Чутки: розробка провального шутера Concord коштувала 400 мільйонів доларів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 21.09.2024 21:51
byaka: 21.09.2024 20:54
Я нiчого не говорив про великi чи малi екзи,я говорив про хiти.Дейзгон по при завивання деяких фанатiв не є хітом,це можно було побачити по кiлькостi проданих копiй на релiзi.Навiть самi розробники говорили що продовження не буде тому що гра погано продалась.
Ну Days Gone плохо продалась скорее всего, потому вообще не для геймпада сделана, отличные отзывы именно в стим на ПК, где играют на клава-мыше и только там чувствуется весь кайф шутерной части игры, видел как люди на плойке в нее играли, ну это так скажем больше на извращение похоже, сюжет вообще на десятом месте, он банален как и у всех игр подобного рода, и даже там присутствует повесточка, но ее даже не замечаешь, потому как она никак не влияет на главные плюсы игры. Да и она не пиарилась вроде сильно как примеру та же TLOU. Хотя TLOU для меня игра на один раз, а вот Days Gone я прошел раз 5-6 уже, и скорее всего пройду еще не раз:)
Звicно на пк мало хороших шутерiв тому гравцi обрали стелс в кущах :lol:
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Це ж повний скам, сервери були закриті 6 вересня? Чи це типу колектібл для всіх соціально знедолених в пам'ятку про такий "чудовий" проект існував :D
Roman_Haleta
Member

Повідомлення

О, чергова стаття де в коментарях зібрались гіганти і думки та ... та і не думки, а взагалі нічого, але ж все знають як іншим робити, тільки зараз дірку на шкарпетці зашиють та ЯК розкажуть… ууу….!!11)))
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 21.09.2024 20:15Відстають від трендів, он в США компанії вже відправляють DEI на мороз поволі.
все би прикольно, от тільки з недільку після пари новин що Майки і хтось ще розпрощався з DEI, виявилось що там все відбулось з дуже жирним "але". в двух словах: від DEI ніхто не позбавлявся
ddO: 21.09.2024 20:41Після ночі наступає день. Рано чи пізно, все що "неадекватне" проходить та відходить у історію
я теж думаю, що цикл повториться. тільки це станеться не через пару років, а років через 30-50, коли брутального головного героя так круглі сідниці в обтягнутому латексі (знову) винайдуть як "ноу хау". і це явище (знову) стане новим gameseller, причому без завад, адже SJW рухів(як і поняття дискримінації) вже не буде існувати, бо боротися на той момент їм уже не буде за що
Hemul: 21.09.2024 22:28Да ради тебя же стараются, вдруг ты наконец-то выйдешь на улицу и возможно даже заговоришь с белой бабой...
:up:
n+gibat[]r: 21.09.2024 22:37Ось що Трамп животворячий робить
Ще не прийшов
йому престол вже не світить, в тому числі тому я так впевнений в успіху SJW кампанії. з іншої сторони, якби він повернувся, у 8.5млрд людей почалось би настільки веселе життя, що вже було б не до відеоігор :gigi:
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 21.09.2024 23:02
yurarad: 21.09.2024 21:51

Ну Days Gone плохо продалась скорее всего, потому вообще не для геймпада сделана, отличные отзывы именно в стим на ПК, где играют на клава-мыше и только там чувствуется весь кайф шутерной части игры, видел как люди на плойке в нее играли, ну это так скажем больше на извращение похоже, сюжет вообще на десятом месте, он банален как и у всех игр подобного рода, и даже там присутствует повесточка, но ее даже не замечаешь, потому как она никак не влияет на главные плюсы игры. Да и она не пиарилась вроде сильно как примеру та же TLOU. Хотя TLOU для меня игра на один раз, а вот Days Gone я прошел раз 5-6 уже, и скорее всего пройду еще не раз:)
Звicно на пк мало хороших шутерiв тому гравцi обрали стелс в кущах :lol:
Ну не знаю, стелс в кущах заканчивается после добытого 2 уровня доверия в лагере Хотс спрингз, когда появляется нормальные автоматические пушки(ПП, автоматическая винтовка и РП+3 сумки потом на мотороллере и у тебя с собой всегда под 2к патронов) и начинаешь ложить фриканов хедшотами без проблем.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 22.09.2024 00:26
byaka: 21.09.2024 23:02
Звicно на пк мало хороших шутерiв тому гравцi обрали стелс в кущах :lol:
Ну не знаю, стелс в кущах заканчивается после добытого 2 уровня доверия в лагере Хотс спрингз, когда появляется нормальные автоматические пушки(ПП, автоматическая винтовка и РП+3 сумки потом на мотороллере и у тебя с собой всегда под 2к патронов) и начинаешь ложить фриканов хедшотами без проблем.
Ви так i не зрозумiли,в чому сенс грати саме в цю гру коли нi чим не гiрше реалiшзована шутерна механiка примiром в ластофас чи контрол,я вже не говорю про той же дивiжен або аутрайдерс.Фiшка гри, а саме орди мутантiв,була злита в трубу. Вони трапляються десь два раза за всю гру.
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 22.09.2024 00:42
yurarad: 22.09.2024 00:26

