з тобою гпу - ні. це все компроміси продуктивності, як от в С2 де люмен зі своїми приколами, тому що не хардверний, про відображення я мовчу, а їх там багато, особливо на воді.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Та я можу навіть мафію порівнювати. Є гра де дзеркало, як дзеркало. А є гра, де замість дзеркала - піксельна каша. Про другу мені кажуть "там промені, тру освітлення і взагалі, це - майбтнє". :facepalm:
Як наші з тобою гпу не можуть то нема чого морочити тою дурнею гаманці голову. Коли зможуть, тоді й повернемось.
Щодо люмена, то відображення там в рази краще виглядають, ніж дзеркала/вітрини АW2.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

waryag: 16.01.2025 13:32Для совсем полной потребуется датацентр размером с большой город. И не факт, что в реалтайме.
Все ще плекаю надію, що до цього якось залучать квантові прискорювачі. Колись.
Alexsandr: 17.01.2025 09:03В реальности отражение идет много раз, а в расчетах судя по картинке 2-3 отражения всего.
І скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 12:51 Enjthesilence
Та я можу навіть мафію порівнювати. Є гра де дзеркало, як дзеркало. А є гра, де замість дзеркала - піксельна каша. Про другу мені кажуть "там промені, тру освітлення і взагалі, це - майбтнє". :facepalm:
Як наші з тобою гпу не можуть то нема чого морочити тою дурнею гаманці голову. Коли зможуть, тоді й повернемось.
Щодо люмена, то відображення там в рази краще виглядають, ніж дзеркала/вітрини АW2.
Що ж там краще виглядає, зайди с2 і поскринь відображення на воді:) Відображення налаштовує розробник гри, люмен може дати ідеальне відображення у дзеркалі, але ціною великої втрати фпс. Краще зробити глобальне освітлення з ретрейсингом, пастрейсінг як у тому ж С2 робить всю графіку у грі і ті 4 дзеркала, які я зустріну у грі нехай будуть блюрним нічим.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Все искал повод по которому надо бы все DLC вышедшие с релиза пройти. Вот и отличненько, как патч завезут так и попробую. Основную игру проходил обмазавшись макс настройками с DLSS и Фреймгеном в прекраснейшем за-апскейленном мыльце :super:
Alexsandr
Member

Повідомлення

VovaII: 17.01.2025 13:09 І скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
количество отражений зависит не от зеркальности, а от степени отражениня объекта. Можно напороться на поглощение 99,9хх света, а можно зеркальный палладиевый материал. С последним отражения исчисляются тысячами, ближе к 10 тыс.
Востаннє редагувалось 17.01.2025 14:28 користувачем Alexsandr, всього редагувалось 1 раз.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Нынче годные зеркала в игре могут даже несколько фрустрировать :laugh:
https://www.twitch.tv/uselessmouth/clip ... GI_Kq3ox6U
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Earanak
от-от :)
То ж на ігролад безпосередньо впливає.
Enjthesilence
Та тупо все краще виглядає, що віддзеркалює.
Вікна, калюжі, монітори, оптичні приціли...

Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
VovaII: 17.01.2025 13:09 скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
До чорта раз воно йде. Бо абсолютно чорного тіла (яке б повністю поглинало світло) нема.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 14:32Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
Вже почали массово блочити налаштування графіки і відбирати у гравців SSR?
Чи просто абы поговорити?
Бо я трішки випав з трендів.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 14:32 Earanak
от-от :)
То ж на ігролад безпосередньо впливає.
Enjthesilence
Та тупо все краще виглядає, що віддзеркалює.
Вікна, калюжі, монітори, оптичні приціли...

Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
VovaII: 17.01.2025 13:09 скільки ж раз воно іде, коли поверхні не дзеркальні?
До чорта раз воно йде. Бо абсолютно чорного тіла (яке б повністю поглинало світло) нема.
Люмен як би і є рейтресингом, просто від епіків :rolleyes: Ти мені вже нагадуєш місцевого поціновувача статерів на юе5, тільки тобі дзеркала потрібні) Зробити плоске освітлення, де світло пробиває текстури і не відбиває кольорів, але залиште мені 3 дзеркала, плз, щоб вони проходили перевірку "в упор" :lol:

Відправлено через 5 хвилин 36 секунд:
Vpupkin: 17.01.2025 14:40
Геральт: 17.01.2025 14:32Ні-ні, ніяких трейсінгів. Лишіть мені старі добрі SSR, а оті всі трейсінги хай будуть для 1% ентузіастів з 5090 в DLSS режимі.
Ну, люмен, в крайньому випадку.
Вже почали массово блочити налаштування графіки і відбирати у гравців SSR?
Чи просто абы поговорити?
Бо я трішки випав з трендів.
ві не знає, що рейтресинг має окремі налаштування для світла, тіней та відзеркалень, все дефолтно "вимкнути" бо різниці ж нема.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Люмен переважно софтварний, що в рази універсальніше. І там я писав "в крайньому випадку", якщо хтось вже без променів жити не може. Геть "штучне" освітлення і віддзеркалення в тлоу мене цілком влаштовує. Дзеркала не самоціль. Просто гарний маркер вбогості технології, яка заявлена як "тру заміна".

Не відбиває кольорів, це як взагалі? Без RT картинка монохромна?
Ти мені нагадав returnal, де без RT тупо воду не рендерять. От з RT є вода на підлозі, а без RT нема.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 15:46 Enjthesilence
Люмен переважно софтварний, що в рази універсальніше. І там я писав "в крайньому випадку", якщо хтось вже без променів жити не може. Геть "штучне" освітлення і віддзеркалення в тлоу мене цілком влаштовує. Дзеркала не самоціль. Просто гарний маркер вбогості технології, яка заявлена як "тру заміна".

