Nvidia обіцяє суттєво зменшити затримки з технологією Reflex 2

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
taras_cs
Member
Аватара пользователя
Откуда: Варшава-Київ-Дніпро

Сообщение

Artem_M: 08.01.2025 10:22 Тобто умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
MouseMoveGenerator
Перший рух мишкою справжній, наступні 50 - згенеровані :D
unlnu
Member
Аватара пользователя

Сообщение

а яким буде вирішення проблеми з інпут лагом між монітором і кріслом? :laugh:
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 08.01.2025 11:39І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
Yaroslav308
То Ви не "туди" рахуєте. Час Вашої реакції буде 300+56. А при 14, буде 300+14. — Тобто в другому випадку Ви почнете реагувати раніше. А враховуючи, що під час гри, весь гравець переналаштовується на інші умови існування, то одиниці мікросекунд що в звичайному житті ні на що не впливають, під час гри можуть сприйматись в рази сильніше. — Згадайте к довго йде час коли Ви стоїте в черзі, і як летять тижні від вихідних до вихідних.
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

sido4: 08.01.2025 11:33
DuckRider: 08.01.2025 11:06

Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?
А є різниця?
Так. Можливо побачити/відчути щось за значно коротший період ніж час за який у відповідь буде настунута та ж кнопка.
Нагадую, що раніше в панелі керування нвідія була опція з вибором предзаготовлених фреймів. Там вибір був від 1 до 4х і різниця там дійсно відчувається. Скільки це в мс самі порахуєте на різному фпс
Последний раз редактировалось DuckRider 08.01.2025 13:34, всего редактировалось 1 раз.
lostsoulforever
Member
Аватара пользователя

Сообщение

1nsane: 08.01.2025 10:38 Лол то есть кадр будет смещаться искусственно, а пустые зоны от смещения заполняться темпоральными данными?

Больше артефактов богу артефактов! Добавить еще три сгенерированных кадров от DLSS 4, и я вообще не знаю, что за мясо там будет на экране :super:
ну це все шліфуєм моушин блюром на весь екран який неможливо відключити і артефактів не видно
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

lostsoulforever: 08.01.2025 13:33
1nsane: 08.01.2025 10:38 Лол то есть кадр будет смещаться искусственно, а пустые зоны от смещения заполняться темпоральными данными?

Больше артефактов богу артефактов! Добавить еще три сгенерированных кадров от DLSS 4, и я вообще не знаю, что за мясо там будет на экране :super:
ну це все шліфуєм моушин блюром на весь екран який неможливо відключити і артефактів не видно
Taa+fxaa+dlss :lol:
lostsoulforever
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Yaroslav308: 08.01.2025 12:22
Геральт: 08.01.2025 11:39І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
Так речь же о нормальных, а не «маминых» киберспортсменах. Если посмотреть на топовые результаты любого вида спорта, то плотность там просто зашкаливает и разница между первым и десятым местом буквально пол шишечки. И вот мне, еле-еле выходящем из 200 мс на хюмен бенчмарк (упомянутый вами тест на изменение цвета), 13 мс разницы между первым и вторым рефлексом в рандомной катке дадут примерно нифига, то для про-игроков это просто пропасть.
З.Ы. минус влепил не я
хлопці скільки вам років десь в районі 50 мс отримується дуже легко
Yaroslav308
Member
Аватара пользователя

Сообщение

lostsoulforever: 08.01.2025 13:37хлопці скільки вам років десь в районі 50 мс отримується дуже легко
Ну что ж, жду видео. Либо ты уникум, либо врёшь.
Снимок экрана 2025-01-08 134258.png
VolandInferno
Member
Аватара пользователя