Ну не знаю, стелс в кущах заканчивается после добытого 2 уровня доверия в лагере Хотс спрингз, когда появляется нормальные автоматические пушки(ПП, автоматическая винтовка и РП+3 сумки потом на мотороллере и у тебя с собой всегда под 2к патронов) и начинаешь ложить фриканов хедшотами без проблем.
Ви так i не зрозумiли,в чому сенс грати саме в цю гру коли нi чим не гiрше реалiшзована шутерна механiка примiром в ластофас чи контрол,я вже не говорю про той же дивiжен або аутрайдерс.Фiшка гри, а саме орди мутантiв,була злита в трубу. Вони трапляються десь два раза за всю гру.
Ну я тот человек, который закрывает все активности в игре и только потом я перехожу к основному сюжету :D, я так даже в первом прохождении разнес орду на лесопилке еще до задания с ней)), и да если идти по сюжету там совсем не часто встречаешь орды, если быть точным то 3 раза, но а так на карте во всех регионах ровно 40 орд присутствует.
Востаннє редагувалось 22.09.2024 01:06 користувачем yurarad, всього редагувалось 1 раз.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 22.09.2024 00:50
byaka: 22.09.2024 00:42
Ви так i не зрозумiли,в чому сенс грати саме в цю гру коли нi чим не гiрше реалiшзована шутерна механiка примiром в ластофас чи контрол,я вже не говорю про той же дивiжен або аутрайдерс.Фiшка гри, а саме орди мутантiв,була злита в трубу. Вони трапляються десь два раза за всю гру.
Ну я тот человек кому интересно который закрывает все активности в игре и только потом я перехожу к основному сюжету :D я так даже в первом прохождении разнес орду на лесопилке еще до задания с ней)), и да если идти по сюжету там совсем не часто встречаешь орды, если быть точным то 3, но а так на карте во всех регионах ровно 40 орд присутствует.
Дуже сумнiваюся про вашi 40 орд,тому що орда це декiлька тисяч мутантiв.Скорiше вашi 40 орд це просто 40 великих груп монсрiв до сотнi.
Востаннє редагувалось 22.09.2024 01:21 користувачем byaka, всього редагувалось 2 разів.
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 22.09.2024 01:05
yurarad: 22.09.2024 00:50

Ну я тот человек кому интересно который закрывает все активности в игре и только потом я перехожу к основному сюжету :D я так даже в первом прохождении разнес орду на лесопилке еще до задания с ней)), и да если идти по сюжету там совсем не часто встречаешь орды, если быть точным то 3, но а так на карте во всех регионах ровно 40 орд присутствует.
Дуже сумнiваюся про вашi 40 орд,тому що орда це декiлька тисяч мутантiв.Скорiше вашi 40 орд це просто 40 великих груп монсрiв до сотнi.
Ну если проходили игру, то после прохождения сюжетки на карте отмечаются все области где находятся орды от начиная от 50 особей и вроде до 600, за их уничтожения дают бонусы(оружие, улучшение на оружие), Тысячных орд в игре никогда не было, игра делась под PS4, учитывая ее железо, никаких тысяч там и быть не может)) И даже эти орды были сделаны до того как количество единиц фриков не опустится ниже 50, орда просчитывалась как некое подобие симуляции одного жидкого объекта, так ухитрились сделать возможным нормальную работу пски с таким "количеством" фриков.
Востаннє редагувалось 22.09.2024 01:20 користувачем yurarad, всього редагувалось 1 раз.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 22.09.2024 01:10
byaka: 22.09.2024 01:05
Дуже сумнiваюся про вашi 40 орд,тому що орда це декiлька тисяч мутантiв.Скорiше вашi 40 орд це просто 40 великих груп монсрiв до сотнi.
Ну если проходили игру, то после прохождения сюжетки на карте отмечаются все области где находятся орды от начиная от 50 особей и вроде до 600, Тысячных орд в игре никогда не было, игра делась под PS4, учитывая ее железо, никаких тысяч там и быть не может))
Зараз я уже не згадаю точно але розробники обiцяли саме тисячi.А по факту в грi одна орда 500+, та декiлька на 300, це не те чого очiковали фанати гри.
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 22.09.2024 01:19
yurarad: 22.09.2024 01:10

