Це доросла картинка чи мультик?Геральт: ↑ 22.10.2024 15:15Просто один рушій дає можливість малювати якісну "дорослу" картинку а інший малює мультики.
Останні статті і огляди
Новини
Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens
-
Kirakishou
Member
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Це також з гри для ПК, PlayStation і мобільних пристроїв?
З 6ї секунди - мультик.
Доросла тут
З нетерпінням чекаю ось
- це
І просто не можу уявити подібного рівня на юніті.
Востаннє редагувалось 22.10.2024 15:43 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
-
IronWithin
Member
Вибачте, але я б не порівнював казино з аніме дівчинками та ігри по типу Ласт оф ас чи Біошок чи Death Stranding, одне прямо на этапі проєктування створюється щоб видурити гроші з обідів дошкільнят, інше ще й для того щоб отримати визнання в світі(зробити ім'я, репутацію), в кінцевому результаті маємо казино з єлементами примітивних ігр і механік та солідні проєкти визнані людьми для отримання ємоційного сплеску.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 15:06Усі три гри. Почитайте, що таке ААА. Розробка того ж Genshin Impact обійшлася в понад 300 мільйонів доларів, його підтримка коштує понад 200 мільйонів доларів на рік.Геральт: ↑ 22.10.2024 14:28І яка ж з них ААА?
І не треба нав’язувати ваші власні смаки. Вам подобається реалістична графіка, мені подобається анімешна. Жанр, сетінг — все це не має ніякого відношення до того, що я сказав вище. Ці ігри заробили і продовжують заробляти мільярди доларів, в них грають мільйони гравців. Є купа відео, де професійні оперні співаки, професійні режисери чи аніматори просто в захваті від цих ігор.Все вірно. Ці ігри доступні на ПК, на PlayStation і на мобільних пристроях. Вранці можу почати новий сюжетний івент на ПК, потім в обід продовжити на смартфоні, а ввечері знову продовжити грати на ПК. Дуже зручно.Геральт: ↑ 22.10.2024 14:28Windows, iOS, Android
Можете не писати мені що ринок мобілок приносить більші гроші, це правда, але моїх слів не відміняє, і я працював в ігровому бізнесі ~10 років, я знаю що все що ви назвали не ігри а лотерея)
-
Kirakishou
Member
Це вже інше питання. Unity дозволяє робити кінематографічна графіку. Чому це не використовують в іграх? Без поняття. Мені це не цікаво, я не фанат реалістичної графіки. Ці мультики приносять мільярди доларів на рік, навіщо розробникам ігор вигадувати велосипед з реалістичною графікою?Геральт: ↑ 22.10.2024 15:37Це також з гри для ПК, PlayStation і мобільних пристроїв?
Наприклад, мені анімація персонажів в Zenless Zone Zero більше гріє душу, ніж ваші відео з кінематографічною графікою. Це питання смаку.
Все вірно. Компанія HoYoverse отримала і визнання, і репутацію. І купу грошей, бо робить дійсно якісний продукт, в який грають мільйони. І все це безкоштовно. Ви можете безкоштовно завантажити і грати у всі їх ігри. За гроші пропонується більше опцій, але ніхто не змушує вас витрачати гроші на їх ігри. На цьому форумі є люди, які не витратили на ці ігри ні копійки, і вони чудово проходять весь контент.IronWithin: ↑ 22.10.2024 15:42інше ще й для того щоб отримати визнання в світі(зробити ім'я, репутацію)
Ось, наприклад, їх новий персонаж, банер якого буде завтра. В трейлері співає Reol. Я розумію, що для пересічного відвідувача форуму це ні про що не каже, адже тут в основному аудиторія любителів ігор від західних розробників, але Reol в трейлері персонажа – це неабиякий рівень. Те, що ви цього не розумієте, говорить тільки про ваш вузький кругозір. Нічого особистого.
