В повякденних задачах (крім рендерингу і т.п.) при формлаьно рівній продуктивності більш швидкі ядра дають більший профіт, ніж більша кількість слабких.mrigi: ↑ 24.09.2024 14:03Оце диво, нове покоління швидше за попереднє. На безумні 4%.
Останні статті і огляди
Новини
Intel Core Ultra 5 245K обігнав Core i5-14600K у тесті Cinebench R23
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
-
AssayMAS
Member
- Звідки: ][аркiв
на заре при первых 2-х ядерниках HT давало вплоть до +30% ФПС и гораздо больше попугаев. С ОС сняли задачу по распределению задач и потоков и возложили на ПО проца - тем самым высвободив чуток быстродействия.mrigi: ↑ 24.09.2024 14:10hyperthreading завжди був маркетинговим булшитом.
А вот с эпохи 4-8 ядер там профита стало мало менее 10% в ФПС, и плавно съехало в ноль... ПО и ОС много поточность сильно развили. Типо ОС=ядро обновил и +6% попугаев - что на 1155 видел в ранних вин10. Вот интел посчитала и перестала ДОРОГОЙ, так как передовой техпроцес, кремниевый бюджет тратить на НТ и стало на дополнительные наборы команд тратить что больше давали попугаев в тестах, а значит лучше будут продаваться.
-
ASTON
Member
- Звідки: Kharkiv
Пишуть, що Quallcom може купити Intel.
Отакої
Отакої
-
Prescott
Member
- Звідки: Dnipro
А ценник новой платформы во что станет ради невероятных 4%?Rucha: ↑ 24.09.2024 15:42Швидкодія підвищилась,
-
Rucha
Member
- Звідки: Київ
Пропонуєте поспекулювати? Ну ок - ціна проців буде такою самою як у попереднього покоління на момент їх виходу.Prescott: ↑ 24.09.2024 17:13 А ценник новой платформы во что станет ради невероятных 4%?
-
ronemun
Advanced Member
1. Є графік залежності споживання ядер від частоти, і воно відрізняється в 5 раз між 3,3 і 5,3 ГГц. Очевидно, при 5,7ГГц буде всі 6 раз.
І це співідношення стосується всіх розробників ядер (Intel,AMD,ARM,Apple) незалежно від техпроцесу. Від техпроцесу залежить лише початкова величина (на 3,3 ГГц), а далі множте на коефіцієнт, який рівний приблизно приросту частоти в степені 3+
Тому ці проци дууууже ефективні якщо вам достатньо продуктивності на заданій частоті. Саму частоту ви можете обмежити чи теплопакетом чи вручну.
Кому не шкода електрики - піднімають теплопакет/частоту, хто рахує гроші (в Європі ціни шалені, а ще витрати на кондиціювання, потужні кулери чи водянки), - купляйте більше ядер. Це знизить середню частоту при тій же продуктивності, а отже і споживанняв в степені 3+. В іграх же висока частота потрібна не на всі потоки, а лише основні 1-2, а решту встигають синхронно працювати на слабших ядрах, тож тут теж є економія енергії від великої кількості ядер.
2. Інтел, очевидно, орієнтується на продуктивність відповідних по ціні проців конкурента, тому і не спішить давати більше ядер. АМД 24 потужних ядра дає в преміум сегменті, тому Інтел теж. Якщо Інтел дасть більше в десктопах, АМД теж це зробить, і тоді обидвоє обріжуть собі частину преміум ринку. Навіщо це їм? Також вже йде упор у 2 канали памяті і високі затримки (особливо LPDDR в ноутах) тому подальший ріст швидкості незначний. Користь хіба що в економії енергії
І це співідношення стосується всіх розробників ядер (Intel,AMD,ARM,Apple) незалежно від техпроцесу. Від техпроцесу залежить лише початкова величина (на 3,3 ГГц), а далі множте на коефіцієнт, який рівний приблизно приросту частоти в степені 3+
Тому ці проци дууууже ефективні якщо вам достатньо продуктивності на заданій частоті. Саму частоту ви можете обмежити чи теплопакетом чи вручну.
Кому не шкода електрики - піднімають теплопакет/частоту, хто рахує гроші (в Європі ціни шалені, а ще витрати на кондиціювання, потужні кулери чи водянки), - купляйте більше ядер. Це знизить середню частоту при тій же продуктивності, а отже і споживанняв в степені 3+. В іграх же висока частота потрібна не на всі потоки, а лише основні 1-2, а решту встигають синхронно працювати на слабших ядрах, тож тут теж є економія енергії від великої кількості ядер.
2. Інтел, очевидно, орієнтується на продуктивність відповідних по ціні проців конкурента, тому і не спішить давати більше ядер. АМД 24 потужних ядра дає в преміум сегменті, тому Інтел теж. Якщо Інтел дасть більше в десктопах, АМД теж це зробить, і тоді обидвоє обріжуть собі частину преміум ринку. Навіщо це їм? Також вже йде упор у 2 канали памяті і високі затримки (особливо LPDDR в ноутах) тому подальший ріст швидкості незначний. Користь хіба що в економії енергії
-
Nortrom
Member
не забываем, что 13/14я серия поднасрали Arrow Lake. Придется год ждать после выхода Arrow, и смотреть горят или не горятА ценник новой платформы во что станет ради невероятных 4%?
-
Volodya811
Member
Це в Сінібенчі та в тих задачах, де завдання максимально розпаралелюються. На "робочому столі" таких задач мізер.mrigi: ↑ 24.09.2024 14:03 Оце диво, нове покоління швидше за попереднє. На безумні 4%.
Помітною перевагою цього покоління буде менше енергоспоживання (водяне охолодження бути не потрібне і повітряне охолодження буде значно тихіше працювати).
+ нове покоління інтегрованої графіки з покращеними кодерами та декодерами відео.
І головне - має бути помітним буст в іграх. Кешу Л2 значно більше. Є підтримка нового типу пам'яті ДДР5 до 10000.
-
+Felix+
Member
- Звідки: TheМля
Так а ніхто і не буде пересаджуватись з 14600К на 245К.Prescott: ↑ 24.09.2024 17:13 А ценник новой платформы во что станет ради невероятных 4%?
Питання тільки у тих, хто планує собі оновии ще більш стару платформу: купляти "старе" 13-14 пок. зараз, чи ще трішки почекати нову платформу.
І тут треба врахувати, що 14пок. - це стеля платформи, а нове 16(?) пок. - тільки її початок, і ще можна буде сподіватись на поліпшення в майбутньому. Ну і в подальшому нова платформа буде більше і довше цінитися.
А те ще буде(?) дорожче, то це завжди так було на початку продажу нової платформи.