Останні статті і огляди
Новини
З'явилися нові чутки про ремейк The Elder Scrolls IV: Oblivion
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
TES5 в пятый раз не продать, взялись перепродавать TES4
-
Klon
CG graphikos fan
- Звідки: Украина
Почекаємо - почекаємо....
В дитинстві дивився на промо відосікі Обли , яки були ще на дисках всяких "Шпілів" і офігівав, але офігів коли запустив це на Атлоні 1700+ з 7600гт - було смо-мо даже в навчальних катакомбах, зараз в цілому нічого не змінілося, бо так я запускаю новинки з трасуванням променів на 3060
В промо відосіках ще було глобальне освітлення і тіні від всіх об'єктів, а на релізі іх вирізали бо оптимізація була на Хбокс, модери нещодавно глобальні тіні прикрутили і це виглядає дуже круто, але руший на 32архітектурі вже не вивозе такі модифікації
В цілому можливо комфортно грати і зараз з модами на графон (пройшов в 2021 і задоволений), але низка дальність прорисовки показує що це гра з 200х ... В будь-якому випадку це краще скайриму де вже квестовий тупняк пійшов
В дитинстві дивився на промо відосікі Обли , яки були ще на дисках всяких "Шпілів" і офігівав, але офігів коли запустив це на Атлоні 1700+ з 7600гт - було смо-мо даже в навчальних катакомбах, зараз в цілому нічого не змінілося, бо так я запускаю новинки з трасуванням променів на 3060
В промо відосіках ще було глобальне освітлення і тіні від всіх об'єктів, а на релізі іх вирізали бо оптимізація була на Хбокс, модери нещодавно глобальні тіні прикрутили і це виглядає дуже круто, але руший на 32архітектурі вже не вивозе такі модифікації
В цілому можливо комфортно грати і зараз з модами на графон (пройшов в 2021 і задоволений), але низка дальність прорисовки показує що це гра з 200х ... В будь-якому випадку це краще скайриму де вже квестовий тупняк пійшов
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
продати ще раз на нових консолях і підняти хайпу можливо перед релізом трейлера нової частини, воно ж на аутсорсі робиться, чому б ніkairo: ↑ 14.01.2025 16:10 Чесно кажучи гра і на свій час не була ідеальною, квести гільдій були цікавими, а основний був нудним до неможливості, ще й все портив жахливий автолевелінг в грі. Не знаю, навіщо робити рімейк цієї гри.
Відправлено через 44 секунди:Я грав на лоу десь в 25 ФПС, кінематографічноReinmar: ↑ 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
-
penetrator
Member
- Звідки: Amsterdam
Госпаде, как хорошо шо мой батя был графический дизайнер и первый монитор дома в 2000 был 1600х1200kairo: ↑ 14.01.2025 16:52Звісно, 800x600 в 2002-му це як 8к зараз)))Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.
- спойлер
- Screenshot 2025-01-14 164821.png
Відправлено через 1 хвилину 44 секунди:
До речі тести Облівіона в 1600р Хай))
- спойлер
- chart_high-end_performance_8.gif
Эти 640х480 и 800х600 я только в компутерных клубах застал.
-
uncle_doc
Member
- Звідки: Днепр
ну так, це було пізніше в 2002 у всіх були 15 viewsonic якісь, а помім вже в 2005 - вже зʼявився flatron 17 (:kairo: ↑ 14.01.2025 16:52Звісно, 800x600 в 2002-му це як 8к зараз)))Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.
- спойлер
- Screenshot 2025-01-14 164821.png
Відправлено через 1 хвилину 44 секунди:
До речі тести Облівіона в 1600р Хай))
- спойлер
- chart_high-end_performance_8.gif
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
А навіщо?inverter0ne: ↑ 14.01.2025 16:01 Чому не Морровінд?
Вже є новий двіжок OpenMW для Морровінда, із підтримкою модів для оригінальної гри.
➽ Native support for macOS, Linux, and Windows
➽ Improved physics and AI
➽ Distant terrain
➽ Quality of life UI improvements, such as being able to search for spells
➽ Multiple quicksaves
➽ World map adjusts automatically to fit new landmass from mods such as Tamriel Rebuilt
➽ Support for up to 2147483646 loaded mods (up from 255 in the original Morrowind engine)
➽ Since it was made from scratch, virtually no engine bugs from the original Morrowind
➽ And much more
- спойлер
-
Зараз згадую, що розвиток моніторів тоді вже був бурхливий, як і зараз - поява пласких CRT моніторів, зростання діагоналей.kairo: ↑ 14.01.2025 16:52Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.
Наприклад, мій товариш купив (точніше, його батько) 15" монітор від бренда, що робив кондиціонери (Whirlpool або Hyundai). Максимально він тягнув 800х600 @ 60 Гц
А в 1999 мені вже купили Samsung, що витягував 1024х768 @ 60 Гц або 800х600 @ 100 Гц
-
alex_kh87
Junior
- Звідки: Хмельницкий
Надеюсь саундтрек оставлят оригинальный, он вне времени. Как и в Скайриме.
-
Scoffer
Member
Механіка топорна по нинішнім часам. Графон, відверто кажучи, також. OpenMW це ніяк не виправляє.taras_cs: ↑ 14.01.2025 20:03А навіщо?