-
IronWithin
Member
Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:10Все вірно. Компанія HoYoverse отримала і визнання, і репутацію.IronWithin: ↑ 22.10.2024 15:42інше ще й для того щоб отримати визнання в світі(зробити ім'я, репутацію)
Репутацію виробників казино для дітей, все вірно!
Коли хоча б одна їх гра візьме гру року, або буде там хоча б в номінаціях окрім "казино-мобілки" тоді поговоримо.
І так, Юніті тільки для такого й використовується попри всі твої "доводи"!
Хлопче, твоя одержимість захистити цю шарагу попри аргументи людини яка в цій сфері працювала більше ніж скоріше за все твій робочий стаж в житті турбує, фанатизм до добра не доведе, зав'язуй з цими якби "іграми" і спробуй щось окрім, може критичне мислення з'явиться та буде з чим порівнювати.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Ні, не інше. Бо мова про графіку в іграх, а не якихось роликах. Вийде хоч 1 гра на юніті з пристойною ("дорослою") графікою, тоді можна буде говорити.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:10 Це вже інше питання.
-
Kirakishou
Member
Хлопче, ти хоча б погуглив, щоб не соромитися. Не вмієш? Навчу. Копіюєш назву гри з мого списку і додаєш awards.IronWithin: ↑ 22.10.2024 16:24Коли хоча б одна їх гра візьме гру року
Так, ці ігри є в тому числі і на мобілках. А ще вони є на PlayStation. Що, тепер вони перестали бути іграми? Почитай визначення, що таке відеогра.
Поки що всі ваші аргументи, що твої, що людини вище – нав’язування смаків та перехід на особистості. Воно і не дивно, адже я приводжу залізобетонні аргументи, на відміну від. У одного якісь вигадані ним критерії ААА, в іншого взагалі своє визначення поняття відеоігор.
Відправлено через 8 хвилин 56 секунд:
Графіка на твоєму відео — лайно, як і вся франшиза Матриця. Вачовскі, як і Тарантіно, брали всі ідеї у японців та корейців. Конкретно ідея Матриці взята у Сіро Масамуне.Геральт: ↑ 22.10.2024 16:32Ні, не інше. Бо мова про графіку в іграх, а не якихось роликах. Вийде хоч 1 гра на юніті з пристойною ("дорослою") графікою, тоді можна буде говорити.
Давай приклади гарних анімешних і, головне, успішних ігор на Unreal Engine 5, бо якщо таких ігор немає, то ваш рушій — повне лайно і нікому не потрібен.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Окай, спробуємо спочатку. Гра (з існуючих, а не гіпотетичних) на якому рушії демонструє більш деталізовану картинку? Гра на якому рушії дасть більш технологічну картинку (освітлення і оте все...)? Безвідносно смаків.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:46 я приводжу залізобетонні аргументи
Перше ліпше, що гугл видав:Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:55 Давай приклади гарних анімешних і, головне, успішних ігор на Unreal Engine 5, бо якщо таких ігор немає, то ваш рушій — повне лайно і нікому не потрібен.
- спойлер
Сказав би, що вже виріс з ляльок барбі, але ж ніколи ними й не цікавився
Але там ще є 1 нюанс, UE видає гарну картинку, але й просить не мало. А оте все мобільне лайно просто не запуститься на телефоні з важкою картинкою. Тому й юніті на мобілах і UE на чомусь серйознішому.
-
Kirakishou
Member
Ну якщо з існуючих, то звичайно CryEngine. Франшиза Crysis доволі технологічна. Особисто мені ще RE Engine подобається — Resident Evil 4 та Resident Evil Village доволі гарно виглядають на максимальних налаштуваннях. І, головне, немає ніяких статерів. На відміну від UE5.Геральт: ↑ 22.10.2024 16:57Окай, спробуємо спочатку. Гра (з існуючих, а не гіпотетичних) на якому рушії демонструє більш деталізовану картинку? Гра на якому рушії дасть більш технологічну картинку (освітлення і оте все...)? Безвідносно смаків.