Не відбиває кольорів, це як взагалі? Без RT картинка монохромна?
Ти мені нагадав returnal, де без RT тупо воду не рендерять. От з RT є вода на підлозі, а без RT нема.
я про пастрейсинг казав, а що означає "переважно софтварний?" це просто один з варіантів, менш затратний для заліза, але з більшою кількістю компромісів і артефактів. це можна змінити розробнику декількома правками в консолі. та ну що ти перестань, в кожній темі з ретрейсінгом ти прям не можеш не згадати "дзеркала", ти нічого не кажеш за тіні, освітлення, пастрейсинг, в тебе лише є дзеркала і все)) ти можеш не вмикати відображень рт, тебе ж ніхто не заставляє)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Те й означає. Можна обробляти універсальними блоками.
Дзеркало згадую, бо це, ще раз: маркер. Маркер ні разу не реалістичного світла. Але там і з тінями є проблеми і з глобальним освітленням і "пластилінові" текстури і інше. Ну, спеціально для тебе можу ще скрінити глючні тіні. Хоча там не настільки очевидно і треба пояснювати що ж не так. З дзеркалом простіше. Навіть фанати бачать "невідповідності" з реалом )


То що означає "не відбиває кольорів" ? Бо так і не почув.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 16:04 Enjthesilence
Те й означає. Можна обробляти універсальними блоками.
Дзеркало згадую, бо це, ще раз: маркер. Маркер ні разу не реалістичного світла. Але там і з тінями є проблеми і з глобальним освітленням і "пластилінові" текстури і інше. Ну, спеціально для тебе можу ще скрінити глючні тіні. Хоча там не настільки очевидно і треба пояснювати що ж не так. З дзеркалом простіше. Навіть фанати бачать "невідповідності" з реалом )


То що означає "не відбиває кольорів" ? Бо так і не почув.
це я так грубо назвав "пастрейсінг", май аполоджайс. ну все-все, я зрозумів, вимірюємо некстген графіку в дзеркалах, почув тебе. Я от бачу в С2 чи АВ2, як світло гарно потрапляє в приміщення і відбиваючись від об'єктів, збагачуюче глибину сцени, як гг закриває собою світло від вікна, чи зачинені двері роблять сцену більш темною і це все в реальному часі без пререндеру фейкового світла, а ти шукаєш дзеркала, от і все)
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт
спойлер
Хоч і кацапською, але досить толково пояснили стосовно дзеркал, особливо про рейтрейсинг і дзеркала, не полінись, переглянь.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
А я от бачив як в променястій грі герой ставав спиною до віконечка а на черевику як був зайчик так і лишився. Хоча нога мала б дати тінь. В індіані бачив зайчик в темному приміщенні, як ніби дах пробитий. І приглядався до того даху, приглядався, а діри так і не знайшов.
І бачив просто шикарні сцени в тлоу, без всяких променів. Та й графіку асасінів проміняв би на 10 AW2-гих. Бо текстурки там таки гарні. А до речі про текстури. Робокоп затикає за пояс 2077 легко і невимушено, просто за рахунок текстур. Хоча і світло там непогане. Розумієш, куди я хилю? Зелений path tracing не потрібний. З люменом ще сяк-так можна миритись, але й без нього нічого страшного не буде. Головне - якісні деталізовані текстури. Ну і гама. Але останнє рішейдами можна поправити. Не критично

А ти прям бачиш-бачиш як світло від обєктів відбивається? Прикольно. Я тільки блискучі предмети бачу. І навіть ті, які за логікою блистіти не повинні. :popcorn:

VolandInferno
Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 16:54Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
Так в них всеодно монетизації немає, один перегляд можна дозволити:)
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.01.2025 16:54 Enjthesilence
А я от бачив як в променястій грі герой ставав спиною до віконечка а на черевику як був зайчик так і лишився. Хоча нога мала б дати тінь. В індіані бачив зайчик в темному приміщенні, як ніби дах пробитий. І приглядався до того даху, приглядався, а діри так і не знайшов.
І бачив просто шикарні сцени в тлоу, без всяких променів. Та й графіку асасінів проміняв би на 10 AW2-гих. Бо текстурки там таки гарні. А до речі про текстури. Робокоп затикає за пояс 2077 легко і невимушено, просто за рахунок текстур. Хоча і світло там непогане. Розумієш, куди я хилю? Зелений path tracing не потрібний. З люменом ще сяк-так можна миритись, але й без нього нічого страшного не буде. Головне - якісні деталізовані текстури. Ну і гама. Але останнє рішейдами можна поправити. Не критично

А ти прям бачиш-бачиш як світло від обєктів відбивається? Прикольно. Я тільки блискучі предмети бачу. І навіть ті, які за логікою блистіти не повинні. :popcorn:

VolandInferno
Дякую, але накручувати перегляди моксельцям...ну, ти сам розумієш.
Буквально вся графіка С2 вивозить виключно на рейтресингу і там легко побачити, як світло відбивається в приміщеннях, позакривай двері, чи собою закрий вікно там в реалтаймі видно як це працює, чи коли заходиш\виходиш з приміщення, як і ав і в кб і навіть в метро, якому вже 6 років, хоча якщо ти цього не помічаєш, далі не бачу сенсу продовжувати, шукай дзеркала
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Ну от, дійшли до спільного. Мені графон С2 подобається. Тобі, так виглядає, теж.
А пластиліновий в AW2/Індіана не подобається.
Що там зараз в 2077 поняття не маю, давно грав.
Ітого: аве люмен, аве UE5! :D

Я на чіткість текстур перш за все увагу звертаю, ти - на світло. Кожному своє.
Відповісти