З'явилися нові чутки про ремейк The Elder Scrolls IV: Oblivion

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

TES5 в пятый раз не продать, взялись перепродавать TES4 :laugh:
Klon
CG graphikos fan
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Почекаємо - почекаємо....

В дитинстві дивився на промо відосікі Обли , яки були ще на дисках всяких "Шпілів" і офігівав, але офігів коли запустив це на Атлоні 1700+ з 7600гт - було смо-мо даже в навчальних катакомбах, зараз в цілому нічого не змінілося, бо так я запускаю новинки з трасуванням променів на 3060 :rotate: :laugh:

В промо відосіках ще було глобальне освітлення і тіні від всіх об'єктів, а на релізі іх вирізали бо оптимізація була на Хбокс, модери нещодавно глобальні тіні прикрутили і це виглядає дуже круто, але руший на 32архітектурі вже не вивозе такі модифікації :apes:

В цілому можливо комфортно грати і зараз з модами на графон (пройшов в 2021 і задоволений), але низка дальність прорисовки показує що це гра з 200х ... В будь-якому випадку це краще скайриму де вже квестовий тупняк пійшов :baby:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 16:10 Чесно кажучи гра і на свій час не була ідеальною, квести гільдій були цікавими, а основний був нудним до неможливості, ще й все портив жахливий автолевелінг в грі. Не знаю, навіщо робити рімейк цієї гри.

Відправлено через 44 секунди:
Reinmar: 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
Я грав на лоу десь в 25 ФПС, кінематографічно :laugh:
продати ще раз на нових консолях і підняти хайпу можливо перед релізом трейлера нової частини, воно ж на аутсорсі робиться, чому б ні
penetrator
Member
Звідки: Amsterdam

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 16:52
uncle_doc: 14.01.2025 16:46
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Звісно, 800x600 в 2002-му це як 8к зараз)))
спойлер
Screenshot 2025-01-14 164821.png
Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.

Відправлено через 1 хвилину 44 секунди:
До речі тести Облівіона в 1600р Хай))
спойлер
chart_high-end_performance_8.gif
Госпаде, как хорошо шо мой батя был графический дизайнер и первый монитор дома в 2000 был 1600х1200 :pray:
Эти 640х480 и 800х600 я только в компутерных клубах застал.
uncle_doc
Member
Звідки: Днепр

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 16:52
uncle_doc: 14.01.2025 16:46
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Звісно, 800x600 в 2002-му це як 8к зараз)))
спойлер
Screenshot 2025-01-14 164821.png
Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.

Відправлено через 1 хвилину 44 секунди:
До речі тести Облівіона в 1600р Хай))
спойлер
chart_high-end_performance_8.gif
ну так, це було пізніше в 2002 у всіх були 15 viewsonic якісь, а помім вже в 2005 - вже зʼявився flatron 17 (:
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

inverter0ne: 14.01.2025 16:01 Чому не Морровінд?
А навіщо?
Вже є новий двіжок OpenMW для Морровінда, із підтримкою модів для оригінальної гри.

➽ Native support for macOS, Linux, and Windows
➽ Improved physics and AI
➽ Distant terrain
➽ Quality of life UI improvements, such as being able to search for spells
➽ Multiple quicksaves
➽ World map adjusts automatically to fit new landmass from mods such as Tamriel Rebuilt
➽ Support for up to 2147483646 loaded mods (up from 255 in the original Morrowind engine)
➽ Since it was made from scratch, virtually no engine bugs from the original Morrowind
➽ And much more
спойлер

Відправлено через 14 хвилин 18 секунд:
kairo: 14.01.2025 16:52Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.
Зараз згадую, що розвиток моніторів тоді вже був бурхливий, як і зараз - поява пласких CRT моніторів, зростання діагоналей.
Наприклад, мій товариш купив (точніше, його батько) 15" монітор від бренда, що робив кондиціонери (Whirlpool або Hyundai). Максимально він тягнув 800х600 @ 60 Гц
А в 1999 мені вже купили Samsung, що витягував 1024х768 @ 60 Гц або 800х600 @ 100 Гц
alex_kh87
Junior
Аватар користувача
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення

Надеюсь саундтрек оставлят оригинальный, он вне времени. Как и в Скайриме.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Механіка топорна по нинішнім часам. Графон, відверто кажучи, також. OpenMW це ніяк не виправляє.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Enjthesilence: 14.01.2025 18:14
kairo: 14.01.2025 16:10 Чесно кажучи гра і на свій час не була ідеальною, квести гільдій були цікавими, а основний був нудним до неможливості, ще й все портив жахливий автолевелінг в грі. Не знаю, навіщо робити рімейк цієї гри.
Відправлено через 44 секунди:
Я грав на лоу десь в 25 ФПС, кінематографічно :laugh:
продати ще раз на нових консолях і підняти хайпу можливо перед релізом трейлера нової частини, воно ж на аутсорсі робиться, чому б ні
Та зрозуміло, що це легкі гроші для Бесідки. Скайрім сто раз перепродали, тепер взялись за Облівіон. Для Morrowind потрібно більше ресурсів, хоча, як на мене, саме йому потрібен якісний ремейк.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Scoffer: 14.01.2025 20:56
Механіка топорна по нинішнім часам. Графон, відверто кажучи, також. OpenMW це ніяк не виправляє.
Моди частково виправляють.
Графон сучасний, просто моделі та текстури старі - їх легко замінити.
З механікою складніше.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs
Моди виправляють лише текстури, а в моделях роботи непочатий край, особливо в оточенні. Не можна просто так взяти і натягнути графон хоча б до аля скайрім. Там десь в опенмв вікі чи на форумі описано чому так: технології змінились, якщо спробувати заповнити світ методами 2002го року то на виході буде 2 фпс.
Polyaan
Member

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 17:26
Геральт: 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів :shuffle:
23 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.
25 ФПС в киберпанк на самой сильной карте +2!!! Поколения :gigi: :gigi: :gigi: :gigi:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs
Взагалі опенмв зробили фатальну помилку - гпл онлі. Було б гпл+комерція чи бсд то може якісь ігроділи взяли б за основу і довели до актуального стану. Не так-то багато двиглів, придатних для рпг. Але вже пізно, зібрати згоду всіх учасників малореалістично.
Deepfreezer
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна, Київ

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 17:26
Геральт: 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів :shuffle:
23 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.
Ну, як і зараз Cyberpunk 2077 на ультрах з path tracing in 4k, на 5090 без DLSS 4.0 видає 23-26 FPS
Ortyomko
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 17:26
Геральт: 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів :shuffle:
23 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.
та навряд.. Мені під вихід обли батя купив 7900GTX, пам'ятаю тоді ціна була 700$, і на ній йшло прекрасно все. ФПС не пам'ятаю точно, але було більше 50.
Було весело коли через 1,5 роки вона згоріла, і я купив на заміну за 1100грн (200$ нещасні) X1900XTX яка була майже у всьому швидша. Ото був швидкий розвиток технологій.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Ortyomko: 14.01.2025 22:50
kairo: 14.01.2025 17:26
23 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.
та навряд.. Мені під вихід обли батя купив 7900GTX, пам'ятаю тоді ціна була 700$, і на ній йшло прекрасно все. ФПС не пам'ятаю точно, але було більше 50.
Було весело коли через 1,5 роки вона згоріла, і я купив на заміну за 1100грн (200$ нещасні) X1900XTX яка була майже у всьому швидша. Ото був швидкий розвиток технологій.
Це хіба 50 ФПС в народних 1024х768. В 1600р гра видавала 23 ФПС:
спойлер
Зображення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo
В часи обблівона 2к було приблизно так само розповсюджено як зараз 8к. FHD у еліти, а більшість на 768-800р CRT.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Scoffer: 15.01.2025 01:04 kairo
В часи обблівона 2к було приблизно так само розповсюджено як зараз 8к. FHD у еліти, а більшість на 768-800р CRT.
Облу і в 1200р топові карти в той час не тягнули:
спойлер
chart_high-end_performance_4.gif
Навіть в 1280х768 в SLI не можна було отримати 60 FPS:
спойлер
chart_high-end_performance_1.gif
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ні в одну TES не грав, навіть не запускав...воно дійсно настільки культове? :-/
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo
Так, оптимізацією тес ніколи не славилась. Але нагадую шо то 2006й рік і CRT монітори в моді. 30фпс на CRT вигладають не так погано як на LCD.
Відповісти