Вам варто позбуватися шаблонного мислення. Цільова аудиторія ігор, про які я говорю, це люди за тридцять. Так, в них грає купа школоти, бо ці ігри безкоштовні. Але вони не є цільовою аудиторією цих ігор. Як і аніме. Певне для вас буде відкриттям, але багато аніме мають вікове обмеження 18+ років. І це не тільки тому, що вони мають еротичний зміст.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Технологічна і стара. Найсвіжіша гра, яку знайшов - Kingdom Come. Є ще правда онлайнова Hunt. Обидві програють сучасним UE (Senua2/Wukong/Робокоп). Hunt ще й мило мильне.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 17:22 Франшиза Crysis доволі технологічна. Особисто мені ще RE Engine подобається — Resident Evil 4 та Resident Evil Village доволі гарно виглядають на максимальних налаштуваннях. І, головне, немає ніяких статерів. На відміну від UE5.
RE також старий рушій. Знову ж таки, програє Senua2, та й вся франшиза то темні коридорки, де в принципі даталі затемнені. І чого вартий той рушій показала Догма2. Хоча виглядав ніби швидким )
По UE5 ще глянемо на сталкер2, коли вийде.
До речі, я ж забув. Fortnite на UE з мультяшною графікою. Щось там на ньому також заробляють. Типу як успішний (мабуть)
Ну і показово, що жодної на юніті так і не було названо
Десь як і ЦА тунків. Тільки в тунки альфи мабуть грають, а в аніме бети І ті і ті регулярно мають нести грошики, тому так, школярі не дуже підходять.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 17:22
Вам варто позбуватися шаблонного мислення. Цільова аудиторія ігор, про які я говорю, це люди за тридцять. Так, в них грає купа школоти, бо ці ігри безкоштовні. Але вони не є цільовою аудиторією цих ігор. Як і аніме. Певне для вас буде відкриттям, але багато аніме мають вікове обмеження 18+ років. І це не тільки тому, що вони мають еротичний зміст.
-
Kirakishou
Member
Тому що мене не цікавлять такі ігри. Якби для мене поняття красива картинка в грі обов’язково означало реалістична картинка, можливо я б і назвав вам якісь приклади. Ви запитали про ААА на Unity, я привів вам приклад ААА на Unity. Ці ігри вже заробили більше, ніж названі вами. Навіть більше, ніж Wukong, який вже заробив мільярд доларів. Бо якщо користуватися вашими критеріями, тоді всі ігри, крім перелічених вами – просто лайно, бо в них немає реалістичної графіки. Але ж це не так. The Legend of Zelda: Breath of the Wild вже довго посідає місце найкращої гри і там графіка схожа до тієї, яка є в перелічених мною іграх. Навіть більше скажу, розробники Genshin Impact надихалися цією грою.Геральт: ↑ 22.10.2024 17:48Ну і показово, що жодної на юніті так і не було названо
-
Retamon
Member
- Звідки: Юкрейн, Новик
Тут щось на віабушному написано, а ми всі натурали, того мабуть і не можемо тебе зрозумітиKirakishou: ↑ 22.10.2024 16:10Це вже інше питання. Unity дозволяє робити кінематографічна графіку. Чому це не використовують в іграх? Без поняття. Мені це не цікаво, я не фанат реалістичної графіки. Ці мультики приносять мільярди доларів на рік, навіщо розробникам ігор вигадувати велосипед з реалістичною графікою?Геральт: ↑ 22.10.2024 15:37Це також з гри для ПК, PlayStation і мобільних пристроїв?
Наприклад, мені анімація персонажів в Zenless Zone Zero більше гріє душу, ніж ваші відео з кінематографічною графікою. Це питання смаку.