Ну если проходили игру, то после прохождения сюжетки на карте отмечаются все области где находятся орды от начиная от 50 особей и вроде до 600, Тысячных орд в игре никогда не было, игра делась под PS4, учитывая ее железо, никаких тысяч там и быть не может))
Зараз я уже не згадаю точно але розробники обiцяли саме тисячi.А по факту в грi одна орда 500+, та декiлька на 300 це не те чого очiковали фанати гри.
Вот по этому я думаю игра не получила того успеха что должна была из-за того что вышла на платформе PS4 с ее ограничениями, а не на ПК изначально...
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 22.09.2024 01:24
byaka: 22.09.2024 01:19
Зараз я уже не згадаю точно але розробники обiцяли саме тисячi.А по факту в грi одна орда 500+, та декiлька на 300 це не те чого очiковали фанати гри.
Вот по этому я думаю игра не получила того успеха что должна была из-за того что вышла на платформе PS4 с ее ограничениями, а не на ПК изначально...
Гра не отримала успiху тому що вона була довлi середня з якої сторони на неї не подивись.Я нагадаю що в свiй час ластофас був проривним i кращою грою року.
Тому у ластофас є продовженя,а у дейзгон нема.
Востаннє редагувалось 22.09.2024 01:44 користувачем byaka, всього редагувалось 1 раз.
VBerezovsky
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 21.09.2024 20:15
kalakawa: 21.09.2024 17:15DEI відділ(це той, що спотворює ігри), до речі, з півроку тому з'явився в CDPR(добре, що Phantom Liberty пронесло), та про його впровадження активно говорять всі крупні японські розробники, деякі з них вже їх мають.
до того ж, CDPR, вслід за Ubisoft, проводить курси розробників для всіх, крім чоловіків
Відстають від трендів, он в США компанії вже відправляють DEI на мороз поволі.
Але це ні на що не вплине, бо теперь DEI (перейменованим в BRIDGE) будуть займатися HR. Власне, частину цих інклюзівіті-"спеціалістів" до HR і перевели.
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 22.09.2024 01:35
yurarad: 22.09.2024 01:24

Вот по этому я думаю игра не получила того успеха что должна была из-за того что вышла на платформе PS4 с ее ограничениями, а не на ПК изначально...
Гра не отримала успiху тому що вона була довлi середня з якої сторони на неї не подивись.Я нагадаю що в свiй час той же ластофас був проривним i кращою грою року.
А чем TLOU лучше? Ядро сюжета такое же +-(особенно когда видел уже не один десяток нормальных игр, может как первый игровой опыт такое может вызвать эффект вау, но не для человека играющего с 2000 года:)), далее пострелушки более коридорные, игра обычная, прошел ее один раз, больше желание не было. В DG хоть вариативности по пушкам больше, сражения более эффектные. Скажу так что ни одна ни другая не шедевр, но одной с популярностью повезло больше. Это как с фильмами, есть куча хороших, но не все популярны и принесли успех создателям.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

yurarad: 22.09.2024 01:50
byaka: 22.09.2024 01:35
Гра не отримала успiху тому що вона була довлi середня з якої сторони на неї не подивись.Я нагадаю що в свiй час той же ластофас був проривним i кращою грою року.
А чем TLOU лучше? Ядро сюжета такое же +-(особенно когда видел уже не один десяток нормальных игр, может как первый игровой опыт такое может вызвать эффект вау, но не для человека играющего с 2000 года:)), далее пострелушки более коридорные, игра обычная, прошел ее один раз, больше желание не было. В DG хоть вариативности по пушкам больше, сражения более эффектные. Скажу так что ни одна ни другая не шедевр, но одной с популярностью повезло больше. Это как с фильмами, есть куча хороших, но не все популярны и принесли успех создателям.
Люди заради одной гри The Last of Us купували пс3,якщо ви не бачите рiзницi,то для вас це напевно так и є.Тому тут я вам пояснити не зможу.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

kalakawa: 21.09.2024 17:15 шкода тільки, що скільки б ігор-повісточок не провалювалось, це не вплине на продовження їх випуску. більш того, вони займуть ~100% всього ААА ігропрому, так як найбільші в світі інвестиційні компанії та, що важливіше, державні бюджети західних країн будуть вливати фінанси в них стільки, скільки це буде потрібно, аж до моменту, коли поняття сексуальна жінка з красивим лицем та білий чоловік повністю і назавжди не перестануть існувати