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Та зрозуміло, що це легкі гроші для Бесідки. Скайрім сто раз перепродали, тепер взялись за Облівіон. Для Morrowind потрібно більше ресурсів, хоча, як на мене, саме йому потрібен якісний ремейк.Enjthesilence: ↑ 14.01.2025 18:14продати ще раз на нових консолях і підняти хайпу можливо перед релізом трейлера нової частини, воно ж на аутсорсі робиться, чому б ніkairo: ↑ 14.01.2025 16:10 Чесно кажучи гра і на свій час не була ідеальною, квести гільдій були цікавими, а основний був нудним до неможливості, ще й все портив жахливий автолевелінг в грі. Не знаю, навіщо робити рімейк цієї гри.
Відправлено через 44 секунди:
Я грав на лоу десь в 25 ФПС, кінематографічно
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Моди частково виправляють.Scoffer: ↑ 14.01.2025 20:56Механіка топорна по нинішнім часам. Графон, відверто кажучи, також. OpenMW це ніяк не виправляє.taras_cs: ↑ 14.01.2025 20:03А навіщо?
Графон сучасний, просто моделі та текстури старі - їх легко замінити.
З механікою складніше.
-
Scoffer
Member
taras_cs
Моди виправляють лише текстури, а в моделях роботи непочатий край, особливо в оточенні. Не можна просто так взяти і натягнути графон хоча б до аля скайрім. Там десь в опенмв вікі чи на форумі описано чому так: технології змінились, якщо спробувати заповнити світ методами 2002го року то на виході буде 2 фпс.
Моди виправляють лише текстури, а в моделях роботи непочатий край, особливо в оточенні. Не можна просто так взяти і натягнути графон хоча б до аля скайрім. Там десь в опенмв вікі чи на форумі описано чому так: технології змінились, якщо спробувати заповнити світ методами 2002го року то на виході буде 2 фпс.
-
Polyaan
Member
25 ФПС в киберпанк на самой сильной карте +2!!! Поколенияkairo: ↑ 14.01.2025 17:2623 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.Геральт: ↑ 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів
-
Scoffer
Member
taras_cs
Взагалі опенмв зробили фатальну помилку - гпл онлі. Було б гпл+комерція чи бсд то може якісь ігроділи взяли б за основу і довели до актуального стану. Не так-то багато двиглів, придатних для рпг. Але вже пізно, зібрати згоду всіх учасників малореалістично.
Взагалі опенмв зробили фатальну помилку - гпл онлі. Було б гпл+комерція чи бсд то може якісь ігроділи взяли б за основу і довели до актуального стану. Не так-то багато двиглів, придатних для рпг. Але вже пізно, зібрати згоду всіх учасників малореалістично.
-
Deepfreezer
Member
- Звідки: Україна, Київ
Ну, як і зараз Cyberpunk 2077 на ультрах з path tracing in 4k, на 5090 без DLSS 4.0 видає 23-26 FPSkairo: ↑ 14.01.2025 17:2623 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.Геральт: ↑ 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів
-
Ortyomko
Member
- Звідки: Дніпро
та навряд.. Мені під вихід обли батя купив 7900GTX, пам'ятаю тоді ціна була 700$, і на ній йшло прекрасно все. ФПС не пам'ятаю точно, але було більше 50.kairo: ↑ 14.01.2025 17:2623 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.Геральт: ↑ 14.01.2025 17:19
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів
Було весело коли через 1,5 роки вона згоріла, і я купив на заміну за 1100грн (200$ нещасні) X1900XTX яка була майже у всьому швидша. Ото був швидкий розвиток технологій.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Це хіба 50 ФПС в народних 1024х768. В 1600р гра видавала 23 ФПС:Ortyomko: ↑ 14.01.2025 22:50та навряд.. Мені під вихід обли батя купив 7900GTX, пам'ятаю тоді ціна була 700$, і на ній йшло прекрасно все. ФПС не пам'ятаю точно, але було більше 50.
Було весело коли через 1,5 роки вона згоріла, і я купив на заміну за 1100грн (200$ нещасні) X1900XTX яка була майже у всьому швидша. Ото був швидкий розвиток технологій.
- спойлер
-
Scoffer
Member
kairo
В часи обблівона 2к було приблизно так само розповсюджено як зараз 8к. FHD у еліти, а більшість на 768-800р CRT.
В часи обблівона 2к було приблизно так само розповсюджено як зараз 8к. FHD у еліти, а більшість на 768-800р CRT.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Облу і в 1200р топові карти в той час не тягнули:Scoffer: ↑ 15.01.2025 01:04 kairo
В часи обблівона 2к було приблизно так само розповсюджено як зараз 8к. FHD у еліти, а більшість на 768-800р CRT.
- спойлер
- спойлер
-
VolandInferno
Member
Ні в одну TES не грав, навіть не запускав...воно дійсно настільки культове?
-
Scoffer
Member
kairo
Так, оптимізацією тес ніколи не славилась. Але нагадую шо то 2006й рік і CRT монітори в моді. 30фпс на CRT вигладають не так погано як на LCD.
Так, оптимізацією тес ніколи не славилась. Але нагадую шо то 2006й рік і CRT монітори в моді. 30фпс на CRT вигладають не так погано як на LCD.