Все вірно. Компанія HoYoverse отримала і визнання, і репутацію. І купу грошей, бо робить дійсно якісний продукт, в який грають мільйони. І все це безкоштовно. Ви можете безкоштовно завантажити і грати у всі їх ігри. За гроші пропонується більше опцій, але ніхто не змушує вас витрачати гроші на їх ігри. На цьому форумі є люди, які не витратили на ці ігри ні копійки, і вони чудово проходять весь контент.IronWithin: ↑ 22.10.2024 15:42інше ще й для того щоб отримати визнання в світі(зробити ім'я, репутацію)
Ось, наприклад, їх новий персонаж, банер якого буде завтра. В трейлері співає Reol. Я розумію, що для пересічного відвідувача форуму це ні про що не каже, адже тут в основному аудиторія любителів ігор від західних розробників, але Reol в трейлері персонажа – це неабиякий рівень. Те, що ви цього не розумієте, говорить тільки про ваш вузький кругозір. Нічого особистого.
-
daesz
Member
Завезли відображення, тіні, ще й при тому знизили інпутлаг та підвищили фпс. Непогано
Самоню месію написати який УЕ ублюдський
Відправлено через 5 хвилин 1 секунду:
Самоню месію написати який УЕ ублюдський
Відправлено через 5 хвилин 1 секунду:
WW? Але там наче УЕ4..Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:55 Давай приклади гарних анімешних і, головне, успішних ігор на Unreal Engine 5, бо якщо таких ігор немає, то ваш рушій — повне лайно і нікому не потрібен.
-
IronWithin
Member
Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:55Хлопче, ти хоча б погуглив, щоб не соромитися. Не вмієш? Навчу. Копіюєш назву гри з мого списку і додаєш awards.IronWithin: ↑ 22.10.2024 16:24 Коли хоча б одна їх гра візьме гру року
Так, ці ігри є в тому числі і на мобілках. А ще вони є на PlayStation. Що, тепер вони перестали бути іграми? Почитай визначення, що таке відеогра.
Поки що всі ваші аргументи, що твої, що людини вище – нав’язування смаків та перехід на особистості. Воно і не дивно, адже я приводжу залізобетонні аргументи, на відміну від. У одного якісь вигадані ним критерії ААА, в іншого взагалі своє визначення поняття відеоігор.
Ну якщо ви теж переходите на особисте то мені будь ласка це в негативний приклад не ставте, я то добра бажаю
Те що вони є і на плейстейшн і на пк - нагорода за мобілку є, за пк і плейстейшн - навіть у номінаціях немає, як гадаєте чому? Конкуренцію не витримують може?
Я до Геральта не маю відношення, коли пишете мені не треба робити посилання на випадкову людину з форуму!
Залізобетонні аргументи це прибутки та велика і тільки дитяча аудиторія? Тоді приклад з фільмами марвел, дс, ворнер бразерзс, дісней - грошей море, аудиторія діти, фільми конвеєрне лайно, такого ж рівня визнання!
P.s якщо ваш рівень вимог це анімешна дівчинка та примітивний геймплей то це справа смаку, але доводити що фтп проєкт з можливістю крутити слоти це гра світового рівня … побійтесь логіки
Є такий термін - лудоман, задумайтесь, чи ви ні копійки в гру не вкинули?
-
daesz
Member
А про те, де брали ідея японці та корейці будемо згадувати? Участь корейців особливо цікава, бо корім netural city випущеного в 2003 у них в жанрі КП взагалі нічого немає, а той самий нейчурал сіті - це римейк блейд ранера випущеного на заході в 1982.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 16:55 Графіка на твоєму відео — лайно, як і вся франшиза Матриця. Вачовскі, як і Тарантіно, брали всі ідеї у японців та корейців. Конкретно ідея Матриці взята у Сіро Масамуне.
