В Unreal Engine 5.5 додадуть нову технологію MegaLights

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

Hemul: 02.10.2024 22:15 Надо срочно в геймдеве вводить плановую систему и разнарядки.
а что когда то для конечного программиста "с галеры" её отменяли? Там у норм студий у любой игры есть план - что и как и за сколько денег\времени делается... видел у контор по производству ПО введённую систему "торгов" за задания... где то перед проектом по месяцу о стандартах договариваются...
вообщем "Капитализм" и "плановую систему и разнарядки" может ради прибыли использовать ибо эффективно и есть прогнозируемость. А что рыночек частенько решает "против" игры - так она не одна в мире и не в вакууме.
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Gelonyrum: 02.10.2024 17:16
Геральт: 02.10.2024 16:40 Пропоную обговорити В Unreal Engine 5.5 додадуть нову технологію MegaLights

При цьому демо запускалося в реальному часі на консолі PlayStation 5, що свідчить про хорошу оптимізацію.
...під АМД залізо :super:
В демок то оптимізація звісно хороша, але дивишся на ігри на анріалі і аж плакати хочеться коли 4060 на мінімалках без апскейлу навіть нікчемні 60 фпс не вивозить :gigi:
Нагадаю, як криворукі кацапи запороли з оптимізацію Postal 3 на Source, а це треба мати талант
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Earanak: 02.10.2024 19:13но если там больше 10 метахьюманов в кадре то я буду удивлен.
10 морд в кадрі не так вже й мало. Якщо взяти рпг рівня умовного відьмака чи тес то там в більшості випадків і так менше, а там де більше, то можна розставити непісей в локації щоб обмежити кількість і гра від того не постраждає.

Відправлено через 8 хвилин 22 секунди:
Можна навіть масштабне місто з сотнями персонажів замутити і в ліміт увійти, доведеться робити вузькі і витіюваті вулиці, але це додасть якогось свого шарму.
Відповісти