Сообщение

lostsoulforever
https://humanbenchmark.com/tests/reactiontime

Ану покаж свій клас

спойлер
Изображение
Последний раз редактировалось VolandInferno 08.01.2025 14:10, всего редактировалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Yaroslav308: 08.01.2025 13:06
Геральт: 08.01.2025 13:00Щоб воно дало суттєву різницю ті 13ms мають бути співставні з часом реакції.
Эти 13мс должны быть сопоставимые с РАЗНИЦЕЙ в реакции между хорошими/топовыми игроками.
Геральт: 08.01.2025 13:00А навіть якщо той спортсмен має 3х кращий час реакції (100ms від середньостатистичного 300ms), то 13ms це ~10% в загальному часі.
Вот именно, если один игрок превосходит другого в три раза, то 13 мс ничего не значат(если это 100 и 300мс), но если разница составляет всего несколько долей секунды, то каждая миллисекунда на счету.
В топового на рефлексі2: 100+14
В топового без рефлексу: 100+56
Різниця 114/156=25%
Все ще не бачу прірви.
В хорошого: 200+14, в топового 100+56
Різниця 156/214=~25%
Про це мова?
Ну, таке собі. Якби це було змагання виключно з швидкості реакції, то фіча суттєво впливала б на щільність результатів. Але там ще вагон змінних.
Висновок той самий: фіча не дає суттєвого профіту. Якийсь дає...мабуть
Последний раз редактировалось Геральт 08.01.2025 14:08, всего редактировалось 1 раз.
lostsoulforever
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Yaroslav308: 08.01.2025 13:46
lostsoulforever: 08.01.2025 13:37хлопці скільки вам років десь в районі 50 мс отримується дуже легко
Ну что ж, жду видео. Либо ты уникум, либо врёшь.
Снимок экрана 2025-01-08 134258.png
ох ти прав, мабуть перегнув, треба спробували, але 10 років тому коли активно грав у кс і тренував Osu було десь 50-75 в інших тестах

Відправлено через 4 хвилини 4 секунди:
VolandInferno: 08.01.2025 14:08 lostsoulforever
https://humanbenchmark.com/tests/reactiontime

Ану покаж свій клас

спойлер
Изображение
та я вже поняв шо чепуху сказав, або память підводе або тоді рахували якось не так

Изображение
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
ні, в мене око не бачить навіть більше 16гб врам
якщо серйозно, в кожній грі де впираюсь у 99% гпу, рефлекс допомагає і суттєво, можливо хтось просто більш толерантний до інпутлагу, якщо гра дозволяє 200 фпс і вище, там вже краще локнути через ртсс, щоб зняти навантаження з гпу.
EvhenS
Member
Аватара пользователя
Откуда: Черкаси

Сообщение

А ворожих гравців як воно промальовувати буде Нвідія забула сказати? Чи там буде плашка "вибачте ваша 5090 думала що "мамкін_нахилятор_2009" не буде висовуватися з укриття і не малювала його, а він висунувся і вас вбив".
Artempo100
Member

Сообщение

konb999: 08.01.2025 12:05
Artempo100: 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
Чукча не читатель, - чукча писатель!
Ну був неуважний,бігло читав новину під чай,не заповіт же щоб вникати на всі 100
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

VolandInferno: 08.01.2025 14:08 lostsoulforever
https://humanbenchmark.com/tests/reactiontime

Ану покаж свій клас

спойлер
Изображение
Дякую за посилання, цікаво було.
спойлер
Изображение
UPD. Забув на моніку увімкнути кіберкотлетний режим.
спойлер
Изображение
Цитата з сайту:
this test is affected by the latency of your computer and monitor. Using a fast computer and low latency / high framerate monitor will improve your score
[...]
your computer could be adding 10-50ms on top
Нехай без рефлексу це 50мс, з рефлексом2 - 10 (з рефлексом1 - 20). Тобто було б не 180, а 140мс. Непогана різниця.

Але глянув демки, трохи артефачить воно, треба дивитися самому чи норм чи ні. Ну і працює в одній з половиною іграх. Таке.
doc-oc
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Лучше бы этот петушара так развивал PhysX, чем этот фуфло :super:
Ответить