DEI відділ(це той, що спотворює ігри), до речі, з півроку тому з'явився в CDPR(добре, що Phantom Liberty пронесло), та про його впровадження активно говорять всі крупні японські розробники, деякі з них вже їх мають.
до того ж, CDPR, вслід за Ubisoft, проводить курси розробників для всіх, крім чоловіків

свої мінуси скидайте мені
про рептилоїдів можете не відповідати, я вже прийняв до уваги
Є відчуття, що криза таки заставляє тверезіти, принаймні останні пів року на фірмі розмов про це майже не стало.
Сподіваюся на краще
Сidonix
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Gelonyrum: 21.09.2024 17:16
розробка провального шутера Concord коштувала 400 мільйонів доларів
398 з яких пішло в відділ інклюзивності) В житті не повірю щоб на цей треш витратили 400 лямів.
Уявляю скільки різнокольорової фарби для волосся вони накупили
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Ну, хотя бы кто то на этом заработал денег. А игр и других хватает на поиграть ;)
Kashtan
Member
Аватар користувача
Звідки: Яготин

Повідомлення

byaka: 21.09.2024 20:54
waryag: 21.09.2024 20:25

Взагалі-то, соні саме прийшла до усвідомлення, що можливості випуску великих дорогих екзів обмежені, а вони самі не завжди відповідають очікуванням. І тут з'являється місце для менш амбітних проєктів, таких як астробот чи ДГ (який виступив в цілому непогано).
Я нiчого не говорив про великi чи малi екзи,я говорив про хiти.Дейзгон по при завивання деяких фанатiв не є хітом,це можно було побачити по кiлькостi проданих копiй на релiзi.Навiть самi розробники говорили що продовження не буде тому що гра погано продалась.
Просто погуглив - гра зайняла 19 місце серед найпродаваніших у 2019 році, вісім мільйонів штук прописом. Найвдаліша гра студії в її історії. Не є хітом? Погано продалась? Соні зайняла вкрай дивну позицію по відношенню до гри. Виключно гугління, не грав і поки не планую.

Відправлено через 11 хвилин 11 секунд:
byaka: 22.09.2024 01:35
yurarad: 22.09.2024 01:24

Вот по этому я думаю игра не получила того успеха что должна была из-за того что вышла на платформе PS4 с ее ограничениями, а не на ПК изначально...
Гра не отримала успiху тому що вона була довлi середня з якої сторони на неї не подивись.Я нагадаю що в свiй час ластофас був проривним i кращою грою року.
Тому у ластофас є продовженя,а у дейзгон нема.
А в продовження немає продовження, третьої частини не буде. І суб’єктивно - і не потрібно, зробити протагоніста суцільною повісткою - кепська думка. А перша частина просто захват. Там повістки не було. Не знаходите певну послідовність?
Метакритик - перша частина -95 «профі» оглядачі, 9.2 народна думка, друга частина - 93 та 5.2 відповідно. Випадковість?
yurarad
Member
Аватар користувача
Звідки: Черкассы

Повідомлення

byaka: 22.09.2024 02:05
yurarad: 22.09.2024 01:50

А чем TLOU лучше? Ядро сюжета такое же +-(особенно когда видел уже не один десяток нормальных игр, может как первый игровой опыт такое может вызвать эффект вау, но не для человека играющего с 2000 года:)), далее пострелушки более коридорные, игра обычная, прошел ее один раз, больше желание не было. В DG хоть вариативности по пушкам больше, сражения более эффектные. Скажу так что ни одна ни другая не шедевр, но одной с популярностью повезло больше. Это как с фильмами, есть куча хороших, но не все популярны и принесли успех создателям.
Люди заради одной гри The Last of Us купували пс3,якщо ви не бачите рiзницi,то для вас це напевно так и є.Тому тут я вам пояснити не зможу.
Я знаю что люди так делали:) Меня уже сложно удивить, когда-то, когда для меня каждая игра была первым опытом и у меня был "эффект вау", А когда уже столько всего попробовал уже теряешь эту фишку, я не утверждаю что какая-то игра плохая или хорошая, для каждого свое, мне больше понравился DG чем TLOU и это не делает одну игру лучше или хуже другой, просто нужно говорить всегда только за себя, что вот для меня это лучше чем это и понимать что для другого может быть наоборот и это не делает одного хуже другого и наоборот.
Відповісти