(підказка : вільям гібсон та брюс стерлінг)
Востаннє редагувалось 22.10.2024 19:28 користувачем daesz, всього редагувалось 1 раз.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Та не ігри лайно, а в першу чергу рушій (юніті) не дуже. Бо субнаутіка гарна гра, хоч і на тому вбогому юніті. Ну, але тут співпало. І гра лайно і рушій відповідний. Ти вже втретє акцентуєш скільки там воно заробило. ААА то ж від ресурсів витрачених а не зароблених. Якась Pocemon Go коштувала в розробці копійки, а заробила сотні лямів. Але від цього вона ААА не стала. Legend of Zelda для портативки розроблялась. Там в принципі не може бути графіки рівня UE5. Але колись можливо буде, коли підтягнуть залізо.Kirakishou: ↑ 22.10.2024 18:31Тому що мене не цікавлять такі ігри. Якби для мене поняття красива картинка в грі обов’язково означало реалістична картинка, можливо я б і назвав вам якісь приклади. Ви запитали про ААА на Unity, я привів вам приклад ААА на Unity. Ці ігри вже заробили більше, ніж названі вами. Навіть більше, ніж Wukong, який вже заробив мільярд доларів. Бо якщо користуватися вашими критеріями, тоді всі ігри, крім перелічених вами – просто лайно, бо в них немає реалістичної графіки. Але ж це не так. The Legend of Zelda: Breath of the Wild вже довго посідає місце найкращої гри і там графіка схожа до тієї, яка є в перелічених мною іграх. Навіть більше скажу, розробники Genshin Impact надихалися цією грою.Геральт: ↑ 22.10.2024 17:48Ну і показово, що жодної на юніті так і не було названо
Nintendo Game & Watch десятками мільйонів продавалась, от де графіка була
-
Kirakishou
Member
Хотілося б побачити якісь докази, а не ваші вологі фантазії. У нас на форумі також є поціновувачі цих ігор і це не діти. Як так? В опитуваннях до цих ігор графа вік починається з 1980 – як гадаєте, чому? Подивіться на івенти, які вони проводять офлайн. Переважна більшість там — дорослі люди. В Китаї взагалі закон забороняє грати в гача-ігри неповнолітнім. Що на це скажете? Дитяча аудиторія?IronWithin: ↑ 22.10.2024 19:04 і тільки дитяча аудиторія
Було конкретне питання – назвати ААА ігри на Юніті. Я їх назвав. Навіщо ви почали доводити мені, що перелічені мною ігри – не ігри? Бо у них сетінг, який особисто вам не подобається. І з якого дива ви вирішили, що мобільні ігри – не ігри? Nintendo Switch також не консоль? І всі ігри на ній також не ігри?
А мій гаманець вас не повинен обходити. Хтось витрачає гроші на аніме-дівчат, а хтось пропиває гроші в ресторані чи витрачає їх на повій. Чи ви до нього також причепитеся, що він щось не так робить? З якого це дива витрачати гроші на аніме-дівчат – погано, а на біошок – добре? Бо вам так хочеться?
Чекаю на докази того, що ці ігри мають тільки дитячу аудиторію і що вони не є ААА іграми, адже вони є в тому числі і на мобілках.
Відправлено через 8 хвилин 36 секунд:
На розробку Genshin Impact витратили більше, ніж на розробку Wukong. Підтримка гри Genshin Impact обходиться понад 200 мільйонів доларів на рік. Це ААА гра? Якщо так, тоді на ваше питання я відповів. Все решта це ваші і мої смаки щодо ігор.Геральт: ↑ 22.10.2024 19:28ААА то ж від ресурсів витрачених а не зароблених.
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Когось не бомбить
-
IronWithin
Member
Ну по порядку, так і бути, тільки потім все, останнє повідомлення по темі, бо фанатизм то є безперспективне діло:Kirakishou: ↑ 22.10.2024 19:51Хотілося б побачити якісь докази, а не ваші вологі фантазії. У нас на форумі також є поціновувачі цих ігор і це не діти. Як так? В опитуваннях до цих ігор графа вік починається з 1980 – як гадаєте, чому? Подивіться на івенти, які вони проводять офлайн. Переважна більшість там — дорослі люди. В Китаї взагалі закон забороняє грати в гача-ігри неповнолітнім. Що на це скажете? Дитяча аудиторія?IronWithin: ↑ 22.10.2024 19:04 і тільки дитяча аудиторія
Було конкретне питання – назвати ААА ігри на Юніті. Я їх назвав. Навіщо ви почали доводити мені, що перелічені мною ігри – не ігри? Бо у них сетінг, який особисто вам не подобається. І з якого дива ви вирішили, що мобільні ігри – не ігри? Nintendo Switch також не консоль? І всі ігри на ній також не ігри?
А мій гаманець вас не повинен обходити. Хтось витрачає гроші на аніме-дівчат, а хтось пропиває гроші в ресторані чи витрачає їх на повій. Чи ви до нього також причепитеся, що він щось не так робить? З якого це дива витрачати гроші на аніме-дівчат – погано, а на біошок – добре? Бо вам так хочеться?
Чекаю на докази того, що ці ігри мають тільки дитячу аудиторію і що вони не є ААА іграми, адже вони є в тому числі і на мобілках.
Відправлено через 8 хвилин 36 секунд:На розробку Genshin Impact витратили більше, ніж на розробку Wukong. Підтримка гри Genshin Impact обходиться понад 200 мільйонів доларів на рік. Це ААА гра? Якщо так, тоді на ваше питання я відповів. Все решта це ваші і мої смаки щодо ігор.Геральт: ↑ 22.10.2024 19:28ААА то ж від ресурсів витрачених а не зароблених.
1)Я особисто приймав участь у розробці систем для гемблінгу, і орієнтована вона на молоду публіку, людину яка народилася в 1980 році ви дідька лисого змусити донатити в цю "гру", тому 1980 там для галочки, при реєстрації на більшості ресурсів ви можете вказати свій вік хоч в 200 хоч в 1к років, всім чхати! Той же стім дозволяє виставити рік народження в 124 роки, багато чи там таких людей? Я ще навів би приклади залежності від лутбоксів як от у вас... хоча так і зроблю https://itc.ua/ua/novini/yevroparlament ... videoigor/
2)івенти оффлайн - а ви не думали що дітей просто не запрошують?
3)В Китаї закон забороняє... так там і наркотики заборонені і майнінг, і як працює? Суворість законів компенсується їх не виконанням... можна було б і вивчити специфіку диктатур...
4)Ви не назвали ігри, ви назвали легальні дитячі казино, опираюсь на свій досвід, і вибачте ви хоч лусніть, а я від обьєктивної реальності не відступлюсь, я ЗНАЮ як це працює, і системи ФТП не створюються альтруїстами, вони створюються для заробітків ціною репутації, що і маємо!
5)За нінтендо ви взагалі зря почали, тому що вони(як і всі впринципі ігрові великі компанії) публікують статистику тільки від 18 років(тих хто фізично може здійснити оплату), означає чи це що жодна людина молодша 18 років ніколи не брала до рук нінтендо чи плейстейшн? Думайте власним розумом... і так, ігри нінтендо - примітивне багно, просто дайте власним дітям спробувати пограти в маріо та Ласт оф ас, і побачите що вона обере...
6)Я не чіплявся до вашого гаманця, просто це видно відразу(ну як профессіоналу), я просто знаю що гарні ігри продаються кількістю копій, казиношне лайно - кількістю мікротранзакцій в інтегрованому магазині, от і маємо що ви витрачаєте гроші на умовні "фріспіни", а не на ігри, робіть висновки самі, хоча на це й немаю надії!
-
Ghody
Member
- Звідки: Израиль
посмотри не на телефоне в 144п, а на компе. картинка гораздо лучше - текстуры, отражения при большем фпс, меньше статтеровRederst: ↑ 22.10.2024 10:51 Пропоную обговорити Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens
Все стало пластиковіше.